Dragon Age II: A technológiáról, 1. rész

A BioWare egy két részes bemutatót készített a Dragon Age II-ben alkalmazott technológiákról. A játékot az Origins-ben használt Eclipse Engine továbbfejlesztett változata, a Lycium Engine fogja hajtani. Az első részben a megvilágításról és a környezetről esik szó.

A sok technikai halandzsa lefordításába most nem mennék bele, aki kíváncsi a részletekre, az mindent megtalál a forrásoldalon. Elöljáróban csak annyit, hogy a cikk első része az alapvető technológiákról szól, tehát ami mindhárom platformon megegyező. Az írásban találhattok képeket a játék PC változatából, amit DirectX9 alatt készítettek.

A képeken látható minőség majdnem megegyezik a konzolos változatok grafikájával, tehát aki PC-n DirectX9 alatt játssza a játékot, az szinte semmiféle eltérést nem fog tapasztalni a minőségben. Az erősebb számítógéppel rendelkezők számára elérhető DirectX11 által nyújtott lehetőségekről és minőségi változásokról majd a leírás következő részében olvashattok.

Azóta történt

Előzmények