Shadow Warrior: Jön a PS4 kiadás

A Flying Wild Hog nevű, lengyel fejlesztőstúdió – akik a Hard Reset című, hagyományos FPS-t is készítették – most új információkkal szolgált a tavaly szeptemberben, PC-exkluzív címként megjelent Shadow Warrior játékot illetően. Egyrészt a PlayStation 4 konzol is megkapja a maga saját verzióját, ami 1080p, azaz FullHD felbontás mellett 60 FPS-t célozza majd meg. Ezen a platformon a látvány ekvivalens lesz a PC verzió maximális, azaz Ultra beállításával. Azt hiszem a PS4 tulajoknak egy rossz szavuk sem lehet, hiszen manapság nem egy AAA cím készül/készült el 30 FPS korláttal a Sony új konzoljára, így az 1080p/60FPS párosítás egy kisebb stúdiótól kiemelendő és dicsérendő lépés.

A PC-sek sem szomorkodhatnak, ugyanis Krzysztof Narkowicz, a Flying Wild Hog vezető motor-programozója elárulta, hogy a játék szívét képező és DirectX 9-re építkező Road Hog Engine-t sikerült alaposan továbbfejleszteni, ami annyit jelent, hogy a több, mint tíz éves API-t DirectX 11-re cserélik, ami sokkal jobb CPU kihasználtságot jelent az alacsonyabb többletterhelés miatt. Az újításoknak itt még nincs vége, ugyanis a játék kapni fog egy 64 bites verziót is, amely jobb teljesítménnyel kecsegtet, mint a jelenlegi, 32 bites variáns. Konkrét dátumot ugyan nem neveztek meg, de annyit közöltek az új verzió megjelenésével kapcsolatban, hogy hamarosan.

Krzysztof itt még nem állt meg az információ-átadással, ugyanis elhintette, hogy a csapatuk nem áll meg és a következő játékukban fejlettebb fizikát ás grafikát kapunk, bár úgy gondolom, hogy ezekre eddig sem lehetett nagyobb panasz. A felhozatalban szerepel például PBR (Physically Based Rendering), de jobb dinamikus tükröződések és volumetrikus effektek is.
Mi mást mondhatnánk, mint, hogy tárt karokkal várjuk!

Azóta történt

Előzmények