- Diablo IV
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Jövő hónapban jön a Flintlock: The Siege of Dawn
- Alkoholista nevelde
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- PlayStation 5
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Jaffa75 #53717 üzenetére
Ne sértődj meg maestro, de ez mókusvakításnak kiváló, másra nem jó. Valahogy a nagy világszenzációs francia bejelentés kapcsán pár adat hiányzik:
- mekkora a terhelhetőség
- száraz, vizes, havas időben mekkora az eltérés tapadásban/fékútban etc egy mezei aszfalthoz képest
- mondjuk 1 hónapos téli időszakot követően mennyit romlik a hatásfoka a gépjárművek által felhordott retek miatt
- mennyi idő után károsodnak annyira a cellák, hogy cserélni kelljen. HA cserélni kell, akkor azt lehet-e elemenként, vagy egy komplett szakaszt kell újra húzni -> ennek mekkora a várható költsége
- stb.Persze lehet itt hasonlítgatni, hogy "úúú hát ez kilóméterenként ugyan annyiba került, mint nálunk 1km autópálya" ahogy ezt olvasom a többi fórumon, csak itt 2x1 sáv kerül annyiba 1 km-en, mint itthon 2x3 + a leálló sáv + szalagkorlát + elválasztó sövény + felfestés valamint opcionálisan az út szélét jelző fényvisszaverő alkalmatosságok.
Tech demonak tökéletes, de szvsz ez egy halva született ötlet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Jaffa75 #53753 üzenetére
Az a kedvenc színem, annyira jól néz ki a civic-en!!! Illetve a másik a csokis-meggy (sötétbarna, közelebbről pedig bordón csillog) szín.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
-
pit stop
addikt
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #53800 üzenetére
+BigBlackDog:
A kodlampa mint DRL üzemel, lámpa kapcsoló OFF állásban indítására DRL kapcsol, bármilyen más világítást felkapcsolva pedig kikapcsol, ahogy a jogszabály szerint is kell neki.
A videón a lámpa kapcsoló AUTO állásban van, nappal világosban a DRL kapcsol fel, ahogy sötétedik (a videón a segítségem letakarja a fényérzékelőt) a DRL kikapcsol, és a tompított bekapcsol, ahogy normál esetben is működik.Mod: ma az arénában valami mini Honda meet lesz, haveorm szólt, hogy mennek, lehet én is elnézek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Skillet
addikt
válasz Jaffa75 #54373 üzenetére
70-nel nem tartja fel a sort senki! autópályán is 60 a minimum megengedett... akkor lakott területen kívül ne legyen már gond a 70
nem 40-ről beszélünk. milyen szankciókat akarmál? hogy aki 90 helyett 70-nel megy, azt lőjék le?
a másik meg, hogy legelőször két teherautóról volt szó, 70-nel haladnak, azok között vagy....
szerintem ez nem a világ vége. és ők nem indokolatlanul tartják fel a sort, szerintem annyival mehetnek max
de mindegy... előttem mehet személyautó is 70-nel, lakott területen kívül... nem sok esély van rá, hogy megelőzzem. ettől még nem fogom az életemet az autóban tölteni
de ha mégis, az sem akkora tragédia. ezért vagyunk itt, szeretjük az autókat... szeretünk bennük/velük időt tölteni[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #54404 üzenetére
Kösz, Mági már egyszer majdnem megcsinálta de végül nem jött össze a találka pedig pont itt volt Pesten. Annyira nem izgat a téma ha már a víz 90 odapörkölök, addig meg nem.
Inkább csak ez a népbutító attitüd zavar. Jaj meg ne tudd hány fokos az olaj meg a vízhőfok és nehogy mozogjon a mutatója mert a végén még kérdéseket tennél fel.mod:
Mági: Köszi! Ránézek.
Szent: Mert az egy jó autó. Bezzeg Bubiban még a vízhőfokmérő sincs.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz Jaffa75 #54594 üzenetére
Én tuti nem néztelek, mert én is belefutottam. Az M0 déli szakaszán az 51-es út lehajtójától a 4-es ig szakadt, mint az állat.
Persze tegnap is elvált a sz@r a májtól, ahogy szokták mondani. Külsőben kocogtam 120-al, belsőben persze a szokásos prémium márkák mindenkit levillogva nyomultak 130-180 között. Aztán elértünk az 51-es úthoz ahonnan frankón szakadt a hó. Én mentem tovább 120-al, az eddig száguldozó német prémiumosok meg behúzott nyakkal 90-el döcögtek a külsőben, előzgethettem vissza őket. Hülye majmok.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #54603 üzenetére
Jó a kövire akkor Bubiva jövök...
Amúgy hóban megváltás a 4wd. Az év többi 364 napján persze csak nyűg kb de hát ez van.
Uncsitesóm vett most XC60-at D5 AWD. Azzal már lehet menni nagyobb hóban is. Bubival nem, mert az első terepszögem kb 0 és azonnal leszakad a lökös.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #55395 üzenetére
2 hetente pályázok vele, szóval ott ki tud pucolódni, plusz nyáron vannak balatoni járatok, telente vagy esetenként egy ausztria/bécs, vagy ezzel már messzebb is merek menni. Plusz ha kell, a 0-ás 10 percre van, kiviszem kicsit tolom neki
Vili: mármár feleslegesen nagy, és nem is tetszik igazán. Főleg a szedán segge nem, a kombi meg hodály nagy.
A mondeo kombi lenne a szuper vagy az i40.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jaffa75 #55522 üzenetére
Nekem is pályán megvolt az 5-6. fokozat, de országúton inkább maradtam 3-4 közül valamelyikbe. Biatorbágyi M1 felhajtón 42 km/h-val haladtunk fel a pályára, aztán mikor rájöttek, hogy a pályán azért 70-80 km/h-val halad a forgalom, mindenki elkezdett hirtelen sietni és, mint a mérgezett egerek, úgy vágódtak át a záróvonalon, hogy be tudjanak sorolni.
Mindenesetre mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok mára (különösen az Apollos és nyárigumis kollégáknak )!
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz Jaffa75 #55562 üzenetére
7 körül Budatétény-Biatorbágy M0 sónedves volt, enyhe latyak belül. M1 kifelé viszont csak sónedves - már lehetett menni.
M0 felhajtóhoz volt vicces eljutni reggel 7 előtt. Busz utvonalán mentem, de 30-40-ről fékerő-elosztó kereste tapadó kereket de nem nagyon találta... (téli gumival)
Most 17 órakor M0-on ment sozó, faxán telibe is kapott
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jaffa75 #55665 üzenetére
Pontosan így van, de a tisztítás nem minden esetben oldja meg a dolgot.. Attól függ, miért tömődött el. Ha a sok rövid város miatt, de egyébként nem kopott semmi, akkor segíthet, de a legtöbb esetben nem ez a helyzet. Valami elfáradt, ami megtöltötte a szűrőt.
A kiégetés maga több tényezőtől függ. Nagyon fontos, hogy elég forró legyen a kipufogóban a katalizátor. Ekkor olyan dús keverékkel kezd üzemelni, hogy jusson elégetetlen nafta a kipufogóba is. Amint ez érintkezik a forró katalizátorral, izzásig hevíti azt, ezután megemeli a motorvezérlő a turbónyomást, és a forró gázokkal átfújja a szűrőt, ezért kell menni az autóval nagyobb fordulaton 1700-2700 között. Amint padlógázt adsz, megáll a regeneráció, mert kell neked a motor teljesítménye. Aki azt hiszi, hogy amikor regenerál az autó, akkor taposni kell, mint a barom, az nagyon téved. Többet árt, mint használ. 2200-as fordulaton állandó sebességen kell autókázni, ez ideális körülmény a motornak és a szűrőnek.
A legnagyobb baj, hogy az autó nem jelzi, mikor akar égetni, hogy a marha a volán mögött tudja és ne állítsa le...
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Jaffa75 #55672 üzenetére
Persze, a motor örök élet+1 nap, de a karosszéria előbb utóbb elporlad (most még jó állapotban van egy-két pöttytől eltekintve, de azért jó lenne neki a garázs).
Viszont környezetvédelmi normákat tekintve nem épp ideális, elvileg szmogriadó esetén munkába se tudnék menni vele (BP).
-
barnam_
nagyúr
válasz Jaffa75 #55681 üzenetére
Nem is tervezem eladni
Egyébként a 190-es az 5 hengeres dízellel nem lehet rossz, mert kb. 300 kg-al könnyebb, mint a 124-es.
szerk: 2.5 turbóval meg állat lehetA kilométerek ebbe is szaladnak, 1 év alatt mentem vele 20 ezret, pedig nem terveztem.
Általában nyugisan vezetek, 90-100 körül 2000-2500 között forog, ilyenkor még hangja se nagyon van a motornak. Zenét hallgatok, kizárom a külvilágot, aki siet menjen balról[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen