Ezek voltak a kedvenc játékaink 2015-ben!

Bevezető, dreampage, Legendd, Bone123

Decemberben megkértük a kedves olvasóinkat, azaz benneteket, hogy mondjátok el, melyik volt a kedvenc játékotok és a legnagyobb csalódásotok tavaly. Rengeteg szavazat érkezett, a végeredmény változatos, az abszolút győztes viszont egyértelműen a The Witcher 3: Wild Hunt és a Grand Theft Auto V PC-s változata lett. Mostanában nálunk is gyakran szóba kerül, hogy milyen játékokat szerettünk tavaly, miket várunk idén, mi tud még igazán lekötni. Most egy cikkbe összeszedtük ezeket!

Elite Dangerous Xbox One
Kiváló látványvilágot nyújt az Elite: Dangerous. [+]

dreampage: Nagyon kevés olyan játék van mostanában, ami nemcsak szórakoztat és kikapcsol, hanem valódi, átélhető élményeket nyújt. Az Elite: Dangerous ilyen. Abban a pillanatban, hogy betöltődik, és ott ülök az űrhajóm pilótafülkéjében, többé nem játékosnak, hanem ténylegesen a galaxisban élő Parancsnoknak érzem magam. Amikor a legelső hiperűr-ugrást végrehajtottam, és a fedélzeti számítógép kellemes női hangján visszaszámolt, szó szerint hátradőltem a székemben, és úgy éreztem, menten megindul velem az egész szoba. Egyébként is az űrkutatás áll az érdeklődésem középpontjában, így David Braben és a Frontier mesterművének Xbox One változata magasan a tavalyi év kedvence lett nálam.

Project Cars
Gyönyörű, ahogy a fákon átszűrődő napsugarak megcsillannak a Project Cars autóin. [+]

Legendd: Rólam eleve lehet azt tudni, hogy ha kategória szerint kellene kiválasztanom azt, milyen játékkal szeretnék játszani, akkor egyértelműen az autóversenyt vagy a sportot mondanám. Ebből talán kitalálható, hogy az idei kedvencem a Project Cars volt, hiszen a sokszínűsége levett a lábamról, kicsit visszahozta a TOCA 2 érzést. Hozzá kell tenni, hogy az F1 2015 is célba érhetett volna, ha nem rontják el azzal, hogy nem lehet saját név alatt karriert indítani. A dobogó legfelső fokán azonban osztozni kell, mivel a FIFA 16 a másik olyan fejlesztés, ami nálam abszolút a tavalyi év pozitív meglepetése. Az EA-nek sikerült még jobb irányba terelnie a játékot, és kijavítani az előző rész számos idegesítő hibáját, ezzel pedig egy olyan produktumot alkottak meg, amivel bármikor szívesen játszik az ember. Idén nagyon kíváncsi vagyok a Mirror’s Edge Catalystre, vagy éppen a FIFA és a Gran Turismo új epizódjaira, de mindegyiknél jobban várom a Mafia III-at.


A maga nemében kimondottan egyedülálló a SOMA. [+]

Bone123: Ritka a tényleg ijesztő horrorjáték, és még csak nem is ez a legjobb a SOMA-ban, hanem a remek történetvezetés és a sötét, kilátástalanságot sugalló sci-fi hangulat, így nem kérdés, hogy az Amnesia fejlesztőinek friss játéka volt tavaly a kedvencem. Többről van szó a rendkívül színvonalas vizuális körítésnél, amely egyébként effektdzsungel helyett a pályák kreatív kidolgozására és a nyers fény-árnyék hatásokra helyei a hangsúlyt: a zörejek, a morajlások és a feszültséget növelő zene ugyannyira fontos szereplője a víz alatti, ismeretlen világnak és Simon megpróbáltatásainak. Nincsenek fegyverek és összecsapások, a játékosnak túlélnie és nem legyőznie kell az útjába kerülő lényeket, és ez a korlátozás tartja a gombócot az ember torkában a párórás kaland során. A SOMA lehet, hogy nincs tele akcióval, és biztos, hogy nem egy tökéletes alkotás, de hogy egy életre emlékezetes marad, az biztos.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények