-
GAMEPOD.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pinnacle #77589 üzenetére
Meg sem kell várni a hűségidő végét. Én nem rég voltam bent ügyfélszolgálaton, mert január 13-án lejár a hűségem és január 5-én mehetek újrakötni. Kérdeztem nem gond, hogy nem jár még le a hűségidő? Mondták nem baj, nyugodtan menjek. Annyi, hogy mivel én csekken fizetek, nem e számlával, ezért 2 havi lesz a kedvezményem.
-
válasz
echterion #77610 üzenetére
Isten ments, hogy beledumáljak, de mégis meg kell jegyeznem pár dolgot.
1. A Diginek ebbe az árba, amiért adja a gigabites netet egyáltalán nem lenne kötelessége bármilyen routert adni.2. Ahhoz, hogy wifin használj minél nagyobb sebességet, kell az 5Ghz-es AC-s router. Amit fentebb ajánlottak, kiváló ár-érték arányt képvisel. A tudásához képest bagó az ára. Egyszeri beruházás, évekig kihúzhatod vele.
3. Ezek fényében nem értem ezt a "nem éri meg nekem" hozzáállást. Ha nem ruházol be ennyit se, mit szeretnél? Minek a gigabites net és miért szeretnél minél nagyobb wifisebességet?
Olyan routerrel, ami csak 2,4Ghz-et tud, nem AC-s, azzal sosem fogsz normális sebességet elérni wifin. Ráköltesz mondjuk egy 10-est, mert az már mondjuk megéri neked, de kidobod az ablakon a pénzt, mert a mostaninál jobb nem lesz.
Egy esetben értem ezt a hozzáállást, akkor ha pl kisnyugdíjjas vagy max 80-as nyugdíjjal. Vagy ha épp 100 felett keresel és kell a pénz 3 gyerekre.Kérlek ne vedd támadásnak a hozzászólásom, nem annak szántam, csak szeretném megérteni az olyan emberek gondolkodásmódját, mint amilyen Te vagy. Kell valami, de legyen ingyen?
No offense!
-
Oroszlányon se tv, se internet nincs per pill. Szomszédban sincs. Családi házas ftth. Van itt még valaki a környékről?
-
válasz
gyulazsolti #80690 üzenetére
Mert ki van választva a csomag (Digi Nekem). Az pedig értelemszerűen csak három szolgáltatás együttes igénybevételét jelenti. Az árak is így érvényesek.
-
válasz
Kavadir #81153 üzenetére
ONT hiba. Ha a frissítés óta ilyen, akkor elcseszték a frissítést. A szoftver nem hozzávaló... Talán. Jelentsd be! LAN-on internethez nem kell semmit állítani, vagy van, vagy nincs.
Esetleg egy laptopot köss még rá kábellel, ha megoldható. Ha ott sincs net (laptopon sem kell állítani semmit), jelentsd be.[ Szerkesztve ]
-
válasz
#07746304 #81200 üzenetére
Erre nekem ez a válaszom:
linkElső hónapban 3000, aztán 6000. Ebben már a gigás net is benne van. Meg a tv és a telefon is. Nem tudom, hogy a Vodánál mit tudhat az az L-es telefoncsomag és a Comfort tv csomag net nélkül 6300-ért ügyfélmegtartással (
). Értem én, hogy Vodás a család, ha jól következtetek, de ez azért röhejes ár, pedig nem vagyok egy fillérb@szó.
Ha még azt is hozzáteszem, hogy a Diginél üvegkábelen jön minden be, nem kell box és annyi tv-n nézed, ahányon akarod dvb-c-n... Minden szükséges csatorna is megvan... Ezek után nem értem, de legyen. Nem nekem kell értenem és fizetnem se.[ Szerkesztve ]
-
E-Számlával kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Múlt hónapban igényeltem E-Számlát és sikerült is. A mostani havidíjból le is vontak egyszeri 1500 Ft E-Számla kedvezményt. Ez szép és jó is, viszont a Számla és Egyenleg menüpontban megnézve a legutóbbi összeget, amit tegnap ki is fizettem és rendezve is lett, az E-Számla oszlopban az van, hogy "Nem". E-Számla: Nem.
Akkor most mi van és honnan tudom letölteni az E-Számlát? Vagy még erről küldenek sima papíros számlát és jövő hónaptól él az E-Számla? Csak azért gondolom ezt, mert a 200 Ft online fizetéses kedvezmény is a következő számlából került levonásra és nem az aktuálisból.
Szóval mi van ezzel az E-Számla dologgal?
Vagy még azon gondolkodtam, hogy ehhez is idő kell, amíg kiállítják és elküldik a mailemre? Ugye tegnap fizettem...Gondoltam a Digi Kábeltv-s fórum után ide is beírom, hátha valaki válaszol. Ott még senki.
-
Én Telekomos vagyok mobilos szempontból. No meg Digis. Mobil esetében nincs bajom a Telekommal, tv-s szolgáltatómnak viszont sosem akarnám. Az OTP nem tudom hogyan jön ide. Évtizedek óta vagyok én is és családom is OTP-s. Sőt mondhatni több, mint fél évszázada vagyunk (én persze még nem éltem akkor) OTP-sek. Soha semmilyen gond nem volt. Alapból utálom a bankokat, de ha már mindenképpen ott kell tartani a pénzt, mert oda utalják, akkor az ország legbiztonságosabb bankja az OTP. Függetlenül attól, hogy ki az elnöke és, hogy róla mi a véleményem. Nagyon jó példa erre a legutóbbi cikk egy házaspárról, akik 51 milliót vesztettek el a saját hibájukból és kaptak vissza az OTP-től. A sok rossz közül a legkevésbé rossz.
De ez nem ennek a fórumnak a témája. -
válasz
Dragon3000 #81380 üzenetére
Oké oké. De a Vodánál egész napos leállásokról, nem elérhető ügyfélszolgálatról írkálnak. A leállást pedig teljes leállásnak kell érteni, úgy mint nuku internet, tv, telefon. Nem lassulásokról van csak szó. És most történnek ezek, nem amikor tényleg otthon volt mindenki. Illetve most is történnek. Ráadásul még a médiában is terelnek folyamatosan, ha megjelenik egy cikk ezekről a hibákról. Órákig nem reagálnak, ha pedig mégis, megy a mellébeszélés.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dragon3000 #81385 üzenetére
De tv-jük és telefonjuk volt.
-
válasz
viktorhu #81387 üzenetére
Ha van egy csőhálózatod, amely áll vastagabb és vékonyabb csövekből, de az összeköttetéseknél szívószál van, akkor az ki fog ütközni. Főleg ha erőltetjük. És ezt a Voda nem tudta?
Tudta jól, hogy nem egy optikai hálózatot vesz át. Ha van egy egy literes üveged, abba nem fogsz tudni 2 liter folyadékot önteni, csak úgy, hogy utána törölgetheted fel a kifolyt folyadékot. Ez még akkor is így van, ha úgy állítod be, hogy te milyen rendes voltál, mert kapacitást (folyadékot) növeltél. Egyébként tényleg nem lehetett olvasni ennyi reklamációt, mikor még UPC volt. Lehet, hogy ezt a fajta szolgáltatási formát még gyakorolnia kell a Vodának. Ez nem mobil szolgáltatás. Off vége.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dragon3000 #81390 üzenetére
Nekem ezzel csak azért van bajom, mert most is sok a reklamáció, sőt konkrétan mai hír, hogy dühösek az ügyfelek. Pedig már nincs kijárási korlátozás. Már rég túl vagyunk a "maradj otthon" szitun. Az elérhetetlen üfsz-re meg végképp nincs magyarázat. A Digi ezt ügyesen megoldotta akkor mikor hiba volt pl nálunk. Felhívtam őket és automata tájékoztatott, hogy adott körzetben hiba van és kérik a türelmemet, javítják. Magyarul a leterhelt ügyfélszolgálatot (mert sokan hívják őket ilyenkor) egy huszárvágással megoldották és még infóhoz is jutottunk. Ha más nem, legalább megtudtuk, hogy tudnak a hibáról és javítják. 1 óra múlva minden visszajött. Időm sem volt dühöngeni. Mindez kb 2-szer fordult elő az elmúlt 1 évben. De talán 2 évben is.
-
válasz
qnadam #81396 üzenetére
Az ország (sokkal) nagyobbik része nem otthonról dolgozik és soha nem is dolgozott otthonról. Ha egyszer is így lesz, csődbe megyünk és se gazdaságunk, se egészségügyünk, se iparunk nem lesz. Nem mintha az elmúlt években lett volna pl egészségügy Magyarországon.
Otp ügyben meg azt tudom mondani, hogy se megcáfolni, sem pedig megerősíteni nem tudom, hogy miben hazudik az otp és miben nem. Egy biztos, otp atm van mindenütt, amíg más bankok sz@rnak arra, hogy te esetleg pénzt akarsz kivenni. Hogy ezért aztán az otp milyen idegen banktól származó kártyát hogyan kezel, nem az én, mint otp ügyfél dolga. Sőt idegen kártyáról húzzon csak le több pénzt. De ha már itt tartunk, ha én idegen atm-ből veszek ki, az is sokkal többe kerül, mintha sajátból tenném ugyanezt.
Nem enged 1 milliót kivenni automatából? Ekkora összeget ki az Isten nyila vesz ki automatából? Ehhez lehet, hogy még személyesen is igazolványt kérnek.
Idegen automata pin kód változtatás? Ki dugja a más banktól származó kártyáját olyan automatába ami nem hozzá tartozik és próbál pin kódot változtatni?
Elárulom én még soha nem vettem ki idegen automatából pénzt és pint sem akartam változtatni. Tudod miért? Mert otp-s vagyok és mindenütt van automata.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Intruder2k5 #81401 üzenetére
Befejeztem, csak nehéz megkerülni a témát, mert mindenhez kötődik...
-
Itt 1000/320 FTTH. Az okos és szerencsés ember internete. Okos mert jó áron nagyon jó szolgáltatásért fizet relatív kevés pénzt (Tv, telefon, internet 1000/320 6000 Ft). Szerencsés, mert egy olyan helyen lakik, ahol megteheti, hogy erre fizet elő. Sokan éveket várnak (mi is vártunk sokat) arra, hogy végre ne kelljen drágán az alacsony színvonalú, lassú szolgáltatást fizetni.
-
válasz
#07746304 #81414 üzenetére
"Adja az Internetet, a sokak szerint alacsonyabb bitrátájú TV-t (nincs Discovery sem a kínálatban, helyette vannak DIGI saját gyártású csatornái - nekem aztán az sem kell főleg a sport
), a Telefon meg még gyengébb ajánlat mint az Invitelnél volt. "
Elárulom, hogy az összes szolgáltató közül a Digi DVB-C rendelkezik a legnagyobb bitrátával. Erről volt régebben szó itt is.
Ami az árakat illeti, a te ajánlatod csak annak jó aki vezetékes telefonon lóg egész nap. A mai mobilos világban a vezetékes telefont nagyjából el lehet felejteni.
Így pedig 1000/320-as net (ami nem csökkent semmikor egyszer sem), 141 csatorna amiből 36 HD és telefon, aminek havi díja 250 Ft (nem használjuk) 6000 Ft. Nincs külön doboz, mivel DVB-C a tv, annyi helyen nézem a lakásban, ahányon akarom. -
válasz
Mauzes #81607 üzenetére
Az online történő leadás mindig is extrém lassú volt a Diginél. Amikor mi leadtuk, akkor is azt javasolta a telefonos ügyfélszolgálat, hogy mindenképpen személyesen adjuk le az igényünket az illetékes ügyfélszolgálaton, mert az online megrendelés többszörösére növelheti a várakozást. Hónapok is lehet. Egy szóval kényelmes az online dolog, de lassú a reakció. Mondjuk szerintem amúgy is vannak dolgok, amiket személyesen kell intézni, ha jutni akarsz valamire.
-
-
válasz
Szakbarbár #83344 üzenetére
Alapból levegőben oldják meg (volt már erről szó itt). Viszont volt rá példa, hogy meg tudták beszélni a szerelőkkel, hogy a földben, csőbe húzva jöjjön az optikai kábel. Persze ott az előkészítést (ásás, cső stb) a tulajdonosnak kellett megoldani.
-
Jelent meg már bárkinek 2021.01.31-ig befizetendő számlája? Akár ügyfélkapun, akár más formában?
Csak azért kérdezem, mert egy évre visszamenőleg egyszer sem fordult elő, hogy a mai napnál később jelent volna meg számla. Nem mintha el lennének késve, csak ha valaki valamihez hozzászokik... -
Akkor jó, nem csak nekem nem jött meg. Mondjuk az előző is 11.13-án jött, kissé megcsúsztak mostanában sokmindennel. A számlázással, a nettel (mondjuk nálunk van net, igaz google dns van megadva mindenhol és bár vezetéken nem tudom, nem kötöttem rá semmit, mert kicsit nehézkes, minden wifiről megy, de wifin a laptoppal tegnap 440/260-at mértem, ez így bőven megfelel nekem, vezetékesen lehet megvan a gigabit, de annyira nem hoz lázba), az új hd csatornákkal is csak a baj van, van ahol egyáltalán nincsenek, van ahol vagyogatnak, kép nélkül vagy hang nélkül, név nélkül, van ami látja a csatornákat, van ami csak a jelet, de csatornákat nem, stb stb. Vannak bajok. A mobil legalább jól működik...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kupon kunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Spórolós topik
- További aktív témák...