-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
Ez az ECU-m... 1 éve cserélték. Nagyon úgy néz ki, vmilyen márkaszervízes helyen, németben Hogy tudnám érvényesíteni a garanciát? Papírom nincs róla, előző tulajtól nem kaptam meg...
Ezekre 2 év gyári garancia van egyébként.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Márkaszervizes garancia hogy működik? Ha a fehérvári pro-car márkaszervízben veszem az alkatrészt és ott is szereltetem be, amire 2 év garancia van, akkor az érvényes a Porsche Pest-nél is? illetve mi van akkor ha a Porsche Pestnél veszem meg, és a pro-carnál szereltetem be?
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #136774 üzenetére
Mindegyikben érvényes Pár márkaszervizt megkérdeztem. Viszont kérnek számlát az alkatrészről és külön számlát a márkaszervizes beszerelésről. Ami elég érdekes, hiszen az online szervizkönyvbe bekerül. Meg minden számlát cipeljek magammal egy spanyolországi nyaralásra?
Jamby18: ez a gumi full kuka. Kemény lehet mint a beton.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Ezt a darabot vajon lehet külön kapni? Légszűrűház teteje. Vki tud rá cikkszámot?
-
#89874944
törölt tag
Az agyműtét sikerült A tehén újra száguld
Az injektorokat viszont el akarom még vinni, beméretni, nem-e hugyoznak be...
Melyik szervizről van tapasztalat? Mp diesel, újpest diesel, royal diesel, moltim ?
Illetve mitől lehet még fehér füst? Hosszabb alapjárat után egyszer füstölt kicsit (nem most, még 3 hete).
Kiszálltam, és kis vékony fehér füst volt, az viszont folyamatosan, megállás nélkül... nem olyan mint az új pápa választásnál ... csak éppen hogy.
Másnap haverom nézte amikor lepadlóztam, akkor se volt füst, de egy pillanatra dobott egy pamacsot kb 70-nél. (ekkor viszont alapjáraton egyáltalán nem füstölt)
Olajszint nem nőtt 2 ezer km alatt se, egy fél csíkot ment lentebb. Akartam videót csinálni róla, de azóta nem volt füst. Csak akkor egyszer.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #137218 üzenetére
köszi! Lambda szondára nem kéne hibát dobnia? Hogy csekkoljam? Vízre én is gondoltam, de azt hittem mindig jönne, minden indításnál. Illetve emelt fordulaton jobban, mert nagyobb a nyomás és jobban szétfeszíti a kis lyukat ahol szivárog a víz. Rosszul gondoltam?
bitpork: belül még mindig randa nikotinos
szerk: képek szárazon, értettem
kiskokó: hát teljesen rám hozták a parát hogy a porlasztó becsöpög és be fog állni a motor. Most kb menni nem merek vele amíg ki nem derül :/
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Csináltam pár videót. Több mint 1 nap állás után, hideg indítás. Én nem hallok csörgést. Viszont fura zajokat igen. Mintha a motor jobb oldalán jobban zörögne vmi. A jobb hátsó keréknél meg dobog Ötletek? link videók
Mágus2: a4-ben minden évben töltetek, az a tuti pont 3 hónapot bír
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Az mennyire gond, ha a gázolaj szűrő tartályában van kosz?
Ki kéne ezt szedni? Vagy a szűrő majd megfogja?
képekaero.: köszi. Nekem annyira az nem jön be....épp azon gondolkozom hogy átfestetem fehérre az ülést.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #137230 üzenetére
Létezik az, hogy minden érték 0 ms? Kiolvastam két kábellel is, vcds12, és vcds17...
Porlasztó értékek mondjuk jónak tűnnek. És az olajszint se nőtt ezer km alatt. Elvileg ha behugyozik akkor nőnie kéne.
Még több kép: [link]
Group 104:
Particle Filter Oil Ash Volume 0.59
Particle Filter Carbon Mass (calc) 2.5
Particle Filter Carbon Mass (act) 0.5
Milage 60 km[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #137471 üzenetére
azért olyan vészes nem lehet spriccmonitoron a friccek 12-es átlagot írnak vegyesben. Mivel városban nem lehet 16 alatt járni vele, ezért pályán 9 körül kell lennie. És a friccek se 20-al mennek Ha jobban nyomom neki akkor 12-13 lesz szerintem. De majd meglátjuk...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Ez itt rozsda? A 12 év gari erre él?
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #137532 üzenetére
csomagtérajtó.
Bitpork: miért? 12 év van rá elvileg.
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #137475 üzenetére
hihetetlenül jól fogyaszt csak belváros, nagyrészt hungária dugó reggel 8 , délután 5, párszor meghajtottam tescó parkolóban, jó sok nulla-száz, ahol nem volt dugó nyomtam neki, meg előzgettem a nyomorékokat jobbról-balról... azt hittem lesz vagy 30 liter... ehelyett 15,5 a board nemhogy lefele csal, hanem felfele...
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #137815 üzenetére
Az 50-70 fok mindegyik automatára vonatkozik? Az enyém most 84 fok volt. De szépen vált továbbra is Amit észrevettem, hogy ha gurulás közben keményen adok neki gázt akkor van vmi kis ütés. Olajcserére egyébként is el akarom vinni, lehet akkor meg is nézetem vmi váltóssal.
Q7 / Touareg-ben Aisin váltó van?A fordulatot egyébként 1200-on tartja, csak ekkor vált vissza. Elég kevésnek érzem... 1500 jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Belső féltengely csukló tud olyat csinálni, hogy néha visít, néha nem?
Ha kicsit nagyobb sebességgel kanyarodok, elkezd jobb előlről visítani vmi. Sebesség függő, minél gyorsabban megyek, annál jobban visít. Aztán 1-2 perc után abbahagyja. Aztán megint... Üresben megjáratom nincs visítás. Ma viszem szervízbe megnézetni.
Féltengely lesz vagy vmi más? -
#89874944
törölt tag
milyen az a töltő? Ha nem jól szabályozza a töltő feszültséget, töltőáramot simán kinyírja az akksit.
De 2-3 ilyen teljes kisütés is megöli.Ilyen lakatfogó beszerzése ajánlott. [link]
Megbontás nélkül tudsz vele áramot is mérni. Csak rácsipteted a kábelre.
Akksi fesznek 12,7-nek kell lenni, a 13,5 csak "felületi" feszültség, 2-3 percre kapcsold be a világítást, aztán dugd rá a feszmérőt és várj 2 percet amíg összeszedi magát az akksi. Ez lesz a valós benne lévő fesz. Ha 12,5 alatt van, akkor már 50%-ban lemerült. A nyugalmi áramnak meg 0,1 Amper alatt kell lenni, ha e fölötti akkor van vmi fogyasztó, pl riasztó, központi zár, rádió...bitpork: már nem éri meg sima multit venni, a lakatfogókat is majdnem ennyiért adják
Majd segítünk neki megtanulniMágus: miért? Ehhez is ugyanolyan mérőkábelt adnak. Nem értem mire gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
Most vettem észre, hogy a Maxwell nem tud a fogójával egyenáramot mérni. Vagyis az autóban az akkusarut le kell venni és közbeiktatni a fogót, mint egy multit.
Ha egyáltalán nem akarod levenni a sarut, akkor ez kell neked: [link]Danex: azokat nem ismerem. Mikroprocesszor vezéreltek?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Speeedfire #138054 üzenetére
A lakatfogó lényege, hogy áramot tudsz mérni vele anélkül hogy szétbontanál bármitis. Csak rá kell csíptetni a vezetékre.
Mit jelent az, hogy "normál" maxwell? És miben lehetne többmindent mérni? A lakatfogó egy multiméter + árammérő fogó az elején. Ezzel is lehet ellenállást, kapacitást, frekvenciát, hőmérsékletet, diódát és mindent mérni.A "nagy" feszültségnek semmi köze a lakatfogósághoz. A nagy feszültség a külső-belső kialakításon múlik, szigetelésen stb...
Egy multi is tud ezer voltot mérni, és van olyan lakatfogó ami csak 300-at.A linkelt 11ezres Voltcraft vc 330 jubileum edition egy elég best-buy fogó. DC árammérőt nem nagyon kapsz 20 alatt.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz -secret- #138067 üzenetére
generátor tölt rendesen? 13,8-14,4 V között kell legyen a töltöfesz. Töltőáramot nehezebb kideríteni mert függ attól is mennyire van feltöltve az akksi. Ha nincs teljesen feltöltve, akkor legalább 10 amperre kell töltenie. (20-50 is lehet)
Mivel új, ezért (szinte) biztos hogy felveszi a töltést.
Rád is vonatkozik a fentebb leírtak, meg kell mérni az akksit mennyire töltötte fel a generátor, ha az jó, akkor a vámpír fogyasztót megkeresni.jah, töltést generátoron is mérd meg. Kábelen is elveszthetsz pár tizedet. Szar kábelezésnél akár 5-6 tized is elmehet.
Matthew: hüllő jó, csak drága
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
3.0 TDI-n bal oldali szelepfedél tömítés cseréhez ki kell venni az injektorokat is? Nem jön le anélkül a szelepfedél? Ha az injektorokat is ki kéne szedni, akkor kell a csöveket vagy vmi mást tisztítani, cserélni?