Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    Roppant érdekes mennyi mindent beleláttok ebbe a "tesztbe", félve kérdezem, ez nem tűnt fel senkinek?

    Tehát konkrétan ez így micsoda, SLI szinten.., érdekelne hogy keverednek ennyire a Single mérések alá.. :F :U

    Ebben úgy nagyjából minden benne is van, mennyi mindent érdemes levonni a "második körből", nem mintha a finoman szólva érdekes SLI anomáliát leszámítva bármi meglepőt mutatna. Az elmúlt időszakban tucatszám hozták DX11-es játékok ezeket az arányokat/számokat.

    AMD kártyák lassultak.., NV kártyák pedig gyorsultak (hűha, ki látott már ilyet.. ;] ), nem tudom egyéb értelmezések hogyan születtek, ugyan azokat a grafikonokat nézzük? :DDD

    Btw.. ha már ötletelés.., esetleg a single/SLI eredmények figyelmetlenségből fel lettek cserélve?

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz #85552128 #15762 üzenetére

    "Quantum Broke"

    Ez jó.. :D :C

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz #85552128 #15779 üzenetére

    Summázd az elmúlt hasamra ütök másfél-két év alapján milyen állapotban kerülnek/tek a userek kezébe a játékok és átlagosan mennyi idő volt mire elfogadható állapotra patchelték őket..

    Ennyi, kis csúsztatással ugyan azon túráztatod magad (szíved joga félreértés ne essék.. :N :R ) amit a másik topicban is írtam neked múlthéten, azonos fának az olajága.

    Rá lehet húzni a DX12-re vagy az implementálásának milyenségére a vizes lepedőt csak az ég világon semmi értelme nincsen mert a botrányos állapotú kiadások kavalkádjában csak +1 változó egyelőre, semmi több. Abban teljesen igazad van hogy arról szólt a fáma hogy pont ezt a folyamatot fogja megkönnyíteni illetve ezt a botrány tendenciát "megszüntetni" de azért féltucat játék mellett még ne várjunk csodát szerintem. :N

    Arról nem beszélve, ha már DX12.., egy hete váltottam Win10-re, erős fenntartásokkal, Win7 is maradt a gépen.., meg kell mondjam 4-5év alatt nem produkált annyi anomáliát a Win7/játékok mint a 10esen egy hét alatt. Azonos softverek/driverek/Crimson mellett átbootolok 7re és minden amivel adott esetben napok óta birkózok a 10-esen egy csapásra eltűnik/megszűnik. Abszolút oFF igen de ha már a DX12 gyakorlati működése van górcső alá véve akkor a Win10-ről is illik említést tenni úgy vélem, mint kizárólagos oprendszer amin elérhető. :)

    Rengeteg kiadó megszokta hogy a félkész állapotban lévő játékokat kiadhatják büntetlenül, mert a kedves célközönség egyetlen nyomorult trailer alapján úgy repül rá az előrendelés gombra is mint gyöngytyúk a takonyra. Pár hónap alatt elfogadhatóra pofozzák, mit érdekli őket, a VGA gyártók eközben a tucatnyi újabb és újabb átdolgozott játékhoz/patchez dobálhatják ki az újabb és újabb drivereket, miközben egyik vagy másik oldal "hívei" patchenként/driverenként lelkesen linkelgetik egymásnak az ehhez hasonló topicokban az adott játékhoz/patchez tartozó aktuális teljesítmény grafikonokat és jól megbeszélik a semmit. :U

    Olyan régóta tart már ez hogy csoda lenne ha még idén megváltozna, viszont a világon semmi köze nincsen a DX12-höz (vagy ha már valakit/valamit muszáj elővenni, akkor inkább Win10..), valamilyen szinten a PC "gamer" bázis saját magának köszönheti a kialakult helyzetet.. de ebbe most nem mennék bele.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz imi123 #15847 üzenetére

    Nekem is az F117 jutott róla eszembe! :D

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Valdez #15849 üzenetére

    Adja magát persze, révén a PCB-nek így a PCI-E sínnek nyoma sincs.. :N

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Abu85 #16032 üzenetére

    "ami nem enged lefutni egy post-processt.."

    Nagyon sokat hajlandó lennék áldozni egyetlen névért cserébe, akire visszavezethetőek ezek a roppant hasznos és látványos (nem mellesleg erőforrás igényes) post-process effektek, melyek azon kívül hogy a képen látható módon egy maszatos/homályos szutykot varázsolnak az ember szeme elé, a világon semmi másra nem jók..

    Nagyon komolyan gondolom, fontold meg kérlek, simán megér egy fapados retúr jegyet, ha többed magammal vágok neki még úgy is, 6-8 dolgos lendületes kéz tartósabb megoldást hozhat mint kettő..

    Lásd aláírásom.. :U

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Abu85 #16039 üzenetére

    Ők már csak a hordozók, engem a vírusgazda kiléte érdekel, aki lehetővé tette számukra a döntést/választást..

    Abban az esetben sincs probléma ha egy kisebb csoport műve/torz agyszüleménye, ebben az esetben azt keresem aki aláírta/jóváhagyta a meeting végén. Kizárólag az eredet érdekel, nagyon.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz stratova #16048 üzenetére

    100% hogy "kicsalható" DX12 Nano és 980Ti-ből is a DX11 Nano "képminősége".

    Nézd meg a három képen az elosztón lévő sárga matricát, még ha Abu nem is írta volna le, ide nekem a rozsdás bökőt hogy valami szenny Post-Process effekt barmolja szét a látványt DX12 alatt.

    Rengeteg játékból írtottam ki az elmúlt években az ehhez hasonló, ingame video menüben PP-be/alá integrált szarokat, idő és Google kérdése csupán ( :DDD :O ) mennyire kell belenyúlni adott játékba, cfg/ini hax..
    Ugye 98%-ban a PP mint olyan csak Low-ra állítható, ettől még pl a(z egyre sűrűbben beleintegrált) DoF működik/jelen van/látható, csak a mértéke kevésbé gyomorforgató, viszont némi ásással simán nullára is kikapcsolható majdnem minden játékban, egészen addig a pillanatig amig újra hozzá nem nyúl az ember a PP beállításhoz.. és/vagy magához a komplett presethez..
    Itt annyi történt hogy egyszerűen csak nem vették a fáradtságot ezt végigcsinálni/kibogarászni, ha meglenne a játék megcsinálnám hogy DX12 alatt is normálisan ~DX11 módjára nézzen ki, 390X / 8GB-tól függetlenül.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz KAMELOT #16061 üzenetére

    Az ilyen-olyan helyekre eldugott configurációs fájlok szerkesztését, melyekben rendszerint 10x annyi grafikára vonatkozó dolgot lehet állítani mint ami ingame menükön keresztül elérhető/hozzáférhető azért a magam részéről baromira nem nevezném programozásnak.. :N

    Speciel a Crysis első része óta így írtom a DoF-ot mert gyűlölöm, becsípődésem..

    (#16064) stratova:

    SárkányUram, teljesen igazad van, várjuk meg, én csak annyit mondtam állítottam hogy a jelenlegi vRam-hoz mérhető skálázódás mellett is tuti meg lehet oldani azt, hogy ez a csoda effekt eltünjön és a textúra is magasabb legyen, tévedés jogát nyilván fenntartom..
    Eredménytől függően amcsiverdás adott esetben majd átküldheti a config fájlokat, belenézek jhóóól.

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    KAMELOT & daveoff:

    Ezt a kérdést marhára nem nekem kéne ám feltenni, nem sokkal korábban gondolom lejött hogy magam sem jókedvemből kérdeztem Abutól azt amit.. :N

    Ez kényszer, pont.
    Elég hamar tanulható, függően attól milyen motorral készült a játék egy idő után már zsigerből tudja az ember melyik fájlban mit kell és mire átírni, az hogy ez menüből miért nem elérhető.., hagyjuk, ettől a témától falnak megyek és függetlenül attól hogy egyetértésben vagyunk valakivel tuti össze fogok veszni. :D

    Ez van.., utoljára a Fallout4 féle forced vsync & DoF páros túráztatott meg keményebben, inkább vesződök velük 10-30percet sem mint úgy bámuljak egy játékot hosszú órákon keresztül, mintha egy belehelt búvárszemüveg lenne a kopasz fejemen. :DDD Ez a fícsör, ez van eladva akként..

    Momentán a Hitman esetében sincs ám semmi másról szó, mint egy béta állapotban lévő játék hibáiról, ugye Abu leírta. Más kérdés hogy ez a béta állapotú játék pénzért megvehető/megvetethető/eladható de pusztán ettől a ténytől még nincs készen. Ez manapság a tendencia, 10/8 játék így jön ki.., kvázi megint/ismét kár pálcát törni a DX12 és/vagy 8GB vRam alatti VGA-k, stb.., ki honnan közelíti meg.., felett vagy azon hyperventillálni hogy mit produkál egy béta állapotú játékban (és ugye azért "csak" állapot mert Abu szerint javítva lesz..), mert semmi jelentősége. Az csak hab a tortán hogy a maxra tolt grafika minden post-processel együtt azt jelenti hogy egy homályos, életlen hányadék lesz az egész, ez a legtöbb DX11-es játéknál is így van.

    Utoljára a Doom kapcsán írtam le szigorúan csak személyes véleményemet arról, hogy ennek az egész tendenciának maximum úgy lehetne elébe menni/véget vetni, ha az emberek szépen befejeznék a játékok előrendelését miután láttak pl egy ütős trailert és lehetőség vagy adott játékkal szemben tanusított kattanás fokától függően csak akkor tennének le érte pénzt az asztal amikor az a játék tényleg kiadásra kész/befejezték.., nem pedig fúrják-faragják-foltozzák még a megjelenését követően negyed év múlva is, mert közel játszhatatlan bármiért, akár VGA oldalról ugye NV/Radeon, akár azért mert zéró balance a multija, akár azért mert tiszta egy merő bug.. :U

    Most mi a helyzet? Random kiadó kihány egy FPS játék trailert ami annyi feltételezhető ingame jelenetet tartalmaz ami alapján akár egy RTS is lehetne ( ;] ) és a magára oly büszke "PC Gaming" közösség olyan elánnal csap rá az előrendelés gombra, hogy pusztán ezen lendület okán kell gyakrabban új egeret venniük.
    Kezdődik a hype és az egész bullshit, mindenki tegye a szívére a kezét, csoda hogy a kiadók/fejlesztők lesz@rják az egészet?! :F
    Szerintem marhára nem.. :N

    "Félkész? Fagy? NV-n/Radeonon akad, bugos a motor/AI akármi? Kit érdekel, toljuk ki a trailert YT-ra, mehet a hype, eladunk belőle egy csomót, majd a következő hónapokban rendberakjuk.., majd ha valamiért nagyon sírnak azt előrébb vesszük a sorban aztán kész.."

    Ez megy most, illetve már egy jó ideje.., ezen a DX12 nem fog változtatni, sajnos.. :(((

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz #85552128 #16073 üzenetére

    Kabaré.. :D

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz #45997568 #16089 üzenetére

    "Aki a PC haldoklik-ot a Console gaming vs PC gaming-re vetiti le az el van tevedve nem kicsit, nagyon."

    Pontosan! :K :C

    Pusztán annak okán hogy kicsit oFF illetve azért mert rendszeresen heccelve vagyok azzal hogy túlzottan hosszú postokat írok.., röviden reagálnék.

    Tekintsünk vissza azokra az időkre amikor a SNES/Sega Saturn egyéb konzolok voltak jelen.
    Vegyünk számba mit képviseltek a maguk kompaktságában, milyen hardveres/softveres felépítésük volt, milyen funkciókat voltak hivatottak ellátni és/vagy milyen funkciók/szolgáltatások voltak elérhetőek rajtuk.

    Na ha ez megvan akkor tegyük mellé akkoriban ugyan ezen dolgok terén mit képviselt a PC.

    A PC felépítését és funkcióit tekintve gyakorlatilag a világon semmit nem változott, na a konzolokkal mi történt?! ;)
    Ennyi, nem érdemes ezt túlbonyolítani.. :N

    A PC maradt az ami, a konzol pedig egyre inkább megy a PC felé. Megmaradhatott volna egy SNES szintjén de nem így történt. Ilyen formán egy technológiai zsákutca, mert ha fejlődni szeretne akkor egyre inkább PC lesz belőle.

    Nyilván mivel olyan világban élünk amilyenben, nagyon apró lépcsőfokokra van bontva ez a folyamat, ergo nagyon lassan halad hogy legyen sok-sooook rókabőr de a tendencia és a gyakorlat adott. Az iránymegtartás mellett ha a konzol fejlődni szeretne kijelenthető hogy egyre inkább PC lesz belőle.

    End of story, ilyenformán a PC az életben nem haldoklott, sem a PC gaming, nem is haldokolhat(na)! :N

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Habugi #16091 üzenetére

    Lemaradt a lényeg legvégéről.., amennyiben maradunk az említett múltbéli időszaknál/konzoloknál és számba vesszük azokat a "gaming" szempontból "előnynek" számító/nevezhető gyakorlati és kényelmi szempontokat, melyek révén manapság még mindig szembe állítható a PC-s játékkal, nos akkor azt a végeredményt kapjuk, hogy a "konzolos gaming" az elmúlt ~15évben kizárólag vesztett ezekből az erényekből, abból az identitásából amit egykor képviselt, kvázi ha valamiről elmondható hogy "haldoklik" az pont hogy a "Konzolos Gaming".. ;)

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Dyingsoul #16121 üzenetére

    Lesz az 100W is egyébként nem Radeon/Polaris esetében? Esetleg csak félrement nekem valami korábban? :F

    Nem mintha aktuális lenne/érdekelne, fogyasztás sosem érdekelt, a hőtermelés simán kezelhető, szóval oké hogy kapjuk majd mindkét oldaltól a szokásos +20-30%-ot alacsonyabb fogyasztás mellett de egyáltalán nem hoz lázba.

    Akiknek kimaradt a Maxwell/Hawaii/Grenada kör azokat mondjuk megértem miért lelkesednek/várják.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz #45997568 #16150 üzenetére

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz oAcido #16184 üzenetére

    Az a 2011 GS @ 27K elég szép azért :K , nálam a húzott 390X tud 22K-t.

    Kap egy kis OC-t és hopp 30+K..

    Kíváncsián várom az első DX12-es játék bencheket velük, megszűnt-e az ami a Maxwelleknél tapasztalható.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz wjbhbdux #16219 üzenetére

    Erről a grafikonról diáról én azt olvasom le, hogy azonos fogyasztás mellett kétszer olyan erős lesz játékokban a 1080as mint a 980, VR-re közel háromszor.
    Kvázi OC-ra fog nagyon elvadulni.., nagyon. :)

    Meglepően erősnek ígérkezik, csak úgy mint a 1070es, kíváncsian várom az első teszteket. Nem rémlik mikor csinált ehhez hasonlót bármelyik oldal is, hogy ilyen difit tett le az asztalra egy generáció váltás alkalmával.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Dyingsoul #16443 üzenetére

    Abszolút szokható.., pár webshopban nézd végig a 970-es kínálatot, amikor úgy érzed nem mozdít be semmit a "4GB" akkor már jó úton jársz és nézegetheted újra a ProDuo féle 8GB-ot.. :)

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    Kizárólag az árnyék részletesség az, ami felborítja a Hawaii/Grenada duót.

    Próbálgattam hajnalban elég sokat..

    Kezdő jelenet/ébredés és a környező termek ha minden más maxra van tolva és a shadows is nightmare kvázi a teteje akkor van hogy beesik a 390X 30FPS-re, ugyanakkor pedig Low beállítás mellett megmarad 80FPS fölött.

    Külön extra, hogy több helyszínen is összehasonlítottam és a világon semmilyen észrevehető különbség nincs a Low / Nightmaret shadow beállítás között, értelemszerűen a köztes lépcsőkön sem, egyszerűen zéró.
    Kísértetiesen hasonlít a Fallout4 féle Godrays történethez, csak ugye ott lehetett tudni hogy az "ajándék" rommá Tesszelálás a ludas.

    Itt max találgatni lehet egyelőre de az árnyékokhoz kötött valami az tuti.

    A grafikonon látható "probléma" így létezik is meg nem is, mivel teljesen mindegy mire van állítva mert pontosan ugyan úgy néz ki a játék, kvázi míg az egyik shadow beállítással 980 tempó mellett látom ugyan azt, addig a másikkal ehhez 950 tempó társul.. :C

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Shing #16703 üzenetére

    "Megint elkéstek.."

    Nem késtek el, csak..

    "Az AMD elérhetővé tette a Radeon Software legújabb kiadását. A 16.5.2.1-es verziószámú meghajtócsomag elsődlegesen a Doom című játék kiadásra kerülő változatához készült, amihez az elmúlt héten már érkezett egy profil, de az ID Software az utolsó pillanatban még módosított a kódon, amit nem jelentettek le az AMD felé.." [link]

    Biztos tök véletlenül.., most hogy napok kérdése és boltokban a Pascalok.. ;]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    ID @ DOOM fiasco.., tegnap egy PH-s ismerősöm nagyon meggyőzően nyilatkozott az "új" AMD driverről, milyen szépet gyorsult nála 390essel a DooM..

    Ugye korábban írtam róla, hogy levett árnyék részletességgel teljesen korrektül fut és látványban nincs is difi.

    Korán ébredtem, gondoltam a tegnap elhangzottak okán illetve mert a különböző tesztoldalak is lehoztak/kimértek egy jó 35%-os gyorsulást, gondoltam ránézek magam is a 16.5.2.1-re.., de még mielőtt lekaptam az előzőt gondoltam mérek vele párat.

    Játék legeleje, mivel a vakulj p**aszt elvét követve itt a leginkább GPU igényes a játék.. :DDD
    Avagy..
    "Anyjuuuuk, gyere nézd meg itt az új DOOM, húsz effpéeees, hó végén veszünk új VGA-t oké nyulambulaaaam?!"

    A) Crimson 16.5.2, 1080p, Maxon, MotionBlur & DoF & Vsync kilőve

    ShadowQuality: Nightmare

    Minden maradt de..
    ShadowQuality: Low

    Egy checkpointtal alrébb..

    ShadowQuality: Nightmare

    ShadowQuality: Low

    Mint látható, nem kevés FPS-beli eltérés van az árnyékbeállítás két véglete között, mivel "hatalmas rombolást végez" a látványvilágban ( sarcasm: on ;] ), így lelkiismeretfurdalás nélkül játszottam végig Low árnyékkal a játékot, 70 alatt egyszer sem láttam az FPS-t.. :N
    Problem solved, gyorsan, egyszerűen..

    Lássuk az új drivert..

    B) Crimson 16.5.2.1, 1080p, Maxon, MotionBlur & DoF & Vsync kilőve

    ShadowQuality: Nightmare

    Teszt helyszín #1

    Teszt helyszín #2

    :Y :Y :Y :Y :Y

    Ilyenkor most sírni kell vagy nevetni?
    Kezdjük ott hogy ez nagyon nem ~30%.. :N

    27 --> 88FPS
    27 --> 98FPS

    Tekintve hogy el szerettem volna kerülni annak gyanúját/vádját miszerint valami beállítást elnéztem/rosszul mértem, csináltam két rövid videót a "jelenségről" illetve arról, ahogyan a #2-es helyszínen átváltok a shadow quality végletek között, egyik majd a másik driverrel..:

    Ablakban volt a játék, mert a Mirillisem nem tudott Fullscreen/Borderless OpenGL-ről felvételt csinálni.

    16.5.2: Low <--> Nightmare

    16.5.2.1: Low <--> Nightmare

    "A 16.5.2.1-es verziószámú meghajtócsomag elsődlegesen a Doom című játék kiadásra kerülő változatához készült, amihez az elmúlt héten már érkezett egy profil, de az ID Software az utolsó pillanatban még módosított a kódon, amit nem jelentettek le az AMD felé."

    Micsoda kis huncut^^ baki az ID-től nem..? :))

    Nahát.., ezek a rakoncátlan véletlenek..

    Érdemes egyébként megfigyelni a képeken/videokon, hogy az új AMD driverrel a játék már nem tudja monitorozni a GPU-t..
    Kíváncsi vagyok mikor fogják patchelni a játékot hogy működjön ismét, hova tovább arra is, hogy megmarad-e ezen kártyák teljesítménye utána.. :P

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Malibutomi #16828 üzenetére

    Változtattak valamit, ami a játék első negyed órájában harmadolja az FPS-t Hawaii/Grenada pároson, azokon a kártyákon melyek a Pascalok boltba kerüléséig a Felső alja/közép kategóriát képviselik..AMD oldalról, utána ugye már csak közép lesz max mindkettő.

    Más is írta még múlthéten itt a topicban rajtam kívül, hogy a további/későbbi pályákon nem harmadol a ShadowQuality, inkább csak felez vagy annyi sem.
    Kellett az "első benyomásokhoz" (és/vagy a fenti kitalált apjuk&anyjuk idézethez) ez az apró kis "elfelejtetett" változtatás, főleg mert a DOOM-al promózták a 1080-at.. :DDD

    Ugye elhangzott mástól hogy "ez fog benne maradni a fejekben".., muszáj vagyok ehhez megjegyezni, hogy azokban a fejekben melyekben nem elektrolit lötyög, viszonylag gyorsan megvolt a megoldás, driver nélkül is ugye, látvány szempontjából jól kivehető a nettó semmi..

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Laja333 #17136 üzenetére

    Ha ez így lenne pont a fordítottja lenne a kétszereplős piac jelenlegi állása.. :DDD

    Mondjuk az kabaré hogy a lassan Holdig elhypeolt VR nemhogy a 4K-nak elvérzik de még a roppant magvas "I just want new games" is rábüntet egyetlen trollkodó százalékot.. :C

    Fájlaltam a forrás megnevezésének hiányát de végül a kép nevében megleltem.. :R

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz FollowTheORI #17174 üzenetére

    Világos mint a vakablak, javaslom innentől azt az időt benchmarkoljuk, hogy melyik gyártó/kártya fóliázott PCB-jén készül el hamarabb lassabban a tükörtojás, Valley terhelés közben: [link] :D

    (#17177) guftabi96:

    Szőrszálhasogatás de teljesen igazad van.., átírtam. ;) :R

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    Ne haragudjatok meg de nyersen leegyszerűsítve kb az hangzott el, hogy minden Radeon mikrolaggol..(wintől, drivertől, játéktól, mindentől függetlenül ugye, mert erre nem tért ki senki, nem volt fontos), nem várhatjátok el senkitől hogy ilyen mértékű baromságra reagáljon egy "grat"-on felül..! :N :DDD

    Nemhogy még nekiálljon bármit is keresgélni.., srácok, minimál önkritika.. :B :R

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz HSM #17204 üzenetére

    Többek közt ezért írtam én is azt amit és úgy ahogy..

    (#17199) daveoff:

    Eljátszhatnánk most a szokásosat, miszerint megkérlek rá olvasd el mégegyszer amit írtam és ha utána még mindig nem tiszta valami akkor az előzményeket. Sehol a postban nem szólítottalak meg vagy vettelek elő, pedig HSM oAcido-nak adott válaszára ezt reagáltad: [link] a "keresgélésre" való "felkérésed" apropóján említettem.

    Ezek után pedig Te legyél már olyan kedves de ne írjál már nekem ilyet:

    "na neked megint be kellett szólni valami okosat."

    Ide megint beszúrható lenne a fájlalt postom utolsó tagmondata.. ;) :K

    Béke!

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    Pa$cal..pacal :D

    Viccet félretéve.., egyébként mennyi jelentősége van egy ilyen pre-pre verziójú DX12 tesztmodnak, amit egyelőre csak a média ér el?! Szerintem nem sok.. :N

    Azon kívül érdemes még megnézni.., tele van egyéb anomáliával is DX12 alatt, beállítástól függően (high/ultra) hol a NanoCF lassabb mint a single, hol a 970SLI.., 960 2GB a 960 4GB előtt? :F

    Hagyjuk már.. :N
    Valami nagyon nem kóser még vele, oké vad CPU limit van de szerintem itt még driverek és/vagy motor/beépített bench szinten erősen vérzik valami. Korán van még pálcát törni..

    Pár nap és milliónyi egyéb, két lábon megálló eredmény/teszt lesz elérhető.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz keIdor #17318 üzenetére

    Személy szerint örülök neki.. :R

    "Outshine the Competition.." :C :DD

    (#17320) rupsz:

    Bizony, pofás. :K

    A képek alapján mondjuk nem értem hogy a bordáról hova távozik a levegő, mert ezekből a szögekből tisztára úgy tűnik, mintha a váz "leérne" egészen a PCB-ig.., persze nyilván nem.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Abu85 #17475 üzenetére

    Nagyon kíváncsi vagyok hányszor kell még leírnod ugyan azt, kvázi hogy több lapka érkezik egy adott családba és ezért vetítetted előre azt amit a HBM2-es Vegákkal kapcsolatban, mire felfogják.
    Cirka két-három hete volt egy nap amikor 3-4 különböző módon próbáltad meg elmagyarázni, pedig állítom elsőre is felfogható, ennek ellenére az achievement lockolva maradt.

    Ma megint előkerült, parádés, tudom ez az én lelki szegénységemet jellemzi de rettenetesen élvezem, ne add fel, én hiszem hogyha eléggé próbálkozol akkor előbb utóbb unlockolod ezt az achit és meg fogják érteni az érintettek. :K
    Végtelen türelmed és irányukban mutatott elhivatottságod mindenesetre példa értékű! :R

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz #85552128 #17480 üzenetére

    Nézd, nekem ezt teljesen feleslegesen írod ugyanis semmiféle kompetenciával nem rendelkezem ahhoz, hogy sikeresen átadjam azt, amibe Abu változatos szóhasználatának illetve szakmaiságának beletörik a bicskája.
    Még ha valami peremvidéken felszedett fétis okán éreznék is ilyen jellegű tevékenységre indíttatást, példájából kiindulva az esélytelenek nyugalmával indulnék. :B

    Egyébként az évek során nyilván mindenkinek feltűnt, hogy változó gyakorisággal nem mellesleg változó mértékben kap/szerez Abu infókat a két oldal boszorkánykonyháinak legmélyéről (jócskán idő előtt), hova tovább változó mértékben adhat számot ezekről. Nyilván ahogy egy-egy adott infó esetében amiről bizonyos mértékben beszámolhat, ahogyan telik az idő annak függvényében derülnek ki a vélt vagy valós adatok.
    Lehet küldetéstudatot lelni/keresni abban, hogy az esetleges változások tényét illetve mértékét pont Abu nyakába kössé az ember (kvázi mindegy hogyan s mikor csak cáfolni lehessen..) a magam részéről maradok annál ami ezekért a gesztusokért kijár (mert igen, az hogy néha megoszt ezt-azt részéről gesztus értékű), az pedig nem más mint egy szimpla köszönöm.. ;)

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    Egyébként várhatóan mi lesz ennek a memória extravaganzának a vége?!

    Eltelt pár év/lefolyt nem kevés víz a Dunán úgy, hogy szépen be voltak rendezkedve a gyártók a GDDR5-re.

    Tavaly beköszönt a HBM, most a GDDR5X, év végén/jövő év első negyedévben HBM2.., ugye a 1070 ráadásul maradt GDDR5. Most lehetne azt feszegetni hogy az NV számított erre és ezért került csak a 1080-akra GDDR5X..deeee.. :U

    Szóval nincs jelentősége, ellenben van/lesz 4 fajta memória, mert nem úgy tűnik mintha a GDDR5 nyugdíjazása fenyegetne. Most tényleg két új típusú memóriához még gyártósorok fognak épülni hogy aztán 4 üzemelhessen szimultán, a kereslet kielégítése végett? :DDD

    Ez az agyrém honnan jött? A memóriagyártók mit szólnak vajon ehhez az egészhez? :DDD
    Ezek a bizonyos aktuális kiépülő új gyártósorok ill. a leendők vajon felszámolt GDRR5 sorok helyére kerülnek?

    Eleve hogy nyomják le a torkukon hogy megéri kiépíteni GDDR5X, majd HBM2, esetlegesen tovább bővíteni a HBM1 sorokat? Gondolom nem két fillér egy ilyen manőver, namost amikor ennyi potenciális alternatíva van a piacon, mi garantálja azt hogy használva is lesznek?
    Nyilván 1-1 szerződés adott mennyiségre, lehet kalkulálni vele hogy visszahozza az árát node ennyi? Utána felszedik és viszont látásra? :F
    Két év múva szerintem jó ha kettő jelen lesz az aktuális/várható négyből.. :U

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz mlinus #17579 üzenetére

    Az-az 51% olyan mint az ormótlan sportcipő + zakó kombó amiben bemutatta, senki nem értheti.. :N :DDD

    Btw.., a YT-os LiveStream közben (egenn, felkeltem nézni.. ;] ) volt egy driver összeomlott/helyreállt ramazurim, nyilván a 390X-em kívánta ezzel kifejezni tiltakozását azt illetően, hogy fele fogyasztással fogja hozni egy 480/480X.. :DDD

    Mással nem tudom magyarázni, mivel hónapok/Win10 friss telepítése óta nem csinált ilyet, mondjuk tekintettel arra mit néztem éppen, stílszerű megmozdulás volt az biztos..

    Még esetleges magyarázat lehet az 51%-ra az is, hogy a CF egyik tagját elejtette: [link] ;]

    (#17552) Abu85:

    Köszönöm!
    Ha tippelnem kellett volna ez lett volna az, csak sosem gondoltam volna, hogy annyira nagy lesz az átfutási/átállási idő, hogy képesek miatta komplett GDDR5X sorokat felhúzni.., szerintem vicces, jövőre ilyenkor négy fajta vRammal ellátott kártyákat lehet majd venni.. :D

    Lesz a teljesség igénye nélkül..:

    Maxwell,Pascal,Hawaii,Fiji,Polaris,Vega
    DX11,OpenGL,Mantle,Vulkan,DX12
    GDDR5, GDDR5X, HBM, HBM2

    Bünti, igazi diliház, átlag felhasználók számára akkora élmény lesz a számukra legmegfelelőbb választás megtalálása mint üvegesnek a hanyatesés.. :))

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Ijk #17594 üzenetére

    Nézd nem tudok mit mondani, ominózus postomban benne volt minden..

    Felkeltem megnézni, "Show"-t ígértek, azt megkaptam! :D

    Maga a 480as mint belépő legkisebb Polaris, árastul mindenestül, szőrőstül-bőröstül nekem is tetszik! :K

    hpeter10 & odorgg:

    "AMD just dropping the Polaris architecture"

    "Papírzacsilaunch"

    Sírok..! :C :DD

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz daveoff #17604 üzenetére

    200$ ~ 90-100k Huf?

    Történt valami a forinttal 9óra óta?
    Királyunk bejelentette hogy a nemlétező futballunk kontra tömeges stadion építések után saját űrprogramba kezdünk? :DDD

    (#17606) stratova:

    SárkányUram, egyelőre sima 480-nál tartunk és 200$-os árcédulánál.
    Sejteni én is sejtek sok mindent, többek közt az előző és a következő életem. :)

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz guftabi96 #17611 üzenetére

    Node 75K környéke az nagyon nem 90-100.. :N

    Ezekből akkor lesz 100K ha földkörüli pályára állítva történik majd a szállításuk, hamár sejtelmesen sejtünk dolgokat akkor sejtem hogy ezért kaphatták a Polaris nevet. :)

    Mellévesszük schawo érvelését, miszerint 390 teljesítmény alá esnek majd várhatóan akkor pedig pláne nem. Majd a 480X-ek talán de azokról szó nem volt.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz daveoff #17620 üzenetére

    Nagyon szívesen elolvasom még legalább 3-5x amit először írtál, ha megígéred nekem hogy találni fogok benne egy forrást, ami azt igazolja hogy 250$ lesz a 8GB-os változat. :)

    A reggel folyamán csak ebbe futottam bele: [link] illetve amiket az AMD közölt a bemutatón.
    Lemaradtam valamiről? :B

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz #85552128 #17628 üzenetére

    Jah, ez a tovább sejtünk dolog.., ezt én értem egyébként de ennyi erővel azt is sejthetnénk hogy a 8GB-os ára lesz "former" $200 és a 4GB-osé pedig ~150$.., ugye az álatad közölt értékekkel számolva. :)

    Tévedés jogát fenntartom de szerintem nem lesz 100K közelében, majd a 480X talán.., viszont annyit sejtettem már mára hogy részemről lezártam, sejthetitek.. :DDD :R

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz #85552128 #17637 üzenetére

    A 290 & 390 árviszonyát szerintem kár idesorolni de ebbe most ne menjünk bele.. :N

    Nem voltam rest és visszaolvastam a 960 topicban.., persze ilyen 4 kontra 8GB-os nyitásra még nem volt precedens, viszont a 960 2 kontra 4GB-os nyitóárainak viszonya alapján azt kell mondjam már nem elképzelhetetlen számomra a ~90K a 8GB-os esetében, sajnos. :(

    Persze ez NV féle árszabással/nyitással, az Antiguák esetében nem volt drasztikus, ugyanakkor ezeknél 2GB-nyi "difiről" beszélhetünk, szemben az aktuális 4-el.. :U

    Mindegy, szóval nem, nem elképzelhetetlen, megkövetlek téged illetve daveoffot is de marhára szurkolok hogy ne legyen igazatok.. ;] :R

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz stratova #17903 üzenetére

    Szintben teljesen jól igazódik a random x+1 SzennyWörks játék első pár napi benchmarkjához.., mindkét típusnak azonos az információtartalma.. ;]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Abu85 #17906 üzenetére

    Napról napra nő azoknak a száma, akiket ha páfrányhoz hasonlítasz akkor megsérted a..

    páfrányokat.. :K

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Puma K #17983 üzenetére

    "mi lehet abban a keskeny dobozban.."

    Valami.. lassan áram helyett tiszta és finomítatlan márkaszeretettel működő kis Haxwell, 950/960 talán..

    Zajos tücsök! :)

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    DF-hez érkezett 1070 és 1080.. :K

    Szokásos játékokkal teszteltek:

    1080p: [link]
    1440p: [link]
    4K: [link]
    Végül pedig egy alaposabb 1070 felbontás csiki-csuki: [link]

    Nesztek zőőődek, ne érje szó a ház elejét.. :P

    Btw.., csak én nem értem a 980Ti hogy a bánatba maradhatott ki?! :F

    Ebből így nem lesz a 1070es teljesítményének 80%-át hozó RX 480-as.. :(

    Megjegyzem a tesztben szereplő játékok száma erősen redukálódott a korábban megszokottakhoz képest, ezzel párhuzamosan nőtt a SzennyWörks jelenlét és csodák-csodájára a 980Ti is kimaradt a tesztből.., ez nyilván a saját vörös szemüvegem de erős a gyanúm hogy a DF-es srácokat kilóra elintézték.
    "Nesztek két kártya.., így meg így nézzen ki a teszt.. :U "

    Tévedés jogát nyilván fenntartom, csak világít a dolog a sötétben..

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz keIdor #18015 üzenetére

    Nem fogok egyértelmű kapitányosdit játszani veled, a 1080as tesztben még volt Hitman is de már akkoris elég hirtelen kopott ki féltucat játék. Meggyőzhető vagyok hogy a TitanX népszerűbb kártya mint a 980Ti, ennél fogva reprezentatívabb csak nem lesz egyszerű.
    Már a 1080as tesztjükben sem volt 980Ti, be volt rakva muskátlinak egy 980as.. :D

    Nézd vissza a Pascalok előtti tesztjeiket, a játékok számát majd hasonlítsd össze ezzel és mondjál rá ésszerűbb magyarázatot/variációt.

    "AotS-ben meg nincs is lemaradva a Maxwell.."

    Nézőpont kérdése, ugyanis szerintem csak a Pascal nem hozott ott sokat.. :DDD

    Az AotS egyébként pontosan ugyan arról szól mint annak idején Mantle ügyileg a StarSwarm, rengeteg egység és az új API okán be nem rogyó CPU/FPS.
    Játszottál volna két óránál többet bármilyen hardcoreabb RTS-el, ahol lazán átléphető a 3-4k-s unitszám akkor tudnád hogy egyrészt ilyen játékokban a grafika kb az utolsó szempont, hova-tovább érdemes örülni annak hogy nem 20-25FPS egy modern configon, lásd pl az örökzöld SC : ForgedAllit.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz keIdor #18018 üzenetére

    Ebben egyet értünk, elkelne egy harmadik játékos. :K

    A Stellaris egyébként a világon semmiben nem hozható párhuzamra az általam említett vagy körülírt játékokkal, ezért írtam hogy konkrét tapasztalat kéne ahhoz hogy mindenki értse miről szólt a StarSwarm és az AotS.

    Említetted a grafikát AotS esetében.., most függetlenül attól hogy large scale RTS-ekben mennyire lényegtelen, nem tudok elmenni amellett hogy ez a Stellaris rondább mint az EVE Online volt 5-6éve, pedig az nem egy magas léc.. :N
    Mint SotS 1-2 fan [link] abban sem vagyok biztos hogy a második rész grafikáját hozza, pedig szerintem az már egy telefonon is egészen jól elfutna..

    Érdekes egyébként hogy sokan a vadkapitalizmussal szoktak "érvelni" (hát ugye ki minek nevezi.. :DDD ) amellett, hogy bizonyos cégek rendszeresen arconsz@rhatják a saját visszatérő vásárlóikat. Most függetlenül ezen hűséges törzsvásárlók vélt vagy valós képességeitől (ugye nemrég ezt a síkot is érintette a topic.. :D ), engem azért eléggé mellbevág mennyi agyrém igazolható ezzel a gondolatmenettel, aka egyszereplős piac/dominancia stb.., ugyanakkor ha olyan "eszközök" vélt vagy valós esete forog fenn, mint például "apróbb szívességeket kérni" (remélem így már emészhetőbb az utalás.. :B ) egy-másik tesztoldaltól, akár ideiglenesen akár egy alku vagy üzlet részeként, szóval pusztán ennek felmerülése is milyen ellenállásba/elutasításba ütközik. :Y

    Vajon aki a kettőt együtt műveli rendelkezik bárminemű minimális fogalommal arról hogyan is működik a vadkapitalizmus a gyakorlatban, mondjuk egy végzős általános iskolás szintjén? :F

    Na mindegy, késő van. Mindentől függetlenül szerintem elég jól szerepel eddig a 1070-es.., is. :K

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz keIdor #18034 üzenetére

    A leírásod alapján kedvet is kaptam hozzá, thx!

    (#18046) kicsako:

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz imi123 #18047 üzenetére

    Ezt echte ugyan az, mint az egy hete kiszivárgott 2011 eredmény.., csak a Guru3D nem kapkodta el.

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz wjbhbdux #18270 üzenetére

    Hosszú volt a sor a lángosos előtt mi és félúton elfogyott az árnyék? :)

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz core i7 #19131 üzenetére

    A játék megjelenése óta Radeonokon csak OGL 4.3-al futott a játék, ezzel szemben NV kártykon OGL 4.5-el, sosem futottam racionális magyarázatba, őszintén szólva nem is kerestem..

    Engem egyébként simán mellbe rúgott a difi.. :Y

    6600K 4.7, RAM 3600, 390X tuning.., eddig sem volt kihajtás ügyi probléma sem 1080p sem 1440p alatt DOOM-ban, GPU szépen fel volt akadva 99-100%-ra de a Vulkan most durván 70%-ot hozott. :C

    VEGA CP-n van egy rész ahová vissza-vissza jártam tesztelni újabb driverekkel, mert FHD-n is le tudott esni az FPS 50-re. Ultra.., plusz ugye efölött a Shadow & Texture PS Ultráról Nightmarera állítva.
    Na most ugyan ott 85-88.. :))

    Szórakoztam vele durván fél órát mert az OGL 4.3 <---> Vulkan váltáshoz restart kell, megnéztem több helyen is, nem csak itt gyorsult látványosan, nagyjából mindenhol és van ahol közelít a 100%-hoz ami szerintem egy vicc.
    1440p-ben pedig szintén maxon kb 15%-al gyorsabb, mint OGL-el volt azonos beállításokkal 1080p-ben.. :DDD
    Nem a DX12-öt kell most szapulni szerintem, szó nincs róla hogy mennyivel jobb a Vulkan, egyszerűen csak az OGL 4.3 volt bitang sz@r.

    Azt hogy Async volt-e azt nem tudom, elvileg GameReady driver kell hozzá és TSAA.

    Előbbi valószínüleg pipa, 16.7.2 formájában, utóbbi is, 8xTSAA okán, szóval elvileg Async On-al futott már.

    Btw, a post nagy része nyilván nem neked personále, csak arra kívántam reagálni hogy esetlegesen az NV-nek jobban fekszik az OGL. Jó kérdés, ámbár nem azonos OGL verzióval fut a két oldal ugye, kvázi nem összehasonlítható, konzekvencia le nem vonható.

    Vulkan nekem eddig pipa de jó lenne azért látni egy játékot/random benchet ahol DX11-el szemben lehetne summázni, esetleges átjárás lenne OGL/DX11/Vulkan/DX12 között.
    Ez eddig nagyon szép csak szerintem nem a Vulkan érdeme.., hanem az OGL 4.3 volt kuka. :)

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz Z_A_P #19147 üzenetére

    Egy napja sincs kint a Vulkan patch, szerintem nem kell sok, sőt talán még ma kapunk majd egy DigitalFoundry videotesztet, amiben több kártya is lesz.

    Devblog alapján NV kártyákkal még nincs Async, elvileg a következő driverükkel már lesz, szóval a Pascaloknak is meg kell majd ugrania szépen, így a 1070-nek is.

    Itt egy 280as OGL vs Vulkan..: [link]

    Többet gyorsult százalékosan mint nálam btw.., helyből hozza a 2x-et, megjegyzem elképzelhető hogy az FX-nek is köze van hozzá, ettől még elég durva..

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz huskydog17 #19181 üzenetére

    Ez gondolom megvolt nektek is?!

    Steam, DOOM dev int..

    Én leszek az utolsó aki az NV-t "védi" de Pascalok alatt nincs még Async, szóval fognak azok még gyorsulni szépen. ;)
    Most ez így.., szép-szép de sanszos hogy csúnyán le lesz lépve az AMD/FuryX..

    Maxwellnek kb mindegy, azok elég ha nem lassulnak majd.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák