-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
1998, 1.6 AHL 5-ös manuálba is G 052 911 kell?
http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/audi/a4/1_6/1995-1999/ahl/1595/74/
Ezen az oldalon azt írják. VW G 052 911 A SAE 75W-90 és 2,25 liter
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #118110 üzenetére
Mágus: [link] Ezt ki tudnád nekem keresni, hogy AHL-be G 052 911-es váltóolaj megy-e? Mióta megvettem azóta nehezen veszi az egyest hidegen, be kell rakjam kettesbe elindulasnál, hogy utána bemenjen egyesbe. Ha már meleg akkor nincs gond. Elvileg 2-3 éve cserélt a pék váltóolajat, de nem bízok benne... Ha lecserélem akkor 2,25 helyett 1 decivel többet rakjak? Vki régen azt írta itt a topicban
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz i-sti #118114 üzenetére
A B8 is? Az igen Nah nem baj, egy olajcsere nem árt neki...
Közben túrtam kicsit motorolaj specifikációkat is (sokak örömére ):
Mannol Nano Technology
Mobil 1 5W40
Mobil Super 2000 10w40
Mobil Super 3000 5W40
mobil 1 High Milage 10W40Rakott már vki B5-be 5w40-es olajat? Mehet a 10w40 helyett? 100 C°-on ugyanakkora a viszkozitása, akkor elvileg nem fogja jobban enni
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #118122 üzenetére
köszi
lenko: eddig én is Mobil 10w40-et használtam, de most annyira megemelték az árát, hogy ugyanannyiba kerül mint az 5w40, valamint az 5w van raktáron, a 10w meg nincs... meg az 5w full szintetikus, nem ásványi alapú, jobban tisztít, kevesebb korom lesz belőle, jobb a kenése, jobb a nyírásstabilitása stb Gyakorlatilag nem látom hátrányát, 100 C°-on ugyanakkora a viszkozitása.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Eltaláltak múlthéten ... a biztosító kemény 28 ezer ft-ot akar adni ebből a fólia sem jön ki, és a patentek is szétmentek a lökhárítóban...
hogy megy ez a számlás ügyintézés? vihetem bármelyik szervizbe? vagy csak márkaszerviz? A számla teljes összegét kifizeti a biztosító?[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
pékművészet
-
#89874944
törölt tag
minden hengerben 12 bar-t mértünk
Mennyi a gyári érték?[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #118775 üzenetére
16? A benzinesnek? Úgy tudtam 8-12 bar a gyári. Mind egyforma. Nem spricceltünk most, legközelebb majd, most csak gyors mérés volt, odaszorítva, mert a közdarab nincs meg a mérőhöz. Talán menni fog még feljebb is, ha meglesz és be lehet tekerni.
12 barnál a gyűrűvel (is) lehet gond?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Eszerint 10-13 bar a gyári érték, vagyis már a gyárból se jött ki mind 13-assal.
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #118826 üzenetére
köszi akkor új a motorom? lehet-e ilyen kompresszió mellet a motorral probléma? gyűrű leragadás, kopás, egyéb? van-e értelme veszteség mérést is csinálni?
szelephézag beállításon gondolkozok még, meg szelep csiszoláson.
Nagyobb útra készülök, odavissza 2500km, jó lenne nem félúton ottmaradni.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Fékerőre mik a gyári értékek?
Elől 280-as tárcsával 1,88 kN lett, hátul a kakaóscsiga 1,32 kN.Más: folyik a klímakompresszorból a zöld lötty. Ezt hogy lehet orvosolni? Mi döglött meg benne?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Tegnap jöttem haza pályán és elment az erő, elkezdett lassulni 5.-ben 150-ről Nem rángatott, egyszerűen tartottam a gázt, és közben erőteljesen lassult 120-ra, gázadásra semmi reakció. Kivettem üresbe, gurultam kicsit, 4-ben gáz és gyorsul, ugyanúgy megy tovább. Ezt még megcsinálta 130 km alatt vagy 5-ször, a végén már csak 110-el jöttem, akkor nem csinálta. Mentem azóta városban 20 km-t, ezalatt se jött elő. Termosztát csere óta fogy belőle a víz, 2 ezer km alatt max-ról lement minimumra, gondoltam arra is, hogy hengerfej, de nem füstöl, minimális fehér pára jön, az se mindig, gázadásra meg egyáltalán nincs semmi. Nehezebben is indul tegnap óta. Még ami történt közvetlenül ezelőtt, hogy bevágtak elém a szakadó esőben, kaptam egy jó adag vizet, de így sem gondolnám, hogy vizet szívott, vagy ennyire megártott volna neki
Benzinszivattyú? Injektor? MAP szenzor? Melyik lehet?[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz gzbotii #121806 üzenetére
a4 1.6 98' AHL.
tomcsi23: mindjárt megnézem.
Közben olvastam egy hibakódot, csak lamda szondára mondja hogy upper intermittent, de ez évek óta van, visszajön, nem hiszem hogy ez lesz az
VCDS Version: Release 12.12.0
Data version: 20130910Sunday,17,July,2016,19:24:58:62939
Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 (1995 > 2001)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 3B0 907 557 E
Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D01
Coding: 04001
Shop #: WSC 06335
VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A1 Fault Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
Readiness: N/AEnd ---------------------------------------------------------------------
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #123883 üzenetére
tervezett elavulás... az izzókat is lézerrel vagdossák be ezer helyen, mint régen a képcsöves tv-t... csak a precíz németek elfelejtették belevenni a véletlenszám-generátort, amikor az elévülési dátumot állították be
(#123893) Mágus2 : mértnem veszel egy rendes 2.7 biturbót?
https://www.youtube.com/watch?v=B9eEUG0I5dgEbbe van az erőtartalék ...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Videó doktorra lenne szükség : link
Most már a fűtés se megy, nem fúj semmi levegőt, illetve a klíma se tereli befele a hideget A hűtőventi meg a klímaventi pedig pörög.
Lehet úgy hengerfejes, hogy nem jön belőle semmi füst? Se hidegen, se melegen... Viszont a víz fogy belőle, 2 ezer km alatt maxról lemegy minimumra, és azóta se láttam alatta tócsát, illetve semmilyen víz vagy olaj foltot. Mit kéne első körben megnézetni? -
#89874944
törölt tag
Elvittem ma a gépet veszteség mérésre. Az eredmények:
1. 13%
2. 16%
3. 12%
4. 8%Erre a pék azt mondta, hogy nagyon rossz állapotban van, gyűrűzni kell azonnal, nem tudja megmondani, hogy 250ezer lesz-e vagy 350ezer...
Hát, én ezt valahogy nehezen hiszem... megnéztem jópár oldalt, és mindenhol azt írták, hogy 25% alatt még jó a motor. Volt egy oldal, ahol 18%-ot mértek, és örültek neki, hogy milyen jó Szerintetek?Másik kérdés, veszteség mérésből lehet következtetni arra, hogy hengerfejes-e? Gondolom ha a hengerfej meg van repedve, akkor nem tudna minden henger 25% alatti veszteséget produkálni, mert a repedésen kiszökne a levegő
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #124148 üzenetére
Nem akarom eladni
Azt akarom kideríteni, hogy miért megy el az erő autópályán...Stabil 140-nél (vagy akár 120-nál is) elkezd lassulni a kocsi, fordulatszám esik miközben tartom a lábam a gázon. Ha padlót nyomok neki, újra gyorsul.
Ezt képes eljátszani egy út alatt 2-3szor is, de van amikor csak 1-szer, általában az út elején, 10-15km-el elindulás után.gyertyák 3/4 éve cserélve (kb. 10ezer km)
gyertyakábelek ellenállását néztük, ok
üzemanyagszűrő csere két éve
injektor tisztítás 1,5 éve
kompresszió 12 bar minden hengerben (gyárból 10-13 között jött ki)
hibakód nincs, fogyasztás nem nőtt meg 8-al elmegy 140-nel.Füst nincs, se fekete, se fehér, se hidegen, se melegen.
Fél éve cseréltek termosztátot, azóta betöltöttem 2 liter vizet, emiatt a vízfogyasztás miatt merült fel a hengerfej probléma, de ekkora fogyasztás inkább vmi cső repedésre utalhat (bilincs) szerintem, pláne, hogy nincs füst. Így a vízfogyasztásnak lehet, hogy nincs köze a lassuláshoz.
1 hete még a fűtésem is elment[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Mann filter made in China :/
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz K Norbi #124326 üzenetére
jah igen, a képen az egy Mahle termosztát, az jött németből, benzinszűrűt még nem vettem Mahle-t.
De azt hiszem levegőszűrőből se fogok ezek után 3szoros áron Mann-t vennilenko: attól függ melyik részéről
(#124303) K Norbi : ha eladod a verdát, ne szervízkönyvet adj hozzá, hanem linket a topic-hoz
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #124158 üzenetére
Benzinszűrő ki lett cserélve megint, nem javult meg. Ma viszem üzemanyag nyomás mérésre. Viszont mióta veszteségmérésre vittem, azóta városban is rángat keményen, ha padlózom, gyakorlatilag alig gyorsul, csak rángat Érdekes módon hidegen nem mindig, de ha bemelegszik akkor állandóan. Kb úgy lehet menni vele, hogy finoman rálehelek a gázpedálra, akkor nem rángat és lassan gyorsul. Üresben könnyen felpörög, csak terhelésen van baja
Videódoktor, ez itt egy padló volt... [videó 1]
ez meg üresben: [videó 2][ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #124390 üzenetére
két napja én is ezen gondolkozok... 5 liter benzin mégiscsak olcsóbb...
áhh, hallod... katasztrófa amik itt pesten vannak ... felhívtam 6 szervízet, abból 3 nem tud mérni üzemanyagnyomást. 1 normális volt, az meg most megy el 2 hét szabira.
Senki nem tud hozzáértő szerelőt pesten?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
ilyenkor mi van?? elvileg a lyuk helyén kéne lennie egy 382-es ac relének... vagy a 372-es az?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- EAFC 24
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fotók, videók mobillal
- PlayStation 5
- Projektor topic
- További aktív témák...