-
GAMEPOD.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
senior tag
emailben küldték, személyes megszólítással
Kedves xx yy!
Köszönjük bizalmát, mellyel hosszú ideje megtiszteli a Raiffeisen Bankot!Tájékoztatjuk, hogy a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében egyszerűsítjük számlatermékeinket. Az új alapokra helyezett számlavezetési szolgáltatásunk célja, hogy mindig az Ön igényeinek megfelelő legjobb ajánlatot és az egyes számlatermékek közötti egyszerű váltási lehetőséget kínálhassuk.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz sifarr #32500 üzenetére
persze, próbálkozni lehet, nálam nyilván hiába is tennék. jó eséllyel nem is fog felhívni a prémium bankárom, ha csak nem teszik kötelezővé neki, mert amúgy tudja, hogy mi elég tudatos ügyfelek vagyunk
de ha bankszinten halásznak a zavarosban, és ez a levél egyértelműen annak a jele, hogy ezt tervezik, akkor lehet kapás is
-
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #32504 üzenetére
tévedtem, mégis felhívott. mivel rögzített vonalon beszéltünk, csak célzott rá, hogy ez ki lett adva kötelező feladatként
úgy érzem, a raiffeisen nagyon szeretné, ha sokan önként váltanának, de elhangzott, hogy jelenleg természetesen "nem kötelező", jelzi majd, hogy szeretném (szeretnénk) megtartani a jelenlegi csomagot
nem tudom, lehet, azon is fog múlni a raiffeisen következő lépése, hogy hány embernek tudják bemesélni, hogy az új a jobb
-
pictigjis
senior tag
válasz sifarr #32574 üzenetére
szerintem így egyedileg nem lehet szelektálni az ügyfelek között. vagy egységesen szüntetik meg végül a csomagot, vagy mindenki megtarthatja. mi lenne a bank általi egyoldalú felmondás indoklása? ez nagyon veszélyes terep lenne szerintem. próbáltam óvatosan kérdezni, hogy milyen tervek lehetnek a központban, de ez állítólag "még nem dőlt el", szóval a rögzített vonalon üzentem meg, hogy egy általános beszántás nagyon kellemetlen ügyfélélmény lenne, a raiffeisen inkább ne álljon a hasonlót korábban meglépő bankok sorába
-
pictigjis
senior tag
lenne egy általános kérdésem, mert velünk ilyen még soha nem történt, és nem is gondoltam volna, hogy történhet ilyen. a feleségemnek van céges amex hitelkártyája, londonban volt üzleti úton. repülőjegyet, hotelt, kaját nyilván a céges kártyával intézett. ma érkezett a raiffeisen számlájára egy x huf-os "beszedési tranzakció" tétel az amextől (ez konkrétan a repjegy volt)
na most egyrészt semmilyen olyan szerződést nem írtunk alá se az amex-szel, se a raiffeisennel, hogy bármilyen céges hitelkártyával végzett költést az amex beterhelhet privát számlára. de oké, az eddig beszerzett információk alapján hiba történt (az amexnél), intézkednek a korrekcióról stb. stb., de akkor se tudom elképzelni, hogyan teljesíthetett a raiffeisen így egy "beszedési tranzakciót" kvázi felhatalmazás nélkül? érdemes emiatt hozzájuk fordulni, hogy ez mégis miért történhetett meg egyáltalán?
mivel lakossági bankszámlán pár tízezernél több pénzt értelemszerűen nem tartunk, ezzel a tranzakcióval mínuszba is ment a számla, amit nyilván már csak holnap tudunk korrigálni. remélem, ezért is lesz majd még valami büntetésféle díj
-
pictigjis
senior tag
elmeletileg es gyakorlatilag is tudhatja, mert az igenylesnel bankszamlakivonatot is le kellett adni. ugy nez ki, hogy a konkret tetelt a normal ugymenet szerint rendezte a felesegem cege, valamiert megis beszedtek a privat szamlajarol is
a hiba nyilvan korrigalva lesz nemi felesleges telefonbeszelgetesek es emailek soraval, de a kerdes az, hogyan teljesulhetett egyaltalan egy ilyen tranzakcio? a raiffeisen is hibazott-e vajon? engem ez nagyon erdekelne
-
pictigjis
senior tag
válasz TrollBalint #32716 üzenetére
nincs "szerzodes", pont ez a baj, hogy ehhez senki nem jarult hozza. a ceges hitelkartyanal nem maganszemely a szerzodo, a corporate card egyfajta alszamla. valami beallitast nagyon elszurt valaki
nem csak te nem erted, az amexes ember is ertetlenkedett tegnap, hogy ez hogy tortenhetett, de megtortent. de mi nem engedelyeztuk a raiffeisennek sem, hogy teljesitsen barmilyen beszedesi megbizast, megis teljesitette. hogy meg kuszabb legyen, most egy raiffeisen bankos pluszos tetelt is latok a szamlan, aminek a kozlemenye "szamlatartozas", de az osszeg nem az eredeti levonasnak megfelelo, a negativ egyenleg pedig nem valtozott. erthetetlen, mi van itt, de nyilvan beszelnunk kell a premium ugyintezonkkel is
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32721 üzenetére
jó kérdés, a kivonatot az amex kérte, felteszem annak igazolására, hogy tényleg az x cégtől jön a munkabér. kötelező körnek tűnt, hiszen az igénylés eleve a céges rendszeren keresztül történt, ami csak jóváhagyás után indulhat el
de van ilyen, oké, hibáztak az amexnél, elég kínos, de biztos előfordult már. de továbbra sem értem, hogy ha jön egy bankszámlára bármilyen random "beszedési tranzakció", azt egy bank szó nélkül teljesíti akkor is, ha mínuszba megy a számla, és intézze el az ügyfél, ha nem is jogos a "lehívás"?
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32723 üzenetére
konkrétan beszedési tranzakciónak nevezi a raiffeisen, bár én sem tudom, technikailag mi is lehetett pontosan. nagyon sok érdekes kérdést vet fel a dolog, mert noha már utaltam a számlára és pluszos az egyenleg, a netbankban már négy tétel szerepel a "bankkal szemben fennálló, lejárt tartozások" felsorolásban, amelyben az egyik tétel az, ami a mobil appban meg bevételként látszik. nagyon durva az egész
hívtam a privát ügyintézőnket, de nem vette fel, úgyhogy a screenshotokkal együtt egyelőre e-mailben foglaltam össze a problémát, hogy minek kéne utánanéznie
-
pictigjis
senior tag
válasz TrollBalint #32729 üzenetére
olyan ritka neve van, hogy a sajátja az egész országban akár egyedi is lehet, a vezetéknévből is csak pár másik van, amiről tudunk
elképesztő, milyen hibák tudnak amúgy előfordulni magyarországon, a te eseted is elég meredek
-
pictigjis
senior tag
eddig annyi derült ki, hogy a raiffeisen mindenféle vizsgálat nélkül teljesít euróalapú beszedéseket, amit akkora elképesztő biztonsági lyuknak gondolok, hogy nem is értem, miért foglalkoznak a csalók bankkártyaszámok lopkodásával... a kapott válaszból idézek:
2016 november 1-től bevezetésre került az euró devizanemű SEPA alap beszedési szolgáltatás (SDD Core) megbízástípus Bankunknál.
a fizető félnek a beszedésre vonatkozó felhatalmazását kizárólag a kedvezményezetthez kell benyújtania (és bár ilyen nem történt, fogadjuk el, a számlakivonat beadásával az amexnél úgy értelmezték, kaptak ilyesmire felhatalmazást, miközben nem, ami egyértelmű hiba odaát). A kedvezményezett a számlavezető bankján keresztül kezdeményezi a beszedést, amelyet Bankunk teljesít, a fizető fél által esetlegesen megadott korlátozások függvényében.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a Bank a felhatalmazás meglétét és érvényességét, illetve a beszedés jogosságát és a felhatalmazásnak való megfelelőségét nem ellenőrzi.--- de mégis hogyhogy nem??? ---
az ügyfél általános jellegű korlátozó rendelkezést adhat meg a Banknál (2016. október 3. napját követően személyesen, bankfiókban) teljes körűen (SDD Core beszedések fogadásának teljes letiltása), vagy bizonyos szolgáltatók vonatkozásában, illetve konkrét szolgáltatók vonatkozásában akár összeg és/vagy a gyakoriság tekintetében; a fizető fél által adott korlátozó rendelkezésbe ütköző beszedést a Bank nem teljesíti.
--- miért nem alapból van letiltva, és azt kell jelezni, ha teljesíthetnek ilyet??? ---
ebből bizony panasz lesz
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz TrollBalint #32737 üzenetére
felteszem (vagy merem remélni) vannak legalább megbízhatónak elfogadott "beszedőpartnerek", de manapság ujjgyakorlat lehet az ilyesmit meghamisítani. egyébként EGYÁLTALÁN NEM TUDTUK, hogy létezik ilyen szolgáltatás, külön senki se szólt róla, és szerintem amúgy teljesen jóhiszeműen voltunk abban a tudatban, hogy csak úgy nem lehet tetszőleges összeget beszedni akármilyen számláról
ráadásul csak ennek a beszedési megbízásnak a teljesítése 6000 forintos költség, ami konkrétan vérlázító. az a minimum, hogy majd miután az amex visszatéríti a téves levonást, a raiffeisen is kompenzálja az összes költségünket, mert ha nem, én az mnb-ig megyek, és aligha az ügyfél számára néz ki vesztesnek egy ilyen horderejű ügy
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32743 üzenetére
meglátjuk, mindenki ki fog fizetni mindent, az a biztos nyilván az se lesz mindegy, hogy az amex visszatéríti vagy visszavonja a tranzakciót, kb. sose lesz vége ennek szerintem
de akár uniós cucc, akár nem, egyszerűen nem értem, miért nem fordított ez a beállítás, erre nincs semmilyen logikus magyarázat. az biztos, hogy tanulságos
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32744 üzenetére
csak úgy random rákerestem egy bankra, az unicredit például így csinálja. szóval amúgy bármit is írt le a raiffeisen, szerintem sárosak
CORE SEPA Direct Debit (SEPA beszedés alapkonstrukciója; a
továbbiakban: CORE SDD)
1.104. CORE SDD megbízást a Bank mint beszedő bank nem
fogad el és nem teljesít.
1.105. CORE SDD beszedést, mint kötelezett bank a Bank
kizárólag az Ügyféltől előzetes meghatalmazása,
nyilatkozata birtokában teljesít, amelyben az ügyfél
nyilatkozik, hogy igénybe kívánja venni a CORE SDD
szolgáltatást és akként nyilatkozik, hogy a Bank
teljesítse a számlája terhére érkező CORE SDD
beszedési megbízásokat.
1.106. CORE SDD-ben való nyilatkozatot a Bank kizárólag EUR
számla terhére fogad el. A nyilatkozatnak tartalmaznia
kell minimálisan többek között a terhelendő számla
számáta raiffeisen forintszámlát terhelt, hogy jól lehúzhasson az árfolyammal (397,99-en váltották az eurót tegnap) IS, ha véletlenül refund jönne az amextől, akkor nyilván hasonló spreaddel alkalmazná a vételi árfolyamot
-
pictigjis
senior tag
nagyon durván értelmetlen az egész ezzel kapcsolatos szövegezésük, ami jó eséllyel talán soha nem derült volna ki az amexes hiba nélkül. de én tényleg örök életemben azt gondoltam (tévesen), hogy alapból nincs olyan lehetőség egyik banknál sem, hogy engedély nélkül átmenjen egy ilyen tranzakció. az is látszik, hogy más bankoknál létezik a józan észnek megfelelő beállítás
az is vicces amúgy, hogy a kondíciós lista szerint beszedés letiltása díjmentes a rafinál, korlátozó rendelkezés megadása meg 2100 forint. az amexnél már folyamatban van a korrekció, de nyilván lesz x munkanap, amíg alakul valami. ha letisztult a kép, utána tudunk majd dönteni a következő lépésekről
-
pictigjis
senior tag
pláne... tehát díjmentes annak a letiltása, amiről nem is kapsz értesítést (mert ezek szerint lett volna 14 nap, hogy értesüljünk terhelés előtt az amex hibájáról):
a beszedési megbízás kedvezményezettje legalább 14 nappal a beszedésen megjelölt terhelési napot megelőzően értesíti a fizető felet a beszedés benyújtásáról, annak összegéről és terhelési napjáról. Bankunk a beszedés beérkezéséről külön értesítést nem küld, annak teljesítéséhez nem kér külön hozzájárulást. Amennyiben a fizető fél az adott beszedés jogosságával nem ért egyet, akkor azt le tudja tiltani a teljesítést megelőzően, a vonatkozó Lakossági Kondíciós listában, Kiemelt Magánügyfeleknek szóló Kondíciós Listában vagy Vállalati Kondíciós Listában meghatározott időpontig bármelyik bankfiókunkban, a Raiffeisen Direkt telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül, illetve amennyiben Ön Kiemelt Magánügyfelünk, abban az esetben Banki Tanácsadójánál, telefonon keresztül.
és fizess azért 2717 forintot, ha általánosan le akarod tiltani ezt a szolgáltatást. ez tényleg azigen kategória
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32764 üzenetére
én azt olvasom ki belőle, hogy sorban álló beszedés letiltása (lenne) díjmentes, amiről meg ugye nem küldenek értesítést
bármilyen, ezzel a szolgáltatással kapcsolatos rendelkezés meg fizetős
de az egész szövegezés meg a banki hozzáállás úgy támadható, ahogy van, szégyen, hogy ez így működik a raiffeisennél
-
pictigjis
senior tag
válasz merqree #32777 üzenetére
szerintem meg a raiffeisen által választott út teljesen téves és lehúzósan drága. konkrétan felháborító, hogy minden kérdés és értesítés nélkül teljesítenek ilyen tranzakciókat ahelyett, hogy díjmentesen alapból tiltottak lennének a józan észnek, ügyfélelégedettségnek és pénzügyi biztonságnak megfelelően
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32780 üzenetére
hát igen, lesz még ebből pár kör szerintem is. nekem az a véleményem, hogy leírhat ugyan egy bank bármit, de attól az nem lesz automatikusan tisztességes, és amit ezen a fronton művelnek, az tényleg kimeríti a pofátlanság fogalmát. költségekben is eddig itt tartunk... előbb meg kell várnunk, amíg az amex korrigálja a hibát (sajnos csak refundot tudnak adni, a tranzakciót nem tudják visszavonni, az fx árfolyamos veszteségekről meg kerek-perec kijelentették, hogy nem az ő dolguk - márpedig refund esetén a raiffeisen tuti vételi árfolyamon fog számolni), szóval ha megvan minden költség, akkor fogjuk tudni megírni a panaszt, hogy mennyit is kérünk vissza
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz TrollBalint #32789 üzenetére
a díjaktól kezdve az esetleges árfolyam-különbözeten át mindent vissza fogunk kérni a raiffeisentől, és van egy olyan érzésem, hogy igen jó eséllyel vissza is fogják adni. szerénytelenség nélkül állíthatom, hogy jó vagyok az ilyen levelezésekben (feleségem amúgy is rám bízza az ilyen panaszokat), ennél sokkal kisebb összegekért is hajlandó voltam már beleállni banki üzenetváltásokba
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32796 üzenetére
kicsit elkanyarodunk a topik témájától lassan, de az amex feltehetően küldött értesítést a raiffeisennek arról, hogy beszedés jön x számlára 14 nap múlva. de erről van pofája leírni a raiffeisennek, hogy ő erről nem küld értesítést az ügyfélnek, nem szól róla, hanem teljesíti. most persze ki lehetne nyomoztatni, hogy tényleg jött-e előírt notification az amextől vagy nem, de ha kiderülne, hogy jött, úgy csak még kínosabb lenne az egész a raiffeisennek. 14 nap lett volna rá, hogy kiderüljön, téves beszedés áll sorba, bőőőőőven lett volna idő elintézni a javítást, de itt a raiffeisen szándékosan olyan helyzetet teremt, hogy az ilyen tételekről az ügyfelük nem értesül előre. ez nagyon kellemetlen
egyébként természetesen a feleslegesen kifizetett költségek visszaigénylése minden létező csatornán elindul majd (elég komoly levelezés lett ebből a kínos tévedésből a feleségem cégénél amúgy), aztán legfeljebb ha mindenki fizetne, a végén lesz pár ezer forint hasznunk a rengeteg levelezésért. valójában az összes ügyfél számára kedvező változást is szeretnék kikényszeríti a raiffeisenből, mármint hogy sürgősen változtassák meg ezt a pénzügyi bizalmat aláásó gyakorlatukat
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32798 üzenetére
az uniós szabály azt mondja ki, hogy a beszedés előtt 14 nappal értesítést kell küldeni. de hogy kinek? a fizető félnek. de neki személyesen? vagy a bankján keresztül? ezt valójában homályban hagyja az általam ismert szöveg. értesítés hozzánk se az amextől, se a raiffeisentől nem jött, szóval ha valami totálbiztos, hogy sok fél együttes hibája miatt állt össze ez a szerencsétlen helyzet. a raiffeisen szövegezése se segít tisztázni a dogot, hogy akkor most az értesítésre vagy már magára a konkrét beszedésre gondolnak? bár valamelyikről azért illene, de ők aztán nem szólnak semmiről sem:
a beszedési megbízás kedvezményezettje legalább 14 nappal a beszedésen megjelölt terhelési napot megelőzően értesíti a fizető felet a beszedés benyújtásáról, annak összegéről és terhelési napjáról. Bankunk a beszedés beérkezéséről külön értesítést nem küld, annak teljesítéséhez nem kér külön hozzájárulást.
az én szövegértésem az, hogy a raiffeisen összevissza írkált mindent, mintha azt se tudná, mit is akar csinálni ezzel a szolgáltatással. és az amex hibája ellenére se lett volna semmi az egészből, ha normálisan, ügyfélközpontúan álltak volna hozzá ezekhez a tranzakciókhoz
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #32799 üzenetére
eszem megall tenyleg. megjott a refund az amextol, ahogy szamitottam ra, termeszetesen most 379-es veteli arfolyammal valtottak az eurot, es erre is levontak 3000 forint dijat. ezt a pofatlansagot azert tenyleg nem turjuk el, osszesen tobb mint 12e forintot vonogatott le a raiffeisen erre a kis tevedesre
jeleztuk a premium ugyintezonek is, hogy panasz lesz ebbol, amire kb. azt irta, de hat ok "anno minden ugyfelnek kuldtek tajekoztatot", de ha ez 2016-ban volt, akkot nekunk aztan nem. visszaadjak szepen ok is a dijakat, aztan meg a felesegem cege/amex is
-
pictigjis
senior tag
válasz dptrsk #32845 üzenetére
de hogyan küldenék vissza máshogy, mint utalással? NEM bankkártyás tranzakció volt az eredeti, hanem direct debit beszedési tranzakció, amit közvetlenül a számlára terheltek be és onnan vontak le! csak utalással tudnak refundot küldeni egy ilyenre, hiszen bankkártya nem is szerepelt az eredeti tranzakcióban
a legbosszantóbb, hogy az egész meg sem történt volna, ha a raiffeisen nem teljesítene olyan tranzakciókat az ügyfelek értesítése nélkül, amivel pénzt vonnak le tőlük. ez 2024-ben olyan szinten elfogadhatatlan, hogy szavak nincsenek rá, szóval valahol még jó is, hogy az amex hibája miatt ez kibukott. simán a nemzeti bankig is elmegyünk, a panaszban mellesleg arra is megkértük a raiffeisent, hogy a 15 ezer forint visszatérítése mellett az általános gyakorlatát is vizsgálja felül az ilyen tranzakciók kapcsán
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
köszi, beszámolok majd a fejleményekről. azért tényleg igazi nonszensz, hogy bankkártyás vásárlás esetén egy gyufát nem tud az ember venni kétfaktoros hitelesítés nélkül online, de ha beesik egy hat számjegyű beszedési tranzakció, azt csak úgy, kérdés és mindenféle értesítés nélkül levonja a számláról legalább egy bank magyarországon
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32853 üzenetére
nem tudom, miért jó ez nekik, hogy saját maguk alatt vágják a fát. pont mielőtt kibukott volna ez a beszedéses kíncunami, hívták a feleségemet is az új prémium miatt, és neki is hasonlót mondtak, hogy a bank "nagyon szeretné", ha mindenki átszerződne. ez a két dolog együtt most olyan szintű negatív impulzus, ami évek alatt összesen nem jött össze
korábban szintén a feleségemnél volt egy másik megmagyarázhatatlan ügy amúgy, ami csak a mostani szenvedések fényében jutott eszembe. akkor a munkáltatója még egy kvázi közvetítőn keresztül utalta a fizetését, és noha belföldi huf számláról huf számlára érkezett a pénz, a payslipen szereplő és a raiffeisen által jóváírt összeg között következetesen, hónapokon át volt 1000 huf eltérés mínuszban. nem díjként lett levonva, a számlán nem volt levonás, 1000 forint egyszerűen eltűnt valahol. ebből volt akkor egy nyomozás, de nem találtak hibát, viszont onnantól fogva mindig annyi pénz érkezett, ami a bérpapíron is szerepelt
-
pictigjis
senior tag
vicces ügy volt, mert a payroll azt hajtogatta, márpedig ők annyit utaltak, ami a papíron van, a raiffeisen meg azt, hogy ők annyit írtak jóvá, ami hozzájuk beérkezett. meglehetősen furcsának tűnt ugyan, hogy valaki a payrolltól hónapokon át pont ezer forinttal utalt volna véletlenül kevesebbet pont erre a számlára, de kizárni sem lehetett, így nem erőltettük tovább a dolgot a "javítás" után. simán lehet, hogy valójában találtak valami bugot, amit suttyomban kijavítottak, de nem kötötték az orrunkra. eleve véletlenül vettük észre, hogy valami nem stimmel a számokkal, de szerencsére viszonylag hamar
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #32858 üzenetére
igen, ilyen is volt előtte az ersténél, mert akkor még külföldi huf számlaszámról utaltak, amiért díjat vont le a bank. erre találták ki megoldásnak akkoriban, hogy mindenkinek annyival többet utaltak, mint a banki költsége. az is jó macerás volt...
de amikor már a raiffeisenhez érkezett a fizu, akkor már a hsbc bank is belföldi huf számlaszámról utalt, ezért volt érthetetlen a "levonás". de ez tényleg csak úgy eszembe jutott, szerencsére megszűnt az ezer forintok semmibe teleportálása. ez a mostani ügy sokkal inkább zavaró és felháborító
-
pictigjis
senior tag
válasz dptrsk #32913 üzenetére
figyu, lecci ne akarj mar okosabb lenni feltetlenul. eleg sok ido elment a veluk valo szarakodasra is, tobbszor is vilagosan elmondtak a rogzitett vonalon, hogy ilyet visszavonni nem lehet, csak refundot lehet adni, es azt is csak akkor, ha valoban beerkezett a kerdeses osszeg
-
pictigjis
senior tag
a felesegem cegenel mar elismertek a hibat, ok biztosan megteritik a koltsegeket. a raiffeisen valaszat meg varjuk, de mar elvi kerdesnek tekintem, hogy a "tovabbi jo ugyfelkapcsolat erdekeben" ok is jovairjanak minden egyes levont forintot, illetve surgosen szamoljak fel ezt a biztonsagi rest
-
pictigjis
senior tag
válasz TrollBalint #32992 üzenetére
a cege is elkovethetett egy adminisztracios hibat, mert a kartya igenylese a ceges rendszeren keresztul tortent,
vagyis ott is osszekeverhette valaki a szamlaszamokat. es hat egyebkent is egyszerubb, ha ok teritik vissza a koltsegeket, aztan vagy visszakerik ok az amextol vagy nem - bar nyilvan nem, mert ezek valojaban fillerek egy multinak -
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #33162 üzenetére
közben megérkezett a válasz is, amelyből kiderül, hogy ők egyáltalán semmit nem akarnak kezdeni ezzel a helyzettel, jó ez nekik így. inkább elismerték azt, hogy nem vihették volna mínuszba a számlát...
Tájékoztatjuk, hogy a 2024.02.27. napján elektronikus üzenetben a Bankhoz érkezett panaszát kivizsgáltuk, és részben jogosnak találtuk.
Bankunk a díjakat és kamatot 9481,38 forintot és az utalási különbözetet 6266,15 forint összegben jóváírta az Ön xxx számú bankszámláján 2024.03.18. napján.
Fedezetlenség esetén a SEPA DD beszedés nem teljesíthető.Tájékoztatjuk, hogy SEPA SDD beszedés esetében az EUR devizanemű beszedésre vonatkozó felhatalmazó levelét kizárólag a kedvezményezett szolgáltatónál kell benyújtania. A szolgáltató a számlavezető bankján keresztül kezdeményezi a beszedést, amelyet a Bankunk teljesít, az Ön által esetlegesen megadott korlátozások függvényében. Bankunknak nem áll módjában ellenőrizni a felhatalmazó levelet és a beszedés jogosságát, csak az előre definiált korlátozásokat fogja figyelembe venni teljesítéskor.
A Szolgáltatónak legalább 14 nappal a beszedésen megjelölt terhelési napot megelőzően értesítenie kell az ügyfeleket a beszedés benyújtásáról, annak összegéről és terhelési napjáról. Bankunk a beszedés beérkezéséről külön értesítést nem küld, annak teljesítéséhez nem kér külön hozzájárulást.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy bankfiókban lehetősége van tiltani a beszedést korlátozó rendelkezéssel. Bankunk Általános Üzleti Feltételei az alábbiak szerint rendelkezik a SEPA beszedésről:és innentől a sok blabla, amit már ismerünk, hogy ők ezt így teljesen normálisnak gondolják, és ők nem kívánnak ellenőrizni semmi ilyesmit
-
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #33165 üzenetére
senki se szólt róla senkinek, főleg nem a feleségemnek, de az amex ma küldött 25 eurót - természetesen ismét nemzetközi utalásként. a raiffeisen rendszere élt is a lehetőséggel, rögtön lekapott belőle 3000 díjat, komolyan nincs még egy ilyen sunyi bank magyarországon tiszta szerencséjük, hogy a gold 2.0-nál nincs jobb, de még a magyar nemzeti banknál azért fogok futni egy kört a sepa direct debites hozzáállásuk kapcsán, hogy érezzék a törődést
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- HTPC (házimozi PC) topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- DIGI kábel TV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- EAFC 24
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs