Elképzelhető, hogy mégsem sikerül olyan zökkenőmentesen a Star Wars: The Old Republic című MMO játék mai premierje. Az elmúlt hetekben kiküldött béta-teszt hétvége meghívókat és a nemrég véget ért Early Access fázist arra tervezték a készítők, hogy ezek segítségével sima indulást biztosíthassanak a játékosok számára a hivatalos megjelenéskor. Viszont sokan panaszkodnak, hogy órákat kellett várniuk, mikorra végre bejutottak a játékba.
Az előrendelőket folyamatosan engedték be a játékba és a tegnapi napra a játékosok száma már majdnem elérte a másfél milliót. Elméletileg a Star Wars: The Old Republic szervereinek ezzel a "csekély" játékosállománnyal még gond nélkül el kellett volna boldogulnia, azonban így is sok felhasználónak akár órákat is el kell töltenie várakozással, amíg bejuthatott valamelyik szerverre.
Csúcsidőben a háromnegyed órányi várakozás általános jelenség volt az Early Access fázis alatt, azonban az európai szervereken nem ritkán kellett két órát sorban állni, mire be tudtak lépni a játékosok. Ez pedig igencsak messze áll az EA és a BioWare által biztosítani kívánt sima indulástól.
Emlékezzünk csak vissza, annak idején pont emiatt limitálták a boltokba került játékok mennyiségét, hogy biztosíthassák a szolgáltatás minőségét és a sima indulást. Ám a jelenlegi helyzet szerint ezt nem sikerült megvalósítaniuk.
A készítők a játék közösségi oldalán reagáltak a problémákra, elmondva, hogy minden erejükkel azon lesznek, hogy csökkentsék a játékosok által tapasztalható várakozási időket. Elmondásuk szerint ezt nagyon komolyan veszik, hiszen számukra is elsődleges cél, hogy minél több játékos juthasson be a szerverekre.
És bár azt nem tudják garantálni, hogy mostantól nem lesznek várakozási idők, minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy annyira lerövidítsék őket, hogy azok már elviselhető korlátok közé szoruljanak vissza.