Donkey Kong Country Returns 3D – gyorsteszt

Bevezetés

A Donkey Kong Country Returns 2010-ben történő visszatérése bebizonyította, hogy nem feltétlen szükséges mindig az innováció, elég ha egy tökéletesre csiszolt alap van, amit kellő mennyiségű és minőségű tartalommal tudnak megtölteni. A DKCR esetében pontosan ez történt, elővették a SNES korszak egyik legkiválóbb platformjátékát, a biztos alapra egy iszonyú hangulatos, látványos és kihívásokkal teli tartalmat húztak és kész is volt a Donkey Kong Country Returns.

A siker nem maradt el, világviszonylatban közel 5 millió példány fogyott a DKCR-ból, így igazán nem is lepődhettünk meg azon, hogy idén februárban az aktuális Nintendo Directen be is jelentették a 3DS kiadást.

A portolást immár nem a Retro végezte, hanem a Monster Games, akik állítólag teljesen az alapoktól építették fel újra a játékot. Természetesen az eredeti tartalom mellé néhány extra is jár, így nyilván megkapjuk a 3D megjelenítést, egy új játékmódot, ami némileg könnyebb játékmenetet eredményez és néhány új pályát amik nem voltak megtalálhatóak az eredeti kiadásban.

Menjünk is sorba ezeken az újításokon. Az első ugye a 3D megjelenítés, ami néhol kifejezetten látványos tud lenni, de igazán jelentős pluszt nem jelent. Következő újdonság a „New Mode”, amit akár easy fokozatnak is felfoghatunk. Itt több élettel indulunk, és több extrát vásárolhatunk a shopban. E mellett viszont megtalálható az „Original Mode” is, ahol viszont minden ugyanolyan, mint a Wii verzióban. Az igazi extra a nyolc új pálya, de ezeket majd mindenki felfedezi maga. Most inkább nézzük mit is kínál a játék az extrákon kívül.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények