Nem lenne igazságos a konzolok közötti csata a Destinyben

Egyes pletykák szerint 500 milliós teljes büdzsével fejlesztik, a Halo készítői állnak mögötte, és PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox Onera is megjelenik, mi az? Természetesen a Destiny, az az MMO elemekkel alaposan megtűzdelt FPS játék, amelyet a szaksajtó előre az év egyik slágerének állított be. Miután ennyi konzolt átfed, szinte adná magát egy esetleges össznépi mészárszék platformtól, platformoktól függetlenül, ráadásul ezidáig nem nyilatkoztak az ügyben a készítők,  sokan emiatt kész tényként kezelték a cross-platform multiplayert. Ennek a pletykának vetett most szomorú véget a fejlesztővállalat egyik szakembere.

Cross-platform nélkül, tisztán érkezik a Destiny

Roger Wolfson, a Bungie egyik mérnöke tiszta vizet öntött a pohárba. Elmondása szerint PC-n elfogadott, hogy az egyik játékos 2 pixelnyi modellekre vadászik egy mesterlövészpuskával (mert azt a felbontást bírja el a gépe), míg az ellenlábasa háromszor akkorában próbálja leteríteni őt, azonban a Destinyben ezt nem szerették volna. A fejlesztés során számtalanszor megpróbálták elméleti szinten összeengedni az PS3 és a PS4 tulajokat, azonban mindig ugyanarra jutottak: a jobb minőségű grafika szürreális előnyt ad a csatában, ez pedig már rövidtávon is frusztrációt és felesleges feszültséget szülne, hosszútávon pedig nem tenne jót a program megítélésének. Ennek okán a jelenleg béta fázisban levő játékban mindenki a vele azonos géppel rendelkező ellenfelekkel és barátokkal csatázhat.

Azóta történt

Előzmények