- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- EAFC 24
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
-
GAMEPOD.hu
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
válasz leviske #9848 üzenetére
azóta mióta rájöttem mennyire jó. 420-as alapsebzése volt, barrier/shield ellen pedig 500% bónusz.
typhoon/harrier a fő fegyverem, acolyte a második,minden karakterrel. (leginkább zsoldosokkal meg infiltratorokal játszom.) ahogy jön egy banshee/prime/athlas már kapom is elő az acolyte-ot.
a scorpion valóban jó a phantom ellen, de bossok pajzsa ellen nem ér szart sem.
-
-
escom55
csendes tag
válasz leviske #10182 üzenetére
Több százezren játszanak a multival, egy CoD-hoz képest persze kevés, de nagy siker lett. Rengeteg ember csak a multi miatt vette meg, amúgy csak lewarezolta volna. Ha nem lett volna multi akkor nem érte el volna a 3+ milliós eladást, jó ha 1 milliót adtak volna el belőle. RPG terén tényleg pocsék volt a felhozatal, vagyis nem, volt a Legend of Grimrock, csak az oldschool rpg, azt meg ma már kevesen veszik.
-
csaba951
veterán
válasz leviske #10312 üzenetére
Legolcsóbb hivatalos, bolti: Bioware Points (1600) 2990 Ft
Garázsboltban: 1600 BioWare Pont Card 2540 Ft -
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz leviske #10706 üzenetére
Nem lesz már patch.
Az online passos dolog is csak az x360/ps3 verziókat érinti, de ott már megoldották: [link]
PC-hez eleve ingyen adták az online pass-t az origines aktiválás mellé.
Amúgy rengeteg bug maradt még benne, az egyjátékos és többjátékos módban is, amiket főleg a DLC-k okoznak.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz leviske #10708 üzenetére
Tudom, hogy nem kellett külön megvenni ott sem, csak használt játéknál, de akkor valami 10 USD volt.
PC-n az origin kód automatikusan aktiválja az ME3 licencet és az Online Pass-t is, bár nem is értem miért vezették be (+1 hibalehetőség) mikor az origin miatt eleve felhasználói fiókhoz kötött a játék.[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz leviske #10726 üzenetére
Ez azért lehet , de ez csak egy saját fantazmagória, mert nem Drew Karpyshyn írta a harmadik részt. Már a második résszel is gondok voltak,hogy EA multit szeretett volna belerakni a játékba, de ott még közbe szóltak a szerződések. A harmadik rész "legjobb" vége is erről árulkodik, mikor Shep fellélegzik, ezt csak akkor tudtad elérni ha multiztál. És ha multizol nem mindenki olyan türelmes mint egyesek,hogy megvárják még összejön a megfelelő pont, tehát vásárolnak pontokat.Ezért is kellett dobni az eredeti két utas végjátékot.
Meg másik ily magvas gondolatom, hogy a anyagilag nem érte meg folytatni a Mass Effectet ebben a felállásban, mivel a színészek túl nagy pénzeket kezdtek el követelni. Inkább temesse el mindenki Shepet magában. Valami új lesz címszóval csinálunk egy új mass effectet, harmad annyi pénzből.
Lehet ,hogy tévedek , de valahogy így látom a dolgokat.
Ui.: Drew Karpyshyn egy zseni , most olvasom a Revan című regényét. Én sajnálom,hogy nem ő fejezte be a harmadik részt.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
válasz leviske #10787 üzenetére
Ja, jó ha egy maroknyi játék hasnálta az box360 GPU-jának tesszelálási képességeit. Mondjuk azt hiszem csak a mékózós hátterekhez és PC-n ugyan azt a poligonszámot kaptuk tesszeláció nélkül is. De szerintem azért jó indikátora ez annak, hogy igyekeztek kihozni belőle a maximumot, az ekkor elérhető legjobb programozási eszközökkel és hardware/API technológiákkal.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
#19617792
törölt tag
-
Wizard of Oz
tag
válasz leviske #10850 üzenetére
A kreatív részleg Edmontonban volt, Montreal a multit csinálta, meg itt-ott besegített a single-be, a sztorihoz nem volt sok köze tudtommal. Az első sajátjuk az Omega volt, aztán a Citadelt megint Edmonton csinálta. Ezért mondom, hogy kiégtek, Montrealt meg még ráérünk bírálni ME4 után.
Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
Wizard of Oz
tag
válasz leviske #10855 üzenetére
Feltételezem külön csapat dolgozik a Mass Effecteken és a Dragon Age-eken, attól még lehet mindkettő Edmontonban. Az Omegát a Montreal csinálta, és gondolom te is láttad, hogy sokkal másabb, eltérő stílusa volt a ME3-hoz és a többi DLC-hez képest.
De lehet, hogy egy kicsit hülyeség volt a részemről belemenni a stúdiózásba, mert nem tudom, hogy épül fel a munkamegosztásuk. Ettől függetlenül áll, hogy akárkik is voltak a ME3 és a Citadel mögött, sürgősen pihenjék ki magukat.
Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
Ryder62
őstag
válasz leviske #11167 üzenetére
Egyszerűen nem volt előtérben. Ennyi. Az 1-ben azért volt jelen mert a történet megkívánta.
Ez olyan mint a hanarok; 1-ben voltak és lehetett velük beszélni is, a 2-ben már csak párat láttunk a citadelen a 3. részben meg asszem egy darabot azt is Javik egyik videójában.
De említhetném azt is hogy a 3. részben hova tűntek a YMIR, LOKI és FENRIS mechek amik szinte alap ellenfelek voltak. Semmi létezésükre utaló nyomot nem láttunk.
Ezek olyan dolgok hogy jelen vannak csak mi épp nem futunk össze, nem találkozunk ezekkel egyik másik részben.
De erről jut eszembe ami régóta foglalkoztat de nem igazán találtam rá választ: Cerberus katonák honnan vannak? Ugye mind huskok már szinte. Horizonton a menekültekből készítették őket? Vagy a 2. részben ugyan úgy volt a Cerberusnak hadserege csak még normál emberi formában? A 2-ben megemlíti Miranda hogy a Cerberusnak van katonai, tudományi, politikai stb egysége, szervezete.
-
-
-KP-
addikt
válasz leviske #11296 üzenetére
"A szintézis azoknak a szorgosabb játékosoknak szólt...."
Mi van?
Én sose választottam szintézist, most én akkor lusta vagyok?
engem marhára ki tud akasztani ez a szintézises mizéria. az én dnsem ugyan ne babrálja senki, pláne ne kapcsolják össze az agyam gépekkel. vagy te egyetértenél ezzel? megengednéd a saját testeden egy ilyen drasztikus beavatkozást?
egyébként se látom hogy lehet folytatni a szintézist. egyesült minden faj és a reaperek, mindenki boldog, mindenki érti a másikat és nincsenek konfliktusok. ennek milyen folytatása lehet?
a control/destroy ending az egyedüli,amit szerintem értelmes keretek közt folytatni lehet. de abból is inkább a destroy.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli133
őstag
válasz leviske #11302 üzenetére
Ha több ezer év eletlik akkor nem csak egy faj halad az evolúcióban hanem mind, tehát a legtöbb fajnak változnia kellene valamilyen szinten, amit nem hiszem, hogy meglépnek. Tehát részemről ez a nagy ugrás is sántítana. Pláne, hogy milyen karaktert építhetsz majd, talán a második könyvben volt egy rövid megjegyzés, hogy egyre inkább hasonlítanak az emberek egymásra és homogenizálódnak amely folyamat a többi fajon már látszik. (Persze jó kifogás arra miért van olyan kevés különböző turian/hanar/salarian/etc modell megrajzolva)
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
-KP-
addikt
válasz leviske #11302 üzenetére
kb. 4x toltam végig eddig a single részt. minden dlc-vel. extended cut nélkül kétszer.
"Emellett, ha végre előveszik a dark energy témát (és mi a fenéért ne tennék, elvégre fel lett építve a játékban), akkor onnantól valahol tökmindegy, hogy pandorai szimbiózisban él az összes faj vagy sem."
Ezt már írtam fentebb. A történetíró aki többek közt a dark energy szálat is kitalálta, a harmadik rész előtt elment a biowaretől. ezért volt eleve kukázva az egész a harmadik részből, valószínű az idő rövidsége mellett ez volt a másik ok, ami miatt olyan lett a single player sztorija, amilyen. gyakorlatilag utolsó pillanatban kellett beugrót találni a helyére. mivel ( ha jól tudom ) személyes konfliktus miatt távozott, visszatérése elég valószerűtlen. szóval a dark energy szál megjelenésére nagyon nem vennék mérget
-
KubanitoS
veterán
válasz leviske #11462 üzenetére
Elismerésre méltó munka. A legjobb (legalkalmasabb) filmekből vágta össze a jeleneteket olyan összhangban, hogy azt a nagy filmgyártó cégek is megirigyelnék.
Amúgy egy film szerintem nem tudna megfelelni az elvárásoknak. A Mass Effect többről szól, mint ahogy azt egy filmben ábrázolni lehetne. Szerintem csak egy "szokásos" jönnek a gonoszok, a főhős lenyomja őket színvonalú B kategóriás valami lenne. Természetesen megnézném, de nem lennének nagy elvárásaim.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen