Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
Nem lennék azért olyan biztos benne. A HiFi szerelmesei akik A osztályú erősítőt építettek azok biztos ismerik ezt a jelenséget. Fix, nagy terhelés mellett 10 000uF feletti szűrőkondik igen nagy megterhelést jelentenek. Rengeteg ilyen helyen lassú indítást használnak, esetleg NTC-t. Nem kell ehhez hegesztő trafó.
-
Hold
őstag
"Minden 10000Ft- feletti motor-illetve autó akkumulátorra 1 év, illetve 10000 Ft. alatt 6 hónap garancia van "Temékszavatosság 2. évben történő meghibásodást jelezni kell az első évben és bizonyítani is kell, hogy az akkor történt.. Magyaránt az képtelenség, így 1 évet vehetünk alapul..
Az élet sírással kezdődik és azzal is ér véget, de közte kötelező mosolyogni !!!
-
csiga8
senior tag
Értem. A fórumot visszaolvasva - tőlem sokkal jobban - hozzáértők rendszeres hsz-it olvasva nekem nem ez jött le. Sőt...
Nem véletlenül vannak processzor vezérelt IU töltési karakterisztikájú töltők.
Ha akku boltos lennék, szerintem én sem ajánlanám a rendszeres karbantartását az akkunak.
-
SZIGMA
aktív tag
A műszerek típusa, a mérőzsinór és még rengeteg dolog befolyásolhatja a mérést.
Amit tennék: vennék 6, 12, 24V-os stabkockákat, tápegységről beállítanám rajtuk előtéttel a stabil feszt és tesztelném a műszereket.
Sokszor becsapós az akku ólomérintkezője az oxid miatt, én mindig beleszúrom kicsit a kábel hegyét.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Akkor az 1 Volt szórás nemhogy rendben van, hanem egyenesen csoda, hogy csak annyi, ha piacos műszer is versenyben van.
Az SDM1, ha jól látom, egy több mint 30 éves cucc, a Pantec-ről semmit sem találtam.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
félisten
Tudom. Bár kérdéses, hogy a több járatás okoz-e nagyobb kárt a környezetnek, vagy a gyakoribb akkucsere és több betegség, az autóban való fagyoskodás következményeként.
Járatás: Ez megint egy érdekes téma. Igaziból nem mindig járatom, hol így, hol úgy. Ha egyből az országútra megyek, akkor szoktam télen, mivel mire oda kiérek nem melegszik be rendesen és nem fogom pörgetni, hogy felvegyem a tempót. Lassan tökölni meg veszélyes ott. Amúgy a motornak édes mindegy, hogy alapjáraton ketyeg, vagy alapjárat közelben viszi a kasztnit is. Üzemi hőmérsékletre úgy sem fog bemelegedni a városi korzózásban. Egyébként a dízelnek kisebb a kopása hidegen, mint a benzinesnek, mert a gázolaj kevésbé csökkenti a hengerfalak kenését és önmaga is rendelkezik kenőhatással. Szerintem ha ez a fajta eljárás kárt okozna a motornak amit csinálok, az már jelentkezett volna. 23 éve járok dízellel, a mostani autóm 14 éve használom és köszöni szépen jól van. Olajogyasztás nem mérhető és ereje teljében van.
[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
-
félisten
Amikor hideg van szoktam olyat is, hogy ha útközben be kell ugrani a gyógyszertárba, vagy húsboltba stb., akkor a pótkulccsal bezárom a központit és míg beugrom a dolgomat elintézni, ketyereg a motor. Amúgy azt az életben le nem vezeti senki számokkal alátámasztva (tehát nem csak rámondva, hogy környezetszennyezőbb, károsabb), hogy ez a fajta eljárás jobban szennyezi a környezetet, mint az állandó hidegen indítás, leállítás, indítás, leállítás kilóméterenként, a gyakoribb akkumulátor, önindító és gyújtáskapcsoló csere, a szervízbejárás stb stb. Tehát hogy mindkét megoldás összes szennyezését és költségét kimutatni, szerintem ez képtelenség. A műszaki oldalától eltekintve szeretem a meleget , minden bajom van attól, hogy hideg az ülés, a kormény, hideg a levegő az autóban, a motor hangja sem olyan, mint mikor melegebb. Otthon is ülhetne az ember két nadrágban és két pulóverben 15 fokban, de mégiscsak kényelmesebb egy melegítőben és pólóban tévét nézni a 22-23 fokban, pedig mennyivel több gáz/villany/fa stb fogy és mennyivel jobban szennyezi a környezetet.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Köszi, annyit hozzátennék még, h amikor észrevettem h rettenet meleg, volt bsztatva az autó infotainment rendszere kb 2 órán át úgy h közben rajta volt végig a CTEK. Valószínű ez okozhatta? Nyilván ilyenkor az akksiról dolgozik, mert a motor nem járt. Tehát azt az energiát próbálta pótolti a CTEK?
Csak azért kérdezem, mert reggelre (rajta van még mindig, de már átraktam normál autó töltés módba) szerencsére visszahült, és most kb levegőhőmérsékletű."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csiga8
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen