Crysis 2 PC: 3774 konzolparanccsal lehet finomhangolni a játékot

Annak ellenére, hogy korábban Nathan Camarillo azt nyilatkozta, miszerint a Crysis 2 fejlesztését elsődlegesen PC-re végezték, és azt konvertálták át konzolokra, mindenki egyetérthet velünk, játékosokkal abban, hogy ez nem lehet teljesen igaz. Sőt, maga a játék nem több egy egyszerű konzolportnál, melyet a kevés grafikai opció és a játékban maradt konzolos menüpontok is igazolnak ("Press Start to begin", stb.).

Ugyanis nem csak hogy DirectX11 támogatás nem került bele (Pedig egy PC-orientált címnél, aminél ennyire lényeges elem a grafika, mint a Crysis 2-nél, ez felettébb különös döntés), hanem még a grafikus beállítások is kimerülnek előre meghatározott sémákban, azaz nincs lehetőség a grafikát finomhangolással módosítani.

A Steam fórumán viszont pár PC-s játékos rájött, hogy miképpen lehet a Crysis 2-ben konzolparancsok segítségével visszaállítani a korábban letiltott dolgokat. Összesen 3774 különböző grafikus, játékmenetbeli és egyéb beállítás megváltoztatására nyílik így lehetőség, amit részletesen össze is foglaltak nekünk.

Itt egy lista az elérhető funkciókról.

Aki pedig esetleg nem értene egyet azon kijelentéssel, miszerint a Crysis 2 PC verziója nem több egy sima konzolportnál, annak ajánlom figyelmébe a DasReviews.com oldal cikkét, melyben részletesen taglalják, bizonyítékokkal alátámasztva, hogy ezt a játékot igenis konzolra fejlesztették, és anélkül adták ki PC-re is, hogy egy tisztességes béta-tesztet csináltak volna, mielőtt az aranylemezre kerül.

"Biztosak vagyunk benne, hogy a kalózkodásra fogják majd, ha a PC verzió eladásai nem fognak megfelelni a Crytek elvárásainak. Ahelyett, hogy inkább magukat hibáztatnák azért, hogy a PC-s rajongóknak egy sima konzolportot ajánlottak fel, melyből minden olyan opciót kivettek, ami a Crysis-t azzá tette, ami. Maximális csalódás!" - olvasható a linkelt cikkben.

Azóta történt

Előzmények