-
GAMEPOD.hu
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Allbundy
tag
Meg ne felejtsük, RRRE egyedül gyúrós, így hiába szuper jó a fizika/grafika, hamar ráununk. arról nem is beszélve, hogy rettentő drága ahhoz képest amit (nem)ad.
HA olcsóbban lehetne hozzájutni sok-sok kocsihoz és pályához, valamint megoldanák a single-, és multiplayert, akkor jelenleg vezető lehetne. -
Zahi
aktív tag
Igen az ki van véve, sajna valamiért nekem pl nem jelenik meg, ha engedve van..
És 7-es szerver él, arra lehet jönni, 30 perc időmérő, 5 kör versenyvan beállítvaTS-en a Porsche Kupás szonba (RC-HU True 2 Life Porsche Cup) van fentartva nekünk, majd oda gyertek be!!
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Gábor a kiírásban is mondtam, említettem..Ott van az alján.(861 post).Ha nem szavazzák meg élesre, akkor halasztódik 1 héttel..23-ára...Senki nem szólt, hogy éles legyen!!!SŐT!! Aki szólt, mindenki próbára voksolt..TS-en pl 10-en szóltak rögtön Mindenki kért még + 1 hetet. Arrról nem is beszélve, hogy a jelenlegi futam végeredmény sztem 17 emberből 10-nek nem tetszene!!Mire szóltam volna nektek Chat-en, kiléptetek...Azt hittem tiszta volt, ha nem akkor Én kérek elnézést.
Csak a jövő héten nem tudsz jönni? Mert a jövő hét a mérvadó, tehát onnan kezdve él a 2 hetes intervallum.
A jövő hetitől nem szeretnénk eltérni, már ki van plakátolva, minden![ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Az a szavazás a verseny napra szólt...Csütörtök, avagy péntek?.
Sajnálnám, ha pont Te nem tudnál jönni!! De, amint mondtam, 1-2 versenynek lehet eltolni az időpontját, ha túl sok embernek nem lenne jó! De ez az időpont, a jheti, már fix.. Esetleg úgy meg lehet majd oldani, hogy a jövő hét után nem tartunk 2 hét szünetet, utánna, meg igen...Vagy nem tom.. REmélhetőleg mindenki fellép majd lassan TS-re sűrűbben, (nem csak verseny napokon!!!) És akkor gyorsabb információ csere alakul ki, könnyebb a kiírást, híreket is rendszerezni...Pl
Én is minden nap TS-re meek, mert gyorsan megy a felvilágosítás!!
Ami nem jelenti azt ,hogy ide nem járok!! Csak egyszerűbb, mert a napi tevékenységeim közben is tudok beszélgetni..Na de nem ez a lényeg!.Ha a versenyek túlnyomó többségén nem tudnál jelen lenni, akkor tudunk időpontot változtatni 2-3 verseynen,(2-3 nap csúszás + -) elvégre megegyeztünk abban, hogy rugalmasak eszünk!! De az összes futamot ne pakoljuk már 2 naponta máskorra!! Mert akkor komolytalannak tünne minden ezzel kapcsolatos dolog, sztem azt senki nem akarja!! ok?
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
subaruwrc
félisten
mivel jobb esetben ez adja az előnyt nem tudom ki fog neki állni kiadni a beállításait.
általánosságban úgy kell beállítani a gépet hogy minden helyzetben kiszámítható és kezes maradjon, ezt ugye leírni könnyebb mint megvalósítani.
az elsődleges lényeg szerintem az hogy minden egyes paraméternek kell tudni a magyar megfelelőjét valamint hogy az autónak melyik részét állítja pl egy toe in vagy egy coast vagy egy caster.
ezek tudta nélkül csak a zavarosban lehet halászni.minden gépnek van egy alapbeállítása, én személy szerint azzal szoktam futni pár ismerkedős kört,majd azok tapasztalatai alapján kezdek el belenyúlni,szinte mindenhova egyszerre,mivel tudom mi mit állít, nem szoktam egyesével szöszölni és beletenni mindegyik változtatásba 5 mért kört mert akkor egy gép tesztje két hétig tartana.
amik szerintem meghatározzák a kezelhetőséget azok a futómű bump / rebound értékei ( porschenél ez fix )
az első hátsó kerék dőlése ( camber ) illetve a gumi nyomása, a stabilizátor értékek ( roll bar ), a futómű keménysége ( porschenál ez is fix ) ezenkívül a diffi jó beállítása ( lock, coast, preload ) mert ezek mind mind meghatározzák a kigyorsítási,fékezés alatti, és kanyar közbeni tulajdonságokat. ezeken kívül minden pályának van egy saját karaktere, szóval ha mindenre ki akarnék térni, 18 ezer karakter lenne ez a hsz.
nagy vonalakban elől -4.0 , hátul -2.8-3.5 camber, 175-180kpa gumi nyomás kiindulásnak jó a porschehoz, majd ezek után lehet az első hátsó toe in- toe outtal játszani ízlés szerint, ja és a roll bar nem árt ha puha hátul, különben nagyon pattog a segge. -
subaruwrc
félisten
pl a camber állítással nagyon finoman be tudod szabályozni hogy milyen tempójú kanyarokban tapadjon igazán a gép. azért javasoltam előre a 4-et vagy akár 4.2 4.5-t mert az még jó pl estoril utolsó kanyarjához, vagy valencia első, nagyon tempós kanyarjához is, persze a gázzal kell közben játszani, de amiatt nem fogja letolni az orrát mert nem tapad be az eleje.
-
Zahi
aktív tag
Én személy szerint bármit megosztok, mert ismerve a magam "kímélős" stílusát, nem biztos, hogy mindenkinek fexik..
Sok mindennel egyetértek subaruval, magam sem "tökölök" sokat, nagyjából sejtem, melyik pályára, miféle kell,!... Porsche az huncut, mert eddig még nem mondták, de, ha kezes bárányt akarsz, muszály hozzá nyúlnod a hasmagassághoz is!!!!! Plussz: HATÁROLÓK!!! Nem mindegy, mikor "üt fel" mert, ha túl hamar, akkor durván fogalmazva: Katapult, eldobja a kasztnit! Itt Estorilban Én magasra állítottam pl a határolót, ezáltal csak 1X csúszott meg teljes gáznál, de az a hideg gumik miatt
Persze nem csak ez dominál, de sokat jelent, sokan nem is gondolnák!! És ez csak egy...Lehetne még sok dolog, de azért ez sokak által titkolt "előny"
Nem mindegy, hogy a shichan közben hogy viselkedik az autó, nekem kezes bárány volt, többek közt ennek köszönhetően..Meg persze több másnak is:
Kerék összetartás,fék-erő-elosztás,gumi nyomás,leszorító erő,üzemanyag-szint,és a másik szép dolog...Kisilabizálni, hogy mindez hogy függ össze a stabilizátor beállításokkal!!
Én itt hátul nagyon gyenge stabilizátorral mentem: (10) Ehhez társult a magas határoló: (elől 4 cm, hátul 6 cm)
Közepes abroncsokon, hátul 190, elől 168 KP, 58/42 fékerő elosztás,8-as szárnyakkal..Mire vagy még kíváncsi?[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Ez a MOD nekem még nem dzsal online, valami baja van a seriallal, holott minden eredeti, steam-es...Ez meg a GTR 2-ből táplálkozik.Próbálok keresgélni NoGrip-en hátha mondanak róla valami okosságot. Mindenesetre azt már látom, hogy msáoknak nem okoz gondot, bajnokságok is mennek ezzel! Tehát Én vok a béna!
Vagy csak nem tudok angolul, még az is egy lehetőség..Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
neilszab
őstag
A Power & Glory a GT Legends teljes újragondolása GTR2 alá.
A GT Legends-ben egy ma is futó hivatalos FIA Historic bajnokság van lemodellezve, tehát a kocsik már a kor követelményeinek megfelelő beépített bukókerettel, MoTeC kijelzővel, újra gyárott gumikkal, és egyéb módosításokkal futnak, természetesen megőrizve a kor eredeti szellemét és hangulatát.
Ezzel szemben a P&G mod-ban pedig minden a 60-as, 70-es évek akkori körülményei szerint igyekeztek lemodellezni és gyakorlatilag az egészet újraírták és azért a GTR2 alá, mert ott már van eső.
Hogy melyik a a jobb a GTL, vagy a P&G, az egyéni ízlés kérdése, igazából nagyon benne kell lenni a témában ahhoz, hogy az ember észrevegye a különbségeket és érdemben tudjuk véleményt formálni róluk.
Viszont akinek úgy általában tetszik a dolog, az jöjjön most szerdán este, Suzukában lesz nyílt FunRace a GT Legends-szel!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zodo
nagyúr
Megnézem, köszi de szerintem nem egyre gondolunk mert ott ugyanazokat az értékeket lehet módosítani mint a profilerben.
Mondjuk nem szoktam minden játéknak külön profilt készíteni a profilerben és mégis szinkronban mozogtak ha átírtam a beállított fordulási értéket csak ép hiányzik vagy nem találom az alábbi lehetőséget.
(plr-ben és controlset / .rcs fáljában kerestem)Steering Wheel Range="400" // Degrees of rotation of in-game steering wheel
-
negro
őstag
Az AC-val tovabbra is az a baj nincs kesz. A leg lenyegesbb, hogy osszevissza vannak autok. Nincs benne pl konkret GT3 class az osszes autoval. Vagy 1989/1990-es DTM class pl. vagy a lenyeg WTCC 2014 es a regi szabalyok szerinti WTCC2013 a naptarban hozzatartozo palyakkal ertelem szeruen. Keves a palya. Meg igy is, hogy sok addon van mar hozza. De az AC-nal plane a gyari palyan lenne a hangsuly
Marha jo vele elautozni de ez az ami hianyzik belole. Hiaba jobb a fizika es grafika ertelemszeruen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Zahi
aktív tag
Ha már WTCC 2015....Jövő héttől indul a bajnokság Gáborom, ujra PH, új szervezésben, új MOD-al!!!
Egy kis izelitő a MOD-ból!:
Alfa 4C, pálya bejárás by Coronell
Race 07-re WTCC 2015!![ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
Új hozzászólás Aktív témák
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 1TB - Makulátlan, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen