Diablo III: Reaper of Souls - Teszt

Adventure Mode ismertető 2. rész

Miután sikeresen összegyűjtöttünk öt darab Rift Keystone Fragmentet, nyithatunk egy Rift Portált a városban található Nephalem Obelisk segítségével. Ezeken keresztül eljuthatunk a Riftnek nevezett helyszínekre, ahol különféle rémségek egész hadait kell legyőznünk, majd végül szembenéznünk a helyi nagyfőnökkel. De lássuk sorjában.

Amint beléptünk a Riftbe, egy teljes egészében véletlenszerűen generált helyszínre jutunk, ami szintén véletlenszerű ellenfelekkel van tele. Itt semmin nem kell meglepődni, akár még csillámpónik ellen is harcolhatunk, ha azt dobja be a Rift. Célunk azonban ugyanaz: a küldetésünk leírásánál megjelenik egy kijelző, ami folyamatosan pirosra színeződik, ahogy irtjuk ki a pályán található ellenfeleket.

Ha a kijelző eléri a 100%-ot, megjelenik a szint főellenfele, vagyis a Rift Guardian. Ő szintén akármi és akárki lehet, véletlenszerűen választja ki a program a rendelkezésre álló, cseppet sem szegényes választékból, hogy éppen kivel kell megküzdenünk végső ellenfélként. A boss életerőcsíkját szintén sárga szalag veszi körül, akárcsak a vérdíjas küldetéseknél.

Ha sikerül legyőznünk a Rift Guardiant, akkor kapunk egy halom tárgyat, ami szintén véletlenszerű, akárcsak az egész játékban. Viszont a Riftek őrzői dobnak pár tucatnyit is a "Blood Shard" nevű kristályból, amit az arany mellett fizetőeszközként használhatunk fel. A nálunk lévő mennyiséget hátizsákunkban nézhetjük meg, az arany mellett feltüntetve. Egyszerre maximum 500 darab Blood Shard lehet nálunk.

A Blood Shardokat Kadalánál verhetjük el, mégpedig szerencsejáték formájában. Aki játszott a Diablo II-vel, az biztos emlékszik még Gheedre, akitől hasonló módon szerezhettünk tárgyakat (Kadala egyébként Gheed lánya, mint az egy beszélgetés során kiderül). Teljesen ismeretlen tulajdonságú tárgyakat vásárolhatunk tőle, melyek azt követően kerülnek azonosításra, hogy kifizettük őket. Három lapon vásárolhatunk: az elsőn fegyvereket, a másodikon páncélokat, a harmadikon pedig gyűrűket és amuletteket.

Az eredmény teljes egészében véletlenszerű, a legkiválóbb legendás cuccoktól kezdve egészen a csak bezúzásra érdemes szemetekig bármit kaphatunk, szerencsénk függvényében. Persze vannak kivételek, például a kaszt-specifikus set tárgyakat nem szerezhetjük be szerencsejátékkal, valamint azokat a különleges legendás felszereléseket sem, melyeket csak egy meghatározott főellenfél dobhat. Egy tárgyért 5, 10, 15 vagy 20 Blood Shardot kell kiperkálnunk, legdrágábbak a gyűrűk és amulettek.

Innentől kezdve gyakorlatilag jó pár hónapig el lehet lenni az Adventure Mode kihívásainak teljesítésével. Ráadásul a megemelt szintkorlát miatt sokkal erősebbek lettek az ellenfelek is, így aki a kiegészítő előtt csuklóból tolta a Torment VI nehézséget, az is felkészülhet újabb pár száz óra farmolásra, a 60. szintű felszereléssel ugyanis már pár szintlépést követően meggyűlhet a baja a szörnyek legyőzésével, így kénytelen lesz azokat lecserélni (Vagy visszavenni a nehézséget).

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények