Hardware: Rivals teszt

Előzmények, karakterek, járművek

Még a CES-en teljesítettem mobilarenás kötelezettségeimet, amikor befutott a lehetőség, hogy a Hardware: Rivals című játékot teszteljem, hiszen ha valamiben van valami autó, vagy más jármű, akkor én azt boldogan megnézem. A produktumról viszont valószínűleg kevesen hallottak, pedig volt ennek egy elődje, amit 2002-ben publikáltak és Hardware: Online Arena néven futott. Ahogy az is PlayStation exkluzív volt, úgy a folytatás sincs ez másképp: csak PlayStation 4-re érhető el, és ami az egész epizódnak a lényege, hogy az interneten keresztül zajlik, vagyis nem lehet a gép ellen menni.

A játékot idén január 5-én adták ki hivatalosan, előtte megannyi bétateszten átesett, és egy ideig csak a PS Plus fiókkal rendelkezőknek volt letölthető. Már egyébként a feltelepítve körülbelül 6,5 gigabájtos adatcsomagból is látszik, hogy itt nem szabad jövőt idéző grafikára és végeláthatatlan mennyiségű tartalomra számítani, magának a menünek a felépítése is rémesen egyszerű. Magunkat különféle karakterek szerint lehet megformázni, egyelőre ebből négy van (Tommy, Gwen, Frank, Kat), az öltözékből pedig nyolc, ami általában a színeket jelöl, van katonai outfit, és van például rózsaszín szívecskés is (köszi). Minél több küzdelemben veszünk részt, annál magasabb szintre ugrunk, így különféle upgrade-ek is elérhetővé válnak, amiknek aktiválása után főszereplőink jobban céloznak, kevésbé sérülnek, ilyenek.

Még emberünk küllemét is megváltoztathatjuk
Még emberünk küllemét is megváltoztathatjuk [+]

Összesen hat járgánnyal lehet csatába indulni, bár típust tekintve inkább kettőről lehetne beszélni: vannak a tankok és a gyorstüzelésű egységek (FAV-ok, angolul Fast Attack Vehicles). Itt is elmaradhatlatlan elemnek számítanak a különféle színkombinációk, de ami igazán megkülönbözteti a járműveket, az a sebesség, a kezelhetőség, illetve a támadási és a védekezési hatékonyság, nyilván a kisebb masinák gyorsabban mozognak de kevesebbet sebeznek, a nagyobbak pedig pont fordítva.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Hitman teszt (PS4)

    Továbbra is csendben, különféle eszközök garmadájával kell likvidálnunk a célszemélyeket, a küldetések izgalmasak, a grafika is szépre sikerült, szívünk szerint egyszerre akarnánk az összes epizódot.

  • Alienation teszt (PS4)

    A Housemarque fejlesztése kiváló ajánlat lehet azoknak, akik csodás látványvilágra, izgalmas küzdelmekre és pörgős játékmenetre vágynak, vagy csak kipróbálnák a shoot 'em up stílust.

  • Shadow of the Beast teszt (PS4)

    A gyönyörű grafikával, villámgyors játékmenettel és sok vérrel operáló játék egyszerre mutatja meg, hogy milyen egy jó remake, illetve azt, hogy miért nincs szükség ilyesmire.

  • Sherlock Holmes: The Devil's Daughter teszt (PS4)

    Visszaugrunk megint bő száz évet, hogy újabb rejtélyeket oldjunk meg. A korhű környezet még mindig jól néz ki, a játék sem könnyű, de ne várjunk csodát tőle.

Előzmények

  • NBA 2K16 teszt

    A népszerű kosárlabdás sorozat immár a tizenhetedik részét éli meg, még jobb lett a grafika és az irányíthatóság, több lett a show elem és a csapatkínálat is jóval bővebb lett. Az eddigi legjobb NBA játék?

  • Until Dawn teszt

    A kizárólag PlayStation 4-re elérhető horrorjáték látvány- és hangvilága magával ragadó, a fejlesztők odatették magukat. A színészi játék példás, a többszöri újrajátszás lehetősége még ennél is jobb dolog.