- xDefiant teszt
- Dragon Age: Origins
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- EAFC 24
- Assassin's Creed: Origins
- Steam topic
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- World of Warships
- The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz bigdady #122313 üzenetére
Hát amelyik megfelel az APP indítási speckóinak nálam spec egy Samu TAB S8+ -on produkálta azt amit írtam.
- kivetítés bekapcsolásakor egyből leállítja a lejátszást, kivetítés kikapcsolásakor megint működik
- ha lekapcsolom a képernyőt ("power" gomb egyszer megnyom) szintén leállítja a lejátszástHa véletlen van HDMI kimenetes eszközöd, akkor azzal HDMI-n keresztül talán működik az átjátszás
Nekem van Digi-s előfizum is, ott a DigiOnline APP-ban van beépített Chromecast/kivetítés, működik a lekapcsolt kijelzős lejátszás, de ha utazom, akkor - gondolom toronyváltásokkor - viszont leáll és újra el kell indítani az adott csatornát (sportot szoktam hallgatni vezetés közben)
szanysa
VPN-ben nem vagyok járatos[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz gduck #122825 üzenetére
Nem, nem. Nem vagy láma, a VTV APP annyira okos, hogy netsebesség függvényében változtatja a stream bitrátáját. Tehát, ha épp olyan helyen vagy, ahol szar a mobilháló ott tud alacsonyabb bitrátával stream-elni, ahol meg hasít a net, ott odabassza a maximumot.
Hát nem nagyszerű, hogy jobban tudják neked mi lenne a fontos és ezért nincs benne kézi állítás opció?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Más is kapott IoT_NewsLetter1003131817 tárgyú semmi tartalmú / hibás megjelenésű levelet hirlevel.hu@vodafone.com címről?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Egy rokonom szeretne volt UPC coax kábeles területen régi képcsöves TV-vel nézni a Voda coax kábeles hálózaton ingyenesen fogható csatornákat.
Ha valaki véletlenül használja így vagy van tapasztalata benne, milyen 3rd party DVB-C dekódolót kellene venni hozzá? (Scart és coax antenna bemenet van csak a TV-n)
Egy kis képernyős DVB-C tuneres használt TV árban hasonló nagyságrend lehet?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Hmmm...ehhez elérhető valami iromány (települési lista) Voda oldalon? Rákeresek hátha...ennyire egyszerű lenne csak
MiZo1990
Kicsit bonyolult a helyzet, többgenerációs családi ház, maxolva a boxok száma és +1 db TVre amin elegendő lenne az ingyenesen fogható csatornák plusz előfizetést nem kívánnak kötni.
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz cocka #123426 üzenetére
Főleg, hogy ha sokat dob rajta, akkor valamilyen szinten már kompenzálta volna magasabb lebeszélhető perces díjcsomaggal...ha egyáltalán van ilyenre lehetőség
Más
Lehet készítek egy írást KAON médiabox-ról Médiakártyára váltás témában, de egyelőre július második felétől még nem rendeződött az ügymenet és volt már pár érdekes fordulat ill. telefonos több, mint 2 órás időtartamú, de főleg közben tizenakármennyi ügyintézőhöz kapcsolgatás és azóta visszahívás is, de valamiért egy egyszerű BOX-ról médiakártyára váltás 3 hónap alatt nem tud megoldódni azért hagy maga után kívánnivalót
Hogy ki hibázott, hol vannak a buktatók, megérne egy misét....
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz cocka #123428 üzenetére
Jó lenne funkcionális dolgokról írni, de egyelőre 3 hónap alatt nem sikerült Médiakártyához jutni.
Július 25-én személyesen adtam le a KAON-t Miskolc Széchenyi utcai Voda üzletben, de még azt sem regisztrálták, hogy le van adva. Minden telefonos ügyintéző, akivel beszéltem hitetlenkedik ezzel kapcsolatban - mert azt látják nálam van jelenleg is, pedig leadás-átvételi papír itt a kezemben, de annyit tudnak mondani, hogy még nincs "bontva" a KAON az előfizetésemnél, bármit is jelentsen a "bontva"Jelenleg felsőbb jóváhagyásra váró státuszban van a csere, mert időpontegyeztetésnél többedik alkalommal sem engedte rögzíteni a rendszer. Valami egyedi hibát emlegetett legutóbb, amivel még nem találkoztak lehet az a probléma, hogy nem kívántam hűséget vállalni
Röviden ennyi, a hosszabbhoz egyelőre nincs kedvem, sajnálom rászánni az időt
Nem tudom mi van a vodánál, ha egy egyszerű Médiabox->Médiakártya csere sem megy gördülékenyen[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Jenne #123684 üzenetére
Én kértem volna a helyedben egy írásos igazolást a túlfizetésről, mikor személyesen bent voltál. Aztán ezt lehet dörgölni bármelyik ügyfélszolgálatos orra alá.
De egyébként banki kivonatokkal esetleg bank által kiállított igazolással simán tudod bizonyítani, hogy milyen számlák lettek hányszor kiegyenlítve és megemlítheted Voda irányba, ha nem teszik helyre záros határidőn belül a számlakiegyenlítéseket jogi útra tereled az ügyet....ha van jogász ismerősöd, akkor az plusz pont lehet
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bostone #123838 üzenetére
Hát...ebben én nem tudok segíteni (3 hónapja várom a médiakártyát, de még nem ért ide, miközben elején leadtam a BOX-ot üzletben és egyelőre nem is tudnak időpontot foglalni számomra technikusnak, mert a rendszer folyamat hibára fut az időpont véglegesítésénél ), de javaslat:
- Igényeld meg a BOX -> médiakártya cserét
- várd meg a technikust, aki hozza és beüzemeli a kártyát és ekkor majd el is viszi a BOX-ot
- lesz örö..és..bódottá..Én sajnos egyből igényléskor bevittem Voda üzletbe a BOX-ot, amit azóta is úgy látnak a frenetikus elektronikus rendszerükben, hogy még mindig nálam van (van ám átadás-átvételi papírom azért a leadásról) és lehet emiatt akadozik a gépezetük. Jelenleg felsőbb osztályhoz irányították az ügyemet jóváhagyásra, jelentsen ez bármit is és én csak várok, meg néha felhív az ügyfélszolgálat és nem sikerül időpontot foglalni számomra....
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Piftuka #123878 üzenetére
CB-vel modem módban biztosan nem blokkolja, nálam működik...khmmm...néha a freemail kezelése eMClient levelezővel IMAP módban kezelve, csak túl sok a sikertelen kapcsolódás, szóval amennyire tudtam nullához közelítőre redukáltam a freemail-hez kötődésem
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Louro #124293 üzenetére
Hozzám július vége óta nem sikerült médiakártyát beüzemelni, de lehet idén már nem is fog beleférni nekik....szerencsétlenkednek azóta is pedig beltérit már rég leadtam, le se szarják, hogy nem lehet igénybe venni az azóta is fizetett TV szolgáltatást. Nekik elég, ha be van csengetve a díj, többire magasról...
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Adams84 #124300 üzenetére
Én 17.-én csütörtökön délután kaptam SMS-t és email-t a számláról, este hazaérve le is tudtam tölteni a számlát + a részletezett számlát. A rejtett hívószámos részletezett számlára dobta és dobja most is a hoppá... üzenetet
ui. nálam minden szolgáltatásra az átlagos 9,39%-os emelést tartalmazza a táblázat (jelenleg hűség nélkül vagyok)
Louro
Na ez jó ötlet, viszont visszamenőleg biztos nem lehet ilyet, de szerintem, mivel bizonyíthatóan nem tudtam a szolgáltatást igénybe venni jó hosszú időszakon keresztül, jelezhetem majd kötbérigényem az elmúlt időszakra, Na köv. hívásuknál rákérdezek erre is
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz ElektrikusDE #124569 üzenetére
Nem jól tudod, mert KOAX-on kínált XL csomag elméleti sebességei Arris modemmel is pont ugyanezek
Volt UPC-s KOAX hálózat legnagyobb ajánlata:
Szóval a beszúrt képen lévő sebességből kiindulva még akármi is lehet. A szolgáltatások elnevezései viszont már utalnak a különböző hálózati megoldásokra. Jellemzően Telekom optikán szolgáltata Voda, de ott Vario csomagneveket használ
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Apaxp #124701 üzenetére
"De sokkal egyszerűbb, ha a tv-n elindítom..."
Hihetetlen, de TV-ken is elérhetőek ilyen APP-ok, sőt van TV-re köthető FireTV, Xiaomi okosító kütyü, Google Chromecast és társai is, ha még nem hallottál volna ezekről.
Ne légy tehetetlen, mert nincs lehetetlen ne várj a "hátha"-ra...persze, ha valóban szükséged van az adott cuccra
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz hhgygy #125097 üzenetére
Ha már Arris:
Tegnap voltam barátoméknál (ugyanabban az utcában, azonos hálózaton kb. 200 méter tőlem) és panaszkodott a felesége, hogy HO-ban dolgozva a netes "telefon" beszélgetései mostanában folyamatosan akadoznak, nagyon sokszor meg is szakad (fia is ugyanezt tapasztalja játék közben mikor kommunikál a csapattársakkal, barátokkal)
Amíg ott voltam google kereső oldal találatai közötti lapozás is volt, hogy 15-20 másodpercre megakadt, találati oldalak megnyitása is sokszor hasonló időtartamban "homokórázott" végül maradt üresen a lap, ilyenkor a lapra váltva, azon a címsorba kattintást követően ütve egy entert végül betöltődött az oldal, de ugye ezeket a tüneteket nem folyamatosan produkálta, hanem 4-5 percenként egyszer csak előjött ez a "gondolkozzunk egy kicsit" várakozási idő.
Torrent nem futott azon a gépen amit épp használtunkPróbálgattam 8-10 sebességmérő oldalt, de mindamellett, hogy némelyik max 200 Mbit letöltést mutatott - természetesen konzekvensen ennyit - míg más oldalak 500-600 Mbit magasságát (1000-es csomag mellett) különösebb problémát a sebességmérő oldalak szerint nem lehetett észre venni, de az előbb írt tapasztaltak jelezték, hogy valami azért nincs rendben.
Jó lenne megtalálni a hiba okát, mert a folyamatos problémák miatt HO munkából berendelhetik belső munkavégzésre, ami kényelmetlenebb és időrablóbb lenne számára, tehát ezt szeretné elkerülni
Régebben találkoztam olyan oldallal, ahol a ping/jitter értékét is részletesen lehetett figyelni. Azt hiszem asztali Adguard ping növelésével kapcsolatban jött ez elő anno, de sajnos nem akadtam rá az oldalra. Ha valaki vágja melyik ez az oldal legyen kedves beírni köszi.
Tegnap melóban voltam, így nem volt saját tapasztalatom, hogy nálam is ugyanez a jelenség van-e (fehér CB van csak nálam) viszont hazaérve én semmi ilyen jelenséget nem tapasztaltam
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Nagy miskolcz külvárosi része (Pereces)
Közben megtudakoltam, hogy mizu IPv6 ügyben, de az a gigás csomagra váltás óta kikapcsolt állapotban van, IPv4 címet mutat csak a whatismyipaddress oldal
Osztóról egyelőre nincs infó és mivel a padlást leterítettük az ősz végén gyapottal, egyelőre nem is lesz, hacsak nem készül zoom fotó, amin vagy látszik valami a feliratból vagy nem (elvileg az egyik gerendán van az osztó)
szerk.
Az időt hasraütéssel tippeltem. De Sodastream gépet nézegettük éppen, keresgettünk neten, vizslattuk a találatokat és túl sokszor jött elő a "gondolkodjunk feeling" a böngészőben. Volt amikor 3-4 találati lap egymás utáni megnyitásakor mindegyik lapnál előjött
szerk2.
Ja igen, mikor érdeklődtem az IPv6 ügyben mondta barátom, hogy elvileg most rendben működnek a "stream"-es beszélgetések (bár fogalmam nincs milyen megoldás van használatban)
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz norbertoth #125177 üzenetére
Sógoromnak Voda netes kártyája volt, de tettek a vodánál arról, hogy minden vodás előfizut megszüntessen (mobilok + vezetékes ráadásul 2 lakcímen is) és átvándoroljon mindennel T-hez
Ha véletlenül külfödiában is használnál mobilnetet, akkor arra is fordítsd tekinteted és nézd meg milyen lehetőségek vannak, mert Voda legnagyobb mobilnetes csomagja pl. CSAK itthon használható, stb...
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz fecke78 #125367 üzenetére
dögöljön meg a szomszéd tehene esete forog fenn?
BÚÉK neked isSemmi gond, ÁSZF-ben nincs vállalás ping-re, de ezt majd megtapasztalod, amint próbálsz intézkedni a problémáddal kapcsolatban. Csak azt nem értem ehhez nekem mi közöm is van a "jókívánságod" értelmében
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz fecke78 #125369 üzenetére
Akár járhattam is volna így, de a topikban időnként felüti ez a fejét és a vége mindig az lesz, hogy nincs ping-re semmilyen előírás, amit a szolgáltatónak márpedig nyújtania kellene, tehát nem is lehet emiatt reklamálni. Ezért volt a sóhivatalos megjegyzés.
Lehet verni az asztalt, meg panaszkodni fölöslegesen, de előrébb nem lesz vele senki....teszem hozzá, hogy sajnos. Így nem kell meglepődni, ha az jön vissza a szolgáltatótól, hogy minden rendben.
Aztán, hogy mi-mivel függ össze ugye előbbiekből adódóan teljesen mindegy is ebben a vonatkozásban, ha az otthoni infrastruktúra végül kizárható a valaki számára problémás üzemszerű működésből.
Csak azt nem értem miért kell már a harmadik hozzászólást írnom olyan dologgal kapcsolatban, ami nem ad reklamálásra alapot a szolgáltató felé
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz norbertoth #125901 üzenetére
A januári időszakra szóló számlát (01.01.-01.31.), már hatodikán megkaptam 1.21 teljesítési határidővel, ami - csak most tűnt fel, hogy - szombat
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz coolabácsi #126142 üzenetére
Ez működő megoldás, de a modembe közvetlenül kötött eszközök EGYMÁST nem fogják látni. A router-re kötött eszközök viszont láthatják egymást a belső hálózaton. (Tehát esetedben az asztali gépről nem fogsz tudni elérni egyetlen a WiFi routerre csatlakozó eszközt sem és viszont)
Ha ez így megfelelő számodra, akkor hajrá
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz DonThomasino #126450 üzenetére
Nézz vissza pár számlát, ott lesz valahol a "szó nélküli emelésről" az értesítés a sokadik oldalon
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Tegnap kaptam egy marketing levelet Vodáéktól "Tudnivalók a Vodafone számláról, a számlázásról a számlafizetésről és az ügyintézésről" tárggyal, de a számla letöltése természetesen nem működött, szóval "majdnem" megfelelt a működés a marketing levélben reklámozott számla elérhetőségnek
Előbb ránéztem sikerült-e orvosolni a számlák elérhetőségét és meglepődve tapasztaltam, hogy gond nélkül letölthetőek voltak a számlák (webes fiókon keresztül), nem volt hálózati hiba.
Gondoltam jól jöhet ez az infó másoknak is
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz DGery #126616 üzenetére
Egyetlen kijelző nélküli hardveren sem fog menni, sőt tükrözni/cast-olni sem lehet kijelzővel rendelkező eszközről.
Egyedül HDMI kimeneten keresztül lehet továbbküldeni. pl. böngészőben megnyitott oldal klónozva, kiterjesztve, esetleg PC/Laptop Chrome böngészőből CC-re Cast-olvaread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz DGery #126621 üzenetére
Jaja, nincs, de ugye pl. HDMI-n átmegy
A lényeg, hogy szívjon a felhasználó, mert regisztrált eszközt törölni csak újfajta androidos box-on vagy telefonos ügyfélszolgálat segítségével lehet. Ez mennyire felhasználóbarát CI+ kártyával rendelkezőknek
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bostone #126632 üzenetére
Na akkor csak működik a médiabox-ról kártyára váltás. Nálam ezt nem sikerült máig abszolválni tavaly július végétől
Egyébként ez a gyerekzár véletlenül nem TV függő beállítás? Lehet annak doksijában kellene nézelődni
Nagyon elegem van már tehetetlenségükből, így asszem megvárom a (nem vodás) mobil előfizum hűségének lejártát és lépek Telekomhoz komplett kábeles+mobil előfizetéssel is. Bár T még csak most fogja emelni a csomagjait...elvileg ahogy másik topikban írták 14,5%-ot [link]
Talán csak a faterom által használt feltöltős SIM marad Voda, mert azt talán nem tudják elbaszarintani és 19 Ft-tól jobb percdíjat nem dob másik szolgáltató sem alapcsomaghoz. De még megnézem milyen számokat szokott hívni az öreg, hátha jellemzően Telekomostkezo0
Azt hittem az már android felületen működik, de akkor tévedtem
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
ARRIS eszközön van akinél működik normálisan a Static DHCP beállítás?
- hiába fixáltam le több MAC Address-hez is egy TP-LINK Archer C5 V5-hez fix IP címet Arris felületén, következetesen sosem azt az IP-t kapja az Archer (mondjuk már azt sem igazán értettem, hogy miért változgat az Arris felületén látható csatlakozott eszközök között megjelent Archer MAC címe)
- előbbiből adódóan, ha be szeretnék lépni az Archer beállítási felületére előbb ARRIS-ban meg kell nézzem milyen IP címet kapott (pedig mint írtam előzőleg már adtam neki statikus DHCP IP kiosztást Arris-ben)Arris-nál ugye könnyített a statikus DHCP beállítás, mivel a csatlakozott eszközt egy listából lehet kiválasztani, így tévesztés esélytelen, ennek ellenére nem működik a FIX IP cím kiosztás
Előzmény történet picit hosszabban [link] ha érdekel valakit
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AnonymusX #126811 üzenetére
Fixen mindig ugyanazzal a 2 IP címmel jelenik meg az ARRIS felületén (talán 2 karakter az eltérés) és mindkettőhöz beállítottam FIX IP kiosztást (0.129, 0.130), de ennek ellenére kap 0.128-at, 0.131-et és ezt nem értem, hogy miért de persze értem, hogy az Arris szarul működik
Mondjuk igen, Archer-ben is fixálhatnám az IP-t, ha ahogy írod ARRIS-ban módosítom a DHCP tartományt és azon kívül adnék neki fix IP-t.
Jó ötletEzen beállítások nem gond részemről, de még az is felvetődött bennem, hogy az Archer "tovább szórásánál" véletlenül nem-e lehetne fixen más csatornát beállítani, mint amit az Arris dob: 6-os csatornát ad -> családi házas környezet tökéletesen OK, mert hasonló csatornán gyenge térerővel lehet csak jelen más hálózat (mondjuk azt sem néztem meg milyen csatornán sugároz az Archer )
Jövök akkor az említett topikba, ha nagyon nem boldogulok az ötletekkel
Mondjuk ez a kamu generálás fellelhető a beállításokban vagy módosíthatatlanul így működik? Hmmm...a Jó ötlet tényleg jó ötletnek tűnik ennek fényében
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz sutszi #126887 üzenetére
Én tavaly júl 25 óta várom, hogy az akkor személyesen leadott médiabox helyett CI+ kártyát használhassak. Máig nem sikerült ez a történet és közben fizetem csendben/rendben a TV előfizu díjat is.
De már nem érdekel, nem hívogatom őket, mert nem válaszolnak megkeresésre, telefonon semmit sem tudnak tenni, október óta felsőbb jóváhagyásra vár a történet, így júniussal elválnak majd útjaink, bár kíváncsi leszek a majd egy éves kötbér kifizetéséhez hogyan fognak jó arcot vágniread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Vodánál egyetlen eszközön igénybe vett TV szolgáltatás esetén is díja van a Médiakártyának?
A tavaly júliusban indított KAON BOX -> médiakártya csere múlt hónap 13-al, 8 hónap alatt végre végbement - visszamenőleges TV előfizetési díj jóváírással megspékelve - és most érkezett az első olyan számla, ami már a beüzemelt Médiakártyás időszakot is tartalmazza:
Csak kicsit érdekes, hogy az egyetlen nálam lévő eszköz, a médiakártya számlázott díjként szerepel rajta.
Előző számlám még így nézett ki, amely esetén a rendszerükben még KAON BOX volt nálam:
Szóval mindössze annyi történt, hogy az április 5-én érkezett számlát követően beüzemelésre került nálam április 13-án a médiakártya (KAON BOX-ot még tavaly júliusban leadtam személyesen ügyfélszolgálaton)
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Toth_Jani #128562 üzenetére
Sajnos nálam semmiféle erre utaló bejegyzés nincs, de ugye most van Ügyfél szintű díj részem a TV szolgáltatás díjának visszamenőleges jóváírása miatt.
A számlaösszesítő részben pedig szépen kereken ott szerepel a Távközlési berendezések kölcsönzése díjtétel (előző berakott képről 300+750)
Na akkor még mindig futhatok pár kört ennek tisztázása miatt...hogy itt semmi sem tud rendben történni...pedig azt hittem végre rendeződött ez is
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Adams84 #128577 üzenetére
Átnéztem töviről hegyire, nincs benne ilyen tétel
De az Előfizetés összesítőn jól látható, hogy mi lett számlázva (itt pedig 3784,74 Ft a TV rész, ez pedig 2734,74+300+750 | TV Comfort + április Médiakártya részhónap + május Médiakártya tevődik össze )
Remélem csak valaki valahol elnyomott valamit, de így 8 hónap után elég unalmas, hogy még mindig utánajárkálnom kell, ahelyett, hogy "élvezném" a "kimagasló" szolgáltatást....
Kicsit olyan érzésem van, hogy senki nem ért ahhoz amivel foglalkozik és csak tologatódik az ügymenet.
Tavaly szeptemberben lebonyolított telefonhívásomkor is ezt tapasztaltam, mikor talán a tizedik...tizenkettedik továbbkapcsolásnál kerültem olyan ügyfeleshez, aki érdemben próbált tenni az ügyemben...igaz sikertelenülread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Vodafone nettel másnál sem működik a prohardver most?
Lapoztam egy fórumtopikban és onnantól kuka
404 not found hiba
Átváltottam mobilnetre (Yettel) azzal viszont gond nélkül megy.
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Intruder A 6 #129063 üzenetére
Ez nem mutat valami jól:
"Kapcsolat sebessége (fogadás/küldés): 100/100 (Mbps)"Okozhatja kábel hiba / 100 Mbps-re képes kábel is a géped - router (szolgáltatói eszköz) között. Emiatt nem is lesz nagyobb sebességed 90Mbps-től
Eszközkezelőben nézz rá a hálókártyára, Speciális fülön a Speed & Duplex értékére, hátha csak ott lett 100 Mbps-re állítva Auto Negotiation-ról
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
CI+ kártyát csak telefonos ügyfélszolgálaton lehet "újra" aktiváltatni?
Sajnos nem volt használva "pár" napig és jelenleg szarik működniszerk.
félórára otthagytam egy csatin, de nem kódolt az ki semmit
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz MiZo1990 #131852 üzenetére
Érdekes ez a Bányai nyilatkozat 9,39%-os emelést említ, ami sokkal kedvezőbb, mint a konkurencia korrekciója?
Nálam ″véletlenül″ így alakult a havidíj az idén Vodánál:
2022 december: 4590 Ft/hó
2023 január: 5021 Ft/hó
2023 szeptember: 5789 Ft/hóSzóval tavaly decemberhez képest ~26%-kal nőtt a havidíjam (meg volt egy általam elutasított kihagyhatatlan ajánlat a szolgáltató részéről ~6500 Ft-os havidíjra1-2 hete)
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs