-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
Mágus2 Seat Cordoba 6k2 hátsó dobfék fékpofakészletbe milyen márkát ajánlasz?
(#91714) tresh Én Textar-ra gondoltam
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Szoktam járatni előtte. 3-4Km kell neki míg eléri az üzemi hőmérsékletet, az a baj hogy forgalmas úton lakok, kifordulok jön egyből valaki óvatosan nyomom neki, persze előznek megfele azonnal, meg jönnek rám fele olyankor még lassabban megyek közbe szidom
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Volt a faternak 2 napja műszakin az Opel, és belekötöttek a drága Kamei szemöldökbe, [link] és kérdezték hogy ez mi? mondom szemöldök! de van hozzá a TÜV műbizonylat, azt mondják nem tudják el olvasni.. "gúnyolódtak" mondták fordítsam le nekik.. na mondom ezek buzik, elmentem egy másik helyre, ott is lobogtattam a papírt azt mondták nem fogadják el mert nincs a forgalmiba vezetve a szemöldök! hát én ezt nem értem!
Itthon nem ér semmit a Tüv? olyat tényleg lehet hogy bevezetik a forgalmiba?
Persze a vége az lett hogy lekellet szedni...(#91753) joamilestoné Ezt jó tudni!!
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz szőröscica #91756 üzenetére
Próbáltuk! azt mondják nem tudnak segíteni mert le kell fényképezni az elejét és nem tudnak segíteni benne. szedjük le
-
K Norbi
addikt
Nekem ugyan ezt csinálja a Golf! fogok egy vizes rongyot és rászorítom az égszíjra! meg az égszíj belső részére is! és szépen elhallgat! utána nincs vele gond hónapokig! általában ilyenkor jön elő februárba.
2 éve elkapta a kezemet! és neki vágta ronggyal együtt a hűtőnek! azt hittem eltört a kezem! mert járó motornál teszem oda.. úgy hogy esztergáltattam oda egy spéci fadarabot.. kezemet nem teszem közé többet! nekem minden évbe csinálja! csinálhattam én vele bármit nem hallgatott el! majd egyszer levideózom nektek a műveletet.. -
K Norbi
addikt
Nekem akkor jön elő ha nyálkás idő van! vagy ha az ékszíjhoz víz kerül.. aztán egy idő után tiszta rozsda az ékszíj! Én eddig csak így tudtam elhallgattatni! Csak elég veszélyes ez a rongyos művelet.. De mikor kész, az ékszíj kristály tiszta lesz és meg se nyekken. Nekem gyári szíj van, gyári minden még is előjön! Én kb 3 hete csináltam meg. azóta csendbe van.
(#91775) MunezXBK
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Morris #91793 üzenetére
Szerintem nem kell bekenni semmivel! sima tiszta vizes rongyot odaszorítani! utána száraz rongyot! én így csinálom csak kicsit veszélyes járó motornál.. az Égszilyhoz
(#91794) cool13 ne a kezedet tedd oda és nem lesz gond(#91796) TaaT áhh túl nagy munka, és egy idő után ismét előjön.. amit én mondok az 1 perc és kész
Tudod hogy lenne a tuti? ha lenne alul neked is meg nekem is egy doblemez ami teljesen lezárja az alját[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #91797 üzenetére
Gyárilag újonnan sincs se szappannal! se glicerinnel! se gumiápolóval bekenve! Szerintem a legjobb ha tiszta és kész.
-
K Norbi
addikt
Hát nem tudom jó lesz e.. mert járó motornál jobban meglehet takarítani, jól rászorítom a vizes rongyot, többször is! belső és külső részére is! Aztán száraz részével kenetem de úgy szorítom rá fele hogy a rongy ég meg fele.. de akkor el is hallgat! még a szíj fénylik a végén. a rongy az full fekete. szerintem az ékszíj rétegébe is belenyúlok olyankor.. Aztán ha sikerrel járok eléneklem ezt [link]
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
TaaT a fékbetéteket te cserélted ki a golfodon?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Ez se semmi [link] ki merne a deszka alá feküdni?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz #08365312 #91919 üzenetére
0.04 és 0.05 mA ha ennyit is vesz fel, mint nekem ez nem szívja le még 1 hét alatt se az akksit.
Én az akksinál mértem, sorba bekötöttem a multimétert. le emeltem a pozitív sarut és úgy néztem. és olyankor a multin megy át az áram! ha ügyesen csinálod nem megy el semmi. Így néztétek meg ti is?[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz #08365312 #91921 üzenetére
Polaritás lényegtelen ilyenkor mert átfolyó áramot mérsz. Hát nem tudom akkor mi fingatja ki az akksit
ha azt mondanád hogy 800-900mA mutat a multi akkor elhinném hogy valami szívja. Tényleg nem tudom.
Még ha a helyzetjelzőt rajta hagynád este! reggelig elvileg akkor se kéne hogy leszívja az akksit.
Valami zárlat lehetne[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Nálam minden jó, csak néha gondol egyet és előjön! tegnap olyan érzés volt mintha hátulról húznák vissza a golfot! belassult! aztán megindult, utána fordulat le esett.
Máskor meg ránt olyat hogy lefejelem a szélvédőt! ha üresbe gurulok vagy állok akkor leáll... ha pont akkor jön rá.
de pl ha megyek vele 110 el 5 ösbe, épp hogy érezem hogy kihagyott! alig lehet észrevenni..
Nem tudom hogy relé e vagy sem, de kezd elegem lenni! leállhatná már végleg hogy megtudjam mi a baja
Vagy lenne hibakód![ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Egy kis élő adás Hollandiából! [link] hajnalig csapatom!
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz rob210 #91977 üzenetére
Már néztem szinte mindent.. De a tuning show-ra mennek a fórumról is páran.
(#91979) Mágus2 ezért írtam neki én is, mert amiket eddig hallottam az általában a hifi miatt volt erőlködő, kondi, fejegység, miatt merült.
Az akksinál kösd le a tápot ami az erősítőhöz megy.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Uraim!! megérkezett a válasz az NKH-tól... a Kamei szemöldökkel kapcsoltba LOOL ezek igazi gengszterek! szerintetek normálisak?
Tisztelt Cím!
Felügyelőségünkhöz érkezett „Műszaki” tárgyú elektronikus levelére válaszolva az alábbiakat közlöm.
A közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelet (továbbiakban: ER.) 23.§ szerint a pótalkatrészek és tartozékok – néhány kivétellel – belföldi felhasználásra abban az esetben gyárthatók, forgalmazhatók és építhetők be a járművekbe, ha a minősítő vizsgálaton megfeleltek. A minősítését - a gyártó, vagy forgalmazó kérésére - a Nemzeti Közlekedési Hatóság (1066 Budapest, Teréz krt. 62.) végzi. A hatóság a vizsgálaton megfelelt termékhez a „H” minősítő jel használatát engedélyezi, vagy a termékre „Af” jelű általános alkalmazási engedélyt ad ki.
A levelében hivatkozott külföldi (TÜV) minősítés nem bizonyítja az alkatrész megfelelőségét, azt csak a hazai megfelelőség igazolása (minősítés, műbizonylat, minősítő jel) megléte esetében fogadható el.
Továbbá fontos megjegyezni, hogy a pótalkatrészek, ill. tartozékok beépítése szempontjából két csoportot kell megkülönböztetni, miszerint engedély nélkül, illetve átalakítási engedély birtokában felszerelhető termékcsoportról van szó.
A konkrét jármű és az arra felszerelni kívánt pótalkatrész vagy tartozék tekintetében a Nemzeti Közlekedési Hatóság dönthet úgy, hogy a felszerelt termék nem befolyásolja a jármű közlekedésbiztonsági jellemzőit és az átalakítást, engedély nélkül megvalósítónak minősíti.
Amennyiben a termék beépítése a típusbizonyítványban, az összeépítési engedélyben vagy a korábbi átalakítási engedélyben meghatározott adat, illetőleg közlekedésbiztonsági vagy környezetvédelmi jellemző módosulását eredményezi úgy az átalakításhoz az ER. 16.§ (1) bekezdése alapján a jármű tulajdonosának előzetes engedélyt kell kérnie - a lakóhelye szerint illetékes - megyei (fővárosi) közlekedési felügyelőségtől.
Az eljárás díjköteles (11.800,-Ft). A kérelemhez csatolni kell az elbíráláshoz szüksége - a járműtervezés műszaki szakterületen bejegyzett szakértő, vagy gépész-, közlekedési mérnök, üzemmérnök által készített - műszaki dokumentációt. A dokumentációnak tartalmaznia kell az elbíráláshoz szükséges rajzokat és számításokat.
Jármű átalakításához új, felújított, javított, illetve bontás során kinyert, javítás nélkül beépíthetőnek minősített alkatrészek használhatók. Ezen alkatrészekre — a gyári új alkatrészek kivételével — a pótalkatrészekre vonatkozó előírásokat kell alkalmazni.
A forgalomban lévő jármű kialakítása, felszereltsége és tulajdonságai csak abban az esetben változtathatók meg, ha a változás a jármű közlekedésbiztonsági és környezetvédelmi jellemzőit nem rontja le /ER.16.§ (6)/.
Az eljáró hatóság az ügyfél költségére indokolt estben szakértői vizsgálatot is elrendelhet.
Az engedélyben a közlekedési felügyelőség feltételeket határozhat meg. Az előírt feltételek teljesítését - az engedélyben meghatározott esetekben - az előzetes engedélyt kiadó szerv az engedély záradékolásával igazolja.
Az átalakított járművet időszakos vizsgálatra be kell mutatni. A vizsgálatot az átalakításra adott engedély, illetőleg, ha a hatóság az átalakításra ilyen feltételt szabott, a feltétel teljesítését igazoló záradékkal ellátott engedély birtokában lehet kérni. A műszaki vizsgáztatás díja személygépkocsi esetében: 16.290,-Ft, továbbá az engedélyezett átalakítást követő első időszakos vizsgálat pótdíja: 4.600,-Ft.
A vizsgálatot követően, a kiadott műszaki adatlap alapján a fővárosi és megyei kormányhivatal járási /fővárosi kerületi/ hivatala (okmányiroda) jegyzi be a forgalmi engedélybe a megváltozott adatokat, valamint az átalakítás tényét.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Azt szeretném kérdezni hogy lakott terülten kívül mennyitől büntetnek a rendőrök?? lehet tegnap bemértek 102Km/h körül mentem.. e szerint 105-ig nincs gond [link]
-
K Norbi
addikt
ááá basszus TaaT!! már megint levideóztak?!! [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs