- Marvel Snap
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Rövid videón a Starfield: Shattered Space
- Assassin’s Creed Mirage teszt
- World of Tanks - MMO
- Alkoholista nevelde
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Nem, de Norbi egyéni érdekeinek nem tenne jót.
Így csak harmadik lenne a csapatnál, ez biztos..Teljesen más a kép ha csak ketten vannak Monteiro-val, csak őt kell megverni, vagy legalább egalizálni vele. Huff szerintem ütné mindkettejüket.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
guftabi96
addikt
Micsoda "meglepetés"
Egyébként azt gondolom, hogy ez egy fontos momentum a magyar autósport történetébenZengőékről nincs valami hír?
Folytatják? Ha igen kivel? (De jó lenne Kiss Norbit látni abban a Hondában. )
Szerk: közben látom már linkelted ezt is.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
-
Ventur@
senior tag
Az is jó jel, hogy Zengő Zoli magyar pilótát akar és hogy újból megcsinálni azt, amit Norbival véghez vitt, mert így hosszabb távon is ott lesznek a WTCC-ben
Viszont ez az évről évre drágább TC1-es dolgot nem tudom megemészteni, holott végig azt hangoztatják, hogy költségcsökkentés így, költségcsökkentés úgy az FIA-nál. Erre lassan alig van privát csapat, aki be tud nevezni . Pedig nélkülük eléggé halott lenne a mezőny. Létszám szempontjából is (most van 2 Citroen, 3 Honda, 2 Volvo és 3 Lada = 10 gyári autó összesen. Ehhez jön 3 privát Citroen, 1 (2?) Zengő Honda, 1-2 Chevy és kifújt.).
.LnB: Én tavaly kihagytam, de idén szeretnék menni, mert a Volvo-ra nagyon kíváncsi vagyok élőben .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
.LnB
titán
Mi is csak a Ringre megyünk idén. Tavaly elég volt a "szeles katlanból". Azt egy ideig nem felejtem el.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Ventur@
senior tag
"...de azért ismerjük a magyar szurkolókat, és a médiát is, lesz itt még olyan károgás meg bezzegelés a Hungaroring előtt, hogy csak na..."
Aki az előzmények nélkül károgni fog, az nem szurkoló, hanem divatdrukker . Aki igazi szurkoló az hisz abban, hogy ez egy nagy út kezdete ismét Zengőéknek és megmondom őszintén én sem várok tőlük az idén csodát. De hát a Zengő Motorsportról van szó, szóval bármi elképzelhető . Azért ne feledjük, hogy nem két fakezű pilótája lesz idén Zengőnek és bár semmi tapasztalatuk nincs TC1-es autóval (talán Daninak valamennyi a kupás Leon-nal. Hasonlít hozzá.), de meglátásom hogy a srácok apait-anyait belefognak adni.
Hungaroring meg ezek után ápr. végén szét fog robbani .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Enzolord
addikt
Április 1..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Ventur@
senior tag
+1 Végig libabőrös voltam a futam alatt. Le a kalappal a mezőny előtt. Egyet sajnálok, hogy a Lada még mindig nem az igazi, bár hozzáteszem, hogy nagyot mentek.
Jó volt ez a megkeverés, hogy az első futam a fordított rajtrácsos. Remélem a főfutam is ilyen izgalmas lesz.
...és de jó volt látni, hogy Norbi végre ilyen előzésekbe is belemegy. Komoly lesz az idei szezon úgy érzem .
Eurosport meg no komment idén is. Lantiék jók voltak és jó volt a meglepetés ember is . De ez az örökös reklámozás, ez dühítő. M4-be meg csak akkor néztem bele, ha reklám volt az Eurosport-on .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
-
Ventur@
senior tag
Naggyyonn disznó ez a Volvo. Kéne .
Más:
Monteiro nagyon bekezdett . Nem emlékszek tőle ilyen erős szezonkezdésre, mióta a WTCC-ben van. Vagy ennyire bejöttek neki a téli fejlesztések, vagy még mellé tényleg Bári Gergő bevetette a mágiát, de nagyon cink lesz Norbinak így a legjobb Hondásnak lennie év végén. Azt hittem, hogy idén is fordított rácsos top pilóta lesz, de eddig ez nem úgy nézz ki.
Huff viszont továbbra is sötét ló. Állítólag még mindig alapbeállítással megy, mert nála valami nem kerek az autóval. Hogy ez az alapbeállítás mit jelent, azt nem tudom .
Zengőéket sajnálom, mert az ág is húzza őket. Viszont live timing alapján nem volt gond Ficza köridejeivel. Az élen haladótól (R1, Bennani), kb. 1 mp-re volt csak lemaradva a 2015-ös Civic-kel .
Jön Hungaroring, kíváncsi leszek mekkora pakkot kap a Honda (sanszos a +80 kg) és hogy mit tud a csomaggal kezdeni.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Shodan
addikt
SlovakiaRing beszámoló:
Hátha másnak hasznos lesz a jövőben, vagy akár nekem, mert elfelejtem
A pálya kultúrált rendben tartott. Parkolás könnyen ment.Viszonylag hamar ki lehet érni. Jegyárak a helyszínen picit magasabbak voltak 5euro->8euro, 15euro->20euro. F-re volt előre vásárolt jegyem, de a D és az F sectort is egyben kezelik ahogy gondoltam, tehát olyan jegy van ahova mindkét helyre be lehet vele menni. +2 két jegyet belépéskor valaki a kezembe nyomott ingyen. (Nyugodtan lehet helyszínen is jegyet venni ha az állóhelyekre mész, persze euro legyen.)
Többen voltak mint amire számítottam. Nem csak a B, C tribünön voltak magyarok, hanem mindenhol. Gyak a nagy része az embereknek magyar, vagy ottani magyar.
A D rész oldalában is vannak jegyes bódék több helyen. Széket, kis széket stb be lehet vinni! Már jegy nélkül csak a kerítés mellől is viszonylag sokat látni, főleg a D részen! Nincs 26 kerítés,betonfal, szögesdrót NATO akadály mint a hungaroringen, sokkal kultúráltabb.
E tribün szerintem nem éri meg. Az F-ről nagyon jól belátni mindent, az a legjobb. WC-k rendben voltak. Egyedül egy kivetítő hiányzott, mert szlovak karattyból nem érteni semmit, de legalább a hangosítás is jobb mint a ringen. Nekem összegezve pozitív volt, a helyezés és a futamok sajnos annyira nem. Jó volt az idő is.Érdemes kimenni.
Ami negatív volt, hogy a hatért átlépve egyből leszakadt a kipufogóm. Egy magyar autós viszont egyből megállt és segített nekünk, innen is köszönet neki!www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Ventur@
senior tag
Minden leírt mondatra +1 .
Regényt tudnék most erre reagálva még írni, de már későre jár, meg marhára nincs kedvem vitatkozni sem utána senkivel . Szóval maximálisan +1!
hobizoli: Ha megnézed, most mindenhol ez az agyonszélesítés megy: TCR, BTCC, WRC.
Nekem sem tetszenek egyébként ezek az autók már így. Én is jobban szeretem a régi kasztnis autókat, mert azokat aztán tényleg pakolhattad be úgy a másiknak, hogy meg sem hajlott. Ezek a mostaniak meg.... .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
#70869248
törölt tag
sztem mindenki szurkolt Ficza Ferinek is a tévé előtt, vagy a helyszínen, ez független attól hogy ki mit gondol a versenyzőfelállásról. Az ember ilyenkor azt szeretné hogy ne legyen igaza, derüljön ki hogy Zengő belenyúlt a tutiba.
De ettől függetlenül van szeme is, és ha sportot értő, akkor elképzelése is arról hogy mit is lát, mi történik.
Zengő egész biztos tudja mit csinál mivel benne van, és az övé.
De tutibb lenne és nem kellene erről beszélni, ha lenne valamelyik Magyar srác mellett egy Oriola, Coronel, Tarquini, Thompson..stb szintű megszerezhető versenyző, van akkora neve a csapatnak hogy eséllyel besorozhattak volna egy ilyen polcról.
...
DE
ettől függetlenül az ember szeme keresi a Zengő autót, és nagyon drukkol nekik. Senkit nem kínálnak meg csapatvezetői pozícióval mert mondjuk neadja igaza lesz abban hogy ez a versenyzőfelállás nem a legjobb megszerezhető versenyzőfelállás, ezt minden értelmes arc fel tudja mérni.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Akkor lehetne ezt sikerként eladni, ha Zengő most debütált volna a WTCC-ben. De nem így van, ez egy többszörös futamgyőztes, a sorozaton belül komoly presztízzsel rendelkező csapat.
Legrosszabb álmomban se gondoltam volna hogy Norbi kiválásával ilyen szintre esik vissza a csapat. Hogy a hobbista René Münnich lesz az ellenfél.
Engedd már meg hogy ennek ne örüljek...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
senior tag
Az nem károgás, hogy van véleményem ahelyett, hogy elvakultan szurkolnék valakinek. Ferinek is szurkoltam az első futamon, hogy minél több arcot nyomjon le, Norbinak is szorítottam a második versenyen. Más dolog szurkolni és valamiről véleményt alkotni a körülményeket figyelmembe véve, lehetőleg objektíven.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
Minstrel
senior tag
Az STCC-t is elk*rták ezekkel az egyenautókkal.
Tök jó lenne ha több országban lenne túraautó bajnokság egyforma szabályokkal, sok gyártóval/csapattal és a szezon végén lenne egy verseny minden országból mondjuk az első 3 helyezettnek, de hát most ahány ország annyi fajta autóépítési szabályzat van.
-
pit stop
addikt
Alapvetően egyet értek veled, és én is ezt szoktam képviselni, hogy ne legyünk negatívak, de itt nem erről van szó.
"... Egy olyan célt értél el amit kitűztél magadnak..." - Feri lenyilatkozta, hogy nem hogy célja nem volt, nem is álmodott róla, hogy idén pontot fog szerezni. Hogy lehet nekiindulni így egy idénynek? Ha azt mondja nem álmodott a dovogótól, akkor rendben. Vagy ha azt mondja, hogy első cél körbeérni, aztán később a pontszerzés, majd pontszerzés stabilizálása az is ok. De ha magában nincsenek nagyra törő céljai mit akar?
Tavalyi motorhoz semmi fejlesztést nem kapnak majd, a szezon első felében kell ezért virítani valamit.
Kockáztatni nem, de versenyezni azért kéne, nem elengedni mindenkit az első kanyarban.
A lehetőséget meg kell ragadni, mert nem tudni, hogy idén lesz-e még több; és ebbe potenciálisan több is benne volt.Szurkolok nekik, de inkább legyen egy jobban összeállt autó mint kettő; és egy összeállt pilóta.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Ventur@
senior tag
Egyelőre annyit tudni, hogy a motor időben kikerült és most a Mugen szöszöl rajta. Ha keddig nem jön meg a motyó, akkor Dani megint nem indul.
Mondjuk én úgy vagyok vele, hogy lehet nem a Nord-on kellene megtapasztalni, egy TC1-es autóval tapasztalatlan pilótának a versenyzést, így annyira nem is bánnám, ha csak Moszkvában ülne be Dani először autóba. Ott, ha hibázik is, van esélye túlélni. Nord-on egy hiba és lehet csomagolni.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
quby
őstag
Ráadásul igy, hogy áll az autó nem is kerül pénzbe. Elvinni elviszik, az sem pluszköltség. 2 kamion igyis-ugyis megy. Ilyen szempontból jó a 2 autó. Ha ez egyik már tuti megy akkor csak be kell tenni a másikat. Ha Norbi idejében lett volna ilyen, hogy nem tudnak indulni, akkor az utiköltség is kuka lett volna.....
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Ventur@
senior tag
Pont most akartam linkelni én is .
Nagyon úgy nézz ki, hogy két Zengős Honda lesz Vila Real-ban, ugyanis Lanti is ezt írta tegnap a WTCC Blog Facebook oldalán:
"Még nincs hivatalos hír, de úgy tűnik, jó esély van rá, hogy indul. Mihelyst biztos lesz, tudni fogjátok. "
Mondjuk merész lesz itt kezdeni Daninak, de bánja a fene, ha végre két zöld-fekete Honda van a mezőnyben. Nagyon kíváncsi leszek Danira mit tud majd .
Én speciel nem szeretem ezt a pályát, de most várom nagyon a hétvégét .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Akkor még egy érdekesség :
Bár ez ETCC és nem WTCC, de Nagy Dani a hétvégi Mátrai Hegyiversenyen pályára lép az ETCC-s Leon-nal. Ha valaki arra jár, akkor őt is láthatja majd .
Én mentem volna, de sikerült olyan szinten megfáznom, hogy taknyom-nyálam egyben van és talán jövőhétre rendbe jövök .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Motion_Blur
félisten
Lesz helyette beugró versenyző, ez a csóka.
Pedig Zengő azt mondta a videóban hogy a komplett szerelőcsapata otthon maradt Ferinek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ventur@
senior tag
Március 14.-én hirdetik ki az indulók listáját. Eddig ugye Zengőéktől csak egy pilótáról tudunk, de két autóra van nevezés leadva. Szóval ha ott jön még egy, akkor van 14 autó....de elvileg 13 már elég az időmérő megrendezéséhez.
Szóval 14.-én minden kiderül.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Tényleg 13. Nagyon benéztem .
Az a baj, hogy a Ladákról semmi, de tényleg semmi hír. Szerintem nekik kapufa...vagy Ribero valami bszom nagy engedményt ad Shapovalov-nak, hogy tudjanak menni. Kérdés viszont, hogy ebbe mennyire egyezik bele a gyár?! Valamint, hogy fejlesztés nélkül mire elég az autó. Na meg van-e pilóta bele, mert Valente tuti kihagyható, Tarquini menne, de jelenleg nincs mivel (annak ellenére, hogy 3 Chevy és 1 régi fejlesztésű Civic még szabad préda).
Zengőéknél is csend van. Csak annyit tudni, hogy Dani és Feco is nagyban edzenek és ennyi. Bár van egy erős gyanúm, hogy Dani lesz a befutó, ha lesz 2. autó.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Vyndree
őstag
-
Vyndree
őstag
Nem tudom melyik noob csapat volt Zengő vagy a M1RA, de akik tegnap mentek Bahrain-ba fél tonna motorolajat akartak feladni a repülőre, természetesen mind elvették tőlük. Zengőéknek talán már van annyi eszük, hogy (tengerbe nem visznek vizet?) ilyet nem adnak fel repülőre, mikor ott még a csapból is az folyik.
-
Motion_Blur
félisten
Nekem nem tetszik a TCR-ben hogy ennyire mesterségesek az erőviszonyok... jól mennek időmérőn az Astrák, erre a futamra lebutítják őket... ez szánalmas. A következő az lesz hogy távirányítással visszavesznek a mototerőből ha valaki ellép a versenyen?
Pilóták sincsenek olyan szinten mint a WTCC-ben.
Amúgy Sport2-n ki volt a csaj kommentátor? Kb. végigröhögcsélte a futamokat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen