-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Steve1207
veterán
válasz erahurka #231882 üzenetére
Azért játszol egy játékkal, hogy az nyújtson élményt, nem a trófea. Ennyi erővel kivehetnék a sztori alapúakból is, mert látod a történetet, szimulátorokból szintén, mert ott is mindegy, hogy első vagy vagy max a termésed. Elérted a célt és kész.
(#231885) S e t h: a SW azért népszerűbb, mint a DB akárhonnan nézzük. Gokuék inkább réteg közönség, mégha nagy is a tömeg mögötte és a rajongóknak tetszik. Egy közepes konzolhoz csomagolt agyonreklámozott játék előbb kap díjat, mint Kakarot (sajnos), lehet mögötte akár ugyanannyi rajongó szerintem.
.
-
Steve1207
veterán
válasz erahurka #231890 üzenetére
Anno pl x360-on azt se tudtam mi az a trófea, most a ps4 elejében se egy darabig. Most azért szoktam figyelni őket, ha megfog egy játék, akkor megpróbálom kimaxolni az első végigjátszás után. Úgyhogy én előszedem a régi címeket 2-3x legalább.
Most tolom amúgy a szintén akciós Shiny-t 84 ft-ért és már úgy 4 órát tuti játszottam vele. Ezek a kis nyavaják pl engem jobban lekötnek sokszor, mint valami AA cím, ezért is vállalom be őket szívesen. Tegnap kipörgettem a Black the Fall-t, az is tök jópofa volt, bár lehetett volna 2x ilyen hosszú, de a "mozijegy arány megvan". A következő olcsójáték a Kona lesz, ahhoz még sok reményt fűzök, mert imádom a sétaszimulátorokat is és a Firewatch mellett ez is etalon, ahogy hallom )
(#231897) lazioforever: nekem is nagyon szimpatikusak a TR-ek, heteket el tudtam játszani mindkét új résszel. Már csak a Shadow részt várom, hogy legyen valami 5e alatti akcióban.
[ Szerkesztve ]
.
-
kisÁdi
aktív tag
válasz erahurka #232307 üzenetére
Legtöbb játéknál azért be lehet állítani a trigger response-t meg a curve-t, hogy mekkora erőhatásra, útra kezdjen el reagálni a ravasz.
Más: Játszik valaki úgy, hogy a játékok többségét rendesen nagy TV-n játssza, de mondjuk FPS-re átvált egy kisebbre, vagy esetleg monitorra? Pusztán kíváncsiságból. COD-ban például nekem hatalmas előnyt jelent, ha kisebb kijelzőn játszom, mivel ilyenkor mindig rohadt közel ülök. -
.LnB
titán
válasz erahurka #232431 üzenetére
Sokan vannak akik a DS előtt nem értették a rajongásomat, azóta viszont elég elismerő kommenteket olvasok tőlük Kojima-ról.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz erahurka #232883 üzenetére
Ezért is írtam, hogy a kecskés nem tetszett. Az Uncharted teljesen oké. Még úgy is, hogy már végigjátszottam mindet korábban.
Vicces...ha röhögni akarok akkor idejövök és elolvasom ultranyinnyó kommentjeit...Én a gyíkemberes Divinity: OS2-re se húznám a számat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sxxorp
őstag
válasz erahurka #232883 üzenetére
Az első Uncharted-et tegnap fejeztem be. Élvezhető volt, számomra alapvető negatívumokkal. Jó volt a történet, helyszínek, karakterek. Viszont ezekkel számomra nem igazán illett össze a sűrűn generikus lövölde jellegű játékmenet (
), és a szándék, hogy bővebb tartalom helyett ezen a rövid kalandon akarnának többször végigfuttatni, amihez nagy kedvem nincs.a zombik beerőltetése sem jött be
Valószínűleg a későbbi részek jobbak, így együtt a 3 teljesen OK élmény lesz. -
sxxorp
őstag
válasz erahurka #232897 üzenetére
A végigjátszás után láttam a Speed Run küldetéseket, de nekem nagyon nem illik ehhez a típusú kalandjátékhoz. Tehát nem kiegészítő kalandot kapsz, hanem csak ismétlést. Szerintem hamar fel is húzna, ha időre kellene menni, sok ellenfél teljesen ad hoc módon reagált akár a headshot-ra is, volt, amelyik ahogy kell 1 után kifeküdt, volt amelyik 3 tiszta találat közben is csak tántorgott, majd visszabújt megpihenni a fedezék mögé
De ennyiért remek kipróbálási lehetőség.
Remélem gyenge lesz a 2 februári játék, mert akkor az Uncharted2-3 alapból Speed Run lesz -
Carlos Padre
veterán
-
hombre[EU]
veterán
válasz erahurka #232948 üzenetére
Nem az új collision system miatt lett nehezebb (mert az, szándékosan). Régen sem az volt a hatékony módszer,hogy a cipōd orrával landoltál minden egyes platformon
Valójában gyorsabb lett a játék, van súlya crashnek amit leránt a gravitáció blabla nehezebb pontosan ugrani,mert gyorsabban zuhansz. Szerintem ezzel nin s gond,hogy új kihívásokat raktak a játékba, nem ragelni kell hanem pontosabban játszaniLife, Uh, Finds A Way
-
Moby
addikt
válasz erahurka #233051 üzenetére
Nem mindegy mire van kapcsolva az usb tápellátás standby modeban. A legjobb az (ha tölteni is akarsz vele) ha nem hagyod állandóra, hanem lekapcsoltatod vele azt is 3 óra után. Amíg viszont tölt usb-n, vagy tölt le a háttérben, simán bekapcsolhat (vagy bekapcsolva maradhat) a venti. Az nem csak az apu-t hűti, hanem a tápot is, illetve a ramokat is, ott is vannak termisztorok, azok is igényelhetnek hűtést attól függően, hogy az instant indítás be van-e kapcsolva pl(ilyenkor a ramok üzemben vannak a teljes standby idő alatt). Tehát az, hogy standbybam van a gép, önmagában nem mond el sokat, nagyon nem milyen opciókkal van standbyban.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz erahurka #233259 üzenetére
Kész letöröltem a francb, nevetséges amit csinál ez a rakás szar. Körém teszi a legerősebb ellenfeleket, megpróbáltam visszarepülni az előző platformra, onnan lődöztem őket, erre átugrottak ide a sziklás repkedők, megpróbáltam fedezékbe futni, de CSONT FEKETE VOLT MINDEN NEM LÁTTAM SEMMIT ÉS LEESTEM!!!!! RAKÉS SZAR!!%+!+ZREdfrhip
úá qroúánÉs a kedvencem, hogy nem antennánként van checkpoint.......... Újra az elsőhöz dob vissza, ami atom szemét rohadék a gömbbel, ami gyógyítja az ellenfeleket, amik egyébként mind azok a rohadék rakétások......
[ Szerkesztve ]
-
-
Wlac
Ármester
válasz erahurka #233263 üzenetére
Erről a PS3-as Spec Ops: The Line jut eszembe, ahol volt egy olyan rész, amikor egy egyenes folyosón kellett rohannunk, mialatt egy helikopter lőtt. A kapott sebzést teljesen random volt, nem lehetett kiszámítani vagy védekezni ellene, azonban FUBAR fokozaton 2-3 lövéstől meghaltunk. Teljesen szerencsealapon ment, hogy mikor kapjuk be a lövést és mikor nem. Ha jól emlékszem, olyan 4 órán keresztül próbáltam azt az egy szakaszt. LINK
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen