Tomb Raider: PC-s képek TressFX alkalmazásával

Amikor tegnap megjelentek a legfrissebb képernyőmentések a készülő Tomb Raider játékból, azok még a konzolos verzióból származtak, mint később kiderült. Viszont az alábbi galériában már valóban PC-n készült képeket vehettek szemügyre, melyet természetesen egy GCN architektúrás AMD GPU-ra épülő videokártyán futtattak, ami hatékonyan tudja kezelni a TressFX hajmegjelenítést. A felvételek közt természetesen láthattok összehasonlító példákat is a TressFX technológia ki-, illetve bekapcsolt állapotában, így szemrevételezhetitek a különbségeket.

Az AMD TressFX technológiáját minden DirectX11 támogatással rendelkező videokártya képes kezelni, viszont az nVidia PhysX modellezéséhez hasonlóan - bár ott tényleges támogatottságról beszélhetünk, itt meg pusztán eltérő architektúráról -, a GCN nélküli GPU-kon komoly teljesítménybeli visszaesést okoz majd a használata. Az AMD kifejezetten ezt szem előtt tartva fejlesztette ki ezt a technológiát, így legjobb eredményt jelenleg a rá épülő Radeon HD 7000 szériába tartozó VGA-kon lehet elérni.

A Tomb Raider megjelenéséig már nincs sok hátra, jövő hét kedden mindenki izgatott várakozással tekinthet ki az ablakon a futár érkezésére várva, aki előrendelte a programot...:)

Azóta történt

Előzmények