-
GAMEPOD.hu
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Csak majd úgy is számlázzanak. Kollégámnak átlőtték a szolgáltatást, kiküldték az új szerződést, utána még vagy 7-8 hónapig a régi szerződés szerint számlázták neki. Persze nem fizetett be egy csekket sem. Telefonált vagy tízszer. Utána elkezdtek más összegeket számlázgatni, de még mindig nem a szerződés szerintit. Nem tudom azóta mi történt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz cellpeti #28697 üzenetére
A díjnet tud segíteni neked. Kell idő mire átfut. Bár az érdekes, hogy azt írod, a számla megjött. Ha a díjnetes fizetés aktív lenne, akkor a díjnettől kapnál értesítőt, hogy fizetendő számlád érkezett. 1-2 hónap mire átfut a dolog a regisztráció elindításától számítva.
-
félisten
100ft-tal kedvezőbb lett a díjam, az egyik e-kedvezményt megemelték 100ft-ról 200ft-ra. Így 1898ftot fizetek a 60mbit vdsl-ért. A végén elfogy a díjam.
-
félisten
válasz Martin Eden #28839 üzenetére
A csomagmódosítás egy másik téma. Nagyon valószínű, hogy 1-2 napon belül megoldják a hibádat. Talán már holnap. Amúgy érdemes lenne a hibabejelentő vonalukat felhívni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Martin Eden #28852 üzenetére
Ebben jó szokott lenni az invitel, persze hibák mindenhol becsúszhatnak. Nekem még a legömbölyített modemem van fő használatban, hibátlan.
-
félisten
válasz tothjozsi96 #28877 üzenetére
Szia!
Egyszer nálam olyan fesz jött be a telefon rézvezetéken keresztül, hogy konkrétan megfeketedett a csatlakozó. Cserélni kellett a vezetéket csatlakozóval, a szűrőt és a modemet is. Szóval igen, bejöhet a fesz az elektromos vezetéken, telefonvezetéken és mindenféle kábelen keresztül is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz benczeb #28986 üzenetére
Szuper! Régebben egyszer itt is cseréltek légvezetéket, aztán kiderült, hogy a házban volt elkötve valami. Egyszer pedig a külső fali dobozkában oxidálódott el a vezeték. Mindig foglalkoztak a hibával és hamar ki is javították, ilyen szempontból normálisan kezeli az ügyfeleit a cég.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Lajosnagy17 #29041 üzenetére
Az biztos. Amúgy miért húznának az összes inviteles településre optikát?
-
félisten
válasz l.skywalker #29045 üzenetére
Azt tudom, hogy miért kellene összes inviteles településre optikát húzni. Más kérdés az üzleti oldala. Nálunk sem történt még semmi, pedig nem is egy kis településről van szó. A belváros egy kis részén van inviteles optika, többi helyen adsl/vdsl, digi fejlesztés sehol. A telekom például fejlesztett egy csomót és sok helyen kiépítette az optikát.
-
félisten
válasz Martin Eden #29524 üzenetére
Flip nincs arra felétek? Telekomos optikát használ és kedvezőbb az ára mint a telekomé. Igaz nincs 1 gigabit.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Martin Eden #29531 üzenetére
Szerintem érdemes lenne picit megmozgatni a dolgokat (telefonálni például), mert nálam például elérhető a telekom optikája és ha nem adom meg a címem 6760 ft az 1 gigabites net alap telefonnal. Amint megadom a címemet, már 4600 ft-ért kapnám ugyanezt a csomagot.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz tothjozsi96 #29549 üzenetére
Szia!
Ilyen számlát eleve be sem fizetek. Küldjenek olyan számlát, ami a szerződésünknek megfelelő. Ne írjon jóvá semmit, mivel nincs mit jóváírni.
-
félisten
válasz tothjozsi96 #29552 üzenetére
Semmit sem tud tenni, ha nem fizeted be, mivel ő szegett szerződést. Barátnőmnél is ez volt, hogy szerződést váltott és még hónapok múlva is a régi szerint számláztak. Ezt jelezte az ügyfélszolgálat felé és mondtam neki azt is közöld velük, hogy ezek a hibás számlák nem lesznek befizetve. Vagy 6-8 hónap is eltelt, mire elkezdtek normális számlákat küldeni, addig nem fizetett egy vasat sem, csak rakta félre a szerződött havidíjnak megfelelő összeget. A legelső hónapban mindig van kavarc, mivel a hónap egyik felében még az egyik szolgáltatást fizetted, a következő felében már a másikat. Az ezt követő hónapban viszont már a szerződésnek megfelelő havidíjat kell számláznia.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz tothjozsi96 #29556 üzenetére
Igen, elkezdték a szerződésnek megfelelő számlákat és csekkeket küldeni, amiket már természetesen befizetett annak rendje és módja szerint.
Írtam is korábban erről a topikban, 9 ezer körül volt a szerződése és ezt levetettem neki 2 ezerre. Ezután az új szerződés szolgáltatását aktiválták, a számlázás pedig maradt a régi.
Visszakerestem ezt is:
Kollégámnál januárban volt csomagváltás, utána simán számlázták tovább a régit. Többszöri telefonos reklamáció következtében a héten kapott levelet arról, hogy a januári számláját időarányosan mínuszolták és onnantól fogva számlázzák akkor a szerződés szerinti díjat. A csomagját azonnal átlőtték még januárban, azóta amúgy nem fizetett be egy fillért sem.
Januárban váltott csomagot és július végén kapott csak ilyen levelet. De emlékszem rá, még ezután is kellett idő, mire elkezdték a megfelelő számlázást. Talán ősz környékére állt be a rend. Vicc azért.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz tothjozsi96 #29558 üzenetére
Nem próbálkoztak, nem történt semmi. Eleve már az elején közölve lett, hogy csak olyan számlát fizetünk be, amire szerződtünk, ezt tudomásul vették. Ezen kívül a szolgáltató szeg szerződést a nem megfelelő számlázással. Emiatt nem kapcsolhatja ki az én szolgáltatásomat.
-
félisten
válasz tothjozsi96 #29558 üzenetére
6.3.2. A díjreklamáció
(1) Ha az Előfizető a Szolgáltató által követelt díj összegszerűségét vitatja, a jelen ÁSZF 1.2 pontjában megadott valamennyi ügyfélszolgálati elérhetőségen reklamációt nyújthat be az ügyfélszolgálathoz. A Szolgáltató a bejelentést haladéktalanul nyilvántartásba veszi, és a panaszt legfeljebb 30 napon belül megvizsgálja. E határidő elmulasztása esetén a Szolgáltató a bejelentés megvizsgálásának befejezéséig nem jogosult az előfizetői szerződést díjfizetés elmulasztására hivatkozva felmondani, feltéve, hogy az Előfizető az esedékes nem vitatott, illetve a továbbiakban felmerülő nem vitatott díjakat határidőben megfizeti. [link]Amíg le nem zárja a reklamációdat és nem számlázza a jogos havidíjat, addig így járt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Tegnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, még mindig nem küldtek decemberi számlát. Állítólag nincs gond a rendszerben, csak még nem készültek el a számlák. Majd érkezik azt mondták. Eddig úgy működött, hogy október közepén már küldték a novemberit. Most itt van a tárgyhó közepe és még sehol a számla.
-
-
félisten
Megérkezett díjnetre az elmaradt decemberi és a január-februári számla (utóbbi egyben).
-
félisten
válasz Peter Kiss #29940 üzenetére
Szerintem úgy tedd csak el, hogy ha szükséges lenne, le tudd adni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS