- EAFC 24
- PlayStation 5
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Steam topic
- World of Tanks - MMO
- Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Marvel Snap
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
Tegnap megállt a tehén, mint a szög Menet közben, gurultam gyök2-vel, egyszer csak leesik a fordulatszám nullára, karácsonyfa a műszerfalon, check engine... utána már nem indult be, csak tekert az önindító mint az állat. Hibakód szerint nincs gázolaj... szerelő azt mondta lehet nagynyomású, a nyomás érzékelő, a railcső lyukas, meg még száz dolog.
Mit nézessek még át ezen a szaron? Injektorok meg tűzkarikák biztos. Turbó? Be lehet nézni könnyen a lapátokhoz, vagy ki kell szedni?
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #144668 üzenetére
Fasza. Még a felső két láncfeszítő csere is tervben van. Még valamit érdemes megnézetni?
Motorolaj már megvolt. Fagyállót, fékolajat már megvettem. Diffi van még, ugye?
DPF még benne van. Elég alacsony volt a telítettsége fél éve, amikor néztem. Talán 20 gramm.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #144670 üzenetére
Nah ezzel a listával elleszek egy ideig köszi
Az EGR-t, szívósort megnézni nagy munka? Ha fél napos meló, akkor lehet jobban járok egy dióhéjas tisztítással (levétel nélkül)
Váltóban valószínűleg citrom csere lesz, azzal együtt megy a friss olaj is.
Szerintem ez már a bentragadt, de az elmúlt fél évben nem akart regenerálni, pedig 6 ezret mentem, amiből rengeteg pálya volt, 150-el.
Jah igen, a szervó és a klíma is megvolt már Szervóban 6-szor cseréltem egymás után, hogy kimossam a piros szart ami benne volt...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #144672 üzenetére
Nem TÉJESI ez. Akkor ez lesz
Ja, végülis úgy megoldható a váltó plusz lánc. Megnézem a malacperselyt
atos: nem vált már olyan finoman. Kicsit ránt, ha hideg. De ha padlózom akkor még finoman kapcsolja. Meg ha gurulok, és nem elég finoman taposok a gázba, akkor üt egyet. Még most akarom megcsináltatni, amíg nem megy teljesen tönkre.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #144681 üzenetére
hát remélem hogy nem. Szeleptömbre 200 - 600 ezret írnak. Egy citrom felújítás megvan 100-ból.
Mágus 450 ló Én nem gondolkoznék rajta...asszonynak 2 tábla Merci és el van intézve
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #144685 üzenetére
Mit cseréltek a tieden? Mennyibe fájt?
Speeedfire: Váltó - szervóolajból csak gyári. Egedi Albertet keresd fészen. Pohunál is lehet, csak ott kétszer annyi.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #144688 üzenetére
melyiknél voltál?
-
#89874944
törölt tag
felújított injektort mennyire érdemes megvenni? 1 év garit adnak rá. Elvileg "general überholt" vagyis teljesen felújított.
Illetve több, más cikkszámú injektorra is azt írják, jó bele. Mindegy melyiket veszem? Vagy csak olyat ami benne van?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #144772 üzenetére
Tettem már be videót, hogy csattog. Lemaradtál A szakvélemény szerint injektor lesz, és nem (csak) tűzkarika. Meg füstölt már hosszú alapjárat után. Igaz hogy csak egyszer..de pont elég ha egyszer áll be a dugattyú Bemérés mindenképp lesz. Aztán hogy mind kuka, vagy csak a rosszak... vagy hogy gyári újat, vagy felújítottat 1 év garival...aztat még nem tudom. Attól függ mennyit kapok a vesémért
Mágus2 köszi
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Injektorokat mennyi nehéz kiszedni? Beszéltem szerelővel, azt mondta az aljuk be szokott kormolódni és nem jön ki
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #144807 üzenetére
Azt mondta a mester, hogy nem kifúj az enyém, hanem befelé Ez akkor már átégett?
Na ez az amit énse értek Kezdj gyanús lenni ez az ürge is... pláne miután megkérdeztem, mennyi lenne az injektorok ki-be szerelése, és nem tudott rá semmit mondani. Majd megkérdezi a kollégáját...meg azon múlik mennyire van beszorulva...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #144815 üzenetére
na, teljesen véletlen sikerült kiolvasni az időzítés értékeket... (hogy ezt 3 hónapja mért nem akarta a kábel, azt nem értem...)
A 2-es nagyon fos, a 6-os is kuka, a 4-es pedig hamarosan az lesz. Szóval ezek biztos cserések, valószínűleg be se méretem ezeket.
A másikat hármat bevizsgáltatom, aztán meglátjuk. Azon gondolkozom, hogy fel kéne újíttatni a nagynyomásút, nehogy tönkrevágja az új injektorokat
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #144897 üzenetére
ahh. Akkor mind a 6 megy a kispadra
bitpork: igen, én is be akartam már verni egy kalapáccsal
10 6 12
26 28 24
2 0 414 12 8
14 6 4
20 20 4Munez nyet ezen a laposon nincs net...így egyszerűbb volt
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Ezen a kis tűzkarikán kívül van még vmi, amit cserélni kell, injektor cserénél?
Elvileg még ezeket kéne, de a magyar neveit nem tudom ezeknek ...
Spannpratze: 059 130 216 C
Dichtring: 059 130 519 (ez a tűzkarika, ránézésre...)
Runddichtring: WHT 000 884[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz SeniorTilla #145051 üzenetére
Típustól és beállítástól is függ. Van olyan állófűtés, ami először csak az utastér radiátort fűti, ha az bemelegedett, akkor fűti csak a motort. Meg olyan is van ami csak a motort fűti, és az utasteret egyáltalán nem (nem tudja bekapcsolni a utastér ventilátorokat)
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #145174 üzenetére
A rendetlen csigában nincs elég erőtartalék
Értettem De még egyébként is csak nagyon távoli... előbb mindent rendbe akarok rakatni rajta. Injektor, egr, csövek...
Mágus: dpf még úgy tűnik sokáig marad egyelőre semmi cucc nincs benne, 7 milibar a nyomás különbség. De ha megtelik egyszer, akkor is tisztittatni fogom. Legalabbis megprobalom....
-
#89874944
törölt tag
válasz Speeedfire #145206 üzenetére
A7-nek csúnya a segge A5 sokkal szebb
-
#89874944
törölt tag
válasz SeniorTilla #145247 üzenetére
WTF?? "desztvizet már nemigen kapsz sehol, eléggé mérgező"
Ezt a hülyeséget honnan szedted? Tudod mi a desztillált víz? Bármilyen meglepő, desztillálással előállított víz. Magyarul felforralják és azon a hőmérsékleten csapatják le, ahol csak a tiszta víz párolog. Ez az egyik legtisztább víz. Minimális, szinta nulla szennyező anyaggal, tehát ásványmentes, baktérium mentes és hormon mentes is...
Pont ezért kell ez a hűtőbe, mert nincs benne ásvány, nem rakódik le, nem károsítja a hűtőt.
Nyugodtan iható, semmi bajod nem lesz tőle. Sokkal jobb mint a csapvíz. A tengervízből is így csinálnak iható vizet...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz SeniorTilla #145257 üzenetére
Ez az agymenés honnan jött ?
"A desztillált víz erős oldószer"
A desztillált víz egyszerű víz. Semmi oldószer nincs benne. Nem fog semmit oldani.
"azonnal magába fogja szívni a szöveteidből a koncentráltabb oldatokban oldott anyagokat."
Erre még az EDTA se képes teljes egészében, pedig arra fejlesztették ki A sejtek nem fogják kiköpni magukból az ásványi anyagokat csak úgy, egy kis víz kedvéért meg pláne nem.
-
#89874944
törölt tag
válasz SeniorTilla #145267 üzenetére
Jó, önts a fejedre egy kis vizet, aztán majd feloldja benne a káposztalét Teljesen más az, hogy egy anyag keveredik egy másikkal, vagy hogy a szövetekből kivonjon egy ásványi anyagot. Sejtmembrán mond vmit?
Tanulj, okosodj:
[link]
"Élettani szempontól a desztillált víz fogyasztásnak semmilyen káros következménye nincs, mivel a megfelelően vegyes táplálék bőven elegendő mennyiségben tartalmaz ásványi anyagokat (nátrium, kálium, klorid, kalcium, magnézium, vas stb.). Ahol nem áll rendelkezésre biztonságos tiszta ivóvíz, ott a desztillált víz fogyasztása mindenképpen ajánlott. "Egyébként ez nagyon offtopic, kérlek a sületlenségeiddel fáradj át a Vajákos topicba
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #145272 üzenetére
szomorú búcsút kell vennünk tőled... utolsó óráidban igyál sok barackpálinkát de szigorúan higítás nélkül, 120 fokosan nehogy túl hamar érjen a vég
speeedfire: én legfeljebb körtét adok a szilvához semmi mérget
K norbi: pezsgő tablettával lehet turbózni a rendszert? én a béresre gondoltam, abba sok az ásvány ? D
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
A főtengely tárcsát milyen gyakran kéne cserélni? Minden szíj cserénél? Vagy elég csak akkor ha már duppla 8-as van benne?
Eddig megrendeltem vagy 3 görgőt, meg egy feszítőt, meg a szíjat.
A generátor szabadonfutót meg nem lehet kapni.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz tresh #145424 üzenetére
nem, mindig van mit csinálni
Most a mesternél van, jönnek ki a tehén tőgyek Már megrendeltem a tűzkarikát, feszítőlemezeket, o-gyűrűket... ha ez a kör lezárult, akkor jön az egér pucolás. Aztán hosszbordás szíj minden görgővel. Utána váltó
w333: vadkacsa pörkölt lett belőlük
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #145501 üzenetére
Nem csak a hó miatt. Jégen is jobban tapad a keskeny, az adott felületre eső nagyobb nyomás miatt. Valamint vizes úton is jobb, kisebb felületről kell kiszorítani a vizet. Az aquaplaning is sokkal nagyobb sebességnél következik be keskeny gumin. Ugyanezért jobb hóban is.
A szélesebb gumi csak száraz aszfalton tapad jobban. Illetve száraz aszfalton jobb a kanyar stabilitás is, ezért ha lehet, versenyre szélesebbet raknak száraz időben.
A versenyzők megtehetik, hogy az utolsó pillanatban váltsanak másik gumira, ha éppen elkezd esni az eső. Vagy éppen verseny közben...egy utcai autós ezt nem teheti meg. Fél évig ugyanaz a gumi lesz fent. És meg kell állni akkor is, ha esik az eső.
Virsli gumik:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs