-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82171 üzenetére
Grat!
Milyen moci van benne? Látom kereskedésből van, lekérdezted márkaszervizbe vásárlás előtt? Csak azért mert mikor én kerestem H/J/Insigniákat 10ből 9,5 kereskedő át akart b@szni...
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #82176 üzenetére
"Az adott kereskedéssel már lassan egy éve tartom a kapcsolatot"
Nem sokat jelent, azok a haverjaiknak is át szokták tekerni a kilométer órát, annyira természetes nekik. Tapasztalat.
Amúgy jó dolog bemenni szakszervizbe vásárlás előtt, mert ha hordták, akkor annyi infót megtudhat az ember a kocsi előéletével kapcsolatban, hogy ihaj.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Tothgera30 #82171 üzenetére
Úgy látom, hogy tegnap autóvásárlós nap volt a topikban. Sok balesetmentes km-t hozzá!
Redmi Note 7
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82186 üzenetére
Engem annyira nem is a törés érdekel soha, hanem a motor milyen, egy törés ha normálisan megvan csinálva nem érzed hátrányát, a motor viszont ha tönkremegy zsebedbe kell nyúlni.
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #82188 üzenetére
Nekem a kombin a bal hátsó sárvédő alján (a kerék felett) van 650 mikron is egy 2011-es sérülésből, más egyéb nem sérült. Németben Opel szakszervizben javították. Most akkor zártam volna ki emiatt a vásárlást?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82188 üzenetére
Persze nem azt mondom hogy nem lényeg, mert ha totálkár volt, és ki lett húzva persze hogy gáz, de most ha pl ha egy sárvédő megsérült, vagy egy hátsó ajtó, pont nem érdekel. A motor viszont hogy volt szervizelve, mennyit ment, milyen időközönként lett olaj cserélve, az már lényeges azért (számomra).
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82193 üzenetére
Az oké hogy nálad karban lesz már tartva, de előtte a lényeg, én ha nem láttam volna az előéletet a rendszerben és mellette a számláit, nem veszem meg, mert amit kereskedő mond rosszabb mint egy politikus.
Na de lényegtelen amúgy tiéddel ne legyen semmi gond és kész.
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #82195 üzenetére
Bár ne látnám a mienk szervizkönyvét. Mindig felb@sz, amikor valaki kiemelt státuszban dolgozik és ennek ellenére lop, csal, hazudik vagy ami a legszebb, amikor totálisan segghülye. Ennek a címere, amikor ezt még a szervizkönybe is beírja.
3 hellyel van csak tapasztalat amik márkaszervizek és 3 másik szerelővel is, hiszen ezek kerülnek bele a 80km-es körzetbe, ami szerintem elég kell legyen egy ennyire tucatmárkánál. Eddig még nem volt olyan feladat amit ne tudtam volna én magam megoldani legalább úgy vagy jobban, mint a felsorolt helyek. Időről nem is beszélve. Ami iszonyatosan ultragáz. És igen, lenne olyan hely ahova vinném az autót. De bzmeg, sima alap dolgokra ugyan ne 2*230km-t kelljen már menni, mert megőrülök. Itt tartunk. Kérdeztem ma mutert: kézifék jó? Ja, igen fura is volt, hogy eddig ha behúzva hagytad is simán elindultál, mert nem fogott semmit. Került 20 percembe az egész, de megnéztem mit kell és lehet állítgatni, mert 2 műszaki után és 2 szerelővel sem kerültünk közelebb ahhoz, hogy a kocsi megálljon a legkisebb emelkedőn is. Ilyen szinten adok én könyvekre, papírokra, kiemelt pontokra sötöbö. Még így sem totál biztos a kocsi élete, pedig egy első tulajos autóról van szó.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82204 üzenetére
Ez márkaszervíz volt, mondtam majd szeretném nézni, mondták semmi akadálya.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tothgera30 #82309 üzenetére
Milyen gyermekbetegségei vannak a xenonnak?
Igazából a legjobb este az országúton, ahogy megy a kanyarkövetés, és automatán kapcsolgatja a reflektort. Olyan mint egy rossz szoftveres mátrix led-es fényszóró.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #82728 üzenetére
Ez nem sok egy kicsit....!?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz Tothgera30 #82728 üzenetére
Ugyan az a motor van benne mint a H astrában , hasonló ára kell hogy legyen neki.
Nem is olyan régen kicsivel feljebb írta is kolléga neki mennyiben ált meg.
Amd Powerpoint
Nekem is 10- év vagy 150- ezer. Persze én sem vártam meg.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #82728 üzenetére
Astra H Z16XER
- Vezérműszíj készlet (Contitech szíj, Ina görgők) 25.000,-
- Hosszbordás szíj (Contitech) 3.700,-
- Feszítő és vezetőgörgő (INA) 14.500,-
- Vízpumpa (Hepu) 17.000,-
- Szelepfedél tömítés 5.500,- Ezt csak nekem kellett, mert a szelepfedél tömítésnél szivárgott az olaj.
- Motorolaj 5L (Mobil 1 Esp Formula 5W-30) 14.000,-
- Olajszűrő (Mann Filter) 2.300,-
- Levegőszűrő (Mann Filter) 2.800,-
- Pollenszűrő aktívszenes (Hengst Filter) 5.000,-
Össz.: 89.800,-Ft+ Munkadíj: 20.000,-Ft (komplett vezérléscsere, szelepfedél tömítés csere, olajcsere, autó átvizsgálása)
Munkadíjban ennél csak többel számolj, inkább 25-30 körül.
Nekem 9 éves az autó és épp 150.000-nél járok. Én előbb biztos nem cserélném ha biztos lennék a km állásban.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #82770 üzenetére
Reménnyel teli válasz: a közös fejlesztések és a maximálisan a motorcsaládhoz igazított tulajdonságok miatt mindenképpen csak olyat rakj abba a motorba, amire előírták.
Reményvesztett válasz: egy újabb baromság amit kifizettet a gyártó az emberekkel és a gyártókkal. Semmi értelme nincs, nincs benne varázsadalék, lehúzás vol999.
A z igazi válasz talán valahol ezek között van. Addig amíg van választék és olcsóban is, addig annyira ez a kérdés nem foglalkoztat, próbálok hinni a gyártónak. Ami nehéz, valljuk be.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #82773 üzenetére
Azt raktam bele idén én is, csont ugyanezt, eddig jó volt, kacérkodok a 0W-s Mobillal meg Castrollal.
Amúgy a doboza kit érdekel. A lényeg, hogy van minősítése és a legfontosabb, hogy ez köthető egy liszensz számhoz is. Maga a dexos minősítéseket kiadó cég oldala szerint is:
Szóval ne parázz. A doboz jó ahogy van, az olaj maximálisan megfelel mindennek aminek csak lehet.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Skynet258
veterán
válasz Tothgera30 #82783 üzenetére
A pluszos verzión állítólag javítottak, de az még nincs kint elég ideje a hosszú távú tapasztalatokhoz. Ha gumis lennék én is lebeszélnék mindenkit a 4 évszakosról.
https://geekpulse.hu
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #82783 üzenetére
Ha a gumis mondja az semmit nem jelent, nem is értenek hozzá. Vannak már vele hosszabb távú tapasztalatok is, nincs velük gond. Érdemes benézni a gumis topikba is.
[ Szerkesztve ]
-
TFSi
őstag
válasz Tothgera30 #82783 üzenetére
Én annak idején az F-es Astrámon 2 garnitúra Hankook négyévszakost (H720 és Optimo4S H730) fogyasztottam el és még élek.. Kb. 2-3 évig megfelelően rugalmasak, télen is lehet vele közlekedni, akár nagyobb hóban is (3-4mm alatt szigorúan csere). Sokkal inkább téli gumik, mint nyáriak, a CrossClimate+ pedig ezekhez képest valódi előrelépés.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz Tothgera30 #82802 üzenetére
Letaposott, jegesedett havon még egy téli sem brillírozik. Nyilván az első generációs Hankook négyévszakosok nem lehettek túl acélosak, de már a 720-szal is hazajöttem A Bükkön keresztül 10-15cm-es hóban (viszonylag friss hó, alig volt jeges). Igaz az 1.4 NZ-n 175/70 R13-as "papucsok" voltak.
athomi: Igen, sőt a CC+ téli tulajdonságán jelentősen javítottak. Nyilván a Goodyear, Vredestein, Hankook stb. négyévszakosok sem rosszak. Ésszerű kompromisszumok tudnak lenni. Persze a gumisok szerint semmire sem jók. Na, ja..
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
amargo
addikt
válasz Tothgera30 #83327 üzenetére
Nekem a H11-es kanyarkoveto-t kellett cserélni jobb oldalon, az nem volt necces, de pl a xenon-t már nem ennyire könnyű, sőt!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Sanki
addikt
válasz Tothgera30 #83342 üzenetére
Nekem az első helyzetjelző csere kb 10-15 percig tartott. Elsőnek szenvedtem, hogy hogy kéne megfogni, aztán a csatlakozó nem akart lepattani, utána mikor le tudtam szedni, rájöttem, hogy annak semmi köze az izzóhoz, mert az még bentebb van (tehát csak a csatit húztam le), aztán véletlenül megforgattam és megvilágosodtam, hogy el kell fordítani az egészet 90 fokkal és akkor jön ki...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #83481 üzenetére
Nem lámpa kell oda, hanem radar...
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tothgera30 #83486 üzenetére
Érzékel az mindent, fűszálat is.
Egyébként majd én is akarok jófajta canbus-os ledes égőket tenni a tolatóba, szóval ez engem is érdekel. (azt csak nem nézi egy rendőr, főleg ha elöl gyárilag xenonos a kocsi)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tothgera30 #83489 üzenetére
Ezért kell a minőségi canbus-os led. (biztos van, csak keresni kell) (én még nem is kerestem)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tothgera30 #83514 üzenetére
Láttam már 2-3ezer Ft-os ledeket, azok csak jók.
Egyébként hiába lehetne kiírni op-commal, mivel túl kicsi ellenállású, kb állandóan világítana, meghülyítené a kp-i rendszert szerintem.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tothgera30 #83516 üzenetére
Csak én úgy vagyok vele, ha ilyen drágán veszem, akkor vissza is veszik, van rá garancia, ott tudok reklamálni. Ha az autó mutatja, hogy nem jó, az elég jó indok.
Egyébként mindenki lehúzza azt a jó kis GTC-t. Tényleg nagyon oda kell figyelni, mindent le kell ellenőrizni, de lehet jó vétel is. Nem vagyunk túl optimisták (bár sajnos a magyar autópiacból kiindulva valószínűleg van oka).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
stickermajom
addikt
válasz Tothgera30 #83514 üzenetére
Hm, úgy emlékeztem egyesével is lehet. De ezek szerint nem.
-
OPiiPO
addikt
válasz Tothgera30 #83620 üzenetére
mi volt az oka? tényleg érdekelne - köszi!
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
válasz Tothgera30 #83647 üzenetére
Nem, épp ellenkezőleg, társat keresünk neki. Ugyanis a Fiatott eladtuk és helyére kerülne.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Tothgera30 #83649 üzenetére
Tetszik tudni nem ekkorra összegben gondolkodunk.
Volt egy nagy ház felújítás ami igen csak meg csípte a költségvetést. Így az autóra maximum 2M tudunk kiadni. Plusz van 7-8 ezer a papír munkára , kötelező szervízre. Na meg a fő profilt nézzük akkor dízel motor rejtett hibái miatt : adagoló, csiga, stb jó ha van tartalék. És ha sikerülne a fentebb írt dízli valamelyik típusát megcsípni akkor ahhoz általában M32-es váltó jár. Arra is kell egy kisebb összeg ha beüt a baj.
Ha most J Astrában gondolkodnának az plusz 1M avagy csak az autó lenne 3M ott bár tuti találnak olyant ami tetszene is. De oda is kellene legalább 1M tartalék a fentebb írt kötelezőkre.bandi0000
Végülis a nagy motor dilemma után mi sikerült benne megtalálni?
És gratulálok hozzá.Petyyyyy
Vecinél hasonló mint a tiéd, bár nekem az 1.9/150-es bőven elegendő lenne.
És GTS kialakítása nagyon tetszik, szerintem csak azt választanám.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #83761 üzenetére
Night Breakerből, Megalightból melyikeket próbáltad és mik a tapasztalataid velük?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #83979 üzenetére
Én Mobil 1 ESP Formula 5W-30-at használok (Z16XER). Főleg rövidebb távokon használom az autót, így igyekeztem minőségibb olajat választani.
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #83981 üzenetére
Hosszabb távok esetén valószínűleg én is a GM-est választanám. Én sokat megyek 2-3 km-es távokat is és állítólag a GM-es olaj hajlamosabb habosodni nem üzemmeleg motor használata esetén, mint más olajok. A rövid távok miatt nálam 10.000 km-enként cserélve is lesz az olaj mindig.
Az mit jelent hogy járatod elindulás előtt?
[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
válasz Tothgera30 #83979 üzenetére
Mi a Castrol Edge Titanium FST 0W40-et használjuk mindkét 1,4-es benzines Merivánkba (A és B).
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #83979 üzenetére
Mi máshoz ragaszkodnának, ha az áll a műhelyben
Szegény srácnál múltkor 10W-hez is ragaszkodott valamelyik agyament márkaszerviz. Ez van
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
adorjant
senior tag
válasz Tothgera30 #83991 üzenetére
Én Total Quartz Ineo MC3-at használok évek óta mindegyik autóba, 5w-30, és még dexos2 minősítése is van.
Gyári GM nálam úgy tűnt, mintha hamar elhasználódna, 6-7e km után már észleltem, de nyilván használatfüggő is lehet a jelenség. -
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #83991 üzenetére
Legalább 20-25 Dexos2 minősítésű olaj van, szerintem ekkora választékból bátran lehet válogatni
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bozont
veterán
válasz Tothgera30 #83991 üzenetére
Én elsősorban megnézném a kézikönyvben mi az előírás, attól nem térnék el (max a hideg oldali viszkozitással lefelé). Ha 0-5w30 az előírás, akkor én sem tennék bele w40-et. És tartanám magam a minősítéshez is. A Dexos2-es olajokból is van választék, ha meg a GM-LL az előírás akkor meg még több. A dexos2 visszafelé kompatibilis.
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #83986 üzenetére
Feleslegesen járatod hidegen a motort percekig. Én ~20 mp-ig járatom, ennyi idő kell míg indítás után befészkelődöm, bekötöm magam és indulás, az elején nagyjából azon a fordulaton használva amire te is törekszel.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #83986 üzenetére
Felesleges, sőt. Legrosszabb esetben is ~5-8mp alatt eljut az olaj minden résbe ahova kellhet. 30mp után elkezdi lemosni az üzemanyag a hengerfalról az olajat, tehát kopni fogsz, mert nincs fordulat és nincs olajnyomás.
Huppanj be, várj 10-15mp-t és indulás.Tikakukac - Tudom, majd meggyónom az ilyen és ehhez hasonló bűneim. Délután bedobtam Viktorékhoz, megbeszéltük mi a plan. Gyüvőhéten valamelyik nap majd recsegnek.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Sanki
addikt
válasz Tothgera30 #83998 üzenetére
Nekem is ezt javasolták, hogy felesleges járatni. (Ugye nekem télen elfagyott a kartergáz cső és ekkor beszélgettem pár kollégával).
Télen 30 mp, max. 1 perc és lehet indulni, sokkal gyorsabban bemelegszik a motor és kevesebb lecsapódás is lesz. -
válasz Tothgera30 #85079 üzenetére
Nem taposód neki eléggé.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #86370 üzenetére
Ezt az alvázvédelmet nem igazán értem. Kigurul a gyártósorról egy kezelt alvázzal, ami örök élet plusz két napra védelmet biztosít - feltéve hogy nem ér le sehol az alja és nem húzod meg. Ennél fogva szerintem felesleges.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
OPiiPO
addikt
válasz Tothgera30 #86370 üzenetére
Szép
Érdekes módon a fogyasztása szinte decire megegyezik az 1.4T-vel, az utolsó 5ekm-en 7.1-et mértem. Olvastam hogy távfényt cseréltél, tompítottat is esetleg?"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #86370 üzenetére
1.6 szivo?
Mert nálunk a computer fel litert biztos csal lefelé.
Ma Dunaharaszti-Mátra távot 6.2l/100kmel zártuk végig 110 tempomat. (Varosban 60). -
OPiiPO
addikt
válasz Tothgera30 #86379 üzenetére
Érdekes - mondjuk a fed.comp esetleges csalását nem vettem figyelembe, akkor még 2-3dl több lehet.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #86379 üzenetére
Mindenképp fotódokumentációval csináltatnám, hogy látszódjon később, nem rozsdát rejtegetsz alatta.
-
peppe79
senior tag
válasz Tothgera30 #86379 üzenetére
A 29 éves Ladámat úgy adtam el, hogy egy gramm rozsda nem volt az alvázon. Ahogy kigurult a Merkurtól, kapott egy alapos Tuff-Kote Dinol alváz és üregvédelmet, a tél beállta előtt pedig a rozsdásodásra haljamos részek (motorháztető ill. csomagtartó fedél alatti vékony festékréteggel ellátott részek, küszöbök stb.) át lettek kenve motorolajjal.
Egyébként sok esetben tényleg egy vicc a gyári alvázvédelem, lásd például Dacia...
-
ricsi8800gt
addikt
válasz Tothgera30 #86552 üzenetére
Ez egyik se
Anyós felőli oldalon van egy plakett és ott van,Nekem Z 167Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
Új hozzászólás Aktív témák
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Tudományos Pandémia Klub
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen