Michel Ancel, a Beyond Good & Evil készítője új stúdiót alapított

Egy pillanatra minden Beyond Good & Evil rajongóban megállt az ütő, amikor Michel Ancel, a zseniális játékdesigner sajtónyilatkozatban jelentette be, hogy az általa ismert szakemberek egy csoportjával új játékfejlesztő stúdiót alapított Wild Sheep néven. Mielőtt azonban elszabadult volna a pokol, Michael és az Ubisoft megnyugtatott mindenkit: ez nem egy utazás vége, hanem egy új kirándulás kezdete.

Új stúdiót alapított a Beyond Good & Evil atyja

Michel amellett, hogy szabadon engedheti a kreatív énjét kiadói kontroll nélkül a saját teamjében, továbbra is az Ubisoft egyik legfontosabb kulcsfigurájának számít: a francia vállalatnak ugyanis nem egy olyan projektje van (többek között a sűrűn emlegetett Beyond Good & Evil 2 is), amelyet nem szívesen hagyna magára, erre pedig a kiadó sem kötelezi. Állítólag már a bejelentés fázisa előtt tart egy Ubisoft - Ancel játék, amely olyan hihetetlenül innovatív és zseniális lesz, amelyre még nem volt példa. Kérdés persze, hogy ha így le van foglalva az elismert szakember az óriás kiadó-fejlesztő égisze alatt, vajon miért volt szüksége saját stúdióra?

Előzmények