-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Jack@l #31617 üzenetére
Ó, te voltál? Azt hiszem, akkor jobb lesz, ha mégis visszaveszem a tennivalólistámra, hogy ennek alaposabban utánanézzek.
Ha ezt is olyan jól tudod, mint amilyen tehetségesen kezeled a google fordítót, akkor még az is lehet, hogy ezzel is öngólt rúgtál.(#31621) Malibutomi: Engem ki ne hagyjatok a jóból!
[ Szerkesztve ]
-
Yutani
nagyúr
válasz Jack@l #31626 üzenetére
Szerintem a 3DMARK felirat kicsit mosott, biztos az lesz.
Szerintem jobb, ha megmondod, mert nem valószínű, hogy észrevesszük. Ha csak ennyire "sz@r" képminőséget okoz az FP16, akkor kérem is azonnal beépíteni.
Szerk: Megnéztem egy másik monitoron is (LG fHD 24"), nem csak a 10 éves 19" Aceren. Itt már mintha látnék sávosodást az alsó kép fénypászmáiban.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #31629 üzenetére
Ezeken a képeken biztosan nem fog látszani, ha valaminek egyáltalán látszania kell, mert R9 290-ből származnak, ami a packed mathot nem is támogatja. Ezzel kapcsolatban érdeklődtem már a FutureMarknál. Ők azt írták, hogy úgy ahogy az eljárást használják gyakorlatilag nem látható a képminőségben különbség. Ezt majd le is lehet ellenőrizni a professzionális licencszel, ami képes egy képkockát is leképezni, elmenteni.
Egyébként nehéz általánosítani, mert rengeteg lehetőség van a felhasználási módra, ezek között többségben olyanokkal, amelyek a képminőségben nem kimutathatók. És itt ütköznek a vélemények, hogy ki mire használná, de ez a jó egyébként, mert az jelzi, hogy van felhasználási terület. Az AMD egyébként egyértelműen a TressFX 4 szimulációjához használja. Gyakorlatilag megduplázható vele a hajtincsek száma anélkül, hogy drámaian esne a sebesség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Jack@l #31605 üzenetére
Függetlenül az angol fordítással kapcsolatos szakvitától, az idézett szöveg a pixel shaderek túlnyomó többségére biztosan nem igaz. Emlékszik még valaki az FX 5000-es szériára? Már akkor sem volt elég jó a 16 bit, pedig azért az már nem tegnap volt...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Jack@l #31662 üzenetére
gcn1-2 nem támogat natív fp16ot. ha nagyon használni akarod, emulálnod kell. amitől meg lassabb lesz, mintha 32bitet használnál, és a regisztereken sem tudnál spórolni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #31662 üzenetére
A GCN1/2 nem tudja a packed mathot. Ez a képesség csak a GCN3/4/5 hardvereken fog működni.
Igazából teljesen mindegy, hogy milyen hardverből csinálnak képet. Nyilván főleg az határozza ezt meg, hogy mi van kéznél.
(#31669) Crytek: Már rég megoldották. A mobil G-Sync egy VESA Adaptive-Sync implementáció. A notikban nincsen hely annak a nagy FPGA-nak ugye.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Jack@l #31810 üzenetére
Ez a plussz ami most a piacban van nem az AMD-nél csapódik le... náluk nem változott a listaár... ahogy NV oldalon sem... ezt a kereskedők szedik be maguknak (distri, nagyker, kisker, stb).
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #31834 üzenetére
Konzolon igen. PC-n a Radeon GPU Profiler az első, ami nem szimpla performance counterökre épít, hanem a GPU alacsony szintű, hardveresen beépített nyomkövetésére. Ezáltal sokkal több információt biztosít, sokkal részletesebben, mint egy átlagos PC-s GPU profilozó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Omli85
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #31951 üzenetére
Itt nem a belassulásról van szó, hanem a register pressure lesz a probléma. Amíg tudod futtatni a megfelelő számú warpot a multiprocesszorokon, addig oké, de ha 4 kB-ot elvesztesz szimplán a divergens indexelésre, akkor az semmiképp sem segít azon, hogy elérd ezt a célt. És ez egy probléma a program szempontjából. Egyénileg kell mérlegelni, hogy megéri-e ezt felvállalni a DX12-es bekötési modellhez való igazodás érdekében. Ha itt lesz a Volta, akkor az abban segít, hogy az NV is azt fogja ordítani a partvonalról, hogy MEGÉRI...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #32776 üzenetére
A Codemasters ma az Intel partnere. Az AMD-vel korábban kötött szerződésük a múlt évben lejárt, de az eleve csak egy játékra szólt, mivel az Intel több éve általános Codemasters partner. A Dirt Showdown volt az utolsó általános szerződésű AMD-s játék a Codemasterstől, szóval jó ideje nincs közül egymáshoz.
A Gaming Evolved játékok amúgy is eléggé optimalizálnak a register pressure-re, tehát ez a gond náluk nem fordulhat elő. Az Intel szokta a register pressure optimalizálásra a javaslatokat mellőzni, mert tele van az IGP-jük regiszterrel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raggie
őstag
-
addikt
válasz Jack@l #32887 üzenetére
Reddit komment:
"Ma Labs is a joke. I have an account with them and they are always over priced usually higher prices than newegg. They are a reseller and have a high markup just like any other retailer.
Edit:. Just checked Ma Labs site Sapphire Vega 64 going for $699.00 and power color Vega 64 going for $689.00."5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
válasz Jack@l #32890 üzenetére
Amíg nincs normális készlet, addig ez lesz. A 480 árak is pofátlanok voltak legalább egy hónapig a megjelenés után. Erre most számold rá azt, hogy a Vega alatt AMD-től semmi nincs készleten, de Nvidia oldalról sem túl nagy a választék. Persze hogy rápakolnak mindenhol az árakra, mert így is elviszik majd.
Evvan. Rohadás egy helyzet.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
nagyúr
válasz Jack@l #32983 üzenetére
Európában 3 után legalább 40 percig voltak MSRP-n Vega56-ok (később már nem néztem, lehet, hogy akadt még utána is). Nem sok, de erre a 64 után lehetett számítani. Aki nagyon akart, ennyi idő alatt kényelmesen tudott venni, szó nem volt F5 bashingről.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
füles_
őstag
válasz Jack@l #33058 üzenetére
És a CPU-t nem a sebességért veszik?
Olyannyira katasztrófa ez a multi-die módszer, hogy jelenleg az AMD-nek van a leggyorsabb CPU-ja.Szerintem idő kérdése, hogy ezt a módszert mikor hozzák le a GPU piacra. Csak ugyanazt kell megcsinálnia az AMD-nek GPU-ban, mint CPU-ban csinálta és garantált siker. Összehozni egy kis méretű, kis fogyasztású lapkát és csak duplikálni kell őket az interposeren. Egy lapkával lefedhetik az egész termékskálát, és olyan árat teremthetnek ahova egyszerűen a konkurencia nem mehet le.
Hülyék lennének nem lekövetni a CPU részleg stratégiáját. -
M.T.
senior tag
válasz Jack@l #33063 üzenetére
Itt [link] 1 erdekes gaming osszehasonlitas ahol 30 jatekban mertek ossze a Ryzen 5 1600 a core I7 7800x el 6 vs. 6 core.
A vegeredmeny nagyon hasonlo teljesitmeny kozel fel aron.
Lehet en vagyok a lokott de +5-10% teljesitmeny nekem nem er meg 2x es arat.
Clock to clock osszehasonlitasba meg ne menjunk bele mert sztem ott egyertelmuen az amd nyerne.Ha most belemegyunk abba hogy amd tobb magot ad akkor nem hinnem hogy kevesebb maggal jobb teljesitmenyt ad az intel.
[ Szerkesztve ]
-
Cathulhu
addikt
válasz Jack@l #33063 üzenetére
Miert nem rogton a 2 magos i3 nyomja le a 64 magos AMD-t? Ha tulozni akarsz, akkor mar csinald rendesen. Az AMD-nek nincs 64 magos CPUja, es ha lenne se nyomna le egy 32 magos intel, legalabb mondtal volna 48-56 magot. Masreszt nem mindegy hogy skalazodik a fabric, es az infinity fabric azert ebbol a szempontol jol dolgozik, 4-tol 32 magig mindent lefedtek egyetlen CPU architekturaval. Es ha ugyanezt meg tudjak csinalni fillerekbol gyarthato GPU magokkal is amikbol ketto ha nem is ad 200%-ot, de mondjuk 160%-t mar megerte. Es a GPU viszont pontosan dinnyehaboru, minel tobb magod van, annal jobb.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
#45185024
törölt tag
válasz Jack@l #33086 üzenetére
A Guru tesztet már visszavonták!
Elvileg ref biosszal végezték el és várják az ASUS bioszt.
Gyakorlatilag meg rengeteg kritikát kaptak a teszt nyelvezete miatt és amiatt hogy elvileg szétszedték a kártyát és újrapasztázás nélkül !!! rakták újra össze.
Bármi is igaz ebből pár nap múlva új teszttel fognak jelentkezni.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Jack@l #33093 üzenetére
Minek az idezojel? A konkluzio is az hogy nincs kulonbseg gyakorlatilag a Vega es NV kartya kozott.
"Overall we can say that Pascal with the GeForce GTX 1080 and the VEGA10 with the Radeon RX Vega 64 perform really well in the twelve FCAT tests we ran it through. "
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Jack@l #33097 üzenetére
Pont ezért lett volna érdekes látni HBCC-vel, mi a helyzet, mert a teszt eléggé úgy tűnik, hogy anélkül ment, mert ahol tüskésedik a játék, ott láthatan mindkét kártyán tüskés volt, az már szerintem csak szőrszálhasogatás, melyiken mennyiszer és mennyire volt nagy tüske az a nagy tüske.
Plusz amit (#33098) Yutani is kiemelt, a Vega egy tök új architektúra, aminél még lényeges fejlődés várható driveres oldalról, míg a 1080 esetén már sanszosan amit ki lehet préselni belőle megtették.
-
nagyúr
válasz Jack@l #33163 üzenetére
pontosan. tehát ez nem a gp100/gv100 teljesítményterülete, hanem inkább a kézikonzoloké. ami állítólag a teslának nem tetszik, az az, hogy ezen a területen nem tud beszállítófüggetlenül működni. az nv felprogramozásához a cuda a legjobb, és ennek megfelelően ők tojnak minden másra. az amd az opencl-t erőlteti, ami szabványos, viszont az nv nem fejleszt rá. bármelyiket is választják, a megoldásuk nem lesz portolható. alternatívák híján választottak egyet a kettő közül, de az eredeti szándék megmaradt, és nem véletlenül dolgozik nekik jim keller, hogy legyen egy sajátjuk.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Jack@l #33166 üzenetére
nem felejtem el, de amennyiben a tesla valóban a beszállítófüggetlenséget erőlteti, akkor nincs más lehetősége, mint hogy ezeket lefejleszti magának.
itt nem arról van szó, hogy ki miben jobb, hanem hogy mit akar a tesla, és ezt hogyan tudja megcsinálni.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Raggie
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #33329 üzenetére
Mert a HBCC lapalapú rendszer, így nem is tudja értelmezni a WDDM allokációkra vonatkozó ellenőrzéseit. Ha történik egy ilyen igény leadása a meghajtó felé, akkor az automatikusan azt jelzi vissza, hogy a törlésre kijelölt allokációra még szükség van, mindezt anélkül, hogy egyáltalán leellenőrizné. A háttérben pedig a HBCC elvégzi a dolgát.
Ha kikapcsolod a driverben a HBCC-t, akkor inaktív lesz a meghajtónak ez a fail safe megvalósítása is, így valóban lefutnak az ellenőrzések.(#33328) gbors: Valószínűleg nem ez az egyetlen, de messze nem az a jellemző, hogy a WDDM allokációkra vonatkozó ellenőrzései ennyire károsak a teljesítményre. Szóval ekkora előnyhöz még talán a csillagok együttállása is szükséges.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #33331 üzenetére
Nem így lenne, hanem így van.
Semmivel nem fog több memóriát használni. Az az allokáció sem tűnik el a VRAM-ból, amit a WDDM kijelöl törlésre. Egyszerűen csak visszakerül a CPU és GPU által is elérhető rendszermemóriába. A HBCC-nél is ugyanúgy megvan ez a memória, és ide ugyanúgy visszakerülnek adatok, csak ezt nem a WDDM fogja kijelölni, hanem a hardver. Ahhoz pedig, hogy a WDDM ebbe ne is szóljon bele a driver felállít egy falat, értsd minden parancsra egy előre meghatározott választ ad, és nem fogja ellenőrizgetni, hogy mi törölhető és mi nem. Ezt pontosan tudja az a hardver, ami a driver által felállított fal mögött dolgozik.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Remus389
veterán
válasz Jack@l #33395 üzenetére
A fanok betankoltak ryzenből meg vegából, csak ezután már nem tudnak mennyiséget eladni ilyen áron. Új termék meg nem nagyon lesz 1-2 évig. Egy pozitív tüskére futotta szvsz.
Új termék dehogynem lesz, frissített Zen procik tavasszal(Zen+), és ősszel meg újgenerációs videókártyák (Navi).
A Zen+ ráadásul menni fog a mostani Zen-es alaplapokkal, az Intel nem ilyen jószívű khöm.
Legalább minimális fogalmad legyen a témáról, ha hozzászólsz.
[ Szerkesztve ]
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs