Új hozzászólás Aktív témák

  • vhunor

    őstag

    válasz ldave #13 üzenetére

    A legtöbb saját fejlesztésű (azaz belsős stúdiótól kikerülő) Nintendo játék a végletekig polírozott, kitesztelt alkotás, rengeteg apró ötlettel, soktíz/száz órányi tartalommal. Én az elmúlt 10-15 évben rossznak bélyegezhető Nintendo játékkal nem találkoztam, ugyanez nem mondható el a konkurenciáról. A gond az, hogy ezek tényleg játékok, nem csilivili interaktív filmek, quicktime eventek sorozata, nem kell bennük egy városnyi embert halomra lőni, a fél világot romba dönteni stb.. Ehhez nem kell PS4/Box One szintű hardver, félmilliárd dolláros marketing, kell viszont egy olyan játékosréteg, aki vevő az ilyen fajta tartalomra. A Wii U sikertelenségét nem lehet a gyenge hardverre fogni, a cég vevőköre sosem emiatt vette a gépeket és játékokat. Szerintem jelenleg a legnagyobb gondot a jó 1st party címek hiánya okozza, valamint a Sony és a Microsoft marketing-úthengere.

Új hozzászólás Aktív témák