2016. június 26., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Tesztek » Mobil rovat

Don't Screw Up bemutató (Android, iOS)

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Néha az egyszerű feladatok tűnhetnek a legnehezebbnek, főleg akkor, ha időre teljesítünk, és sok a haszontalan információ. A játék pedig baromira lenéz minket.

A játék és a játékos kapcsolata kimondva-kimondatlanul mindig a tiszteleten alapszik. A felhasználó elismeri, hogy egy jól kitalált és megvalósított játékban munkaórák százai vannak, a legnehezebb küldetések végigjátszása után pedig büszkék lehetünk arra, hogy ez bizony nem mindenkinek sikerült. A fejlesztők pedig természetesen annak örülhetnek, hogy sokan időt és pénzt nem sajnálva próbálják kiismerni azt, amibe ők is rengeteg lelkesedést öltek, és a legutolsó apró részletekig úgy dolgozták ki a programot, hogy annak értelme és hangulata legyen. Na, ezeket az egyébként alapvető sorokat felejtsük el teljesen, hiszen a mai bemutatónk alanya épp az ellenkezőt akarja sugallni és elérni.


[+]

Kedves üdvözlőképernyő helyett már eleve szomorkodóüzenetet látunk, mikor megnyitjuk a programot, mintha sajnálná, hogy ismét elővettük az alkotást. Ha a feladatok elbukása helyett reklámvideó megnézését választjuk, akkor aljas csalók vagyunk, a lényeg, hogy mindig érezzük rosszul magunkat, holott a feladat valójában pofonegyszerű. Olyan egyszerű instrukciókat kell teljesítenünk, mint megérinteni a kijelzőt, csúsztatni az ujjunkat a megjelenítőn, duplán vagy triplán koppintani, esetleg egyszerűen csak várni.


[+]

Az idő természetesen nem végtelen, eleinte még van időnk elolvasni a teljes, időnként megbonyolítva fogalmazott instrukciót, később erre már esélyünk sincs, azonnal meg kell találni a lényeget a többsoros információhalmazban. A háttér pofonegyszerű, grafikáról még beszélni is nehéz lenne, a mocskosul pofátlan játékban a legbosszantóbb és egyben legzseniálisabb, hogy valószínűleg alig van benne munka. Multiplayer nincs, a reklámmentesség megvásárlásán kívül toplistákon küzdhetünk, van, aki irreálisan sok energiát fektetett abba, hogy a csúcsra küzdje magát.


[+]

A Don't Screw Up jelenleg iOS és Android platformokon érhető el, a fejlesztőcég egyébként számos komolyabb alkotást is felvonultatott korábban. A program tehát mindenkinek ajánlható, aki bosszantani szeretné magát, nevetne egy jót, esetleg egy egyszerű, de idegőrlő kihívást szeretne a telefonjára.

szentkuti11

Azóta történt

  • Mars Mountain bemutató (Android, iOS)

    Az emberiség régóta tervezgeti a Mars-expedíciót, de eddig még nem jártunk a szomszédos bolygón. Mai főhősünk már átesett a nagy pillanaton.

  • One Tap Tennis bemutató (Android, iOS)

    Vajon működhet úgy egy mobilos teniszjáték, hogy sem mozognia, sem céloznia nem kell a játékosnak? Lehet egy ilyen játék nehéz? Egy indie csapat alkotása járt nálunk.

Előzmények

  • Splash Cars bemutató (iOS, Android)

    Szürke utcák, szürke házak, szürke hétköznapok. Ha már mindent így látunk, akkor valamin változtatnunk kell, mondjuk színezzünk ki mindent egy kisautóval!

  • Akasztófa bemutató (Android)

    Újabb magyar fejlesztőcsapat által összehozott alkotás járt nálunk, az ingyenessége ellenére kínál reklámmentes szórakozást és nyelvtanulási lehetőséget.

  • FortuneMemory bemutató (iOS, Android)

    Ebben a játékban hiába vagyunk szerencsések: ha nem memorizálunk elég jól és nem húzunk elég egyenes vonalat, akkor nagyon könnyen megtalál minket a végzet.

  • Rayman Adventures bemutató (iOS, Android)

    A népszerű, ügyességi játéksorozat idén ünnepli 20. születésnapját, most pedig újabb epizódot kapott, ami szép grafikával kecsegtet és a pályái is izgalmasak.

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.