-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaded
senior tag
válasz Gombinyó #74071 üzenetére
Annyira nem mélyedtem bele, csak az oldalán láttam a két alapárat. Megane-től így is olcsóbb (bár az ugye eggyel fentebbi kategória - elvileg). Az új kapcsán nagy a csend a Grandcoupéról, szerintem megszüntetik. Nem mintha mostanában szeretnék autót venni, de ha nem lesz szedánjuk, mert felülnek a SUV bullshitre, akkor szét kell néznem máshol.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz CactuS #74075 üzenetére
Mint autó, nekem pl tetszik az új Captur. Nem tudom a Kadjarnak lesz-e faceliftje. Értem én higy divat, meg átmeneti autó, de szerintem nem lehetnek olyan rosszak. Audi Q5-öt vezettem (egy 2010-es), kényelmes, nagy, de igazából egy fos Rangert is vezettem (talán két generációval ezelőttit), az is egy fos volt Laprugó meg dobfék hátul? Nekem nem kellene ingyen sem, kényelmetlen volt vezetni. Arról nem is beszélve, hogy a beltere gusztustalan volt.
Mindegy igazából, mostanában nem lesz autó csere. A Megane-nal csak annyi a bajom, higy nagyon alacsony és úgy szállok ki belőle mint egy nyugdíjas. Pedig csak 31 vagyokRenault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Nekem van 1.6SCe Grandcoupe, igaz csak Limited felszereltség. Kombiba nem venném ezt a motort, oda már szerintem gyenge lehet (a sedanba se egy erőmű, de azért nem akarsz öngyilkos lenni tőle ). Szerintem nem lehet rosszabb, mint a 3-asban lévő 1.6. Fb csoportban panaszkodnak páran olajfogyasztásra, nekem semmi gondom vele. Városban tudna kajálni gondolom, nagyjából ugyanennyit eszik az 1.33-as is, csak az a turbó miatt megy is. Én 6-6,2-t etetek meg vele, nekem elég, nem vagyok versenyző típus. 1.2 nem ajánlott.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Espace-ről nem hallottam, Talisman-hoz kis piac vagyunk és nem fogyott jól, ezért itthon megszüntették. Megane-ból is építettek le, Twingo sincs már régóta. Én azt látom, hogy lassan leépül az egész és Dácsia ország leszünk csak. Úgy fognak szaladgálni az utakon, mint 25 éve a Swift
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Kérünk majd képet!
Többiek: nem azt mondom hogy mindenkinek új Renaulttal kell szaladgálnia, csak ugye ebbe benne van az is, hogy “nehogymá szar franciával járjak..”. Sokan arra se veszik a fáradtságot, hogy kipróbálják. Nyilván céges szinten a Passat/Octavia/Superb a menő és lehet hogy jobbak is. Végül is kár belemenni, ez is csak az ország és az emberek szintjét mutatja meg. BP a világ közepe, vidék az már másik földrész.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz #27216896 #74470 üzenetére
Milyen autó ez? M2 ph1-nél van nullázó gomb az óracsoporton, ph2-nél nincs. Ph2-nél odalapozol a szerviz számlálóhoz (ha jól emlékszem talán elég gyújtáson is) és a bajuszkapcsolón addig nyomod a gombot, ameddig nem villog, ha kiírja a beállított intervallumot (pl 30ezer km), akkor elengeded.
FC gondolom a Board Computer akar lenni flansziásanRenault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Ebben az esetben szerintem teljesen mindegy milyen motorral szerelt az autó, mivel semmi köze hozzá. Inkább felszereltség függő (mivel kétféle rendszer van), de neked jó lesz ha külön mutatja a nyomásokat. Renaultnál is azt hiszem 6500Ft/db, de ott megmondanák egyébként.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Én ilyenkor azt szoktam mondani, hogy "tulajdonképpen ez egy M2, csak más kaszni elemek vannak rajta" Gondolom a FL jobb lesz. Én már kezdem elengedni ezeket a dolgokat, eddig sem tudtam volna hirtelen autót cserélni, a mostani helyzetben meg pláne nem..
Egyébként 20 fok körül ideális neki, akkor nem recseg-ropog, és az úttartása is sokat javul 16-os kerékkel ugyanazt tapasztalom amit te, tehát akkor a futómű ennyit tud.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz DonThomasino #75617 üzenetére
Én ilyenkor végig szoktam futni a HaHu-t és ott nem ritkán látni elég nagy futásteljesítményűeket is. Ha másnál bírja, akkor nálam miért ne?
Nyilván nem lesz egy erőgép, az 1.6 sem az, de jobb. Városba futkosni elég az 1.4, de enni fog. Sok mindent változtattak a ph2-vel, de az sem tökéletes.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
válasz rob210 #76626 üzenetére
LOL. Kb 14 perc az egész, ebből 13,5 perc a semmiről és kinyögi hogy a GT line szerinte jobb, mert ő full parasztba vezet. Ott már visítottam, hogy ecseteli az 1.33-as motort, áttér hogy "itt van, benne ülök, nem zörög", aztán vissza a motorokra és végül semmiről nem szólt a mondandója. Ha nagyon utánanézett volna, akkor sejthetné, hogy azért nincsenek árak, mert jön a facelift (francia oldalon már lehet konfigolni, szép ára lesz és persze az öntökön rúgást megint végrehajtják). Valószínű faceliftem akkor lesz, amikor kifutó széria lesz, de "papíron" úgy tűnik, hogy sok bosszantó dolgot kijavítanak és próbálják utolérni a többieket. Az más kérdés, hogy valószínű a sírja már meg van ásva szerencsétlennek.
Egyébként nem rossz autó, FB csoportban sem sok durva panasz van rá, inkább a "szokásos" összeszerelési minőség, ami nem az igazi (ez is nagyobb esetben a Grandcoupéra jellemző->török gyártás).Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz sutaxx #76865 üzenetére
Nem tudom a Kangoo-ban milyen fej van, de én anno a Megane 2 rádiójához vettem AUX kábelt, amit hátul csak be kellett dugni (ehhez Update List fej kell). Esetleg szóba jöhet az FM transmitter (de elég halovány a minősége). Én végül kicseréltem a fejegységet egy Pioneer 2 din-esre, a hangszórók maradtak a gyáriak. Teljesen megtáltosodott a rendszer, tehát a hangszórók kevésbé sz.rok.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz kisbago #77528 üzenetére
Szia!
Nekem az van, 1.6SCe. Igazából korrekt gép, apróbb “Renault bajai” vannak. Kárpit itt-ott tud zörögni, műszerfal pattog ha áll a tűző napon és elkezdesz klímázni, a vezető oldali ajtóbehúzó ropog (ez kb mind típushiba), de végülis együtt lehet vele élni. Marha tágas, nagy a csomagtartó, az ülések is kényelmesek. A klíma nem nagy eresztés, a rádió vállalható (nekem mondjuk az alap van). A keyless got nagyon szeretem, az üdvözlőfény buli, a lámpákkal jól lehet látni sötétben (sima halogén), szerintem a motor is jó, 6literrel járok. Terjednek (szerintem) urban legendek, hogy eszi az olajat, nekem semmi problémám nincs vele. Futóműben ha nem volt cserélve a stab pálca, akkor az tuti cserés nekem az alap 16-os gyári alufelnin van, gyári gumimérettel, a futómű elég feszes, a hátulja a csatolt lengőkar miatt el tud pattogni rossz úton (de nem vészes, csak észrevehető).
Ha van még kérdés, kérdezz nyugodtanRenault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz rob210 #77548 üzenetére
Én eddig cseréltem 20000-nél, az első 5500-nál volt, aztán 30000-nél is. Most 37000 van benne, szerintem lecserélem 40-nél is, aztán majd 10-esével. Bár sokat megyek, lehet elég volna 15000-enként is. De már alig várom, hogy az Elfet kidobjam belőle.
Stabpálca még meglepő, de bírja
Szétszedni majd valószínű az első két ajtót fogom, teszek bele Focal hangszórókat, csak még nem szántam rá magam.
Egyébként komfortos, kényelmes és még mindig jó rá visszanézni a parkolóban
A motornak egy hibája van: az ötsebességes váltó. Az nagy kapufa.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz kisbago #77573 üzenetére
Ja, azt nekem is csinálja kb 10000km óta. Azt mondta a szervíz, vasaljam be hát szerintem meg ha cserélni kell Zimmermann megy a helyére
Nekem hidegben (értsd: 10foktól lefelé) valami nyikorog elől. Szerintem szilent valahol, de a szervíz háromszor sem talált semmit, úgyhogy ez rejtély. Egyébként nem túl izmos futóműve van.
Ha valaki eddig kérdezte, azt mondtam h ez egy kettes Megane, csak újracsomagolva.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
Nekem előtte M2 volt, nekem azzal sem volt bajom soha (ahhoz képest milyen ekézést kap netszerte), meg ezzel sincs. Csak azok az idegesítő kis zörejek, recsegések ne lennének. Úgy értem a hasonlítást, hogyha valami előjön ennél, akkor csak arra gondolok, hogy ez M2-nél is volt. Pl kormány tekerésnél hallani a “kábeleket”. Szerintem pár év és lehet az átvezető kábeleket javítani. Ne értse félre senki, ne legyen rosszabb autóm soha. Engem csak az idegel fel, hogy szinte új és ugyanazok az “összeszerelési hibák” vannak, amik a M2 óta folyamatosan, miközben a Renault veri a mellét, hogy mekkora f.szagyerekek.
Én szeretem ezt az autót (a M2 is jó volt, de vissza már nem ülnék bele), de ami tény az tény: szerintem egy gyengén megépített autó, ami most már drága is. És itt kanyarodnék vissza ahhoz, amit pár hozzászólással fentebb írtam: fogyasztói társadalom, nem baj ha sz.r, csak sok legyen (maradjunk annyiban, hogy közel vagyok a csillaghoz Kecskeméten, tudom hogy semmivel sem jobb, mint pl ez a Megane).
Mondom, eleinte nagyon bosszantott, most már elfogadom, nem egy Audi vagy Porsche. Ennyi pénzért ez jár.Akkor csak jól emlékeztem a zsírozásra Decemberben végül oda lyukadtunk ki, hogy kicserélik a két első lengéscsillapítót, zsíroznak, olajoznak, stb es jó lesz. Ez lett volna 14ezer forint (arányosan osztották el az összeget, a többit a Renault állta volna, mivel mint kiderült a lengéscsillapítókra 20e km a gari).
Rob
A gyári betéttel is elég jól fog a fék. Azzal van gondom, hogy látom messziről hogy bámulják az autót (ami nem is csoda), aztán a sípoló fék miatt kb sírnának a röhögéstőlRenault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Mótvá?
Megmutattak 3 új új Dacia modellt: [link]
Így elsőre a Sandero konkrétan jobban bejön, mint az új Clio. Pedig nem igazán vagyok Dacia párti, sőt, egyáltalán nem.[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
válasz Smith Ügynök #78039 üzenetére
Inkább mákja volt, hogy volt annyi lélekjelenléte, hogy inkább a futót kapja telibe
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Smith Ügynök #78042 üzenetére
Persze, az autó is jól vizsgázott. Azért a négy gyerek nem tudom mit élhetett át
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
Urak! Olajat cserélnék a szekéren, de a k.rva szűrő nem jön le, a leszedőm kicsi hozzá. Mit csináljak?
Esetleg nincs valakinek a közelben kölcsön (Szolnok vagy Tiszakécske)?Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Pttypang #78233 üzenetére
Kézzel szoktam, pont ezért. Bár akkor is össze tud gyógyulni, de nem ennyire. Ezt szagszervíz tette fel..
(#78234) rob210
Meglátom mi a felhozatal (még nem tudom, honnan veszek), de a jelenlegi biztosan nem jó Vagy én vagyok a balf.sz, de az előző autónál simán működött.Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
válasz MC Pite #78943 üzenetére
Ez az, hogy nálam is AC Off-on van, csak Auto-n. De ha mennie kell, akkor menjen, menet közben úgysem hallom Így legalább nem áll be, maximum hamarabb tönkre megy.
Egyébként jobb így, mintha én állítom hova fújjon, a lábam sem fázik és a szélvédő sem párás. Ha én állítom szélvédőre és lábra, úgy nem az igazi.Renault Megane IV Limited
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós kamerák
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Doctor Who (2005)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Windows 11
- sziku69: Szólánc.
- Elfelejtettem a film címét
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs