Ghost Recon: Future Soldier - Több hibát okoz a patch, mint javít

Ahogy a legtöbb Ubisoft játék esetében, úgy a Ghost Recon: Future Soldierhez is kijött egy patch már a megjelenésének napján (Amerikában most volt a játék premierje, nálunk, Európában pedig csütörtökön várható). Azonban az 1.2 javítás több problémát okozott a játékban, mint amennyit megoldott.

Legsúlyosabb problémák közé tartozik az 1280x720 felbontásnál nagyobb érték beállításának hiánya, azaz akármit állítasz be a menüben vagy az *.ini fájlokban, a játék fixen 720p felbontásban fog futni. Ez nem bug, ami csak pár játékost érint, mindenki szembesül ezzel, aki telepíti a frissítést.

Sokan panaszkodnak teljesítményproblémákra, azaz minden ok nélkül lelassul a játék, valamint - AMD és nVidia kártyákon egyaránt - váratlan fagyásokat is jelentenek a játékosok. Az egérkezeléssel sincs minden rendben, van ahol egyáltalán nem működik a frissítés telepítését követően az egér a játékban.

Ez azért is ironikus, hiszen korábban pont azért tolták el a PC verzió megjelenését, hogy polírozhassák a játékot, erre sokkal több probléma van vele, mint az alapváltozattal. Az Észak-Amerikai játékosoknak azt javasolják, kapcsolják ki az automatikus frissítést és játsszák a Ghost Recon: Future Soldiert eredeti, 1.0 verziószámmal.

Ebből a szempontból mi szerencsésebb helyzetben vagyunk, hiszen meglehet hogy holnapra kijavítják ezeket a hibákat, és amikor nálunk is megjelenik a Future Soldier, akkor egyből tudunk is majd vele problémák nélkül játszani.

Azóta történt

Előzmények