Dragon Age III: Több felfedeznivaló, mint az előző részekben

Minden szerepjáték rajongó szereti a hatalmas, szabadon bejárható térképeket, valamint a rajtuk található, felfedezni való helyszíneket. A BioWare egyik vezetője, Aaryn Flynn elmondása szerint a Dragon Age III-ban szeretnék visszahozni a nagy helyszínek bejárásával nyújtott felfedezés izgalmát. Bevallotta azt is, hogy cége jelenlegi két kiemelt franchise-ja, a Mass Effect és Dragon Age széria kezd eltávolodni ettől az iránytól, így mindenképpen szeretnének több bejárható területet és felfedezni valót beletenni a folytatásokba.

A Dragon Age III esetében ez konkrétan azt fogja jelenteni, hogy sokkal nagyobb szabadságot kapunk, kiterjedtebbek és szabadabban bejárhatóbbak lesznek a játék területei, mint a sorozat eddigi részeiben voltak. Ráadásul sokkal több felfedezésre váró helyszínt is csempésznek majd beléjük (Remélhetőleg akkor ezzel végre megszűnnek a láthatatlan falak és ismétlődő helyszínek is, amik annyira frusztrálóak voltak a DA2-ben).

A készítőket a The Elder Scrolls V: Skyrim megvalósítása inspirálta, valamint a korábbi BioWare játékok közül a Baldur's Gate és Neverwinter Nights című alkotásban szereplő hatalmas bejárható területek és felfedezni való helyszínek. Arról nem tett említést, hogy egy nyílt-világgal rendelkező RPG-t szeretnének készíteni Dragon Age III címmel, mindenesetre kétségtelenül az lenne a legjobb annak érdekében, ha szeretnék visszanyerni a franchise régi hírnevét.

Azóta történt

Előzmények