- xDefiant
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Cyberpunk 2077
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EAFC 24
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Destiny 2
(Xbox One, PS4, PC)
Új hozzászólás Aktív témák
-
saen
veterán
A hajós küldit nálam két haver csinálta, én csak ácsorogtam ott, mint tétlen harmadik Remélem még kétszer elvisznek
A küldi normálon szerintem nagyon jó, nem túl nehéz, de mégis érdekes. A heroic az már kicsit más tészta, nekem nem erősségem az ugrálós részek és itt látszott azért. Harmadikra csináltuk meg, volt hogy én, volt hogy a csapattárs maradt le, raádásul ha túl nagy a különbség, hogy ki hol tart, akkor bizonyos részeket (pl Trevor) újra kell csinálni. Harmadik próbánál viszont mindenki viszonylag időben odaért, így volt elég idő a boss-ra.
Delirium meg erős nagyon, érdemes kiszedni. Kisebb range-van, mint a hammerheadnek, de range-en belül erősebb.
[ Szerkesztve ]
-
VirDan
aktív tag
Nekem pont jól jön az infó. Mostanság térek vissza a D2-be, tolom a szintet felfelé.
Amit észrevettem, hogy az "1000 hang" valami nagyon op lett. Egy erősebb Boss pikk pakk megvan.
Kb 3 hónap kihagyás után ez ami nagyon feltűnt.
Azt a bugot kivették már, amikor berakod az 1000 hangot, és ezáltal az elsődleges/energy fegyver sebzése megnő?The Danee™ | PSN/Steam/Epic/Ubi : Nomad-HUN
-
saen
veterán
Alapban elrontották azt, hogy bizonyos encountereket úgy terveztek meg, hogy tudták azt, hogy van Phoenix protocoll well-lel, aztán van Orpheus rig tetherrel és így már lehet mindent sokkal nehezebbre csinálni.
Jó példa erre a reckoningos híd. Ott a megfelelő csapatösszetétellel, könnyedén végig lehet menni, nem nehéz. Azonban van egy rakás szóló játékos akik random csapattársakkal megcsak szendvednek, mert nagyon ritkán kapják meg a megfelelő csapatot, főleg ha mondjuk titánnal próbálják meg. Ez egy nagyon egészségtelen helyzetet teremt, bármennyire is hihetetlen vannak emberek akik feladták a reckoningot, mert egyszerűen nem tudják megcsinálni.
Sokkal jobb egy olyan meta ahol nincsenek követelmények kasztra/szuperre, hanem egy random csapatösszetétellel is van az embernek reális esélye. A fegyvereknél meg olyan power creep volt ami már egészségtelen volt, az átlag fegyverek viccesek voltak. Most egy kicsit közelebb kerül egymáshoz minden, bár ezt az új Outbreak perfectedet is nyugodtan lehetne nerfelni kapásból.
Így is lesz majd új meta, így is lesznek majd új kedvencek, új stratégiák. Egyedül attól tartok, hogy Mountaintop meta lesz boss damage-re, az meg újabb problémákat fog szülni, hiszen pvp fegyver... -
zegi_norbi
tag
"Nothing can be overpowered if everything is underpowered" - Bungie
Engem azért aggasztanak az olvasottak, főleg hogy eddig reményektől telve vártam az új szezont.
Amihez nem fűznék sokat, az az Ace of Spades, Lord of Wolves, Sleeper. Még jól is elsülhetnek. Bár a Sleeper eddig sem volt különösebben domináns, így nem értem az újabb nerfet. A Whisper változtatás már inkább dühítő, így elsőre feleslegesnek is tűnik már a heavy slotba de rendben, még meglátjuk.
Az exotic páncélok már más tészta. Most arról nem a nerfelni kívánt exoticok tehetnek, hogy a többi nem ennyire jó és nem ennyire fun velük játszani, sőt némelyik egyenesen szar.
A Shards of Galanor és Ursa Furiosa újabb nerfje meg egyenesen nevetséges. Eddig sem használtam őket mióta először elbántak velük, ezek után meg pláne nem fogom hiszen mi értelme lenne? 2 exotic megy megint a levesbe. Csak egy példa: az Eternal Warrior sisak a titánnál. Pvp-ben aránylag lehet mit kezdeni vele, de pve-ben már nem mondanám, lévén van jobb választás(Skullfort). Most ahelyett, hogy adtak volna neki egy "ölések után visszakap supert" perket, amivel remek alternatíva lett volna az Arc vonalon, inkább nerfeltek olyat amit eddig sem használtak.Hogy több kihívást nyújtson a játék a közösség egy részének, annak meg pláne nem a nerf hammer a módja.
Inkább egy kis kreativitást kellett volna elővenni, hogy nehezebbé tegyék akár a mostani vagy a következő raideket vagy más tevékenységeket azoknak, akiknek ez az igénye. De azért azt se felejtsük el, hogy némelyik fázisa a raideknek pont az ilyen add clearing és rakat orbot pottyantó exotic köré épült. Ezek után pláne érdekes az egész.Én mondjuk attól élvezem a játékot, ha minél több supert tudok elhasználni és közben minél nagyobb pusztítást csinálok. Persze még sok más is rendesen hozzátesz az élményhez( történet, karakterek, különböző bolygók, tevékenységek, a sokféle fegyver stb), de legfőképp a super képességek koncepciója tetszett meg a Destinyben.. Számomra ez jelenti a különbséget sok más játékkal szemben és ha ezt az élményt, a szórakozásom mértékét csökkenteni akarják, akkor engem csak eltaszítanak ezzel.
Pár elgondolkodtató komment:
"What happened to them wanting our guardians to feel powerful theses exotics are what made people feel powerful it's bungie's fault they got lazy and didn't even try to make other exotics on par with the ones people use the most."
"They’re nerfing them cause they are on par with the annual pass weapons so that people are forced to buy the pass to win Cruicible & Gambit matches. Classic." Van benne valami.
"Other exotics are still f****g garbage. That's like saying, for Titans, Synthoceps should be nerfed so that way I can look at Kephri's Horn and equip it."
"Bungie: We wan't the players to feel powerful and have hero moments...
Also Bungie: NERF EVERYTHING that we buffed back to normal or worse.""Whether you think you can or think you can't, you're right" Henry Ford The Witcher 3 Bioshock Infinite Assassin's Creed Rogue Linkin Park
-
saen
veterán
Ezt úgy értem, hogyha beváltasz egy előző szezonos gambit bounty-t, akkor a következő rank-upnál powerful helyett sima legendary-t fogsz kapni. Ez szerepelt az utolsó TWAB-ban, ez volt válasza Bungienak arra, hogy mindenki ezerrel halmozta a gambit bounty-kat, hogy majd a rang lépésekből szereznek gyorsan pár powerfult. Twitteren még viccelődtek is twab után, hogy több millió gambit bounty-t váltottak be egyszerre a játékosok.
-
saen
veterán
Az ajánlott szint alatt fog mindenki bemenni, ezért számít. 700-as a limit az első encounternél, de 715 az ajánlott. A végén pedig 720 lesz a limit, de az ajánlott vagy 735-740, ezt nem árulták el. Minden szint számít és szerintem 720-ra se tudom felhúzni majd a karakteremet.
-
saen
veterán
Mi a harmadik encounternél akadtunk le, de ott nagyon nem volt meg a damage. Feladtuk, aztán utána olvastam guide-okat, nem tudtunk arról, hogy ki lehet tolni a sebzés fázist, ezen múlott. Lehet olvasni kellett volna előtte
Az első encounter az nem volt vészes nekünk, bár amikor sikerült akkor csak rajtam volt már a végén buff, sietni kellett, hogy az összes kristályt lelőjem wipe előtt, de sikerült. Az ugrálós rész meg elég könnyű. -
oriic
HÁZIGAZDA
Bungie is framing Steam as Destiny 2's "new home" on PC and talking about the process as a move, which implies that the game won't remain on Battle.net much longer than it must for a smooth transition. Bungie said more information about transferring accounts will be shared this summer.
Live-Die-Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
Hamarosan...
- Ps4 1TB megkímélt 3db kontrollerel
- Playstation 4 Játékok
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol fejhallgatóval garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One X 500GB fekete játékkonzol hibátlan működéssel garanciával
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Slim 500GB fekete játékkonzol extrával garanciával hibátlan működésse
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs