-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz bitpork #207983 üzenetére
a térképfrissítés egy dolog, de mikor az ECU-ba nyúlnak bele és még nem is szólnak.. nekem szerencsém lett azzal hogy átkerültem rugalmasba, a gysev visz és hoz 15km-re nem szeretném beindítani a dízelt csak hetente egyszer mikor Ausztriába megyek vásárolni.
atos19881101: városi használat meghiszem azt tönkreteszi, az euro6-ot pláne mert csak akkor működik jól mikor kint 15-20 fok felett van a hőmérséklet és 30km után bemelegszik a rendszer akkor tud alacsony korom értéket produkálni az átmelegedett rendszer, közbe közbe picit égeti. Télen illetve hidegebb időkben nem túl baráti a helyzet, ez gyorshajtással javítható viszont nem szeretek 100-120km/h-val járni, Ausztriában meg főleg nem max pályán. Picit úgy vélem furcsán tervezték meg ezt a rendszert, hatékony tény csak már alacsonyabb igénybevétel esetén jó lenne ha intézné a kormot, regenerálna útközben is gond nélkül és nem kellene ehhez kinyomni a szemét.. egy dolog, hogy 5.5-6 liter körül fogyaszt olyankor, viszont 160-170-nél sem igazán áll neki regenerálni ilyen hideg időben magától.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208024 üzenetére
Nagynyomásúból tudtommal egy van ami az uzemanyagszuro után van és a CR cső előtt, az ráadásul ha ugyanott van mint a 3-as Oktavnal akkor relatíve egyszerűen szerelhető.
-
imyourfriend
őstag
Gondolom ilyenkor nem csak a váltót írnák, kapna csipszet is meg egyebet és onnantól majdhogynem a fene megeszi.. valamelyest így is, hiszen az olajnyomás, terhelés és egyebek miatt nem járja ilyen alacsony fordulaton tartani a motort. S módban bátrabb azért gondolom, de az kellene hogy legyen az alap.
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #208050 üzenetére
Számomra az egy orosz rulett, lehet hogy nem lesz semmi gond az autóval elmegy 3-400e-t vagy még többet, de lehet hogy 2 hónap után lekönyököl. Vagy fél-egy év után, egy adott motort melyet a mérnöke megálmodott és a mérnökök eljuttatták sorozatgyártásig nem biztos hogy megíratnék. Vannak motorok melyeket meg lehet, túl vannak méretezve, de bizonyos kopások vannak már benne 100-150ezer km után is és a paraméterek módosításával fel lehet gyorsítani a történetet.
Másik oldalról miért nyúlnék hozzá egy standard jól beállított, gyárilag programozott motorhoz mikor úgy megy mint egy óra? Mit javíhatnék rajta, kapok teljesítményt? Az valaminek a rovására fog menni hisz nincs olyan, hogy kiveszek valamiből + teljesítményt és minden marad a régi.. a környezetvédelmi dolgok még hagyján e téren.
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #208056 üzenetére
R&D területen még nem, most olyan helyen vagyok hogy belelátok majd minden részébe a fűnyíró motor engedélyeztetésnek, alkatrész módosításnak, gyártásnak és támogatásának dolgaiba. Amúgy ezekből kiindulva, amit manapság gyártunk örüljünk ha elfut 150ezer km-t a motor és nem hullik darabjaira.. amit használsz, vagy akár simonjoe, bár úgy emlékszem dozó autója is idősebb 6-7 évnél az anyag ott van mindegyikben, kevésbé aggódnék hogy egy tuningtól lenne bármi velük. No persze tanult a társadalom, a mérnökség az 1.9 pd-k meg az egyéb elnyűhetetlen motorok élettartamából és ott van a fillérb*szás is még szép. Van egy 2 forinttal olcsóbb szimmering, másnap hozzák tesztelni nem gond hogy ötször annyi hiba lesz vele mint az előzővel.. letesztelnek 10 darabot hibátlan majd 1000-ből kiesik 30 motor. (feltételezés)
DSG oldalról teljesen megértem a módosítást az nem állapot, hogy ketyeg 1000-1400-as fordulat környékén mint ami jól végezte a dolgát, hogy kevés legyen a kibocsájtás mellette szenvedés lehet vezetni a bódét.
AZ árverseny odáig fajult, hogy Indiában állítom fele annyiért állítanának/állítanak elő egy motort mint itt nálunk (12 éves gyerekek? A folyamatokról, rendszerről meg előírásokról kár is beszélni).
-
imyourfriend
őstag
válasz CharlieDrop #208059 üzenetére
Kb 3 éve követem az eseményeket, lehet hogy az újakat is megoldják valahogy.
-
imyourfriend
őstag
Ma nézelődtem az adatok között, vag dpf-nél egyszercsak 14.4g környékéről felugrott 21g-ra, 1 percen belül regenerált is a bódé. Kérdés az hogy az elm327 bolondította meg, vagy nem megfelelően működik a nyomáskülönbséget mérő szenzor? Van egy hővédő borítás a dpf tetején oda van bezsúfolva két 03N 906 051 B DPS10 Denso szenzor ezekkel szokott gond lenni, vagy máshol kell keressem a hibát?
-
-
imyourfriend
őstag
Kezd bajos lenni a DPF, vagy el van tömődve picit vagy valamit érdekesen számol a kiszámított érték 7g a mért érték meg 12g ami azt jelenti hogy dugulás lehet valamerre.. 59g-nál járok olajhamuban nem gondoltam volna hogy ilyen hamar megtörténik 234k-nál. erre utal még az hogy a post injection 1-2-3 magasabb számokat dobál, mikor regenerál akkor a megszokottnál jobban elveszi az erőt.
-
imyourfriend
őstag
75 százalékot ír, legkésőbb ősszel meg lesz csináltatva remélem az egr-re is rá tudunk nézni akkor ott kell legyen a környékén. Győrben csinálnak olyat szerintetek hogy szereléssel dpf pucolás? Belegondolok ha itthon kiszereltetem és elviszem akkor az majdhogynem olyan mintha elgurulnék a bódéval oda.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #208155 üzenetére
Szentgotthárdhoz képest minden jó messze van, van Szombathelyen is DPF takarító cég bár úgy gondolom ha ily sok idő a szerelés akkor leszedetem valahol a környéken, elviszem mosatni aztán visszaszerelés.. nem nagyon tudok mit kezdeni vele, beülök a meganeba aztán elviszem meg aznap remélhetőleg hozom is.
-
imyourfriend
őstag
DPF témához kapcsolódóan, tegnap megvizsgáltam 7.08g-ot számított ki és 12.09g volt a mért tömeg, ma megnéztem megint regeneráltam carista-val akkor lement 3.2g-ig a mért. Hazaértem és megmértem 4.51g valamint 7.11 volt a mért. 3.2g számítottnál azért állt meg, mert rányomtam enyhén a gázra, tehát ha van egy sík pl 20km-es szakasz és pl 4g-nál indít valaki egy forced regent 2200-as fordulat 100-nál pl. akkor egészen kitudja takarítani a dpf-et. Arról nincs információm, hogy ez mennyire segít plusz információ carista 24g kormot írt ezt az adatot nem tudom honnan szedte és ezt vitte le 4 környékére regen végére.
-
imyourfriend
őstag
Megkérem kinek euro5 esetleg euro6-os autója van és van benne DPF megnézi miként alakul a számított és mért koromtömeg? Nem tudom hovatenni azt, hogy a mért ennyivel többet mutat.. 9.3 a számított és 17.16g a mért koromtömeg tegnap 2x50km-t hajtottam bele egész jól átjáratódott a rendszer.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208192 üzenetére
Nekem kb majdhogynem fordítva van, most tettem egy kisebb kört 100km/h-val haladva tempomatnál telíti mint a fene 10km alatt 17.36g-ról felment 18g-it a mért tömeg ezt követően odaléptem neki visszaesett 17.7g-ig a mért. 100km/h tempomatnál a mért koromtömeg szignifikánsan ment felfelé azt a 0.7g-ot hamar belepakolta a DPF-be.
IDE07084 csatornán folyamatában -0.005 - -0.007-et mér, ha leállítom akkor is
IDE07744 csatornán leállítva 0.7mbar alapjáraton 14.3mbar, menetközben felugrott 200-250 mbar értékre is a fogyasztásra és erőre nem tudok panaszkodni mert fogyasztása nagyon jó ereje is van nem érzek semmi csökkenést. kb 160km utazás után van majd 18g-nál ez nem túl kedvező.simonjoe: valahogy nem tudom elengedni, zavar hogy nincs rendben és addig nem nyugszok míg meg nem oldódik a dolog ez lehet egy negatívum nem tudok mit kezdeni vele.
Annyira engem sem zavarna ha 400-450km-t elmenne regenerálás nélkül de ez limitálódott 200km-re vagy kevesebb ez már kezd ijesztő lenni hogy mikor mondja be az unalmast.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz imyourfriend #208196 üzenetére
Egy felvetés az IDE07084-es szenzorral kapcsolatban, az miért mutat -0.007 valamint -0.005 közti értéket, miféle szenzor az nem lehet hogy annak pozitív értéket kellene mutatnia és ez befolyásolja a működést? Előbb utóbb vagy jobban bele kell merüljek vagy meg kell kerüljön a hiba az értékekből végső esetben injektorokkal kezdem.
-
imyourfriend
őstag
Oktávot elvittem egy Osztrák körre, igaz már elvagyok késve az idei bemelegítéssel elugrottam hegyet mászni Hochschneeberg oda-vissza, kifele menet 4.7-et fogyasztott úgy hogy pályán 130-al máshol meg betartva, visszafelé 4.3-at.. kezdek tanácstalan lenni mi a fészkes fene lehet ezzel a DPF-el. Egy ötletem támadt hirtelen, Skodánál nem 62g a limit, ha nálam 59g környékén van akkor hamarosan érkezik.
Amennyiben a turbó nem működik megfelelően és abból jön az olaj annak milyen jele van teljesítményben van eltérés, fogyasztás, egyéb?
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #208348 üzenetére
Van egy mutató ami Low EGR pressure closing (%) és az menetközben ugrál fel alá.. sűrűn nyit zár, az érték amit ír az -0.006 vcds-el olvasva álló és üzembehelyezett motornál is. A fél bódét le kell szedni ahhoz, hogy hozzáférjen az ember az EGR-hez amúgy könnyen indul az autó. Egy dolog amire odafigyeltem amikor regenerál akkor a post injection 1-2-3 valami eszméletlen értékeket mutat eddig ilyet nem láttam.. most már kíváncsi vagyok, még mielőtt megidézed az új EGR-t.
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #208352 üzenetére
Héten remélem rátudnak nézni, pierburg van más nagyon nincs az is jó 110 pénz.. gyalázat az EGR megoldás ebben a bódéban, kedvemet nem veszi el nem arról van szó csak jó lenne kideríteni. vag dpf írt olyat ma 130km/h-nál hogy 110mg/km ilyen magas értéket nem láttam még.. kezdek kíváncsi lenni más fórumokon sem olvastam hasonlót.
Turbó húz mint amikor megvettem, az egr-nek is kellene valami érzékelhető hibát mutatni hacsaknem a rajta lévő csatlakozó szállt el és azért mutat negatív értéket a visszajelző.. korábban járt nyest az autóban megrágta a motorháztető kárpitot, biztos finom lehet.
-
imyourfriend
őstag
válasz Asbee #208354 üzenetére
Túl hamar regenerál így igaz ma a pályán 165km után már regenerált a mért érték előbb éri el a 21g-ot ilyenkor felugrik a számított érték és indítja is. Lényegében csak hosszú utakra fogom használni, télen ritkábban a munkábajárás már megoldott vonattal. Mikor megvettem akkor 60km-re jártam ott 400-420km-enként regenerált ez csökkent le fél év alatt 200 alá most már, mondhatom. Cserélgetni nem kezdek el, addig a dpf sem lesz kipucolva míg nem derül ki a hiba oka.
Az apróbb gond talán ott kezdődik, a motor normál közúti használatnál nehezebben melegszik fel 85-90 fokra a kelleténél szabályosan használva szinte kell 30km hozzá, bár ez nem tudom mennyire vészes, dízelnek elvégre hosszútáv kell.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #208360 üzenetére
Tegnap nem készítettem fényképet vag dpf-el, korábbi képeket feltettem drivera: [link]
Asbee: első körben szenzorra gondolnék én is, tegnap túl jól teljesített ahhoz, hogy valami komolyabb legyen, persze ettől még elkezdődött valamely alkatrész, szenzor romlása ezt kell megtalálnom.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #208376 üzenetére
Felraktam három régebbi képet pl. a 225422-esnél látni 12g van 190km-t tettem meg akkor teljesen rendben működött. Nem tudom hány meg miféle szenzor van benne az is könnyen meglehet hogy kitalálja a rendszer az eltömődött szenzor miatt a dolgot, bár erre nem sok esélyt látok. Azon két képnél 233630 - 233641 meghajtottam, olyankor nem rajzolja fel a piktogramot csak gép által elért adatoknál (21g korom és regenerál).
[link] szintúgy euro6 regenerálás, itt az EGR nem nyit 100%-ra, nem tudom hogy csinálja meg milyen elven működik.. DPF-et ha pucolják akkor vegyek új szenzorokat is hozzá, a nyomáskülönbség mérőt meg a hőmérsékletszenzorokat is?
Szenzor azért kérdéses, múlt héten elvittem egy kisebb körre ~10km és mikor tempomattal mentem akkor pakolt bele rendesen majd +1g kormot hozzáadott.. gyorsításnál és lassításnál rendben volt. Leginkább ezzel nem vagyok kibékülve, hogy miért pakolja tele olyan iszonyat hamar egy tempomatos haladásnál a DPF-et.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208393 üzenetére
Vízhőfokkal nincs gond, 5-6km alatt 90-en van a mutató onnan nem mozdul, nyomásszenzorból 03N 906 051B van ebből érdemes Denso-t venni pl. [link] ? Ehhez teszt gyanánt rákérdek, hogy megtudják-e vizsgálni a szervizben. Nullázni a számított vagy a mért korom értéket? Gyanítom ezt a legolcsóbb megnézni igaz a febi szenzora majd 20ezer pénz. Elgondolkodtató egy unix/bárdi rendelés, próba aztán visszaküldés ha nem azzal van a gond.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208397 üzenetére
Turbóhoz van valami diagram miként kell kinézzen, milyen mért értéket kell elérjen az autó? 5 sebességes így ha jól gondolom 90-95km/h-ról kell gyorsítsak 120-130km/h-ig és azt monitorozni ugye? Valamit csak írna a rendszer, ha akkora nyomásesés lenne gondolom pl. kell neki 2.5-2.6 bar és mér 2.0 bar nyomást akkor jelezne.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208407 üzenetére
Legolcsóbban a nyomáskülönbség mérő szenzorral tudom kezdeni a történetet? Abból 2 van, egyet rendelek is érződik a változás? Amúgy gyanítom ez már télen elkezdődhetett, csak akkor nem nagyon figyeltem rá hogy sűrűbben regenerál a bódé. Miként lehet ezeket a nyomáskülönbséget mérő szenzorokat?
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #208447 üzenetére
Próbáltam pár ELM327-et, egyik sem volt stabil dobálta az errorokat volt hogy nem csatlakoztak 1-2 hónap után csak némely alkalommal, Caristát használok az jól teszi a dolgát. (igaz ingyé volt, ebayről jött és küldési határidő után ért ide én meg visszaigényeltem addigra. )
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Sikerült egyeztetnem DPF, EGR és fojtószelep tisztítással kapcsolatban, szerelő állítása szerint ugyan regenerál a bódé de már nem igazán tudja elvégezni megfelelően azt.. ezért lehet a 200km-enkénti regen. Jó szokásához híven ma elkezdte megint és kíváncsi voltam meddig tudja végezni a regent, 3g elméleti értéknél állította le önmaga az aktív regent és 2.5g koromig futott le a mutató.. ez nem tudom mit jelent valójában, úgy sikerült elérni hogy autóúton tempomat 110-el haladtam jó 20km-t. 6-7g korom alatt ha rálép az ember a gázra, tempomathoz hozzányúl az ember akkor a bódé leállítja a regent.
Kérdés mennyire sikerül kipucolni, kíváncsi leszek kérek majd képet turbóról EGR-ről meg fojtószelepről is leszerelés után bár azoknak nem hinném hogy komolyabb gondja lenne.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #208490 üzenetére
Ez már egy szempont ami miatt érdemes megcsináltatnom a DPF-et, lényegében minden 200 km környékén hígabb lesz az olaj mivel adagol bele gázolajat így elgondolkozom egy olajcserén igaz most volt nemrég.
Asbee: gyanítom a DSG váltó hozzátesz az alacsony váltásokkal ahhoz, hogy a csapágy hamarabb tönkremegy.. igaz nincs bizonyítva, kis köbcentis motornál úgy gondolom ez még jelentősebb lehet.. hisz nagy köbcentinél valamelyest segít az űrtartalom nem szenved annyira a motor.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #208526 üzenetére
Olajszint rendben van, valahol háromnegyed felett egy picivel de jóval távolabb a maximumtól. Tempomattal szeretem használni magasabb fordulaton is pl olykor 95-el 4.-ben használom és nem 5.-ben így valamivel 2000 felett forog 1700 helyett.
Fogyasztásnál elengedtem a 4 liter környékét most 4.5-4.7-nél járok a cél az hogy előrelátóan közlekedve takarékosan de mégis jó tempóban haladjak.
-
imyourfriend
őstag
válasz vlevi #208549 üzenetére
O3-nál digitklímás verzió esetén van 3 tekerő, potméter úgymond + AC és AUTO gomb és ez pont elegendő így. Az AUTO jól működik, egy tekerővel ami legközelebb van a sofőrhöz lehet szabályozni a hőfokot a bódé meg rendezi a többit. Nyilván meg lehet oldani menüből is igaz az érintőképernyős sztorinak nem vagyok annyira a híve.. pár kattintásos dolgot elintézek rajta akár egy címet is beállítok a térképen, de megértem ha valakinek hátrány vagy épp nem akarja megszokni.
-
imyourfriend
őstag
válasz vlevi #208552 üzenetére
Megértem ezen túlgondolt szinte érintőképernyős változat nem tetszik, esetleg kedvencek menüpont?
Hiányolom azt, hogy az ember összerakhasson magának egy menüt amiben a használatos dolgai ott vannak pl. hőmérséklet, klíma, rádió esetleg navi. Ezek tán fontosabbak, a többi meg elfér a menüben elvégre fényerőt, autó adatokat, tulajdonságokat meg mindenféle ketyerét nem nézünk minden nap.
Számomra valamelyest már egy 2015-ös autó is túlzottan modern.. kényelemre, komfortra okés de rengeteg funkció van amit nem használok ki.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #208592 üzenetére
Ami interneten főleg youtubeon van azt szeretem elosztani kettővel, bizonyára szép és jó a munkájuk no de akkor miért van önszponzorálás.. mások így mások úgy youtubeon? Egy jó szakembert a munkája mutatja be, nem az önmagáról leírt vélemény. S ezzel semmi pozitívumot vagy negatívumot nem mondanék az Inter garázsról mivel még nem volt velük dolgom.
-
imyourfriend
őstag
válasz Kickass #208652 üzenetére
3-as oktávon úgy állítottam be, hogy behajtsa + billentse a tükröt tolatáskor, ez a tükörbillentés jelentéktelen dolog tehetnének az autóba értelmesebb funkciót is helyette. Azt nem értem mi kerül azon a tükrön 60ezer forintba amúgy, vagy tudomisén mennyi a gyári amikor egy rahedli alkatrész össze van hányva.. a fűthető meg sötétedő tükröt megértem, igaz az egy tükörlap hátuljára meg egy fűtőszál, legó az egész a tükörben pici motorral ami hajtogatja a tükröt.
Jobb megoldásnak látnám, ha egy fixáló tüske mozdításával felhajtom a tükröt, behajtom és úgy marad.
vallas: 3-as oktávnál menetfényes környezetben csak a menetfény van felkapcsolva elől, vcds-ben kódoltam úgy hiszem ott meg lehet adni világításcsoportot meg funkciót. (pl. jobb hátsó ködlámpa milyen helyzetekben legyen bekapcsolva milyen fényerővel, van egy channel, funkció meg % fényerőhöz. Normál tompítottnál 14%-on be van kapcsolva a tompított, az oldalsó két pici izzó és a ködlámpa is 14%-ra így két fektetett U betűt mutat este.
-
imyourfriend
őstag
Sziasztok,
Már korábban is volt ilyen, ha rövidebb távokat megyek az autóval, van hogy leállítom elindítom akkor start stop off és villogott az izzítás. Most picit nehezebben indult, 28242 - Fuel Pump P3043 00 [036] hibát dobott korábban, előfordulhat hogy kezdi megadni magát az üzemanyagpumpa? Lehet ezenkívül más modul hibás, magasnyomású?
Egyéb jel: mikor gyújtást adok, van hogy búg 3-at az autó és beadja az izzítás villogást.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Leparkoltam a bódét vagy 3 napra, kiszerelik a DPF-et EGR-t meg folytószelepet ki lesz takarítva mind. Ettől független nem tudom megszűnik-e a probléma, megengedte az illető hogy megnézzem a bódét holnap mikor le lett bontva minden róla. Érdemes szerintetek, láthatok olyan dolgokat amik segíthetnek később vagy inkább hagyjam?
Mikor beléptem a műhelybe egy német prémijum volt ott az emelőn, kipufogó a szemem magasságában, finom fekete korom ott figyelt a DPF-et már kiszedték belőle.
-
imyourfriend
őstag
A turbóból mennyi olaj folyhat? Szétkapta a szerelő a bódét, mondta minimális olaj jön belőle és van a turbóban valamennyi korom de nem érdemes még felújíttatni, jó 250 pénzbe kerülne. A kerámiabetét ha eltörik a DPF-ben vagy épp már eltört akkor azt hallani lehetne menet közben ugye?
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #208885 üzenetére
Minimálisan valamennyi van, szerelő úgy említette 70-80 ezer km-t el tud futni, ami a meglepőbb hogy már gyárilag is van valamennyi olajpára a turbóból. Képeket mutat majd, az a meglepő hogy ebből nem érezni semmit sem az autóban, de takarítás után kíváncsi vagyok milyen lesz a dpf telitodese.
-
imyourfriend
őstag
válasz Steve_Brown #208914 üzenetére
Nehéz kiigazodni ezen a "rendszernek" hívott valamin, ha van kedve és becsületes a vizsgáztató akkor észreveszi, de nem ez a jellemző.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208920 üzenetére
Turbó, fojtószelep és EGR-el kapcsolatban is beszámolt a szerelő? Kíváncsian várom szintúgy, az Oktáv péntekre lesz kész minden igaz.. 600km környéki regent várok tőle, hosszabb utakon használva.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208948 üzenetére
Nálam kipucolta mind, egy igazi kalamajka leszedni az egr-t, ott van a dpf mögött így most ki lett pucolva. A srác a hutofolyadek tartályt várja és kész is. Egy hosszabb távot elugrok vele kíváncsi vagyok miként fog viselkedni a szekér, kipucolt dpf-nel milyen értékeket ad..
-
imyourfriend
őstag
válasz Csaby25 #208977 üzenetére
Benzinest leginkább, 2x5km-re a dízelt nem tartom vállalhatónak nem hogy az olaj a víz is alig melegszik fel főleg télen.
atos19881101: ez vonatkozik a vízhűtéses EGR-re is? Remélem még bírja egy darabon, most lett pucoltatva és olvasás alapján nem nagyon bízok még a Pierburgban sem.. ugyan egész jónak tartják meg 110 pénz körül elérhető, de nem olyan mint a gyári.
-
imyourfriend
őstag
Ma befutott az új hutofolyadek tulfolyo, délután megyek a szekérért.. kíváncsi vagyok ilyen jó időben miként szuperál, van itt felénk egy rövid német autópálya kezdésnek jó lesz meghajtani.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #209007 üzenetére
[link] így néz ki a turbó oldal 235ezer után, azt mondta a srác ne költsek rá 250ezret kb ennyiért újítják fel a turbót ez még sokáig jó lehet. [link] ilyen volt a dpf oldala, [link] ez a harmadik kép meg egy elem ami a turbóba megy. [link] ezen kép nem tudom melyik szűrő, dpfnél lehet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen