-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
őstag
-
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34534 üzenetére
Ez nem a jövő. Ez a jelen. Frostbite, id tech 6.5 már csinálja. A Dunia is csinálni fogja.
Ami új dolog lesz az egy olyan tool, amit integrálva egy motorba leegyszerűsíthető a GPGPU-s culling implementálása (értsd a meglévő és kivágás szempontjából fontos vertex shadereket compute shaderré konvertálja, és kiegészíti a legacy modellt). Mert azért ez ma eléggé nehéz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
válasz Jack@l #34599 üzenetére
Nekem egyáltalán nem szimpatikus amit művelnek, már Abu is megint valami új ifcsört emleget, ami xx% os gyorsulás lesz. Nagyotmondásban az AMD csíkja magasan vezetne, folyton kitalálnak valamit és ennek van aki még örül is mondván fejlesztenek! De valójában meg az történik mindig hogy maguknak találnak ki valamit amivel saját magukat húznák ki a szarból és ezt próbálják úgy beállítani hogy na ez mindenkinek jó főleg a fejlesztőknek, próbálják elérni hogy a fejlesztő javítsa ki amiért valójában a VGA-jukban van a limit.Van egy VGA-juk ami papíron igen jó valójában meg amit tud az lényegesen kevesebb, de majd adnak a fejlesztőknek megint valamit hogy na erre menjetek rá feloldjuk a titeket sújtó korlátokat amiket valójában mi nem tudunk megoldani mert a saját hardverünkben van. Ezt próbálják úgy előadni mintha teljes piacnak szükség lenne rá.
Aztán csodálkozás van ha szinte senki nem alkalmazza mert eseti problémára ad választ amit az generált aki pont a megoldást akarja eladni nekik.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34618 üzenetére
Az id software ezt pénzt nélkül is megtenné. Ami megakadályozza őket ebben az a dokumentáció, az ISA disassembler, a nyomkövetésre épülő profilozó, valamint az adott API-hoz/IR-hez való kiterjesztések/kiegészítések hiánya. A kódjuk igazából a PSSL-ből megvan hozzá, tehát akárhogyan tudnak fordítani SPIR-V-re, esetleg módosítani, ha a fentieket biztosítja az NV.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34674 üzenetére
Nem lehet választani, hogy ki hol szeretne versenyezni. Az IGP-k olyan gyorsakká váltak mára, hogy a piac majdnem ~90%-át le tudják fedni. A Kaby Lake-G-vel pedig lefedhető a maradék ~10%-ből ~6%. Senkit sem érdekel az OEM-eknél, hogy ki mit gondol erről. Az IGP és a pGPU csomagban jön, tehát akkor is ki kell fizetni, ha sose használják. Ergo értelmetlen ez ellen küzdeniük, mert csak a pénzük megy rá, a felhasználó felé pedig nem közvetítenek értéket.
Mondhatod, hogy neked nem tetszik, mert a választás szabadságát gátolják vele, de mit tudnak ellene tenni? Nem ők kérik ezeket, hanem az Intel és az AMD erőszakolja rájuk.Egyébként játszani is nagyon jól lehet a Raven Ridge-dzsel. A Kaby Lake-G pedig gyakorlatilag felér egy GTX 1060 Max-Q-val. Nagyjából 7-9%-ra van az asztali GTX 1060-tól a teljesítménye. A probléma az, hogy ennél ezek csak jobbak lesznek, elvégre a HBM2-t sem használja a határon az Intel, és sajnos nekik azért megvan arra is a hatalmuk, hogy kivegyenek pár PCI Express csatornát a CPU-ból, mert most éppen az lett az érdekük. Mind ismerjük az Intelt, hogy ha a saját piacukat kell védeni, akkor a tisztességtelen módszerektől sem riadnak vissza. Aztán az NV és az AMD csak leshet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Plasticbomb
addikt
válasz Jack@l #34676 üzenetére
Az intel féle papir IGP azért van elterjedve ennyire, mert majdnem minden procijukban van. Másik kérdés, hogy hányan használják is.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34676 üzenetére
Az AMD-nek és az Intelnek a Kaby Lake-G nem sokat ér önmagában. De azért nem nehéz elképzelni, hogy hamarosan az Intelnek ugyanide saját pGPU-ja lesz, ahogy az AMD-nek saját megoldása erre a koncepcióra. Innentől kezdve a piac jelentősen megváltozik, mert nem fognak az OEM-ek a pGPU-val eladott CPU-k mellé még egy extra GPU-t venni. Erről szól ez az egész. A magam részéről még azt sem zárom ki, hogy az NV is átáll erre a modellre, elvégre a Microsoft feléjük dolgozik az S móddal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
őstag
válasz Jack@l #34682 üzenetére
Nem igazán értem a céljaidat, persze te és do3om vagytok a helyi megmondó kapitányok. Mire jó ez? A melóhelyen mindig szétszivatnak és itt megmutatod a világnak?
Az AMD következő generációs APU-ja hétfőn jön, Intel-nek is van/volt ilyenje, de GPU hiányában ez eddig nem volt az igazi. De nem hiszem, hogy nagy jóstehetség egy Raja-val az oldalukon hasonló terméket várni tőlük pár éven belül.
A Bulldozer nem jött össze, így egyet visszaléptek és készítettek egy procit, amivel megvolt a belépő, most pedig jön az APU szerényebb felhasználói igényekre.
Az Inteles házasságnak a jelenlegi bevétel mellett az lehet még az értelme, hogy így az Intel fogja megteremteni azt a termékkategóriát, amit egyedül nem tudtak volna. Így az Intel farvizén akár még előzhetnek is itt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34717 üzenetére
Inkább ne legyen úgy, mert alapvetően nem örülök ennek az iránynak, de sajnos kétségtelen tény, hogy az utóbbi időben mindenki erről beszél, nem csak az AMD. Addig biztos, hogy a CPU és a GPU, illetve a memória tokozáson belülre kell. Az NVRAM esetében már vannak kétségek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz Jack@l #34721 üzenetére
"és cserélhetsz procit gpu-t egyben 150e-ért"
Pont ez a cél gyártói oldalról."Bizonyára fogákonyak lesznek rá a népek."
A "népek" pont hogy azt se tudja, mit vesz, mi van a gépházon belül. Leveszi a polcról az OEM gépet amire van keret és kész. Majd amikor elmegy szervízbe évek múlva, hogy lassú, upgrade kell, akkor szembesül majd először vele, hogy hoppá van, kukázhatja az egészet....[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34721 üzenetére
Alapvetően ez a cél. Az, hogy neked nem tetszik a gyártókat nem érdekli. Maximum megszökni tudsz az ajánlataik elől. Egyébként inkább HBM3 lesz, mire elérünk odáig.
Itt van a Radeon Pro SSG: [link] - 7000 dollárért vásárolható.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz Jack@l #34852 üzenetére
Abu szerint a jelen generáció termelése kiváló mutatókkal nagy üzemben zajlik, az értékesítés során az utolsó darabont elkel.
Egy új generációra való átállással sok lenne a hiba, a nyűg, a selejt. Miközben legjobb esetben is ugyanannyit tudnának csak eladni.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Cathulhu
addikt
válasz Jack@l #34852 üzenetére
szvsz felesleges. ott vannak a polarisok. fogyasztasban, teljesitmenyben, featurokben nem tudna tobbet, cserebe dragabb gyartani
Amugy szerintem nincs szabad kapacitas, ott vannak a ravenek, a kaby lake, a nagy vegak, ezek mind vegak, utobbi 3 hbm-mel. Polarisnak legalabb jo normal RAM.Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Cathulhu
addikt
válasz Jack@l #34861 üzenetére
Es mintha most fordulna elo eloszor az AMD vagy az nVidia torteneteben, hogy a kozepkategoriat vagy az alsot eppen csak az elozo generacio atnevezesebol kepezi. Masresz mondd melyik az a feature, ami kihagyhatatlan a vega11-bol es nincs az RX580-ban es meg fognak veszni erte az atlagemberek?
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34868 üzenetére
A shader modell 6.0, és a 6.1-et, illetve a 6.2-t is támogatja az összes GCN-es Radeon. Nem értem a +SM6 mire vonatkozik. Az más kérdés, hogy a fejlesztők továbbra is az AMD AGS4/5 szervizkönyvtárát használják a szabványos shader modell 6.0 helyett, de ez igazából nem technikai akadály, hanem egy szimpla fejlesztői döntés. Az AMD számára mindegy, hogy melyiket vetik be. A fejlesztőnek persze nem, mert az SM6-hoz Xbox One shaderek kellenek, míg az AGS4/5 úgy van felépítve, hogy a PS4 shadereit lehessen rá jól fordítani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34876 üzenetére
Láttak már közel terabájtosat is. Az AMD maga mutatta be az SSG bejelentésekor. [link] - 2 TB az optimálisan betölthető tartalom határa. Egyébként fölé lehet menni, a Radeon Pro elfogadja 512 TB-ig, de 2 TB fölött erősen esik a sebesség, mivel ott már az adattárolóról kell streamelni, egy elég lassú buszon keresztül. De technikailag 512 TB-ig megcímzi.
(#34877) Z_A_P: A HBCC miatt teljesen mindegy. Láthatod a videóban, hogy mennyire nincs baja még a terabájthoz közelítő tartalommal sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34880 üzenetére
Attól, hogy nem kell egy részét leképezni, még be kell tölteni a modellt a programba. Aztán a 16 GB-os gyorsítótárként működő HBC-be elég az éppen feldolgozott adatokat használni.
Azon a jeleneten fel van cserélve a két kép alatti aláírás. Ki is javítják, ha nézed tovább. Röhögnek is rajta, hogy pont az alá rakták az SSG-t, amin nem volt, és az alá írták, hogy nem SSG, ami az.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34883 üzenetére
Annyi memória kell a scene-hez, amekkora az assett. Jelen bemutatón 700 GB körül volt. Ha nincs a VGA-n ennyi memória, akkor be se tölt. Látod mellette, hogy kiírja out of memory. Erre szokták az assetteket feldarabolni. Leszeletelik ~10 GB-os részekre, és külön-külön ellenőrzik. Ez az SSG-vel nem szükséges. Befér egyben az egész assett. De amúgy nem ez a jellemző, hanem inkább procikat használnak 2-4 TB memóriával.
Nincs értelme 10-20GB-os kártyákról beszélni, amikor ~700 GB a tartalom. Akkor se fér be, ha 128 GB memória van a VGA-n. Out of memory üzenettel leáll a program a tartalom betöltésekor.
Az SSG vásárlóbázisa erről tud. Ha másképp nem, akkor elmentek az AMD hollywoodi stúdiójába, és megnézték személyesen. Ez az egész SSG egy filmes irányt fed le, ahol az assett mérete marha nagy. Mint a legtöbb nagyobb produkciónál. Másnak nincs különösebb haszna belőle, nem dolgoznak elég nagy adatokkal, hogy számítson az a sok memória.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz Jack@l #34899 üzenetére
Nem világos, hogy mire gondolsz.
A 2. számú versenyző egy 45W-os TDP-vel rendelkező procival és ha az 1760 az a vga turbó órajelét jelenti, akkor még csak nem is maxq, hanem sima 120W TDP-vel rendelkező gpu.Az 1700+580 noti valószínűleg még ennél is nagyobb fogyasztási keretekkel rendelkezik.
Hogy érted, hogy ezekkel a NUC817HVK (100W target TDP)nem összevethető?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #34947 üzenetére
Nem az Intellel van szerintem bajuk, hanem azzal, hogy az Intel egy extrém tömeggyártásra berendezkedett gyártó. Ők nem fognak csak az Apple kérésére olyan lapkát tervezni, amibe az Apple saját IP-ket akar beépíteni. Szó szerint azt fogják mondani nekik, hogy ha nem jó az általános termék, akkor takarodjatok a picsába. Azért az 5%-os bevételért nem éri meg külön lapkákat tervezni, mert a jellemző diverzifikációjuk mellett túl nagy lesz a befektetés mértéke. Az AMD ezzel szemben külön üzletágat húzott fel arra, hogy a megrendelőnek esetleg lehetnek egyedi igényeik, és erre teljes portfólióval rendelkeznek, illetve nem egy design win kapcsolódik az üzletághoz. Az Apple számára ez is egy megfontolandó irány, mert ők igazából csak a saját IP-iket akarják beledobni a lapkába, az nekik gyakorlatilag mindegy, hogy az AMD vagy az Intel teszi meg. Főleg úgy, hogy a Zen igazából eléggé erős, a fogyasztása is élvonalbeli, a Thunderboltra idén már tervezhetnek saját vezérlőt is, mert szabadon felhasználóható lett a specifikáció, GPU-ból pedig eddig is a Radeonra tervezték a Metal 2 asztali fícsőrjeit. Tehát különösebb indokuk nincs az Intel mellett. Az egész azon múlik, hogy az Intel hajlandó-e sokkal kevesebb haszonért sokkal többet dolgozni az Apple kérésére. Ha nem, akkor megkérik erre az AMD-t, ha ők sem, akkor megcsinálják maguknak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
füles_
őstag
válasz Jack@l #34947 üzenetére
Mi értelme lenne egy lassabb, többet zabáló procinak az új gépekben akkor?
Mert gyorsabb és kevesebbet fogyaszt?
Tegyük fel, hogy egy esetleges új iMac Pro-ba Threadripper kerülne:Nem látom, hogy annyival többet enne a Threadripper és annyival lassabb lenne, mint az azonos áron lévő i9.
Amúgy meg nem tudom, hogy mennyire akarok én a Bits and Chips-nek bármit is elhinni. Voltak már ilyen-olyan jóslataik a "megbízható forrásaikból".
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jack@l #34947 üzenetére
igen, gondolom. legalábbis ha az apple el akar adni ugyanannyi, vagy több terméket, akkor kénytelen lesz abba ugyanannyi, vagy több procit is venni. persze dönthet az apple úgy is, hogy megveszi a terveket, és a gyártást saját maga intézi.
amirt az applenek jobban megérheti az amd az intel helyett, az a már említett semicustom üzletág. ha az apple valami extrát akar, akkor az x86/64en belül más nem fog vele foglalkozni. az intel ehhez túl nagy, a via nem versenyképes, másnak meg se liszensze, se szabadalmai, és azokat megvenni sem tudja, mert senki nem adja el neki.
ez egy alapvetően teoretikus fejtegetés. egyelőre az sem biztos, hogy az apple valóban kukázza az intelt. de ha elkezdenek majd pletykálni thunderbolt csatolós amd termékekről, az elég egyértelmű lesz.@fules: ja a bits elég megbízhatatlan. ez viszont nem azt jelenti, hogy 100% nem igaz, amit írnak, hanem azt, hogy nem tudod, mi igaz, és mi nem. mondjuk az eredeti bloomberg által lehozottnál ez éppenséggel hihetőbb.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Jack@l #34953 üzenetére
ezek nagyvállalati ügyfelek, szóval a listaár az olyan, mint a kalózeskü.
de ha benne van a gyártás, és a tervezés-prototipizálás is, akkor akár még többet is.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35031 üzenetére
Eleve nem lehetséges a felsőkategória egy ilyen megoldás nélkül. 5 nm-en még rosszabb lesz, mert 7 nm-en még csak kihozatali gondokkal küzdenek a bérgyártók, amit lehet úgy kezelni, hogy nem csinálnak nagy kiterjedésű lapkákat.
A Ryzennek ez adja az erejét. Ettől nem lehet sok helyen befogni sem az EPYC-et.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Cathulhu
addikt
válasz Jack@l #35031 üzenetére
A Ryzen igy sem szar, ha ertelmes sebessegen tud futni az IF. Ryzen+ tovabb csokkentette a latencyt, es ez csak egy tock volt, jovore a Ryzen 2-vel kiderul mennyit fejlodott a technologia az elmult evekben, es ez szamit, mert a Naviban is az lesz, ha lesz. Mas reszrol a GPU magok mennyit kommunikalnak egymassal? Kozos cache teruletuk nincs, global memoriat ugyanugy erik el, a feladatok fuggeltenek es jol parhuzamosithatok. Egyaltalan nem ugyanaz a helyzet.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Cathulhu
addikt
válasz Jack@l #35044 üzenetére
Továbbra is érdekel, hogy miért lenne sokkal nagyobb gond gpu-n? Még csak közös cache re sincs szükség mint CPU esetén, a feladatok sokkal jobban elkülönülnek, stb.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Cathulhu
addikt
válasz Jack@l #35050 üzenetére
Akkor muvelodj inkabb a GPUk memoria felepiteserol ugy nagy altalanossagban, mielott osztod az eszt. Bar tudom utobbit jobban szereted, meg akkor is ha az esetek 90%-ban szintiszta baromsagokat hordasz ossze.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Cathulhu
addikt
válasz Jack@l #35052 üzenetére
Mit merjek ki? Hogy van-e 2x8 MB-nyi kozos cache terulet a magok kozott? Vagy hogy az OS dobalja-e a taskokat ide-oda a CCX-ek kozott mint Ryzenen? Oszinten varom az indoklasodat tovabbra is (es nem a mellebeszelest) hogy miert lenne hatranyos egy IF-al osszedrotozott tobb kisebb complexre szetosztott GPU architektura? Azert erdekelne, hogy tudjam valoban kapizsgalod-e amirol beszelsz, vagy csak "frocsogsz" a te szohasznalatoddal elve.
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35120 üzenetére
A ray-tracing maga egy compute probléma. Minden GPU-n compute shader lesz a számítás. Az esetleges meghajtók ebbe nem fognak beleavatkozni, maximum a denoisingra adnak valami alternatív, nem compute shaderen futó megoldást. A fallback mód csupán azokra a hardverekre van, amelyek egyáltalán nem kapnak meghajtót. Pascal és korábbi GeForce-ok, Intel IGP-k, állítólag a GCN1 és GCN2.
Aszinkron compute mindenképpen használva lesz, mert maga a sugárkövetés egy rendkívül jól beolvasztható probléma minden olyan raszterizációs számítás mellé, ahol a multiprocesszorok amúgy is jórészt pihennek. Itt mindig is az volt a gondunk, hogy nincs elég számításigényes compute feladat ide, de a sugárkövetés tökéletes. Maga a fallback mód is támogatni fogja az aszinkron feldolgozást, persze a DirectCompute implementációnak továbbra is joga lesz visszautasítani a parancsokat, és akkor az OS beírja ezeket a saját grafikai parancslistájába.
Jelenleg egyik gyártó sem ad még eredményt a DXR-ről, mivel a Microsoft még tervezi a kiterjesztést. Nemrég találtak benne pár komolyabb hiányosságot, amit őszre bele akarnak kalapálni. De mivel a fallback layer publikusan elérhető, így természetesen tesztelhető is az aktuális verzió.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #35134 üzenetére
A Microsoft DXR kiegészítése a DirectCompute API-t használja. Ezen fut. Nem tud OpenCL-en vagy CUDA-n futni, mert ezekre nem tudod lefordítani a DXR shader nyelvét, ami a HLSL 2017, de még a támogatott IR-ből, ami egyébként a DXIL, sem tudsz fordítani más platformra. Esetleg Vulkan API-n oldható meg a futtatás, ugyanakkor ehhez mindenképpen szükséges lenne direkt támogatás, amit a Microsoft nem igazán biztosít. Azzal önmagában nem mész sokra, hogy a DirectXShaderCompiler tud neked a HLSL shaderedből SPIR-V 1.3-at fordítani.
(#35135) gbors: Én inkább játékot kérdeztem, mert gondolom, ha ezt megnézted, akkor legalább kértél egy profilozást a hardverre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.