Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz Vazzee #167 üzenetére

    Na, úgy látom, nem terveztek itt nightmare módra... mondom ezt csak ez alapján:
    [link]

    Ezen egy kapitális harcrendszer tervezési hiba látható, miszerint a rohangálással ki lehet védeni az ütéseket (oda-vissza futkosás). Akkor ugye minek vannak tulajdonsági erre a karakternek (defense, ilyesmik). Ez még ügyességi játéknak is rossz, mert szegény főnök támadási animációja elég lassú, és főleg, kiszámítható, szóval ez leginkább csak idegtépően unalmas monoton oda-vissza rohangálás. Megjegyzem én nem vagyok élből ellene az ügyességi játék és az RPG-s harc keverésének, de itt szemmel láthatóan nem erről van szó, hanem csupán arról, hogy normál fokozatban jobbára úgyis csak odamész és derekasan állva a válaszcsapásokat levered, ergo ez a gond fel sem merül. Aztán láttam olyat még (link nincs), hogy valaki harcossal/tolvajjal rohangált körbe-körbe, utána az ellenfél (de nem éri be), miközben távolról a mágus AI-ja nyomja rá a spelleket amíg el nem kopik. Ez is már elég nevetséges és unalmas... nyilván ezt sem találták problémának a tervezők (ez lényegében AI hiányosság, na meg hogy túl gyorsan tudsz futni), mert ez a "minigame" is csak nightmare esetén alakul ki reálisan, amúgy gondolom erre ritkán szorulsz rá. Na szóval ez alapján (is) elég nevetséges az egész... tényleg csak interaktív mozinak lehet jó.

    És... mennyi vér van már a szereplőkön... :N A kevesebb több lenne, mert ez így már komikus horrorisztikus helyett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák