Aktív témák

  • Crazyman33

    senior tag

    válasz Stalker06 #14979 üzenetére

    Na akkor tomgabornak, hogy milyen is a Dirt3. Bocs ha hosszú lesz, de most már tényleg segítsünk tisztán látni milyen is ez a (Na most megmutatjuk hogy ez tényleg a rallyra épül) Dirt3.

    "A rally játékokban bevált kanyarjelző nyíl nincs, van el..szott kicsi térképrészlet a képernyő tetején. Vagy lehetne kapcsolni, mint az első részben.
    Durván sokat tölt, sok a felesleges anim (amit nem nyomhatsz el) és a videó (amit elnyomhatsz, de mikor már az 5. restartnál jársz akkor idegesítő).
    A menü szerintem gagyi, vagyis ... Szóval jól néz ki, de nem ehhez a játékhoz való, inkább valami sci-fi hez.
    Tökéletes irányítás, ragyogó fizika. Az első versenynél rögtön a pofámba kaptam egy murvás + aszfalt pályát. Egyből széles vigyorral néztem a kellemes rajtot. A pálya végeztével pedig szinte könnyes lett a szemem. VÉGRE! Rallyt kaptunk, nem azt az Xgémes lósz.rt!
    Életszagú a dolog hogy előtted is mennek és utánad is jön a következő. Tehát ha hibázol simán utolér és mehet a harc. Murváról mikor aszfaltra csúsztattam nem nyikkant a gumi, ez furcsa volt hogy nincs hangja.
    Full töréssel, kézi váltó, minden ki, 4-es erősség (ami az időket illeti). Az FF olyan erős, hogy lentebb kellett vennem mert azt hittem szétesik a kormány. Egyszerű de jól állítható kormánybeállítások. Ugyanez az autóknál is. Biztos hogy lesz olyan akinek ez kevés.
    Az autó felhozatal is nagyon szép. Mindenki megtalálja a maga kedvencét majd.
    Pályamódok: napfelkelte, napnyugta, éjszaka, eső, vizes. Szép mindegyik. Mondjuk az esős elég sötét.
    Az éjszakai nagyon brutál. Hozza az éjszakai rally filinget nagyon. De itt megint előjön a képernyő tetején hiányzó kanyarjelzőnyíl. Oké hogy rííííl akar lenni, de ne menjünk át szado - mazoba a játékok terén.
    Az esős pálya. Igazából nem érezni hogy csúszna az autó. A kormány egy fokkal könnyebben tekerhető, de ennyi. Bár lehet hogy ez autó függő. Ha belemész egy nagyobb vízbe, nem érezni hogy megfogja az autót. Egyedül onnan tudom én is hogy megfogja, mivel kuksiztam a kilométer órát. Azon látszik hogy lelassul az autó, de amúgy...A szakadó hó már egy fokkal jobb látványban is. Cukor szöges gumival csapatni.
    Esőben, hóban, poros úton, stb. ha nem vagy az első durván kapod az ívet az arcodba. Szó szerint vakon érzésre mész.
    A verseny után is tölt rendesen. Szépen nyugton ülsz és végig nézed ahogy bejön a nagy eredménytábla, szépen robbannak be a pontok, egy más után. Látvány, hangeffekt, minden, parasztvakítás az egész. Elnyomni nem lehet, az idő pedig pörög.

    Na most jöjjön a szaft ami hiányzik a pörköltről.
    A legnagyobb fájdalmam. Eddigi legjobb rally számomra a WRC4 volt. Az RBR is fain, de nekem az sok.
    A Dirt1-ben már lehetett haverokkal küzdeni. Tök jó volt páros csatákat vívni vagy akár egész bajnokságokat játszani hetente más országban és göngyölíteni.
    Tegnap áthívtam havert, ütközzünk az erdei utakon ismét. Már alig vártuk.
    Csapjunk a lecsóba, menjünk neki egy nemzetközinek nagy hirtelen.
    Nem lehet. MI VAN???
    Akkor menjünk egy országot az összes szakszon, mondjuk Németországban.
    Nincs Németország. Sőt össz 4 ország van. MI VAN???
    Jó akkor nézzük azok közül valamit. Mondjuk Kenya.
    Egy országban 8 pálya, átlag 2-3 perces pályák. Tehát egy ország kb. fél óra minden töltögetéssel együtt.
    Tehát az egész játékban a rally részén végig mész 2 óra alatt? (Nincs lakat vagy bármi utalás arra hogy később megnyílna) Aztán csak mész ugyanazokon a pályákon egyesével és csiszolgatod az idődet. Mert nem lehet sem Bajnokságot játszani, sem göngyölíteni, se semmit. Ja hogy lehet több napszakban, má boldogabb vagyok.

    Az egészet a Gymkhana viszi a hátán. Nincs ezzel baj, mert az sem rossz. Csak akkor ...
    Ha hosszú (pedig már így is vágtam rendesen), nyugodtan törölheti valamelyik MODI.

    [ Szerkesztve ]

    Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

Aktív témák