A Tekken 6 a PS3 felé húz

Valószínűleg minden Tekken-rajongó Playstation tulaj egy jól betalált gyomrosként élte meg a bejelentést, miszerint a játék multiplatfromra vált, és a 6-ik rész már Microsoft Xbox360-ra is megjelenik.
Igaz, ehhez hasonlóra már jópár példát láthattunk, de minden egyes exkluzív cím elvesztése komoly érvágást jelent az elkötelezett játékosoknak.

Most azonban a Tekken 6 projectet vezető Katsushiro Harada is megszólalt, és a PlayStation Universe-nek adott interjúban biztosította az olvasókat arról, hogy a Namco szíve még mindig a Sony gépe felé húz; a játék a PS3 tulajok számára előreláthatólag többet nyújt majd az Xbox verziónál.

"A Tekken 6 volt az első játék, mely PS3 alapú árkád gépre jelent meg, tehát elmondható, hogy kimondottan a Sony konzolra tervezték; PS3 architektúrán fejlesztették és kimondottan a CELL processzorra szabták. Továbbá nem szabad elfeledkezni arról sem, hogy a Tekken részekért felelős csapat korábban 10 éven át csak Sony platformon dolgozott. Mindezt összevetve látható, hogy komoly kihívást jelent majd x360-ra portolni."

Az interjúból kiderül, hogy az árkád megjelenést követően készült egy továbbfejlesztett verzió Bloodline Rebellion címmel. Ehhez csiszoltak egy keveset a grafikai motoron,
aminek köszönhetően a játék jó pár újabb effekttel gazdagodott, miközben az előző változatot is jellemző 60 fps megmaradt.

Az eredeti anyag teljes terjedelmében itt olvasható angol nyelven.

Néhány további szemelvény a teljesség igénye nélkül:
- a játék nem az eredeti, hanem a továbbfejlesztett árkád verzióra (Bloodline Rebellion) fog épülni
- az x360 európai és amerikai sikere, illetve rajongói nyomás hatására váltottak multiplatformra
- a választható karakterek száma 40-re bővült, melléjük kapunk még két, a gép által irányított szereplőt
- az árkád gépek egy mobiltelefonról is elérhető on-line rendszerre vannak kötve (TEKKEN-NET), melyen keresztül a fejlesztők folyamatosan értesülnek a játékkal kapcsolatos dolgokról. Ennek segítségével követték/követik nyomon a játék fogadtatását, szereznek értékes adatokat a játékosokról, vagy egyensúlyozzák ki a különböző karakterek erejét.
- minden egyes karakter egyedi mozdulatokkal rendelkezik, és mind kezdő, mind haladó/profi játékosok könnyedén megtalálják közöttük azt, aki az igényeikhez, játékstílusukhoz legjobban passzol
- újdonság a "rage system": ha egy karakter életereje jelentősen lecsökken,
akkor támadásainak ereje hirtelen megnő, így innen akár fordíthat is a harc kimenetelén,
miközben az ellenfél részéről mindez átgondoltabb harcmodort követel meg.
- kibővítették a tárgyak használatát: egyes karakterekkel képesek leszünk lőfegyvert használni vagy shurikent dobni, az így okozott sérülés mértéke azonban minimális,
a fejlesztők csak humoros, szórakoztató plusznak szánják.
- a pályák ezúttal többszintűvé válnak, és lehetőségünk lesz egy szinttel lejjebb pofozni az ellenfelet, további kombó lehetőségeket megnyitva ezzel.

- hangulati elemként belép a napszakok változása
- módosult karakter-fejlesztési lehetőségek: ruházat, frizura részletes testreszabása
- újabb online játékmódok, melyekről nem derültek ki részletek.

A játék megjelenésének tervezett dátuma 2009 utolsó negyedéve.