Új hozzászólás Aktív témák
-
Az is jó buli, de vagy Bécsig mehetnék vonattal, vagy BP-ig, utóbbi végállomásról Zalába levonatozni tovább tartana, mint az egész út autóval. És akkor a csomagokról, meg a két kutyáról még nem is beszéltünk. Ja, meg a MÁV általános színvonaláról sem. Azt meg már meg sem említem, hogy szerintem anyagilag is rosszabbul jönnénk ki a 2 felnőtt, 2 gyerek, 2 kutya jegyével.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
+ pakolhatóbb, parkolhatóbb, praktikusabb, tágasabb (nemcsak csomagtér, de hátsó láb- és fejtér is nagyobbra szabható). Igazából egy jól kialakított kombival az általad említett negatívumok is szinte teljesen kiküszöbölhetők. Persze a megjelenés az ízlés kérdése, de akinek nem tetszik a kocka, még mindig vehet Alfát.
Egyébként van ott még rengeteg kiasutó is, csak azok nem olyan feltűnők a tömegben, az viszont tény, hogy a szedán forma tök megérdemelten háttérbe van szorítva. Amellett speciel tényleg a világon semmi más nem szól, mint hogy a prémium szegmensben ez a megszokás, és ott úgysem számít semmi más, mint a megjelenés és a tradíciók.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tildy
nagyúr
Na akkor mar csak amiatt se lesz nekunk se kombi. A terdem meg mindig nem oke, pl. kocis hatso ulesen utazva mar 2 ora utan nagyon durva fajdalom szokott lenni a terdemben. (sajnos genetikailag orokolt dolog, zoldkagylo kapcsula kicsit enyhiti, de szervi elvaltozast nem talaltak.)
Mondjuka lakas haladhatna mar, nem akarok mindenorasan koltozni.adalbert1: nem lenne azzal baj, ha uveggel egyutt nyithato ajtoval valasztanak(liftback talan a jo nev ra, de itt nem hasznaljak, formara meg nagyon nem hatchback) . De hallottam mar olyat, hogy azert keves az olyan kocsi ( octavianak van ilyen valtozata , meg talan accordnak is) , mert nehez az uveg es azt emelni is kell....pff.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
"Eleg sok kombiban kisebb a labter, mint a szedan verzioban..."
Igen, ráadásul az egekbe emelik az övvonalat, és nem lehet hátulról kilátni. Nekünk is emiatt nem kombi lett az új autó, hanem egyterű. Ráadásul ebben nemcsak a hely jóval nagyobb hátul, és kilátás sokkal jobb, hanem a sok ki-beszállás is sokkal kényelmesebb, a tolóajtó miatt nemcsak elöl, hanem hátul is. Egyébként ahátsó helykínálatra jellemző, hogy hátratolt középső ülésekkel simán kiszállnak a gyerekek a járda felőli oldalon úgy is, ha amúgy az utca felőli oldalon ültek, és a járda felőli oldalon ülő gyerek fel sem kel az ülésből, szóval hely az van dögivel mindenhol. Cserébe nyilván zajosabb, mint egy szedán (bár itt azért a szigetelésen, és a prémium minőségen is sok múlik), no meg többet fogyaszt, mint akár egy kombi, de valamit valamiért.
adalbert1: "Én leginkább azokat nem értem, akik egy középkategóriás autóból sedant választanak..."
Hajjaj, és akkor még nem bezséltünk a kisautókról, lásd Daewoo (Chevrolet) Kalos (Aveo), vagy Renault Thalia, vagy Skoda Fabia, vagy akár Honda City. Borzalmasan tudnak kinézni ezek a kisautók szedán verzióban. Nem véletlen, hogy ezeket civilizált országokban nem is forgalmazzák, de a második világban (jellemzően Dél-Amerika, Kelet-EU és Közel-Kelet) megvan az igény rá.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ha már trendek, amin meglepődtem, hogy az egyterűeket váltják fel a SUV-ok. Mazda is azzal magyarázza az 5-ös jövő év eleji kivonását az EU piacról, hogy aki eddig azt vette, annak ott lesz helyette a CX-5, CX-7, és jön a CX-9 (illetve a CX-3 is, de az talán nem helyettesítő modell).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
addikt
Persze a kupe kategoriaba beleartozik a convertible. An is otthon bratyonak egy 4es gilf traktor cabrio, elvezetes az elmegy midenhova a maga 900 kilojaval 150 lovaval es 350 nm-erevel, es max 5ot eszik.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
veterán
eh, akkor én elbújhatok az 1:58-as időmmel
amúgy jó volt az idő szerintem, kifejezetten kellemes volt, bár megállni már kevésbé a végén. kukac, rád gondoltm, amikor trappoltam végig a népfütdő utcában egy évben egyszer ki lehet bírni
remélem a következő félmaratonra azért sikerült javítani meg lehet kellene keresni valami kényelmesebb cipőt, ez a mostani mintha nem lenne az igazi.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
BlacKSouL
addikt
Na végre egy hereszakértő.
Mert akkor jönnék is három olyan égető kérdéssel, ami miatt folyamatos igohiányom van mikor a herét bekapcsolom:
1: miért nem lehet egy megtervezett útvonalba köztespontot beszúrni, de ha mégis lehet, ezt milyen trükkel lehet megcsinálni? Mert igón 3 kattintás, abból egyik a vissza gomb.
2.a: Miért nem lehet olyan(vagy legalább hasonló) színeket használni, mint akár mondjuk pl. az igo (jogvédett dizájn?) ami valahogy alkalmazkodóbban mutatja az adott terület sajátosságait, nem pedig fehérben mindent és 2.b: miért nem kezel már domborzatot, ha az Európa térkép 10 GB!? Tudtommal a domborzatot egy kb. 110 MB-os fájllal le lehetne kezelni.
3: Miért nem tud röptében címkiegészítést felajánlani, ha az adatbázisában pedig benne van, mert ha nem vagyok biztos egy hely címében, de valami rémlik, akkor ki kell találnom vagy próbálgatnom.
(4+): Miért csak robothangok közül lehet választani ha hangnavigációt is választok?És ami közös az igóban is: ha egy egyirányú utcában elindulok forgalommal szemben, akkor nem fordul be menetirányba, inkább rükvercben hátrál(pedig az égtájolást nyilván tudja) és valahogy a hátrálást sem túl szerencsésen csinálja, mert 30-40 méterig azt mutatja, mintha még mindig tovább mennék előre. Ez utóbbi a here. Az igo ebben a helyzetben csak simán teljesen más tájolásban mutatja merre megyek, de a kettő közül egyik sem szól, hogy egyirányúban rosszfelé mész hülye.
És még egy igós kérdés: ha van rá opció miért nem tudok utcanév bemondást választani egyik hang (nyelv) esetén sem?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Viszlát
addikt
Hááát, properrelesék business premium cucca szoftveresen igencsak egyszerűcske, iGO 2009-ben is okosabb volt már, nem tudom most hol járnak. Így az árát (vagy akár egy térképfrissítését is) nézve tényleg lehúzás szaga van kissé...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
tildy
nagyúr
Jahm, hasonloba belefutottam en is , aztan magayr account magyar sim megoldotta, de amugy nem engedte letolteni, mert location alapjan nem tetszett neki.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Gratulalok, hogy a ceged/munkahelyed altal vasarolt ipadedet sikerult osszehasonlitani egy amazonon barki altal megkaphato, alapbol akcios + cashbackes akcioban vasarolttol. Kersz csokit ?
Amugy meglepoen jo akcio volt hatvan fontert.
Amugy azert is hihetetlen, mert ismeritek a hozzaallasoma lenovohoz. De csak kellett szorszalhasogatnod, en meg nem ertekelem a humorod
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
EQMontoya
veterán
Mondjuk rövid távra (1000km) repülni is ugyanolyan szar.
Ami kocsival 8-10 óra, az repülővel ugyan csak 2, de itt-ott reptér transzport, csomagfeladás, security check, csomagra várakozás, stb, stb.
Rengeteg kisebb timeslot, amivel nem nagyon tudsz mit kezdeni.
Épp ezért nem szeretek én se annyira repülni, rengeteg járulékos vesztesége és kényelmetlensége van.Pl. Eindhovenbe 2 órás a repülőút, és még csomag nélkül is valami bő 5 óra lett ajtótól ajtóig.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Az hagyján, de a kis kenyérkéjüket is ők maguk kenik meg, amúgy meg egyedül öltöznek (na jó, amennyire tudnak, persze), és általában is mindent egyedül csinálnak, a gondozónő csak azért van ott, hogy segítsen neki, ha kéri (szigorúan csak akkor), és akkor is amíg lehet, csak irányítani próbálja, hogy meg tudja oldani a gyerek egyedül a problémát.
Az egész német oktatás az önállóságra, és a saját, különbejáratú problémamegoldásra, valamint később a világgal való megismerkedésre és a gyakorlati tapasztalatokra épít - mi tanultunk a fősulin alternatív pedagógiai módszereket, de a többségük durván 'poroszos' (lol, sic!) és vaskalapos volt ahhoz képest, ami itt a hétköznapi gyakorlat.
Ami különösen vicces az egészben, hogy a Pikler Emmi-féle megközelítés, amire itt az intézmények jó része épül, gyakorlatilag magyar találmány (ugyanakkor jellemzően mindig is sokkal jobban érdekelte a német pedagógusokat, mint a magyarokat).
Hanyatló nyugat, meg mocskos liberálisok amúgy, ja.
p
Ui.: Azt még külön érdemes megemlíteni, hogy a gyerekek jó részénél a bölcsiben elért eredmények addig maradnak meg, amíg a szülő színre nem lép, onnét kezdve a jó részük egy szempillantás alatt mindent elfelejt, amit addig tudott - ismét egy remek példa arra, hogy sok esetben a szülőket kéne oktatni és nevelni, nem a gyereket, nekik alapból megy minden.
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lenox
veterán
-
Nagyobbak esetében igen (iskolás korban). Pikler kimondottan a kicsikkel foglalkozott. Tény, hogy sok szempontból hasonlít a két módszer, de nem kimondottan ugyanazt a korcsoportot célozzák.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szőröscica
addikt
Egy igazán jó rosé gyöngyözőbor. Már csak kb. 120 palackjuk van, boltban nem is kapható, én elhoztam hárommal a múlt héten tőlük. Nem vagyok rosé kedvelő, eddig csak a Juhász testvérek roséját ittam szívesen, azt is a hozzáadott co2 miatt. Ellenben ez a Pati tényleg különleges, sajnos nem lesz utódja a közeljövőben. Azt mindenesetre kijelenthetem, hogy új kedvenc pincészetem van, Bolykiék igazán jó borokat csinálnak és szimpatikus társaság.
-
-
De ugye a harmadik személy nem tízkilós? Mert akkor azért az úgy nem feltétlen számít...
Annyira tipikus francia amúgy, hogy kívülről hozza a mutatót, ez olyan, mint a Picassoban a csak a peremén forgó kormány a fix küllőkkel - amikor először elindultam vele, és eltekertem, majdnem felsikítottam, annyira 'most ezt így hogy???' kategória.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Nem mondom, hogy rossz, ez is egy rendkívül ötletes apróság, hogy a számlap mögé dugja a mutatót, és csak a füle lóg ki. Csak ezek olyan perverz apróságok, ami csak a franciáknak jut eszébe. Amúgy ez az apróságokban rejlő bohémság, és a kényelem még mindig teljesen elfogadható érva franciák mellett, az, hogy én nem kedvelem őket, az teljesen személyes dolog, egyszerűen tök távol állnak tőlem a francia és olasz formatervek. Ugyanez igaz a kortárs Ford és Opel, valamint Toyota kínálatra is...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Viszlát
addikt
Az elég kellemes akkor, angolban úgysem tudja tolni neki 120-nál többel, úgyhogy vegyesben 7 körülire számíthat az automatával, ami teljesen oké.
Ez amúgy az állítható felfüggesztésű változat?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Azt azért szokni kellett, nem? Az enyém sem billen (nyilván másképp oldják meg), eleinte baromi fura volt, de még most is fel-felfigyelek rá néha, főleg nagyobb sebességnél.
Köszi amúgy, nem egy túlzottan elterjedt típus errefelé, nehéz róla elsőkézből származó infót szerezni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Igen, egy 530D. Én azért letekertem már pár kilométert, sokféle autóval és eddig mindegyik billent, szóval elég fura volt eleinte amikor reflexből beledőltem aztán mivel nem billent, úgy nézhettem ki, mint aki rá akar feküdni a váltóra.
Szerintem is szerethető autó, először anyagi okok miatt kezdte el ezeket is mérlegelni (feleannyiba kerül mint egy BMW/Audi/Merci hasonló képességekkel), de aztán egészen megkedvelte. Mondjuk én méretéből adódóan inkább az 5-ös (A6, E klasse) szériával hasonlítanám mint az egyel kisebb szedánnal, de ez lehet csak érzéki csalódás.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Külpolitika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Bittorrent topik
- Futás, futópályák
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen