- EAFC 24
- PlayStation 5
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Steam topic
- World of Tanks - MMO
- Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Marvel Snap
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
Minap feltettem az akkumulátort tölteni és egy bélelt táska szerű fedele van ami körbeveszi, szerencse hogy nem távolítottam el akkumulátor cserénél. Hidegebb időben jó szolgálatot biztosít.
-
imyourfriend
őstag
válasz dellfanboy #213087 üzenetére
Nincs minden rendben azzal a szekérrel, 2.5 v6 superb ha rendben van téve 10-ből elfut még a német pályán is persze van benne 160LE meg 350NM nem szokás az ilyet nagypapásan vezetni.
-
imyourfriend
őstag
válasz Zsolt_16 #213129 üzenetére
Összességében 800ezer - 1 millió költség szerelési díjjal együtt, ebből lejön a lökhárító + lámpamosó de szintúgy meg kell venni a két lámpatestet hozzá, kábelezésen nem tudom mi változik halogénhez képest (nálam xenon van, nem a led csíkokkal felszerelt változat ott van egy-egy trafó mindkét oldalt. Ami extra az a szintező ez a hátsó tengelyen van + nem tudom mi szabályozza a kanyarkövetést, már ha kanyarkövetőn kívül létezik másfajta xenon.
-
imyourfriend
őstag
2015 O3 5e5-höz 5EF 827 566 kell hátsó kamerának, Mágus kikereste katalógusból.
Mivel ez gyáriban nem igazán elérhető, egy [link] 566827566A mennyire lehet kompatibilis?
Ezt Karoqhoz meg Superbhez gyártották, tudja kezelni a mib2 amundsen is?
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #213222 üzenetére
Megoldom befűzést kódolást, hazai árak mellett 170-180ezret elkérnek érte tuti annyit nem ér meg inkább marad akkor a kínai kamera amit 1 éve szereltem be.
-
imyourfriend
őstag
Hátsó kamera bekötéshez hasznos leírás: [link]
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #213430 üzenetére
Ez hibakiolvasáshoz, alap kódoláshoz megfelelő, komolyabb dolgokat pl injektor értékeket nem tud kiolvasni, szenzort nem tud tanítani ettől független gombokért hasznos dolog. Arra kell vigyázni a gép amin használod ne legyen internethez csatlakozva. Kis CD-t adnak hozzá azon van a program + leírás.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #213473 üzenetére
DRL-t be lehet kapcsolni vele, úgy általánosságban jó dolog mert sok funkció bekapcsolható youtuberól és minden izzót, csatornát szinte külön lehet állítani. Mikor LED-es volt az autó akkor jó hasznát vettem hisz tudtam állítani fényerőt, meg beállítani hogy ne dobjon hibát pl hátsó rendszámtáblánál. Apróság pl de lehet állítani az ülésfűtés hőmérsékletét, pl. jó ahhoz is ha hátsó kamerát szerel be valaki az autóba és kódolnia kell. Van sok egyéb, nekem már ezekért megérte gombokért beszerezni ha eredeti kell azt helyszínen szerelőnél tudok kérni.
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #213478 üzenetére
Korábban leírtam O3-hoz, de ugyanúgy működik Golfnál Passatnál sőt még az Audi szekereinél is: meg kell találni melyik világítás channelen van amit be akarsz állítani hátsó DRL-nek, O3 halogén esetén Jobb hátul van féklámpa, két oldalsó w5w izzó + ködlámpa alul, ezekből ködlámpát nem tartom célszerűnek nekem 2 w5w van beállítva. Lehet a féklámpát is 15-20%-os erősségen ez már egyéni preferencia kérdése. Megtalálta az ember a megfelelő channelt hozzá és van egy üres funkció rajt (ami jellemzően mindig van) akkor lehet neki adni egy fényerőt és egy Daytime Running Light funkciót mint az első menetfényeknek.
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #213484 üzenetére
Szentgotthárd az ország másik végében van így megpróbálom leírni inkább:
[link] ez egy világítás kiosztás,
Leuchte 20 bal hátsó féklámpa
Leuchte 21 jobb hátsó féklámpa
Leuchte 22 3. féklámpa kombinál a csomagtérajtóban van
Leuchte 23 bal hátsó parkolólámpa
Leuchte 24 jobb hátsó parkolólámpa
Leuchte 25 rendszámtáblavilágítás
Leuchte 26 bal hátsó ködlámpa
Leuchte27 jobb hátsó ködlámpaEbből számomra a két hátsó parkolólámpa kellett azokat állítottam be Daytime Running Light / Tagfarlicht / Menetfénynek.
[link] a linken Leuchte2SL ami bal első menetfény látszik, hogy be van állítva Tagfarlicht funkció E 2-höz. Ez azt jelenti, hogy az E funkciónál a bal első izzó a tompított mellett menetfény lesz!
[link] Leuchte2SL szintúgy, itt a GH 2-nél ad neki értéket, hogy milyen erősen világítson. Neuer Wert és Übernehmen-el átnevezi, ezt vcds felhasználónak tudnia kell.
Ezzel a bal első menetfény kapott egy menetfény funkciót és egy fényerőt, de ezt el lehet rontani könnyű szerrel mert be lehet állítani indexnek, féklámpának, tolatólámpának vagy aminek szeretné az ember és ha egy pék kódolja annak nem lesz jó vége.
Hozzátéve nem ismerem a B7 lámpakiosztását, [link] ilyen a szekér akkor a linken találod.
Leuchte 23 és Leuchte 24 lesz a parkolólámpája.
Kódolás szempontjából ez annyit jelent, Leuchte23SL-t és Leuchte24SL-t kell kódolni és egy üres funkciót választani hozzá, pl F-et választ menetfénynek akkor EF-nek a fényerejét kell kódolni.
Remélem sikerült érthetően leírni.
[link] a videóban pl +2 féklámpát ad hozzá B7-hez hasonló elven.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #213488 üzenetére
Így kódoltam pedig, esetleg nem lehet hogy 2017 utáni az autó és ekkor változtattak a biztonsági rendszeren ezért a kínai vcds-el nem működik? Szerelő akihez hordod használ vcds-t?
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #213490 üzenetére
Esetleg valaki a csoportból a környékeden, van itt pár embernél vcds és szintúgy lehet kódolni kínaival is.
-
imyourfriend
őstag
válasz BigBlackDog #213505 üzenetére
Az Actuatort mozgató kart úgy kell elképzelni, hogy a Wastegate nyitás/zárásért felel és két biztosító stifttel van rögzítve a két tengelyhez, egyik amit Lacess képén látunk másik pedig megy a mozgató mechanizmushoz ami bizonyos típusoknál egy DC motor. Ez meglepő hiba amúgy, ami Turbófeltöltőt mi szerelünk az 1.2 eb gen2-höz ilyen hibával nem találkoztam még.. van sok másfajta hibamód itt azt tudom elképzelni olyan rezonációt kap a Turbó ami ezt kiváltja, tesztelik a Turbókat a gyártósoron az is lehet hogy ott nem sikerült előhozni a hibamódot.
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #213559 üzenetére
Hazai boltok, egységek, szupermárketek, szaküzletek árazása egy vicc. Kerekezéssel kapcsolatos már korábban nézegettem smart trainert ~300ezer körül. Elite termékei közül, nem tűnnek rossznak Olasz gyártóhoz mérten.. két trainer jött szóba az egyik Elite Suito, másik Elite Direto xr-t. Előbbi valamivel olcsóbb mint 300k, Direto xr-t itthon 350-400k, Olaszból meghozva ebayen keresztül 2év garival 250ezer.. Itthon akciózva 275ezer
-
imyourfriend
őstag
Nem feltétlen várnék vele kérdés meddig akarod használni az autót, tervezel vele még 100ezer km-t akkor érdemes kipucoltatni, egr-t is meg fojtószelepet. Jellemzően az jelzi az eltömődést, hogy menet közben nincs post injection így nem is fecskendez be annak érdekében, hogy egyből elégesse a keletkező kormot. Sokszor volt már róla szó euro5 van akinél elfut két regenerálás között 6-700km-t is akár!
-
imyourfriend
őstag
Euro 6 csinál olyat mikor telítődik is regenerál, elindulás után ad neki egy nagyobb post injectiont és onnantól telítődés alatt is folyamatosan adagolja + valamennyi olajhamu keletkezik. [link] első hsz-ben az egy euro5 és ott van post injection 2 és 3 is, nincs aktív regenerálás mégis fecskendez be extra üzemanyagot a bódé.
-
imyourfriend
őstag
válasz csanady97 #213721 üzenetére
Normál állapotban a Soot Mass Measured érték kisebb, mint a Soot Mass Calculated. Így amennyiben a measured érték jóval kisebb, és elindítja az autó a regenerálást akkor regenerálás végére vagy 7-8g calculated vagy ha pl. tempomat 90-el mész akkor 3g calculated lesz és ott már előfordul a negatív measured érték. Ez nem problémája vagy hibája, hanem jellemzője.
-
imyourfriend
őstag
Megadta magát a hátsó kamera, kínai volt itthonról 20-22ezerért, beszereztem egy gyárihoz közelebbit: [link] kíváncsi vagyok milyen, kipróbálom fejegységgel aztán elfűzöm a madzagot ha megfelelő, persze jobb idő esetén. Előzőnél a csomagtartó nyitó gumiburkolat adta meg magát.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Hűtőfolyadék hőmérséklet milyen értékek között mozog normál használat mellett? 100-110km/h-val haladva 85 fokos hűtőfolyadék és 90 fokos motorolaj jónak mondható 12 fokos kinti levegőnél? Olvastam korábban a termosztátcsere nem mindig hoz jó eredményt, kíváncsi lennék mi az a pont amikor már érdemes cserélni.
-
imyourfriend
őstag
válasz Corsa02 #214033 üzenetére
Valahogy olyan érzésem van az O3 1.6 cr tdi nem termel sok felesleges hőt ezáltal nem tudja felmelegíteni a rendszert oly hamar. A motor megfelelően működik jó a fogyasztás is, van elegendő fűtés is és nincs termosztátra utaló hiba.. csak ez a nem elég hőt termelő rendszer kicsit furcsa.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz ArthurShelby #214160 üzenetére
Nem véletlen nem adnak ki infót az árakról, néha már már pofátlanság amit elkérnek ok a kamerát nem egyszerű elfűzni de azért 30-40 ezer egy rutinmunkáért ami 3-4 óra hát nem tudom.. nem véletlen csinál sok dolgot magának az ember ennyiért már elfűzi magának. Van jó minőségű kínai kamera ami itthon 2-3x annyiba kerül..
-
imyourfriend
őstag
válasz Lacess #214163 üzenetére
Benne van a tapasztalat, úgy önmagában nem a világvége 40ezer egy ilyen szerelésért összeadva a kamera árával akárcsak egy kínait beszerelni PL O3-ba egyből 60ezer + munkadíj, gyári kamera 80-85ezer, márkakerből meg 150ezer. Persze elgondolkozik az ember, bérből élek én is s mivel az első kínainak elszakadt a nyitónál a fogantyú műanyag huzat kénytelen vagyok behúzni egy másikat helyette. Nyitónak semmi gondja a kamera adta be mivel párát kapott. Vannak dolgok pl ez a szerelés is amit inkább megtanultam, ha jobb idő lesz elfűzöm a madzagot a mostani segítségével és probléma megoldva.
-
imyourfriend
őstag
Reggel autóval indultam munkába, odafelé menet amolyan téli üzemmód volt 3-4 fok igyekeztem beérni reggel 6-ra a rugalmas munkavégzés ellenére. Hazafelé 20 fok környéke volt és arra lettem figyelmes az autó mintha erre a kondícióra lenne beállítva alapvetően. Téli gumival is egész jó fogyasztás tempomat 110-nél, a motorhőfokot 90-92 fok körül tartotta az autó kb kifutna a világból ilyen körülmények között.
-
imyourfriend
őstag
válasz csiben1 #214194 üzenetére
2015 1.6 cr tdi O3-at 216-al vettem tavaly előtt augusztusban, most van benne 240e ezalatt cseréltettem hátsó ablaküveget, csomagtartó zárat, teljes féket, első csillapítást volt dpf takarítás is, üzemanyagszivattyút is kellett cseréljek. Jelenleg olyan a bódé állapota, hogy két első lengőkar szilent szorul cserére pár hónapon belül és át kell fűznöm a tolatókamerát ha picivel jobb idő lesz. 5-600ezret el lehet költeni egy relatíve rendben lévő autóra is, kérdés mennyire szenzitív az ember és mire van igénye.. az O3 egy egész jól fenntartható jármű.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Apu megvette a céges skoda karoq járművét, 5Q0035864C fejegység van benne erre majd nézek térképet, ami kicsit jobban meglepett 130ezer km-nél a dpf 39.17g olajhamut ír, soot mass calc 20.31g és 123km-errel ezelőtt regenerált + Soot Mass Measured -0.87g. Karoq-nak még nem igazán olvastam utána, 2.0 TDI 4x4 DFFA motorkód elég jól árasítva érkezett ráadásul LED lámpával szerelve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen