Elite: Dangerous elérhetetlen grafikai opcióval

Az Elite: Dangerous igazi sikersztori. Kickstarterről indult, az eredeti és legendás űrszimulátor fejlesztője bábáskodik felette – és annak okán, hogy a rajongók és a leendő vásárlók dobták össze a fejlesztés költségeit, a cégnek semmiben sem kell kompromisszumot kötnie, legyen szó komplex játékmenetről, vagy éppenséggel gépigényről.

Elite: Dangerous elérhetetlen grafikai opciókkal

Bár a játék a legendás szakember, David Braben szerint nagyszerűen fog futni egy akár középkategóriás PC-n is, lesz olyan grafikai beállítás a menüben, amelyet egyszerűen nem fog elbírni egy mostanság megvásárolható csúcsszámítógép sem. Állítása szerint sikerült belerakniuk egy rakás olyan effektust, amely egyszerűen lenyűgözően néz ki, csak éppenséggel kereskedelmi forgalomban nem kapható olyan masina, amely normális sebességgel tudná futtatni, ám szerinte ez nem probléma.

Többek között ettől is lesz az Elite: Dangerous korokon átívelő alkotás. Megvásároljuk a megjelenéskor és nyüstöljük ahogyan a gépünk bírja, aztán elő és elővesszük újra, minden egyes gépfejlesztés után, és olyan aspektusait láthatjuk meg, amelyeket előtte nem volt alkalmunk. Ettől függetlenül a fejlesztőlegenda nem zárja ki, hogy konzolokra is megjelenjen a játék, természetesen ott már a hardver erőssége miatt jelentős kompromisszumokat kellene kötni. A sokak által várt játék július 29-én lép béta fázisba, teljes megjelenése idén esedékes.