-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor85
őstag
Márkaszervizben ajánlották a P0234 hibakód elleni küzdelemben első lépésként.
120 ml 120 liter gázolajhoz. Ma direkt tankoltam szar minőségből 30 lityit, már csak kíváncsiságból is, este belecsurgatom, csak nem tudtam mivel pontosan kimérni. Mi a tapasztalat ezekkel a löttyökkel?[ Módosította: BomiBoogie ]
-
gabor85
őstag
Nekem is kasztrol van, csak motorolajként, nem a tankot kell vele itatni (értem amúgy )
Akkor kell fosni ha fémforgács van benne! Meg különben is, molnál nem tankolunkJa, bár úgyse érdekel senkit amit írok, de lájkolom a pár hozzászólással ezelőtt az autóba töltött adalékot.
Egyenletesebb a motor járása az biztos, talán még egy kicsit mintha erősebb lenne, de szubjektív.[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
Hali.
BWA 2.0 TFSI (2008/10) 147 kw 200 hp mociba milyen motorolaj való? -
gabor85
őstag
Bocsi, mobilról, de na, azért ez már valami: http://m.hvg.hu/cegauto/20141022_Meg_meg_se_jelent_maris_elloptak_ket_uj_V
-
gabor85
őstag
Hali!
Segítsetek plíz. Alig fűt a B6 Passat. A hűtőfolyadékom elég ramatyos, gondoltam "kitakarítom", először mindenképp vmi csodaszert öntenék bele, a kérdés azt hogy mit, és hogyan használjam?
Köszi.
-
-
gabor85
őstag
Hali. Van egy gázolaj szivárgásom a tandempumpánál, cseréltetnénk a tömítést a hengerfej és a pumpa között, tudna valaki adni egy cikkszámot? Egyébként a pumpa felújító készletében van ilyen tömítés is?
Passat 3C, 2005, BKP motorkód. Bevallom, online etkaban nem találtam.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #112397 üzenetére
Műszaki ember vagyok (méréstechnikus, forgácsolóüzemben), eszközök is vannak, EGR-t magam szedtem le, tisztítottam ki, apu régi típusú szerelő, mint segítség ő is ott áll mellettem. Szerintem menne, egyedül előtte utánaolvasgatva. A buktatók érdekelnek, meghúzási nyomatékok, kellenek e új csavarok, gázolaj is folyni fog, óvatosabban kell dolgozni mert nem kerülhet bele szennyeződés, stb.
Régen dugattyúgyűrűzés, néha robogó-karbi takarítás, fel le szerelés, szóval nem ismeretlen.
Vélemény? -
gabor85
őstag
Szakik egy fontos kérdés!
Eljött az idő kettőstömegű + váltófelújítás kombóra, meg is történt, de hiba csúszott a műveletbe, ugyanis amikor mondták hogy van lehetőség kettőstömegűt kiváltani egytömegűre, agy nélkül igent mondtam. Ez -60k.
Rossz döntés volt. Kurvára ver a kuplung, és 2000-es furdulatszámnál berázza az egész bodegát.
Jó, csak tippelünk hogy a Westlake egytömegű a bibis, de ez kizárásos alapon volt, mert még halott kettőstömegűvel is csak hangok voltak, rezgés nem.... Minél inkább alsóbb fordulatszám tartományról gyorsítok, annál jobban rázza az autót, plusz a gyorsulás mértéke... A Bárdi azt mondja hogy akkor adja vissza a pénzt, ha bevizsgáltatjuk, de az állítólag egy hónap. Az biztos hogy mindenképp kettőstömegűt rakatok rá, ilyen visszaalakító szutymerák többet az autó közelébe nem kerül.
Van valakinek ötlete, hátha nem vettünk figyelembe valamit? A váltó és motortartókat felengedtük, leszorítottuk, ezzel gond nincs, változni nem változott. A feljavított váltó legalább kiváló!Bárkinek tapasztalata, ötlete van, ne tartsa magában!
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #114357 üzenetére
Van valakinek ötlete, hátha nem vettünk figyelembe valamit?
Erre vonatkozott, ti mégis tapasztaltabbak vagytok.
Az asszony ha beül az autóba már odavan
Akkor kibasszuk az átalakítós szettet, és kerül bele rendes belevaló kettős. KÖSZI!
tresh rendes szerelő szedte ki, a kettős otthon figyel a műhelyben.
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz enricotoxic #114360 üzenetére
Én írtam die ilyet?
Küzdök vele, de egyre kevesebbet. Párásodás van, szinte minden indulásnál.
Ez a lötykölődős hang (víz?) alig fordul már elő, elpárologhat, gondolom szélirányfüggő az induláskor.
Hogy hogy oldom meg, fingom sincs. -
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #114372 üzenetére
Lehet most kiabálom el, de motorikusan maximálisan elégedett vagyok, megy mint a rakéta, keveset eszik, olajat se kér, stb. Imádom mert 2000 fölött "robban", olyan dinamikus.
Egyébként a pedál rugdalása az miért van? Tippre vezérműtengely forgása, de lehet nagyot tévedek
TaaT: hát eddig még visszaadták ha gond volt, legalábbis sógornak. Tekintve hogy heti szinten otthagy nem kevés pénzt, bízom benne, főleg ha kiderül hogy rossz.
tresh: 35-ért szedi le, rakja fel. Hát nem kevés, de melóban se semmi.
-
gabor85
őstag
Hali.
A kocsiban bedugva hagyott seggmelegítők miatt fullra lemerült a Passat. Szervízkulccsal se jutok be. Tud valaki megoldást? Passat 3C. Köszi -
gabor85
őstag
Helló. Carista olvasta ki ezeket egy A3 Sline-ból.
Ezek mennyire vészesek?ABS:
01309 - Power Steering Control Module (J500)
Front passenger's door:
00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)
Rear right door:
01554 - Motors for central locking doors rear, LOCK
Rear right door:
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
Heater & air conditioning:
00483 - Controller for air additional heating system
Auxiliary heater:
00361 - Heating element for additional heating system (Z35)
Instrument cluster:
16346Obtained with Carista 2.6.1 for Android.
-
gabor85
őstag
Hali. Ezekre mit tudtok mondani? Én olvastam ki egy Oktavia 2.0 FSI-ből (BVY). A tulaj arra panaszkodik hogy néha nehezen, kerregősen indul az autó, ilyenkor erőtlenebb érzésre, máskor meg semmi baja. Egyik gyertya olajos, és rendesen eszi az olajat is. A másik gyertya ok.
Ki mit tudna erre tippelni? Köszönjük.
Engine:
P000A - "A" Camshaft Position Slow Response Bank 1
Engine:
P1696 - Data Bus Powertrain, Implausible Message of the Steering Wheel Electrics
Central electronics:
02394 - Parking light left front (M1)
Body/convenience system:
01134 - Alarm Horn (H12)
Driver's door:
00100 - Interior Locking Button, Drivers side (E308)
Front passenger's door:
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
Heater & air conditioning:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
Radio:
01303 - Telephone Transceiver (R36)
CAN network gateway:
01303 - Telephone Transceiver (R36) -
gabor85
őstag
Sziasztok.
Hűtőfolyadék csere és rendszertisztítás előtt állok, és van pár kérdésem.
Anno töltöttem bele szivárgásgátlót mert lassan folyt belőle a hűtővíz, előtte szép lila volt a hűtőfolyadék színe. Most hogy ránéztem, a tartályban a víz bebarnult. Azt javasolták hogy trisós tisztítással kezdjem...
Van e valakinek tapasztalata a trisós megoldással kapcsolatban? Mennyi ideig legyen benne, milyen arányban rakjak a vízbe, stb. Vagy fasság és hagyjam? Gondolom utána szépen ereszteni fog és akkor csere / javítás lesz.
A nagyobbik gond hogy ahogy az aknában a kocsi alá másztam, nem láttam egyértelműen leeresztő csapot. Az egyetlen hely ahol a vizet le tudnám ereszteni az a hűtő félmagasságában lenne, egy cső csatlakozik oda, illetve én ezt találtam, ergo nem az összes víztől szabadulnék meg.
Nem szeretnék trisós vizet benne hagyni a rendszerben.
A kiegyenlítő tartályt is takarítani akarom, azt hogyan szedjem le?
Végül az A.Z. Meister fagyálló amit az Unix hoz a keresésemre rózsaszín, a gépkönyv lilát ír. Ehhez tartsam magam, vagy rendeljem meg?Járgány; Passat B6, 2.0 Diesel, BKP, 2005
Köszii -
gabor85
őstag
válasz tresh #126560 üzenetére
Az a gond hogy a tömítő jól teszi a dolgát, és így a szivárgást nem tudom megtalálni, már csak kizárásos alapon marad a trisó, az ezeket leoldja..
Én sem fogok ezentúl semmi löttyöt beleönteni, mert hosszú távon nem megoldás, de ezt lehetőleg mielőbb meg kell oldani, nemsokára mínuszok... -
gabor85
őstag
Hali.
Ki akarom takarítani a hőcserélőmet, de itt megakadtam; nem tudom hogy bontsam tovább a kotlát. Eddig a kesztyűtartót sikerült kiszedni nem kis szenvedések árán. Hogyan tovább? A cucc a Denso feliratos műanyag alatt lapul
Illetve mi az a zsíros műanyag kupak?Passat B6, BKP, 140 paci.
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
Helló.
Tudnátok ezekre mondani valamit?
Alapjárat ingadozik, 1200 körül van majd leesik. Illetve néha "durrog" a kipufogó.
Octavia RS 2.0 TFSI BWA motorkód, és ezek a hibakódokat olvastam ki.:Engine
Part #: 1Z0907115D
Coding: 0203000318070160 (hex)
Component: 2.0l R4/4V TFSI
Fault codes:
P0507 Idle Control System RPM, Higher than Expected
P1093 Bank 1, Fuel Measuring System 2, Malfunction
P2187 Bank 1; System too Lean at IdleHeater & air conditioning
Part #: 1Z0907044AB
Coding: [none]
Component: ClimatronicPQ35
Fault codes:
00229 Refrigerant Pressure (K189)
Képeken motor és klímavezérlőt hoz be a gugli, nem jó :/Köszönöm.
-
gabor85
őstag
Sziasztok.
Segítséget szerenék kérni egy vezérműszíj átugrási ügyben.
Egy hete cserélve lett a vezérműszíj és a hozzátartozó görgők feszítők vízpumpa.
Ma a munkahelyemre beérve figyeltem csak fel rá hogy valami nem klappol, és lassítva meg begurulva a parkolóba már tisztán lehetett hallani hogy "darál" a motor. Gyorsan leállítottam, majd levettem a felső burkolatot, és a szíj kb 1 cm-t mozdult ha megnyomtam.
Kérdés (költői), mire számítsak? Mire figyeljek hogy a szerelő ne verjen át?
BKP, Passat B6, 2.0 PD.És persze köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs