-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laby
senior tag
válasz AcCEsS #42321 üzenetére
Én is pont tegnap rendeltem meg a McLarent, ahogy Te is, úgy én is belebuzultam, és nem akartam meghallani az itteni negatívabb szavakat.
Kíváncsian várom, hogy nekem bántja-e majd a szemem a műanyag, de annyira bejön az alakja meg a gombok elhelyezkedése meg minden, hogy szerintem jó lesz ez nekem.
Ha tetszik, akkor a BMW GT2-t eladom, a McLarent meg megtartom.Hozzáteszem, pont ugyan így jártam én is, mint Te. Csak én nem rendeltem meg hozzá az alu QR-t, csak az ingyeneset, de nálam is két ingyenes van a rendelésben.
Szerintem nekik is feltűnik, aztán nem fognak még egyet pluszba küldeni. -
FLx
addikt
válasz AcCEsS #42330 üzenetére
Ugy az alapvetes az, hogy a targyak merete, tavolsaga akkor "elethu" ha olyan FOV-t hasznalsz, amit a kalkulator kikop. Nyilvan minimalisan el lehet terni, de tekintsuk ezt az optimalis helyzetnek. Ha a kalkulator a monitorod merete es a tavolsag alapjan 40 vagy legrosszabb esetben 35 alatti erteket kop ki, akkor kozelebb kell ulni, vagy nagyobb monitor kell. Nalad egyertelmuen a monitor tavolsaga nagyon sok. Ez konnyebben orvosolhato, mint uj monitort venni. Ha ez megvan, utana esetleg lehet jatszani a horizontalis, vertikalis ules pozicioval, de ez a latoszogben semmit nem valtoztat. Azon igen, hogy a kaszni hol es mit takar be, de ez egy fektavnal tok mindegy.
ps. Ha az FOV-t egyszer a kalkulator alapjan beallitod, utana soha ne nyulj hozza. Nem fog jot tenni a konzisztens vezetesednek, nagyon nem.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz AcCEsS #42334 üzenetére
Nézd meg itt, a videó felétől cockpit view, nekem ez jelenleg amit úgy érzek jó lehet, talán 34 vagy 35 a FOV, ha akarod majd megnézem pontosan, minden autóra állítgatom még a pozíciót általában előre, mert a fov ok, de nem jó helyen ülök a kocsiban.
Én úgy próbálom belőni mindig, hogy nagyjából elképzelem a kocsimban, ha ott lenne a kijelző mint ahol van, akkor mit látnék a saját autómból, és akkor elképzelhető-e hogy most ezt látom amit.
No persze van look to apex ami segít, azt is látod mennyit fordul el.
Ez RRE-ben
Ez DR2.0-ben, ahol kb 10x adtam fel, sose lesz jó. ÉS rájöttem van bugos autó, amiben ha megdöglesz is torz és szar, a subaruban tök jóElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz AcCEsS #42337 üzenetére
az a távolság már hood-cam lenne sajnos, cockpithez távoli
A videón egy 29"-os 21:9 kijelzős van állványos, így vezetéshez előrehúzom úgy, hogy a kormány éppen elforog az alá erősített második kijelzőtől (kb 4-5cm a kijelző síktól) és így a kijelző kb a kormány mögött 10cm-el van, kb 55cm a szememtől.
ha 80-90cm a kijelző, az a kocsin kívül van mindenképp, nem fogsz látni műszerfalat
A kézifék felett van a káva, néha nagy kapkodásban bele is boxoltam eleinte, de így jön ki nekem kb a kép.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
FLx
addikt
válasz AcCEsS #42337 üzenetére
Az az optimalis ha a monitor pontosan a bazis mogott van, sot inkabb a bazis hozzad kozel eso szelenek vonalaban. Ekkora monitornal nincs mas opciod mint kozelebb hozni a monitor, kulonben szenvedhetsz a nagyon kicsi FOV-vel. Nyilvan nem elsore lesz tokeletes, napok, sot inkabb hetek mire megszokod, de utana erteni fogod miert kell ugy hasznalni. Nekem is fura volt a nagy TV-rol atulni a monitor ele es 1 meter helyett 50 centirol nezni, de sose valtanak mar vissza a TV-re. Egyebkent nem is ertem mit latsz 80-90 centirol egy akkora monitoron, nekem eddig minden szemesz azt mondta, hogy kartavolsagbol kell nezni a monitort es nem messzebbrol, ez kb pont az 50-60 centi, nem kozel a duplaja.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
AcCEsS
senior tag
válasz AcCEsS #42609 üzenetére
Most jött egy újabb e-mail a Fanatectől, hogy az általam megrendelt ClubSport Steering Wheel RS szállítása - amit már október 4-ről október 15-re halaszottak -, tovább csúszik, így az új szállítási határidő november 10-re módosul. Jóvátételként felajánlottak egy Rennsport Cockpit V2-t 999 euró helyett díjmentesen, és a már megrendelt termékekből 50% kedvezményt adnak! Sajnos ez nem igaz, csak szeretném! Mivel a CSL DD szállítása amúgy is november 12-re lett beharangozva, még mindig nem dühöngök, de valahogy van egy olyan sejtésem, hogy én ezekből a megrendelt cuccaimból idén nem fogok látni semmit...
[ Szerkesztve ]
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
AcCEsS
senior tag
válasz AcCEsS #42909 üzenetére
Ja, mindeközben a DHL peonjai - a családi nyugalmat és a hétvégéjüket (is) feláldozva -, egy hasonló témájú, de kevésbé érdekfeszítő (TrackIR) csomaggal közelednek rendíthetetlenül... Mondhatni, a DHLesek, már a spájzban vannak!
Ja, mindenki megvan? Nagy a csend emberek!
[ Szerkesztve ]
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
zsozsa74
senior tag
válasz AcCEsS #42976 üzenetére
Nem kell a csavar egyáltalán, hagyd a fenébe, főleg, ha cserélgeted a kormányokat! Az elején még én is használtam, aztán mivel olyan qrva jó puha anyagból van, egyszercsak az imbuszkulcs elmarta a belsejét, amikor valamiért le akartam szedni és hát utána nem volt egyszerű művelet megszabadulni tőle. Akkor írtam a Fanának, hogy vennék egy ilyen speckó csavart, de valami nevetségesen magas áron kínáltak egy "használtat", és egyben megírták, hogy egyébként meg nem is kell. Nem kértem a szarjukat, és azóta mondjuk 4 éve anélkül használom úgy a kormányt, hogy közben a CSW v2.0-ámat már lecseréltem egy DD1-re és csavar nélkül sem történik az ég világon semmi, pedig ugye ott már van erőhatás gazdagon. Amit valaki írt, hogy a pinek megrongálódhatnak, az abszolút téves, hiszen egy vezető "sínen" tudod rátolni a gyorscsatolót a tengelyre, gyakorlatilag egyféleképpen és a gyorscsati "ráékelődik" a tengelyre, nem tud oldalra mozogni. (remélem érthetően írtam. )
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
-
JulesTS
őstag
válasz AcCEsS #44474 üzenetére
Fana control panelen be lehet pipálni, hogy mutassa a pedált is, akkor Fanalab-ban látszik a BRF is. Nekem is elfeljti a beállított BRF értéket és 50%-ra áll be a következő indításkor. Nekem a CSL Elite + LC a CSL DD-be van bedugva. Aztán rájöttem, hogyha a bázist kikapcsolom mielőtt a gépet leállítanám, akkor megmarad a beállítás.
-
JulesTS
őstag
válasz AcCEsS #44491 üzenetére
Nekem a CSW-vel 402-es driver és 1.53-as Fanalab volt fent, azzal nem volt gondom. Amióta frissítettem a drivert 434-re és a Fanalabot 1.61.3-ra azóta voltak problémáim. A drivert vissza is raktam 402-re. Azzal jó lett. Aztán amikor jött a CSL DD, akkor kellett a friss driver és CSL DD-vel jól is működik egyedül ez a gondom, van, hogy ha előbb kapcsolom ki a PC-t mint a bázist, akkor 50%-ra állítja a BRF-et (az a rossz benne, hogy 40%-on használom, és van úgy hogy nem veszem észre, hogy elállítódott és csak csodálkozok, hogy hiába nyomom a féket, de nem lassul annyira amennyire kéne, aztán észreveszem, hogy a piros csík nem megy fel 100%-ra mikor padlóféket nyomok...).
-
csibruaa
újonc
válasz AcCEsS #44599 üzenetére
Azért ezzel a táblázattal vitatkoznék, illetve aki összeállította, van tapasztalatom az autósportba, és a wrc-t vagy az automobilistát pl nem tenném ennyire előre fizikába. A dr2 meg szerintem túl bal oldalon helyezkedik el. Nem mellesleg az rfactor 2 nem realisztikusabb az iracingtől, csak egy pici finomhangolás kéne a táblázatnak és teljesen rendben lenne