-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz Asbee #206751 üzenetére
Azon gondolkozom mikor féket, csillapítást befejezi a szerelő akkor megemlítem a DPF-et is, lényegében délelőtt kiszerelik elviszem tisztíttatni és legkésőbb másnap reggel már lehet is visszaszerelni persze ott a nyomásérzékelők cseréje ahogy itt megírtátok de az részletkérdés. Azért gondolom, hogy előnyös lenne mivel van benne 233ezer, 58g környéke így ha most megcsináltatom jó eséllyel már nem kell foglalkozzak vele.. és előbb utóbb meg kell majd. Nálam van hogy 300km környékén, picivel alatta regenerált télen, ősszel megvolt a 400km feltétlen meg kell csináltatnom nyár végén.
-
-
imyourfriend
őstag
Valami úton módon hibára futott a motorvezérlő megint, szintúgy mint előzőleg:
15898 - Üzemanyaghőmérséklet 1 jeladó (G81)
P0183 00 [032] - szakadás/rövidzár pluszra időszakos hibát jelez.Kérdésem az lenne ez melyik elem, megkérem valaki linkel egyet hozzá hogy milyen összeggel kell számolnom ha gyárit veszem?
Amúgy működik a bódé semmi gondja emellett, egyszer indításnál bedobta ilyenkor leállítás újraindítás megoldja de szeretném megjavítani.
-
imyourfriend
őstag
válasz imyourfriend #206782 üzenetére
[link] úgy tűnik ilyen problémába futottam, át kell pucoljam ezt a csatit ami itt van a szemem előtt az üzemanyagszűrő és a nagynyomású környékén majd vcds-el megnézem mi a helyzet ezt követően.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #206799 üzenetére
Még nem nyúltam hozzá csak megkerestem hol van és megnéztem mi a helyzet vele egy szürke tüskét kell benyomjak és szétjön. Valami oknál fogva kétszer bedobta.. vagy kontaktos vagy nem kap áramot az ECU-tól, utóbbit kétlem mivel ekkor mindig dobálná. Holnap megbontom a csatit kifújom levegővel majd összepakolom megint.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #206801 üzenetére
ám legyen, 04L 919 565-ös egységhez csatlakozik ez a szenzor az meg ugye megy tovább a nagynyomásúba meg a szűrőhöz, másik oldalán 8J0 971 921-es csatlakozó van, egy 2015/1.6 cr cxxb 5e5 bódé.
Ebből pontosan melyik lesz a serial száma 04L 919 824? Köszönöm segítséged.
[link] ilyen fajta lehet M12x1.5-el?
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #206803 üzenetére
Köszönöm, van autodoc-on febi 5600, swag 6500,sőt meyle is az 8 pénz, írok nekik egy emailt, hogy csomagolják hozzá a fékalkatrészekhez legkésőbb jövő hét szerda-csütörtökön ideér remélem. Picit bosszantó bár egy egyszerű szerkezetről van szó úgy nézem ellenállásértéket ad vissza az üzemanyag hőmérsékletétől függően, így egy helyettesítő ellenállás megoldaná a móka kedvéért.
Szerelésnél kell valamire figyelni? A videó alapján minimális üzemanyag kifolyhat ahogy nézem.
-
imyourfriend
őstag
válasz tibbike01 #206837 üzenetére
Azt nem tudom pontosan mennyi évet állt a bódé, első fék okés volt hátsó fék meg félig-meddig berohadva ahogy írtam is.. átjáratta a szervizes most megfelelő, de hihetetlen, hogy áll egy bizonyos időszakot aztán máris szét kell borítani a fékeknél persze VW hátsó fék az ilyen. Elsővel nem volt gond az teszi a dolgát rendesen, úgy voltam vele össze kell jöjjön egy hátsó féknyereg TRW-ből vagy 60 pénz és párban illik cserélni.
AZ USB-vel kapcsolatban: jó móka a kitalálmány, hogy az USB merítette le.. lekapcsolja azt a bódé egyből miután le lett állítva az autó és nincs gyújtáson, de még ha áram alatt is lenne egy USB madzag nem fogja leszívni az akkumulátort főleg ha nincs rá fogyasztó kötve. Ez kb olyan feltételezés, mint a hálózati áramnál a hosszabbító áramot fogyaszt, nem fogyaszt az semmit sem persze trükknek jó volt a másik oldalról.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
AZ OBDeleven mennyire jó választás, egy kínai vcds mellett lehet előnye? Nyilván valamivel másabb, telefonra való, a PRO funkcióhoz előfizetés havi szintű?
atos19881101: aranyból van ez a váltóolaj, biztos ami biztos.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz MunezXBK #206870 üzenetére
Picit elbizonytalanodtam ennél a havi fizetős PRO rendszernél meg a kredit rendszernél, megveszem 40ezerért + fizessek és 2-3 év alatt ott vagyok mintha vettem volna egy eredeti vcds-t. Az eredeti vcds-t amúgy is tervezem majd következő Oktávnál, ezen funkciókat amúgy vcds-el tudom aktiválni, mire nem jó 15 pénzért.. egyedül tán az injektor korrekció kiolvasás, forced dpf regen ami hiányzik ezért meg sokallom kiadni.
-
imyourfriend
őstag
válasz slett27 #206895 üzenetére
Milyen előnyét szeretnéd kihasználni a 225-ös abroncsnak? Tapadásban, kanyarban lehet jobb lenne bár úgy gondolom ilyen széles papucsokhoz elkél 120-130LE, nem véletlen a legtöbb hasonló bódét 195 vagy 205-ös szélessel szerelik. A fogyasztásról nem beszélve +1.5-2 liter 100-on. Nem eléggé komfortos a jelenlegi, kanyarokban nem felel meg vagy hova kevés?
-
imyourfriend
őstag
Kipucoltam az üzemanyag hőmérsékletét mérő szenzor foglalatát, azóta nem dobta be a hibát egyszer sem persze ettől független a postagalamb hozza az új szenzort hátha szükség lesz rá amúgy meglepően koszos volt, sár por ilyesmi lehet korábban mosták a motorteret nagynyomásúval.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #206936 üzenetére
15 pénzért vettem a bódéhoz a 4 acélfelnit melyek 16"-osak, megpucoltam drótkorong kromofág majd alapozó festék és lakk 2-3 téli szezonra bőven jó dísztárcsa nálam nem járja.
-
imyourfriend
őstag
válasz Lacess #206978 üzenetére
Ahány fajta autó majdhogynem annyi felszereltség, mikor nézelődtem kb annyi volt a kikötés, hogy ulesfutes legyen benne meg xenon de ebből is volt millió meg egy fajta multikormanytol kezdve első ablakfutesen at amit el tud képzelni az ember. Legtöbb tulaj szerintem maga se tudja milyen felszereltség, plusz extra van a bódéban.
-
imyourfriend
őstag
válasz cross56 #206988 üzenetére
Az ráad pluszba amennyiben színezni kell, nincs a környéken egy karosszériás, festő aki megmondaná mi a helyzet melyik elemmel lehet probléma?
Lökhárító elnyomódása esetén csak egy bizonyos rész, felület lenne elnyomódva, vagy el van hajolva az a terület ahova az alkatrész illeszkedik?
Megbizonyosodsz róla, hogy a lökhárító a ludas és ennyiért kínálják én megpróbálnám valahogy helyrepofozni persze barátibb módszerekkel.
-
imyourfriend
őstag
válasz cross56 #206990 üzenetére
Képeket visszanézve azért megnézném a mosó folyadéktartály nélkül miként fest, úgy vagyok vele a legtöbb dolgot igyekszem otthon megoldani amennyiben nem sikerül akkor szaki persze a szakihoz úgy megyek oda, hogy elmondom tapasztalataim esetleg hibakódot + ami dolog történt. Jól értelmezem a folyadéktartály valamelyest gátolja a felrakását az elemnek, remélem kapsz egy jóféle szakit hozzá és csak egy elem lesz a ludas, az megint egy jó kérdés ha rendbeteszi ezzel az elemmel és aztán fényezni kell de ez a jövő zenéje.
Norbi: [link] Egy MK1-et mindenféle csipsz és módosítás nélkül szívesen hajtanék.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz cross56 #207003 üzenetére
Ennyire körülményes a helyzet akkor inkább a szaki bontsa szét és próbálja úgy megoldani, hogy egy végleges megoldást alakít ki nem párszor fel-le szereli.. esetleg ha leszedi és tudsz próbára szerezni egy bármilyen szinű hasonló elemet akkor próbáld oda, azzal már egy lépéssel beljebb vagy.
K Norbi: jó dolog veszélyesen élni, bár ha túl sok MK1 videót nézek még szemet vetek egyre, volt itt a környéken egy olyan amelyen csak a vezetőoldalon van tükör.
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #207009 üzenetére
Kopóalkatrésznek tűnik, itt szerencsére nem volt ennyire mozgalmas az előélete csupán rátolattak enyhén és mikor vettem repedezve volt vízszintesen a rendszámtábla környéke meg bal oldalt egy pici részen a lakk ami azóta sem változott majd megtettem 18ezret vele vétel óta. Ezzel az elemmel úgy vagyok, ha kell veszek egy használtat 30-40 körül majd fényeztetem 80-ért, egyelőre még okés állja a sarat gond nélkül!
cross56: megy az amikor az embert felbőszíti, majd minden gondolatát összeszedve megoldja a problémát.
-
imyourfriend
őstag
válasz focvis #207031 üzenetére
O3-nál vezérléssel cserélték a hutofolyadekot bár gyanítom bizonyos időközönként kell hisz az felel többek között azért, hogy ne fagyjon meg a hutokozeg télen a motorban. Most hogy ez mennyire veszti el az alkotóelemeit és fagy meg első éven pl -50foknal, masodik éven -40-nel az jó kérdés.
-
imyourfriend
őstag
válasz Anaconda #207048 üzenetére
A fékek amennyiben jók akkor síkon óvatosan megtolod kézzel és magától kell guruljon, ez nem feltétlen szűri ki a fékrendszert ha emelőre teszed akkor a kerekeket forgasd meg kézzel. [link] Ez nem ugyanaz a fajta bódé, 1.6 benzin szintúgy ehhez képest 90-nél csipegeti a benzint. Valami egyéb jelnek kell lenni ilyenkor, pl lomhább, lassabban gyorsít egyszerűen nehezebben indul el ha a kipufogó nem füstöl rendellenesen akkor annak valahol bent el kell égnie bizonyos keretek között, egy kiindulást adhat az alapjárati fordulatszámon történő fogyasztás is.
-
imyourfriend
őstag
Utóbbi 1-2 hétben észrevettem, mikor engedem fel a kuplungpedált szépen jön egy darabon és utolsó 10-12cm-t amikor már elengedi a mechanika nehezebben érkezik. Leugrok róla akkor okés, de mégsem úgy kellene azért használni. Így hát befeküdtem az autóba úgy, hogy lássam alulról a szerkezetet, van egy vastagabb fehér tengely tán az lehet a ludas? Lehet azt zsírral, wd40-el kenni? Magával a kuplunggal nincs probléma, az erővel sem ahogy be kell nyomni hisz egy kézzel is sikerül.
Anaconda: A 01- Mérőcsoportoknál tudsz nézni pl injektort [link] most már kezdek kíváncsi lenni ezen történetre, nehéz elhinni hogy ennyi üzemanyagot csipeget.
-
imyourfriend
őstag
válasz Asbee #207059 üzenetére
Fogyasztással kapcsolatban érdekes dolgok történnek, mikor megvettem az autót 60km-re jártam augusztusban dolgozni akkor óra szerint 3.8 amúgy 4 liter volt amit megevett, ennek ellenére nem volt rendben a bódé a két hátsó féket nemrég cserélték a munkahengereket meg kellett járatni. Ennek ellenére meglepően jó volt az eredmény csak gyanítom nem volt hátsó fék jó darabon. A fekolaj túl volt töltve az mellékes, ez is idézte elő hogy a fékre szeretnék jobban odafigyelni. Sok dologtól függ emellett a történet biztos ami biztos ezek a változások, hogy sokat eszik nem egyről kettőre történnek hanem szép lassan alakul ki majd észreveszi az ember és jobb esetben megtalálja a hibát majd orvosolja, de már az is jó ha felfigyel rá.
-
imyourfriend
őstag
Olyan kérdéssel fordulnek felétek vasárnap délután raktam le az autót a dpf-ben kb 12g környéke volt 150km után, ma délután inditom 21g és regenerált pár perccel indulás után. Kérdésem az lenne mitől történhet meg, dpf-ben 58.5g körüli érték van, posta injection 1-2-3-at nyomja rendesen meg EGR low pressure closing is változik. Azt nem értem a szenzorok, dpf vagy mi tomodhetett el, lehet az EGR szelep is?
-
imyourfriend
őstag
Ma úgy voltam vele megjáratom a bódét, van errefelé német autópálya ~160km/h környékén felfűtötte 500 fok fölé a DPF-et és menet közben regenerált, értékek egészen jók 160-nál mért 12mg/km-t is, ebből adódóan ha bármi baja lenne turbónak, motornak akkor ez nem lenne ilyen alacsony ugye? Leállításkor 9.40g hamut írt 83km megtétele után, a regenerálást abbahagyta 6.5g körül. Azt vélem felfedezni laikusként, 15km-re nem fogom használni melóba ott a vonat, hosszabb táv illetve néha meg kell hajtani a szekeret a fogyasztás így jött ki 5.8l/100-ra! Egy DPF takarítást ettől független lehet megér a történet, picit jobban oda kell figyelnem.
Qru: nem szabad nap mint nap szapulni a SuperB-t, nem holmi temeto jargany az.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #207116 üzenetére
Előző tulaj gondolom tudta mi a szitu csak nem beszélt róla, reméljük komolyabb meglepetés nem vár.
-
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz bulikavagyok #207223 üzenetére
googleba írd be briskoda és a navi típusát pl: [link] Skodánál illetve itthon "írj privátban majd megoldom gyári géppel" szakembereknél jellemzően a lehúzás megy, 5 perces munkáért 10-15ezer, mert ők 300ezer forintos eszközzel csinálják.
-
imyourfriend
őstag
Befutott az üzemanyaghomerseklet jeladó, be is szereltem gond nélkül szuperál. Picit furcsallom, hogy kitakarták az alkatrészen a beszállítót autodoc-nal gondolom mindenkinek ugyanazt küldik csak más a doboz.
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #207400 üzenetére
Prémijum lónyál úgybiz és nincs miért aggódni.. amúgy vicc a kb 50 forintos árkülönbözet a sima és a "prémijum" között, 2500 forint egy 50 literes tanknál ennyit rászán az ember egy egyszerűbb rendszernél nem hogy egy komplex esetén.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #207405 üzenetére
Személy szerint én sem vagyok bizalmatlan, igyekszem megtenni a tőlem telhető legtöbbet és akkor nyugodtan használom a bódét.. kap jóféle anyagot, olajat szűrőket időben és minden hibát kiolvasok, megjavítok amint csak lehet így nincs miért aggódnom. Persze nem egy szívóbenzin, sőt nem is szívódízel.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #207530 üzenetére
Különösebben nem zavar a szélen kívül más, az is 120-130 környékétől inkább.. megane 2-nél megszoktam az ilyesmit az a bódé sok dolgot elviselt, volt hangja is az Oktáv inkább egy kellemesebb élmény képét mutatja persze egy-egy cikk láttán lehetne jobb az is. Nálam egy dolog van amire érzékeny vagyok az a teljes csendben a mutatós óra ami mindig kattog, mikor a mamámnál járok ott van 2-3 db azokat kikapcsolom arra a pár napra így nyugodtan tudok aludni.
Itt sok múlik azon, hogy eltudom-e fogadni a dolgokat olyannak amilyenek, jelenleg relatíve keveset használom a bódét végre átkerültem rugalmas munkakörbe a vonat visz-hoz a járgány meg a garázsban pihen, várja a tavaszi/nyári Osztrák túrákat.
Egy-egy cikk láttán elgondolom érdemes lenne-e házilag szigetelnem, eddig megbékéltem a helyzettel nem egy tökéletes szekér ez azért nem egy Lada Samara vagy Lada Niva!
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #207602 üzenetére
téli és nyári levegő is jár a pótkerekekhez?
-
imyourfriend
őstag
válasz #34322688 #207623 üzenetére
Rendeltem is, kellett belőle visszaküldeni azt minden gond nélkül intézték majd megrendeltem az új alkatrészt, kiszállították egészen hamar ~1 hét alatt. Visszaküldéskor angolul kellett kommunikálni velük bár úgy érzem ez manapság nem jelenthet problémát, teljesen ingyenes volt küldték a visszaküldéshez a szállítót ugye ez a 200 napos visszaküldés.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #207671 üzenetére
Oktáv elején két szegeccsel van felrakva a rendszámtábla hátul keretes van, nem tudom előző tulaj által, vagy azelőtti cég rakta fel rá számomra kb. bohóckodás, olyan mint a kerékanya színe vagy az első króm díszléc színe, jelentéktelen.
-
imyourfriend
őstag
válasz Khaosz55 #207695 üzenetére
Nem tudom az ország mely részén laksz, szerintem van itt köztünk ki tud adni próbára kártyát ne vegyél méregdrágán az üzletben! [link] innen szereztem be, leírások és utólagos vizsgálat alapján eredeti a kártya +vám mellett is jobban megérte mint itthonról mondjuk én 3db-ot rendeltem. Fat32-re kell formázni igen.
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #207771 üzenetére
Keretes ablaknál is akad azért pár karc az ablak azon részén mely érintkezik a kerettel, igaz ez főleg vénebb autóknál jellemző és szemfülesnek kell lenni hogy az ember felfigyeljen rá.
-
imyourfriend
őstag
Ez a téma már sokszor járt itt, számomra az a picit furcsa hogy valaki 8-10 millió forintos, vagy bánom is én milyen értékű bódéval jár és megvesz egy ilyen 10ezer forintos kínai vackot az autójába majd elvakult azon irányba, hogy ez megfelel meg teljesen szuper. Se egy leírás, szabvány vagy bármi egyéb hivatalos/tudományos dokumentáció nincs hozzájuk, csak a kép: ugyanott van a gyújtópont, meg hogy tízszer olyan jó a fényereje. Ez kb. olyan dolog, hogy a motorgyarban dolgozva hiába mondja nekem a beszállító egy alkatrészről, hogy megfelelő, szuper, ellátja a feladatát mikor semmi hivatalos dokumentum, leírás vagy alátámasztás nincs mögötte csak a süket duma..
-
imyourfriend
őstag
válasz Asbee #207900 üzenetére
Számomra meglepőek ezek a 800-1000km-es regenerációk, gondolom azok euro5-ös motorok. A cxxb már euro6 ez max 350-400km-t bír és regenerál, ahhoz 30 fok környéki idő kell, hogy 100-120km/h között kezdjen regenerálni.. ilyen időben nem tudja úgy felfűteni a DPF-et még 150km/h-nál sem.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #207980 üzenetére
Úgy vélem az olajhamu ami oda lerakódik nem biztos, hogy roncsolás nélükl eltávolítható kémiai úton.. persze van mosás, meg komolyabb vegyszer de ott magas nyomást és vizet is használnak ami nem tud átjutni menet közben a motoron így igaz.
atos19881101: vag dpf meg elm327 megmutatja mi a helyzet gyanítom a csipsz hozzátesz a gyorsabb telítődéshez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Assassin's Creed: Origins
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs